Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford začal prodávat tříválcový C-Max, stojí od 385 tisíc

Prostřední MPV od Fordu s přeplňovaným litrovým tříválcem lze koupit již i u nás. Základní C-Max s tímto agregátem začíná těsně pod hranicí 385 tisíc korun.
Zpět na článek
10. 10. 2012 20:00
10. 10. 2012 21:59
10. 10. 2012 22:02
10. 10. 2012 22:33
10. 10. 2012 23:06
11. 10. 2012 07:57
11. 10. 2012 10:36
12. 10. 2012 11:23
13. 10. 2012 12:02
10. 10. 2012 20:00
...hmotnost
..zvlastni je , ze 1,6 ecoboost je lehci nez 1,0 EB :-?
Rozbalit vlákno
6
10. 10. 2012 21:59
Re: ...hmotnost
Zvláštní je také to, že 1,6 Ti-VCT je lehčí a výkonnější než ten slabší 1,0 EB, ale jede pomaleji.
10. 10. 2012 22:02
Re: ...hmotnost
tak 20 kilo neni takovej rozdíl :-) výkon 3 Kw taky ne :-) ale rozdíl 20 Nm je znát :-) kort když ecoboost už ho má od níízkejch otáček :-)
10. 10. 2012 23:06
Re: ...hmotnost
to je jen otázka převodl....mě jde spíše o techniku...sakrble...
11. 10. 2012 07:57
Re: ...hmotnost
1.0 EB musel kvůli tříválcové konstukci dostat litinový blok, vyvažovací prvky a dodatečné tlumící materiály, aby vibracemi netrpělo auto ani posádka.
11. 10. 2012 10:36
Re: ...hmotnost
nu jo ..z.as je ale mensi.... a tech kilo me prijde dost :-)
12. 10. 2012 11:23
Fuj
Už ta úroveň ku.vení motorů, aby vyhověly nesmyslným emisním limitům (a ještě debilnější metodice měření) zavedenými Velkou Socialistickou Evropskou Uhnijí překračuje únosné meze. Jakou bude mít dynamiku 1.0 tříválec v autě, které s posádkou váží přes půldruhé tuny. A jakou bude mít životnost ta piditurbínka, co to přeplňuje? Děkuji, nechci. Zrušit celou Brusel! :no:
Rozbalit vlákno
1
13. 10. 2012 12:02
Re: Fuj
..uplne v pohode....jakou dynamiku mna v tom aute 1,6 atmosfera? nez neco predjedes tak musis tocit a tocit...tak ze klid....takove plky jsou opravdu nej.

A turba nejsou uz davno problem.