Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford začal v Saarlouis vyrábět nový crossover Kuga

Letos chce Ford vyrobit v Saarlouis přibližně 45.000 vozů Kuga, což odpovídá téměř deseti procentům celkové roční produkce továrny.
Zpět na článek
28. 2. 2008 11:25
anonym
28. 2. 2008 12:32
neregistrovaný "misakxt"
28. 2. 2008 13:46
anonym
28. 2. 2008 14:10
neregistrovaný "mates"
29. 2. 2008 09:30
anonym
28. 2. 2008 14:50
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 15:15
anonym
28. 2. 2008 16:02
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 16:21
29. 2. 2008 14:28
neregistrovaný ".."
29. 2. 2008 09:29
anonym
29. 2. 2008 13:50
neregistrovaný "játra"
29. 2. 2008 14:46
anonym
1. 3. 2008 11:54
anonym
29. 2. 2008 11:33
neregistrovaný "mig52"
29. 2. 2008 14:56
anonym
28. 2. 2008 13:16
neregistrovaný "Pepis"
28. 2. 2008 13:24
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 14:33
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 16:00
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 14:57
28. 2. 2008 15:57
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:12
28. 2. 2008 15:58
anonym
28. 2. 2008 16:12
28. 2. 2008 16:14
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 16:21
28. 2. 2008 16:39
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:39
28. 2. 2008 16:40
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:42
28. 2. 2008 16:49
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:51
anonym
28. 2. 2008 16:52
28. 2. 2008 17:24
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 18:06
28. 2. 2008 19:09
anonym
28. 2. 2008 21:09
anonym
28. 2. 2008 17:28
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 18:07
29. 2. 2008 13:58
neregistrovaný "játra"
29. 2. 2008 15:19
28. 2. 2008 16:57
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 17:05
28. 2. 2008 17:26
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 18:08
28. 2. 2008 17:34
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 18:09
28. 2. 2008 18:14
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 21:11
anonym
28. 2. 2008 19:17
anonym
28. 2. 2008 21:10
anonym
29. 2. 2008 08:15
anonym
29. 2. 2008 15:19
28. 2. 2008 17:18
28. 2. 2008 18:13
28. 2. 2008 18:16
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 18:18
28. 2. 2008 20:47
anonym
28. 2. 2008 21:13
28. 2. 2008 21:42
anonym
29. 2. 2008 12:45
28. 2. 2008 17:16
28. 2. 2008 18:04
28. 2. 2008 18:11
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 18:20
28. 2. 2008 17:12
neregistrovaný "Ivan."
28. 2. 2008 17:30
28. 2. 2008 17:40
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 20:53
anonym
28. 2. 2008 19:48
anonym
28. 2. 2008 21:08
anonym
29. 2. 2008 08:47
neregistrovaný "BeranK"
29. 2. 2008 09:31
neregistrovaný "Liptovsky baca"
29. 2. 2008 10:14
anonym
1. 3. 2008 13:49
neregistrovaný "BPsmile"
1. 3. 2008 19:38
anonym
anonym
28. 2. 2008 11:25
Kuga
Uz sa neviem dockat :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "misakxt"
28. 2. 2008 12:32
Re: Kuga
i jááááááááááááááá
anonym
28. 2. 2008 13:46
Re: Kuga
To je dobre. Takovi lide jsou velmi potreba, aby v prvnim roce vyroby kupovali neodladena auta za prepalenou cenu, aby si je pozdeji ti chytri mohli koupit odladene, za primerenou cenu. :-) Nic ve zlem, to nadseni chapu.
neregistrovaný "mates"
28. 2. 2008 14:10
Re: Kuga
Jeste ze tak chytry jako ty nejsou vsichni :-!
anonym
29. 2. 2008 09:30
Re: Kuga
No prave. Vzdyt rikam, ze takovi lide jsou potreba.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 14:50
Re: Kuga
To není tak černobílé jak píšeš, neodladěné auto jak ho tu představujeě je holý nesmysl :-) Co se obvykle mění je pouze nabídka motorů a o pozdějším faceliftu se snad bavit nebudeme. Každopádně máš pravdu s cenou, tak se pochopitelně časem sníží, ale pro příklad - když si dnes koupíš Fusion, tak kupuješ okoukané, technologicky nikoli nejmodernější auto s velice solidní importérskou slevou. Ale jsou lidé, kteří si koupí raději auto po všech stránkách moderní, s nejnovějšími technologiemi, lepším podvozkem, zpracováním, novým designem atd. atd... a proč je to tak? Protože když oni (nazvěme je inovátoři) se zbavují relativně zastaralého okoukaného Fusiona, kterého koupili před pár lety krátce po uvedení na trh, tak nyní už koukají např. po Fordu Kuga, no a ty kupuješ zastaralého Fusiona za nižší cenu. Ale nic ve zlém, to nadšení pro cenu chápu :-) Pak už je to jen otázka priorit, nároků a hladu po slevách, který je u nás obrovský jak známo :-)
anonym
28. 2. 2008 15:15
Re: Kuga
No kokso Fusion je tak konkurent SX4 a Kuga má byť konkurenciou pre X3, Antaru ..., takže zákazník asi medzi nimi vyberať nebude.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 16:02
Re: Kuga
:-) a kdo mluví o konkrétní třídě? Navíc - chápeš slova jako "pro příklad" nebo "např."? A kde je napsáno, že člověk kupující nové auto zůstane ve stejné třídě jako je to jeho stávající?
28. 2. 2008 16:21
Re: fusion
To bol priklad s tym fusionom.
Inak fusion nie je trieda SX4
neregistrovaný ".."
29. 2. 2008 14:28
Re: Inak fusion nie je trieda SX4
a aka ina trieda je ten Fusion, vsak ma takmer identicke rozmery aj objem motorov ako SX4, tak v com je rozdiel?, v 4x4? to nema s triedami nic spolocne.
anonym
29. 2. 2008 09:29
Re: Inak fusion nie je trieda SX4
Neodladene auto je realita. To co prvnich par mesicu vyjizdi z tovarny je nejisty pokus o auto. Delnici jeste neziskali rutinu, odladuje se software specialnich masin, a nakonec i drobne konstrukcni nedostatky, ktere vzdy ukaze az masova vyroba a provoz. Kdo mel nekdy neco spolecneho s hromadnou vyrobou (ani to nemusi byt auta) tak ti to potvrdi. Nakonec napr. problemy s nefunkcnimi airbagy u prvnich serii Toyot nebo Skodovek jsou zname. Dodnes tyto prvni automobily jezdi bez fungujicich systemu. Takova je realita. Neni to treba shazovat poukazovanim na "lakotu" kupujicich.
neregistrovaný "játra"
29. 2. 2008 13:50
Re: Inak fusion nie je trieda SX4
Napsal jsem jasně nic ve zlém, nejde o lakotu. To o čem mluvíš není žádné pravidlo, jedná se o prosté výjimky a o čem se už 100% nedá mluvit je neodladěné vozidlo, to je prostě nesmysl.
anonym
29. 2. 2008 14:46
Re: Inak fusion nie je trieda SX4
Praveze jde o pravidlo nikoliv o vyjimku. Tyka se uplne kazdeho vyrobku - prvni serie jsou vzdy s vyssim podilem zavad. Existuji na to cele teorie i krivky, ktere to popisuji, uci se to na skolach. Patrne jsi nikdy s hromadnou vyrobou neprisel do blizsiho kontaktu. Ty nefunkcni airbagy jsou nejviditelnejsim projevem, ale vedle toho jsou i desitky drobnych uprav, ktere se po prvnich mesicich vyroby realizuji. Ale pokud chces byt ten, kdo na vlastni kuzi a za vlastni penize automobilkam model "dotestuje", tak ja nemam nic proti.
anonym
1. 3. 2008 11:54
Re: Inak fusion nie je trieda SX4
V čom Je Fusion zastaraný???? :-!
a už aj Kugo je zastaraný lebo o rok pride nový Kubo-Kugo cha.cha.. :-!
neregistrovaný "mig52"
29. 2. 2008 11:33
Re: Inak fusion nie je trieda SX4
Koupil jsem si "neodladěnou" SX4 4x4 za "přepálených" 459 000kč. Mám najeto 45k bez jediné závady. Za půl roku auto podražilo o 30000kč. Nějak nevím o čem to mluvíš....
anonym
29. 2. 2008 14:56
Re: Inak fusion nie je trieda SX4
Schvalne - proc podle tebe, bylo auto prvni pul rok levnejsi? Marketingova oddeleni pro to vymyslely krasny termin - zavadeci sleva, ale ten duvod je jinde nez "zavadeni. Ja samozrejme netvrdim, ze prvni rok vyjizdeji z pasu same zmetky. Jenom ta sance, ze zmetek koupis je o poznani vyssi, nez o par mesicu pozdeji. Budu se radovat, ze jsi trefil, a o tom, ze prvni serie muzou mit problem treba s korozi nekterych dilu (casty ukaz), ktere se ukazi az po par letech, ti radeji ani nebudu rikat.
anonym
28. 2. 2008 13:06
bravo, jan kamenistiak je pan designer
Janci, toto tvoje baby je pecka

p.s. designerskym otcom fordu kuga je slovensky designer jan kamenistiek

htttttp://lesk.zoznam.sk/cl/11133/1754
Rozbalit vlákno
7
anonym
28. 2. 2008 13:08
Re: bravo, jan kamenistiak je pan designer
lesk.zoznam.sk/…175484/Navrhol-F… />
28. 2. 2008 14:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 2. 2008 13:08
Re: bravo, jan kamenistiak je pan designer
už na první pohled je vidět kde čerpal.jako by to nissanu qashqai z kufru vypadlo.naštěstí qashqai je lepší :yes:
neregistrovaný "Pepis"
28. 2. 2008 13:16
Re: bravo, jan kamenistiak je pan designer
Z ceho tak soudis?
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 13:24
Re: bravo, jan kamenistiak je pan designer
Veselý nesmysl...

Iosis-X byl představen 2006 v Paříži, Qashqai se vyrábí tuším od toho samého roku. To by u Fordu stihli asi těžko. A co jsem viděl skicy Qashqaie, tak na těch bych to auto prostě nepoznal - takže ani tady by toho moc lidi od Fordu neokoukali: [odkaz]

A že je Qashqai lepší? Odkaz na test Fordu Kuga by byl?
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 14:33
Re: bravo, jan kamenistiak je pan designer
Vždy velice potěší takový sofitikovaný názor na věc :-) Něco jako "Cee'd je kopie Golfu, protože je to hatchback" >:D Ale příspěvky jako je tvůj člověka alespoň pobaví ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:00
Re: bravo, jan kamenistiak je pan designer
:yes:
28. 2. 2008 14:57
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 15:57
Re: KUGA GLG
LOL, ty tvoje "jasný důkazy" mě bavěj
škoda, že nemáš webcam; zvonění rolniček na tvojí čepici, když se durdíš nad článkama o Fordech, musí bejt smrtící >:D
28. 2. 2008 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 2. 2008 15:58
Re: KUGA GLG
Ked sa pozriem na kugu vidim sportovy dynamicky ale zato klasicky tvar ktory ale nie je zastaraly naproti tiguanu, ktory uz vyzera hned ako stare auto, ten styl by mal vw uz opustit.
28. 2. 2008 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 16:14
Re: KUGA GLG
Ať je tvůj osobní názor na kinetický design Fordu jakýkoliv, neříkej že Ford neumí něco, co ani nedokážeš správně popsat a když už, tak je to jen tvoje subjektivní cítění věci. Nebudu vyjmenovávat všechny, ale když vemu to nejdůležitější - Mondeo je pěkné auto, S-Max je originalita sama a u obojího to bylo náležitě doceněno nejen odbornou veřejností, facelift Focusu se podle mého také povedl, nová Fiesta má šmrnc a Kuga tak nějak doplňuje právě zmíněnou řadu ve své třídě.. Můžeš Fordu vyčítat co chceš, ale prodejní čísla je to, co každou automobilku zajímá, že nemáš rád přílišné změny do kterých se Ford pustil, budiž.. Ale nevydávej to za hotovou věc, podle mě je Tiguan typický VW, nenadchne ale ani neurazí designem, ale kvalita je znát na sto honů daleko. Zato Rav4 nové generace je něco, co prostě nemusím a také bych mohl začít se slohovou prací o prapodivných tvarech. Je to věc vkusu. Nelíbí se ti Kuga? Nekupuj ji, ale sleduj ji jak obstojí v konkurenci a také možná trošku upravíš názor až si to auto zažiješ a až ho uvidíš na živo, možná pak budeš kritizovat o to víc, kdo ví :-)
28. 2. 2008 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:39
Re: KUGA GLG
A proč po zavedení "Kinetic" designu Ford navýšil svůj podíl na evropském trhu na 8.9pct?
A v tomto kontextu bych ti znovu rád připomněl ten tvůj "důkaz" (že si měl Ford "New Edge" design nechat). >:-[] >:-[] >:-[]
28. 2. 2008 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:40
Re: KUGA GLG
Pochopitelně mluvím o Evropě.
28. 2. 2008 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 16:49
Re: KUGA GLG
1) Bohužel pro tebe, Danieli, ten tržní podíl se týká celého portfolia. Nebo oni ostatní výrobci nové modely v roce 2007 neuváděli?

2) Neměl by ten nefungující "Kinetic" design vyústit v horší prodeje proti "New Edge"? Místo toho si Ford v roce 2007 zapsal nový rekord v absolutních číslech, + zvýšil tím nefungujícím designem podíl na trhu.
anonym
28. 2. 2008 16:51
Re: KUGA GLG
Veď toho kinetic design majú tieto modeli(zatiaľ čo sú v predaji, mudrc):
MONDEO
S-MAX
GALAXY
Len tieto sa predávajú. Inak sú všetko ešte new edge. Opäť si tým "Bohužel pro tebe ten tržní podíl se týká celého portfolia." je bohužial pro tebe. Pretože celé portofilo-takmer len new edge.
28. 2. 2008 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 17:24
Re: KUGA GLG
>:D
Ford zavedl u třetiny svého portfolia nový designový směr, v tom samém roce zaznamenal rekordní prodeje a zvýšil podíl na trhu (pochopitelně na úkor konkurence, která také uváděla nové modely), a já se tu s Danielem dohaduju, jestli jsou na správné cestě.

Tak to by, myslím, stačilo. >:D
28. 2. 2008 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 2. 2008 19:09
Re: KUGA GLG
ty mas problem i s matematikou? :))))

kinetic:
Mondeo
S-Max
Galaxy
Focus C-Max

kinetic pomerne cerstve:
Focus

otatni:
Fiesta
Fusion
Ka
Transit
Transit Connect
anonym
28. 2. 2008 21:09
Re: KUGA GLG
Ostatný sú new edge. A ten otrasný Focus, to je nič. Tak krásny bol Focus. Toto je nejaké vyľakané strašidlo. 8-s
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 17:28
Re: KUGA GLG
Tvoje urážkyjen poukazují tvou nevalnou úroveň. Hádám, že na Passata nemáš, ale plnou pusu řečí ano. A pokud máš, tak někoho s tvým myšlením bych nechtěl na silnici potkat. Tvrdit, že je S-Max vrcholně nepraktický je vrchol nebo spíš z jádra zaujatosti nechceš slyšet o zaměření toho auta, oceněních nebo prodejních úspěších ve své třídě, kterých dosáhl. Je v tom nějaká závist a nepřejícnost, protože všechno co uznáváš začíná a končí písmeny VW? S-Max, je sportovnější varianta pro super praktický Galaxy, na to taky zapomínáš? Dává to možnost volby zákazníkovi? Nepochopil si to? Trocha rozmanitosti neuškodí ani na trhu střední třídy, stejně tak konkurence. S Passatem, kterého zjevně bezmezně a slepě uznáváš jako jediné dobré auto střední třídy je to podobné, Mondeo staví na trošku něčem jiném, než Passat a taková rozmanitost a konkurence na poli střední třídy je jenom ku prospěchu. K Passatu se nakonec přikloní člověk s trochu jinými preferencemi než k Mondeu, přesto nelze říct, že jedno či druhé auto je špatné...vlastně ty to říct může, bludy ti jdou dobře.
28. 2. 2008 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "játra"
29. 2. 2008 13:58
Re: KUGA GLG
Možná z toho někdy vyrosteš a nebudeš tady zase mumlat nesmysly o plastech, přečti si test..ne, ještě lépe, přečti si víc testů s mondeem, přečti si srovnvací test mondea a passatu a možná ti docvakne jak ubohé je co tu píšeš, i když, asi nedocvakne, nevadí.. Možná by bylo dobré se podívat na to, kde se mondeo umístilo než na pár puberťáků a jejich názory v diskusi. Na co snad přijdeš, že např. současná Laguna má už nyní horší prodejní čísla než se čekalo a ten design, možná i ten za tím stojí, kdo ví..tobě se líbí, no budiž. A C5.. ještě si ji neviděl na živo, nevíš jaké neduhy bude mít a už bys chválil, ale o mondeuu máš keců až fuj. Tomu se říká zaujatost a kdo ví co ještě v tom bude.
29. 2. 2008 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 16:57
Re: KUGA GLG
Vyjadřuješ se si krásně, ale stavíš na svých dojmech, které jsou poněkud v rozporu s realitou. Ford si držel new edge tak dlouho, jak bylo potřeba, ale rozhodl se pro změnu, zřejmě věděli co dělají a čísla jen potvrzují a ještě potvrdí správnost tohoto kroku. Nelze stát na místě. Jistě více oceňuješ konzervativnější tvary jaké dělá např. VW, ale nesnižuj o to design jiných, stejně tak potom rozhodnutí lidí, kteří se tím živí - a velice úspěšně. Kinetický design je přijímán velice dobře, nejnověji ohlasy na Fiestu 2008 to jen potvrzují. A pokud jde o Kugu, dočkej času a konkrétních čísel, dojmy jsou pro takový soud cos vydal pěkná slabota.
28. 2. 2008 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "yaroukh"
28. 2. 2008 17:26
Re: KUGA GLG
DaniELAN by nejspíš čekal, až ty prodeje klesnou, a pak by začal pro Focus vymejšlet update. >:D
28. 2. 2008 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 17:34
Re: KUGA GLG
Vidím že o tom mnoho nevíš, žádný dobrý manažer (a ti ve Fordu dozajista jsou) neskončí spokojeně u toho, že přeskočily Golf v prodejnosti. Stále je kam se zlepšovat a ty myslíš, že založí ruce? Kdepak, vymýšlí se dál, chtějí zvětšit náskok a to se jim taky povede, už teď je poptávka po kinetickém Focusu větší než před faceliftem.. Proč asi?
28. 2. 2008 18:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 18:14
Re: KUGA GLG
Dělal si snad průzkum trhu? Já nevím, myslíš si, že u Fordu jsou takoví pitomci, že neví, kdy je nejvhodnější provést facelift u nejprodávanějšího modelu? Nemyslíš, že vidí daleko více aspektů než můžeme vidět my? Vidíš vše moc jednoduše..
anonym
28. 2. 2008 21:11
Re: KUGA GLG
Veď sa pozri bližšie. Predaje boli na dobrej úrovni. A určite nie 10 rokov, aby klesli.
anonym
28. 2. 2008 19:17
Re: KUGA GLG
ELAN je úplně ujetej.
anonym
28. 2. 2008 21:10
Re: KUGA GLG
Bohužiaľ nemá tak výkonné auto, aby mohol úplne ujet. :-( ;-)
anonym
29. 2. 2008 08:15
Re: KUGA GLG
....a nejlíp do věčných lovišť >:D
29. 2. 2008 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2008 17:18
Re: KUGA GLG
ked sme pri cislach najpredavanejsi hatbatch je focus golf je az za nim...:) a pockaj tento rok passat bude v predaji za mondeom :-)
28. 2. 2008 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 18:16
Re: KUGA GLG
Bohužel, věci a časy se mění.. "nějaké" Mondeo, "nějaký" Passat.. VW by měl poslat do boje něco novějšího resp. inovovaného, jinak i tento skalp Ford získá..
28. 2. 2008 18:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 2. 2008 20:47
Re: KUGA GLG
ale PRASSAT jako takovy je pořad 2 to ti ještě nikdo neřekl?
28. 2. 2008 21:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
28. 2. 2008 21:42
Re: KUGA GLG
pretože si * dreveny plechom obity
29. 2. 2008 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2008 17:16
Re: KUGA GLG
sorry ale HAHAHA nic ine na to napisat nemozem... predok mix vsetkeho??? boze moj... ako fakt tento prispevok si si mohol odpustit... ale len si to tu chcel spravit zaujimavejsim??
28. 2. 2008 18:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 18:11
Re: KUGA GLG
No už ten nickname, GTI.. ten je pokud jde o automobily VW předurčen k "objektivitě".. podobně jako ty.
28. 2. 2008 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ivan."
28. 2. 2008 17:12
praktičnost
Líbí se mi, ale zklamal mě zavazadelník, proto o něm už neuvažuji.
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2008 17:30
KUGANOIDNÍ FORD
No, snad ta tlama nepozře sama sebe... Ale, pochvalme Ford za snahu reagovat na japonsko-korejskou letitou invazi středních esuveček do Evropy. Vizuálně ovšem samozřejmě KUGA nemá na TIGIho, na to postrádá jednotnou designerskou linku. Ze všech fordmodelů považuji kugu za nejméně zdařilou. Takže jakmile naběhne výroba a rozedou se prodeje, budeme bedlivě sledovat, jak dopadnou čísla. Můj tip je, že na další tři roky bude premiantem TIGI, Ravka sestoupí na druhé místo a KUGA bude bojovat o místo třetí... Bude bojovat, to nezanmená, že se domnívám, že KUGA bude prodejní evropská trojka... Bohužel, KUGA není a nebude v SUV tím, čím je Focus v hatchbacích... Takže letitý soubouj prvního (GOLF) a druhého (Focus) se ve středních SUV nemůže opakovat... Už jen ta genialita TIGIho v podobě dvojjediného modelu nedává KUZE (ježiši, to nejde do prstů) naději na důstojní souboj s TIGIm... Ale tohle je přece jasné, evropská produkční jednička nepustí opratě kvůli KUZE 8-s ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "játra"
28. 2. 2008 17:40
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Vidím, že nosíš pro předpověď brýle značky VW :-) Nicméně pokud jde o jedničku nižší střední třídy, není to Golf, nýbrž Focus. Doufám, že to nepočítáš celkově od uvedení modelu :-) těch "pár" let, co má název Golf náskok by se doháněl těžko >:D

Pokud jde o Ford Kuga, ta čísla mě budou také zajímat. Btw., všiml sis vůbec, jak rozporuplně je Tiguan vnímán? To první místo bych neviděl jako takovou tutovku, postavení Kugy si taky netroufnu odhadovat, ale myslím, že právě souboj Fordu a VW bude nově i v této třídě velice zajímavý a těsný. Být tebou, tak Kugu naodepisuju tak rychle ;-)
28. 2. 2008 18:13
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Golf je nejprodávanejší auto nižší střední a současně vůbec nejprodávanější auto v Evropě. Tedy je jedničkou.

Někde jsme tu psali, že TIGI je vyprodanej a čekací lhůty jsou půl roku. Tak uvidíme. Své tipy známe ;-)
28. 2. 2008 22:29
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Tak pokiaľ štatistiky neklamú, najpredávanejšie auto v Európe za minulý rok je Peugeot 207, nie Golf.
28. 2. 2008 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2008 18:14
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Ano ano.
anonym
28. 2. 2008 20:53
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Vy dva jste važně magoři.Měli by jste si spolu šoustnout to by byla harmonie.
anonym
28. 2. 2008 19:48
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Pozor! Trcia ti uz len nohy.... >:D
28. 2. 2008 19:56
Re: KUGANOIDNÍ FORD
suhlas... :yes: :yes: :yes:
anonym
28. 2. 2008 21:08
Re: KUGANOIDNÍ FORD
O sebe sa hovorí v prvej osobe. :-!
29. 2. 2008 06:17
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Nie že by ma nejak tankovalo, kto predá viac, či VW alebo Ford. Ale nemyslím, že by Tiguan bol o toľko lepší od Fordu Kuga. Kuga mi príde dizajnovo vyváženejšia a hodnotnejšia.
Tiguan ma potešil hranatými výrezmi blatníkov, to vyzerá naozaj dobre :yes: aj dynamickým a vzhľadom na značku tentoraz zaujímavým predkom. Zboku klasika, ale tučný, príliš zaoblený zadok s dynamikou navodenou spredu už príliš nehrá...
V aute sa dobre sedí, ergonómia je vskutnu príkladná, ibaže sa v ňom cítim ako vo VW Caddy. Prístrojovka z užitkáča do auta tohto razenia rozhodne nepatrí.
Forda môžem zatiaľ hodnotiť len z fotiek. Exteriér je zaujímavejší a harmonickejší ako u Tiguana, interiér riešili Forďáci tiež trochu lepšie, nie je síce originál, ale nevyzerá nijak úžitkovo. MPV, z ktorého pochádza, je predsa len trochu iná káva ako Caddy. :yes:
neregistrovaný "BeranK"
29. 2. 2008 08:47
Re: KUGANOIDNÍ FORD
No, tak to nějak je, máš naprostou pravdu. Kuga byl k vidění na Frankfurtu jako studie a například předek vypadal úplně jinak než na fotkách. A podle fotek myslím, že produkce je lepší než studie, ale počkám si, až to uvidím "naživo". Každý auto v týhle kategorii má svoje, design aktuální RAVky mně ve srovnání s předchozím modelem sice zklamal, ale svezení je to pěkný (na sedadle spolujezdce).

Zdá se mi, že právě v kategorii SUV platí, že auta naživo vypadají líp, než na fotkách, což u ostatních kategorií zas tak neplatí. Tiguan mně na fotkách rozhodně nenadchl, ale naživo v pěkným laku a provedení TF to bylo dobré a vzpomínám, jak jsem tuším loni viděl poprvé v Brně naživo Quasqai a byla to bomba....no prostě lepší jednou vidět (o svezení ani nemluvím) naživo, než stokrát na fotkách.
29. 2. 2008 09:28
Re: KUGANOIDNÍ FORD
Nemôžem povedať, že Tiguan by sa mi naživo nepáčil - vedľa Touaregu vyzerá ako mladistvý športovec vedľa starého tlstého táty, a vďaka hranatým výrezom blatníkov ho (čo nie je u VW vždy zvykom) na ulici identifikuješ na prvý, aj letmý pohľad. Ten zadok sa dá, aj keď si myslím, že mohol vyzerať kvapku inak, mínus vidím akurát v tom interiéri. Inak sorry, palubka je z Golfu Plus, s tým Caddy som sa sekol. Je to subjektívny pohľad, možno aj vzhľadom na to, že je to VW a nie kórejec, som už vopred čakal viac.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
29. 2. 2008 09:31
Re: KUGANOIDNÍ FORD
No neviem kazdy ma svoj nazor,ale ja to vidim uplne naopak,prvy Qashqai,druhy plagiat Kuga a designove uplne na chvoste Tigi.Myslel som si,ze u VW si daju viac zalezat,ale takyto nepodarok som vazne necakal,predok katastrofa,zadok dajme tomu,ale celok ani keby zlepili dve rozne auta dokopy a to uz sa radsej nebudem vyjadrovat k tej nepodarenej pristrojovke z Golfa plus.Takze z VW asi jedine Passat Variant a este ta kopia toho sportoveho sedana od MB.
anonym
29. 2. 2008 10:14
Re: KUGANOIDNÍ FORD
taky bych napsal stejné hodnocení:QASHQAI první
neregistrovaný "BPsmile"
1. 3. 2008 13:49
Re: KUGANOIDNÍ FORD
QASHQAI.. no ako mam pravdu povedat z jeho motorizacii som doost sklamanyy
anonym
1. 3. 2008 19:38
Re: KUGANOIDNÍ FORD
to je tvůj problém