No, pokud Mini nebude mít lepší auto než Ford a Citroen (tomu moc ale nevěřím), tak se současnou jezdeckou sestavou na šotolině, která tvoří většinu rally, moc šancí na bednu mít nebude. Naopak na asfaltu by se zadařit mohlo...
Sordo- Meeke není na šotolině o nic horší, než současné posádky Citroenu a Fordu. Uvidíme, co udělá už skoro jistý příchod mladého Estonce Tänaka k Fordu (pokud bude Ford, resp. M-Sport pokračovat dál...). Jestli bude jezdit tak jako v SWRC, tak se máme na co těšit. Za Mini jsem strašně rád, Prodrive dokázal, že pořád umí a mít tři téměř vyrovnaná auta v MS zní po letech útlumu jako sen :yes::yes:
To, že je Sordo na šotolině pomalejší dokázal už v minulosti, kdy s rychlejší C4 se díval na šotolině na záda nejen Loebovi, ale i Focusům. Koneckonců se podívej jaký umístění zajel na šotolině letos..narozdíl teď od Francie. Meeke přišel z IRC, kde je většina soutěží alfaltová, takže velká neznámá, ale moc bych od něj neočekával.
Klidně se vsadím, že při současném rozložení sil může Sordo na šotolině doufat v bednu jen při zaváhání (odpadnutí) tří z pětice Loeb, Ogier, Hirvonen, Latvala, Solberg...
S poslední větou souhlas, další rok přijde VW a bude rally zase zajímavější. Ještě by se mohlo vrátit Subaru a bylo by plno :-)
Sordo se na šotolině rozhodně neztratí, viz [odkaz] . Jeho obrovskou devizou je spolehlivost (jen 4 havárie za 7 sezón v MS, což je neuvěřitelné!) a rychlost na asfaltu. Moc se těším, až bude Mini vyladěné a Dani se bude moci ukázat (a konečně ho nikdo nebude brzdit) naplno.
Meeke je taky rychlík, jenže často bourá.
Tou spolehlivostí jen potvrzuješ co jsem napsal :-) 4 havárie v kariéře s WRC je úctihodné, jen nesmíš zapomínat, že všechny sezony jezdil jako dvojka a kryl záda Loebovi. Jako na jedničku týmu Mini na něj bude vyvíjen daleko větší tlak. Tak uvidíme jak se s tím popasuje.
titul Ogierovi...Loeb sice moc konkurentů nemá,ale vadí mi jeho arogance a to jak si je jistý svou neotřesitelnou pozicí týmové jedničky...například teď být citroenem bych se vykašlal na týmovou režii a nechal bych je závodit...Jen tak přitáhnou oči diváků mnohem většího množství diváků....
Loeb arogantní není :-) To spíš jeho kolega má prořízlá ústa. Kdo bude týmovou jedničkou nebo dvojkou určuje šéf týmu, v tomto případě O. Quesnell. Situace v Citroen Sport je už zdá se uklidněná a oba jezdci vědí, kdo koho bude podporovat v cestě za titulem. Ale doby Guy Fréquelina jsou (bohužel) pryč.
Seb Loeb "arogantní"?!?! To jste se tedy FAKT NEtrefil :-)
PS: Ten občas skoro přes míru "přidrzlý" je když už tak Ogier ;-)
PPS: Mini vypadá docela "nadějně" :yes::-)
Výraz na facku? Co to je? Ty o něm píšeš jako panáci z FIA, kterým vadilo, že se neholí :no::no::no:
Mně se taky týmová režie a určování jedniček nelíbí, ale je to součást hry. Jenže někdy to je dvousečná zbraň. Malý Seb stejně po titulu půjde, bez ohledu na vyjádření pro noviny. To by nebyl on :-)