Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford přeruší výrobu B-Maxu, je o něj malý zájem

Výroba B-Maxu byla přerušena již v září, další odstávka v rumunském závodě je naplánovaná na příští měsíc.
Zpět na článek
23. 9. 2013 12:32
23. 9. 2013 12:44
23. 9. 2013 12:49
23. 9. 2013 13:02
23. 9. 2013 13:30
23. 9. 2013 13:40
24. 9. 2013 06:28
24. 9. 2013 07:16
23. 9. 2013 13:19
23. 9. 2013 13:30
23. 9. 2013 13:44
23. 9. 2013 14:21
23. 9. 2013 13:47
23. 9. 2013 15:14
23. 9. 2013 19:36
23. 9. 2013 12:32
Cena
Problém je v ceně. Kdyby se moc nelišila od předchozího Fusiona, budou muset výrobu ne utlumovat, ale najet na tři směny.
Rozbalit vlákno
7
23. 9. 2013 12:44
Re: Cena
V ceně problém nebude. V Evropě je levnější než konkurence, jako je třeba Meriva nebo C3 Picasso. Spíš je tato třída mrtvá.
Avatar - Jaros71
23. 9. 2013 12:49
Re: Cena
Cena je pro mladou rodinu priorita.. ;-)
A na příkladu Rapidu vidíme , že s nižší cenou se prodá všechno! :-)
Ford má všechny ceny nehorázně vysoko..
23. 9. 2013 13:02
Re: Cena
V Evropě pomalu nic levnějšího nekoupíš. Třeba Fiesta je výrazně levnější než konkurence, stejně jako tento B-Max. A pokud jde o český trh, tak ten už zajímá snad jen Škodovku a korejce. Mimochodem, kolik se těch Rapidů v Evropě prodalo? Tam evidentně ani nízká cena nefunguje.
23. 9. 2013 13:30
Re: Cena
Opravdu? Roomster, Ix20, C3 picaso, meriva, venga- vše se dá sehnat ceníkově pod 300 tisíc i s klimatizací. Ford s klimatizací stojí přes 300 tisíc. Nemám pocit, že je levnější než konkurence...
23. 9. 2013 13:40
Re: Cena
Psal jsem o Evropě, kde se ta auta prodávají a ne o Československu. U nás se stejně prodávají jen Škodovka a korejci. Pokud by Ford nebo někdo jiný zlevnil, tak prodá místo 20 aut 30 a stejně nic nevydělá.
24. 9. 2013 06:28
Re: Cena
Ford prodával dost, dokud měl v nabídce model Fusion, bratru za nějakých 230-240 v základu...
24. 9. 2013 07:16
Re: Cena
Přesně tak. Fusion byl za dobrý pěníz- a jen za rok 2011 v ČR přes 3000 prodaných kusů. Pokud je dobrá cena, tak se prodává i u nás...
23. 9. 2013 13:19
Design FORD
Design Fordu je z Marsu a v Evropě evidentně zabírat nebude. Až to Amík pochopí bude možná již pro Ford pozdě. Auto se musí líbit. Od Fiesty po dodávky je to děs.
Rozbalit vlákno
4
23. 9. 2013 13:30
Re: Design FORD
Další zneuznaný ředitel automobilky? Zaklepej na dveře Fordu řekni jim jak blbě to dělají a oni z tebe udělají ředitele evropské divize.
Avatar - Dinar
23. 9. 2013 13:44
Re: Design FORD
Proč ředitel automobilky? Čte zprávu, že nějaké auto se nebude nadále vyrábět protože o něj není zájem, dal svůj názor proč. Máš snad nějaké interní informace, že se plete?
23. 9. 2013 14:21
Re: Design FORD
On jen usoudil že by mohl radit Fordu jak dělat auta, aby nebylo pozdě. Ty jsi to vylepšil že trinactidenního přerušení výroby jsi udělal konec výroby. Četl jsi článek nebo jen chceš poučovat?
23. 9. 2013 15:30
Re: Design FORD
Bylo by to v pořádku, kdyby Kvák posuzoval jen B-Max. Pokud kritizuje mimojiné i Fiestu (3 roky nejprodávanější auto své třídy v Evropě), tak je to jen zoufalej výkřik do tmy...
23. 9. 2013 13:47
mrtvy segment
no uprimne nevim proc se design fordu tak nelibi, podle me jsou to hezka auta; fiesta, kuga, focus, americke mondeo, s-max... jedine co se mi opravdu nelibi je nova rada transitu...
ale myslim ze tento segment je cely postaveny na hlavu. Auto pro duchodce, jinak newi kdo by ocenil malou krabici. mlade rodiny? to tezko...obecn prilis drahe a nebo neatraktivni.. popripadne maly kufr. Bud nekdo nepotrebuje vetsi auto a staci mu fiesta/focus protoze jsou to auta, nebo kdyz potrebuje mpv tak si radeji koupi ojetinu typu s-max nebo sharan...
neznam nikoho pro koho by bylo jakekoliv mpv symbolem uspechu, nebo by mu prislo sexy
a pro duchodce moc neortodoxni, ackoliv konstruce asi neni spatna (neslysel jsem zatim, ze by se karoserie moc kroutila atd. )
Rozbalit vlákno
4
23. 9. 2013 21:17
Re: mrtvy segment
Ty si nikdy MPV nepotreboval, pretože na hlavu sú tvoje závery.
MPV sú určené hlavne pre rodiny, a to aj tie menšie. Dostať na rovnakom pôdoryse priestor o triedu väčší nie je zas tak zlá investícia ako si myslíš. Malé MPV sú skvelé do mesta, prijateľné aj na dlhšie trasy. Ani MPV o triedu vyššie nie je v meste problém, a na dlhé dovolenkové trasy je to už paráda. Podobne väčšia výška MPV je jasným pozitívom. Kto nepripútaval do autosedačiek denne dve alebo tri malé deti, nepochopí.
Neviem, koľko máš rokov - ja mám 40 a ocením, ak sa pri nástupe do auta nemusím krčiť do auta smerom dolu, a pri výstupe z auta sa z nízko položeného sedadla zase zdvíhať hore - nástup a výstup v prípade MPV je oveľa prirodzenejší a pohodlnejší. Ocenia tí, čo jazdia kratšie trasy, aj dôchodci - chrbtica ťa za MPV pochváli. Detto pri usádzaní detí do autosedačiek.
Kto neskúsi, nemusí pochopiť. Ale ja viem dobre o čom píšem.
24. 9. 2013 00:19
Re: mrtvy segment
ale ja netvrdim ze mpv je spatne (koneckoncu at si kazdy jezdi v cem je libo, ze?),
tvrdim ze tyhle mini mpv jsou k nicemu...
24. 9. 2013 06:31
Re: mrtvy segment
Já zase říkám, že právě pro penzisty je tenhle segment ideální. Do nižší káry hůř nastupujou a pokud tohle dostanou za skoro stejnou cenu, jako třeba Fabku nebo Fiestu, budou jenom rádi. Vyšší čelní plocha je tolik netrápí - do zatáček i obecně jezdí pomaleji, takže spotřeba v pohodě, a vzpřímenější posez jim vyhovuje.
24. 9. 2013 08:35
Re: mrtvy segment
Odporuješ sám sebe - netvrdíš, že je mpv špatné, ale že sú malé MPV k ničomu. Malé MPV je tiež MPV a aj keď zvonka sú malé, tak zvnútra teda nie sú, asi si v žiadnom ešte nesedel.
B-Max sa tak trochu vymyká z radu malých MPV, pretože má malý kufor, málo miesta vzadu a zlý prístup na zadné sedadlá. Posuvné dvere bez B-stĺpika nič pozitívneho nepriniesli, skôr naopak. Tam bude príčina slabého úspechu, nie v špecifikácii triedy.
Avatar - petrumr
23. 9. 2013 15:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
23. 9. 2013 19:36
Re: ok
Tu a tam sa aj zhodneme. ;-)
23. 9. 2013 15:18
Fordu chybí evropský design jako sůl!
A dokut to nepochopí a nevrátí se k němu, může na své předchozí evropské úspěchy zapomenout. Kudrlinky na karoserii a pouťové přístrojové desky na Evropany prostě nezabírají, viz prodejní mezigenerační pokles u nového Focusu.... A facelift ve stylu Aston Martinu taky není zrovna trefa do černého - viz. Fiesta, která byla mnohem hezčí s původním čumákem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2013 16:34
vobec ma neprekvapuje
ze je o toto skarede auto maly zaujem.....

ak sa nemylim tak som aj pisal ze toto auto je proste krok kdesi vedla.. a nieeln dizajnom.... podobne ako terajsie kacko ... ford proste slape vedla... skoda ho
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2013 17:52
B-Max je nr. 2 ve svém segmentu....
.... líp se prodává jen F500L....
čili nejde o to že by byl neúspěšný, ale prostě celkové prodeje v Evropě jsou malé a kapacita fabriky je asi naddimenzovaná....
Čili to není o tom že by byl drahý, lidem se hnusil nebo tak něco.... prostě je jen trh dole....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
23. 9. 2013 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2013 20:49
Re: B-Max je nr. 2 ve svém segmentu....
A ještě jich pár zavřou. A co má být? Holt Evropa už nefrčí. Teď se dělá bussines v čině a USA. Zeptej se u VW nebo i Škody tam ti to rádi vysvětlí který trh je pro ně nejdůležitější. Malá nápověda, Praha a přilehlé okolí to nejsou. ;-)
Avatar - rohYpnol
23. 9. 2013 23:11
zasloužený neúspěch
Jakkoliv má B-Max i spousty kladů, tak absence B-sloupku vůz dokonale pohřbila. Dokonalá ukázka toho, jak z marketingového dokáží potopit celý vůz....

Fusion byl jednou z nejlepších voleb své kategorie, reklama je tak malý nebo tak velký nelhala. B-Max je naprostý opak. A pokud má MPV málo místa v interiéru, je na průšvih zaděláno. K tomu naprosto nesmyslné zadní dveře, špatný přístup k zadním sedadlům, nesmyslně komplikované (a drahé) řešení...

Meriva dokazuje, že i netradiční řešení může být smysluplné. B-Max šlápl vedle :-!
Rozbalit vlákno
0