Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Francouzský prezident Hollande přijel na inauguraci Citroënem DS5

François Hollande byl oficiálně jmenován do funkce. Pro tuto zvláštní příležitost si vybral vůz Citroën DS5 Hybrid4.
Zpět na článek
16. 5. 2012 12:51
16. 5. 2012 13:25
16. 5. 2012 15:34
16. 5. 2012 17:52
neregistrovaný "cosworth_"
16. 5. 2012 20:54
neregistrovaný "cosworth_"
16. 5. 2012 22:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2012 23:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 5. 2012 01:38
18. 5. 2012 11:29
17. 5. 2012 11:31
16. 5. 2012 12:51
A jestlipak drncá?
Ono to jde i bez šestimetrové limuzíny, ne že ne :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
16. 5. 2012 12:58
Re: A jestlipak drncá?
No a já zrovna psal, že jako prezident bych raději jel v maketě Metropolis tažené koněm. Aby to nakonec nedopadlo tak, že Número 9 bude v řeči prezidentské kanceláře myšleno doslovně jako číselné označení Kia K9.
Avatar - del42sa
16. 5. 2012 14:23
Re: A jestlipak drncá?
za tu maketu Metropolisu taženou koněm :yes: >:D
Avatar - Starfighter
16. 5. 2012 13:27
Re: A jestlipak drncá?
On se někde státnický syndrom musí dohnat jaksi uměle >:D
16. 5. 2012 13:13
Skvostné vozidlo
Opravdu nádherané auto... C4 a všechna DS :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2012 13:25
Dobra vobla
Az budu v lednu kupovat nove auto, ne-li driv, tak DS5 je favorit cislo 1. To auto je pro mne naprosto karoserii, motory a vybavou genialni a bez jedine zavazne chyby.

Francouzske auto ale potrebuje tak alespon 1 produkcni rok nez se vychytaji nejvetsi mouchy v elektronice.

Navic si u DS5 musi sednout cena, ktera je prehnana vzhledem k tomu, ze je to obycejne nalestene auto s lepsi vybavou. Napr DS4 je uz dnes ve specialni edici Anniversary s danou vybavou snad nejlevnejsi ve svem segmentu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
16. 5. 2012 13:35
to auto je tak skarede a neprakticke
az je vlastne krasne ;-)

sice to nie je moja salka kavy ale ak prinesie citrooooonu uspech tak mi je to jedno - nech sa predava - urcite je lepsia neprakticka ale predajne uspesna rada DS ako napr predajne neuspesna C6 lebo C2 ktore sa hrali na uspesne auta.
Rozbalit vlákno
6
16. 5. 2012 14:03
Re: to auto je tak skarede a neprakticke
o tom, zda je to skarede asi nema smysl diskutovat s milovnikem korejskych vozitek.

ale to ze je to neprakticke, to mi neda. jako proc? z hlediska prakticnosti a dizajnu je na tom obecne nejlip hatchback, pripadne liftback u stredni tridy. sedan je neprakticky a kombi ozrutne. no a tento hatchback ma, prosim pekne, temer 500 litrovy kufr, dostatek mista na zadnych sedadlech a snad jako prvni auto VSECHNY ovladace na jemny dosah prave ruky (startovani, prevodovka, ovladac navi, okna, zamykani, rucni brzda, usb, atd...) takze leva ruka muze konecne zustat tam kde ma...nikoliv ve vlastnim rozkroku, ale na volantu.
16. 5. 2012 14:16
Re: to auto je tak skarede a neprakticke
Zadní okna tomu moc stahovat nejdou >:-[] Ale tak na to to nejede, jen u prezidentského auta, kde se chce ukazovat davům mi to příjde jako drobná chybka. Jinak mě osobně se to auto hrozně moc ne... no ve stříbrný si ho člověk ani nevšimne a když se na něj zaměří, tak se mi nelíbí. Soused na chalupě má autosalon citroen a byl tam sním. Jinak jezdí Land Cruiserem. Ale zaplať pánbuh, že se všem nelíbí to samé.
16. 5. 2012 14:26
Re: to auto je tak skarede a neprakticke
jasne, kazdy ma svuj vkus.

zadni okna samozrejme stahovat v ds5 jdou, u ds4 to nejde. ovladace vsak nejsou ve dverich.
Avatar - 3_diamanty
16. 5. 2012 14:21
Re: to auto je tak skarede a neprakticke
vyhlad cez tie zdvojene predne stlpiky bude asi priserny, zadne okna su male a ktovie c osa vobec daju zadne okna stiahnut celkom dole, auto je predrazene a napriklad v DS4 su tie male zadne spicate dvere nebezpecne a clovek este pride k urazu, tie kdejake tintitka pridavne svetielka chromovane ramceky linky priehlbinky tych je tam uz viac ako aj na i30tke, velky kufor je fajn :yes: ale za tie peniaze mame ine auta s este vacsim kufrom :yes:

auto kvalitne :yes:
16. 5. 2012 14:29
Re: to auto je tak skarede a neprakticke
cena je ted prehnana kvuli statusu prestizni novinky. prodejce ale uz i dnes pousti dolu cca 150 litru mimo cenik.

vyhled dopredu a do boku je ok. jel jsem v tom uz 2x a je to fajn. druha vec je kolik bude stat pripadny nahradni sklo...

zadni okna jdou stahnout.

zadni dvere maji normalni tvar a velikost.
Avatar - pallas
16. 5. 2012 20:33
Re: to auto je tak skarede a neprakticke
C2 ze nebola uspesna? Vies kolko ich jazdi napr. v Nemecku?
Avatar - iudex
16. 5. 2012 15:34
Zadné okná
No z fotiek to vyzerá tak, že nielen v DS4 nejdú poriadne stiahnuť zadné okná... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - FISHkaa
16. 5. 2012 16:20
Re: Zadné okná
přesně tak, ještě že mu nedali DS3, to by prohrál úplně >:D
16. 5. 2012 15:40
koblihy pro prezidenta
může mi někdo vysvětlit, proč se F. Hollande musí při inauguraci proplétat trusem od koní? >:D
Rozbalit vlákno
14
Avatar - FISHkaa
16. 5. 2012 16:20
Re: koblihy pro prezidenta
že by vzkaz ? Něco jako nas..t mu? >:D
neregistrovaný "cosworth_"
16. 5. 2012 17:52
Re: koblihy pro prezidenta
to bude asi proto, ze pred nim jedou kone ;-)
Avatar - Andromeda
16. 5. 2012 18:19
Re: koblihy pro prezidenta
To víš, bystré jako by shazovali >:-[] ... Bingo ;-)
16. 5. 2012 18:29
Re: koblihy pro prezidenta
Tak to by mě vskutku nenapadlo že před ním jedou koně, myslel jsem, že tam zbyly ještě z dob Napoleona ;-) Jen je to krapet nedůstojné, že musí hlava státu projíždět h*vnama. No nic, tak třeba na příští inauguraci už to vychytají (myšleno obrazně).
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 18:37
Re: koblihy pro prezidenta
Tak je to jen zvíře, jak tomu chceš zabránit?
16. 5. 2012 18:48
Re: koblihy pro prezidenta
Třeba že pojedou až za ním? to je otázka, třeba to je tradice, nevím. Nic proti koním nemám. Jak tomu zabránit je spíš otázka pro organizátory, nemyslíš? Nebo jim dát pytel pod ocas.....možná by ses tomu mohl zasmát a ne to brát tak vážně, Ronaulte;)
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 18:52
Re: koblihy pro prezidenta
Tak ta kolona má jistý daný řád, vlastně jako cokoliv v té inauguraci.

No jo, no... asi mi ta * až tak vtipná nepříjdou ;-)
16. 5. 2012 18:55
Re: koblihy pro prezidenta
možná je pán trochu sucháreček ne? >:D Tak na večer si vem prášky na tlak, papučky na tlapky a hurá na večerní pořady v televizi;)
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 20:40
Re: koblihy pro prezidenta
Právě jsem byl běhat, ty papuču! ;-)
16. 5. 2012 23:13
Re: koblihy pro prezidenta
gratuluju :yes: , ale proč to ventiluješ?
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 23:21
Re: koblihy pro prezidenta
jak myslíš, chceš-li hned v prvních 12 příspěvcích hrát tuhle roli, prosím.

Není s podivem, že prosťáček tvého ražení tady prvně nepochopí, že koně vykonávají potřebu a snaží se pak z toho podání dělat vtip, na to jsme zvyklí, stejně, že pak svou hloupost maskuje agresivitou. Pokračuj. ;-)
17. 5. 2012 17:27
Re: koblihy pro prezidenta
>:D hele, začínáš bejt vtipnej :yes: . Ne, opravdu nechápu, proč živá zvířata vykovánavají potřebu >:D a taky nechápu, proč máš takovou potřebu se přít, že by komplex? achjo...promiň, ale já ti s tim nepomůžu, to si běž někam jinam. Hodně síly při vymýšlení dalšího "zdrcujícího" příspěvku.
neregistrovaný "cosworth_"
16. 5. 2012 20:54
Re: koblihy pro prezidenta
priste uz bude francie tak v * ze kone nebudou v kolone ale na slavnostni veceri
Avatar - Pekelná Micinka
16. 5. 2012 23:17
Re: koblihy pro prezidenta
Protože na to auto není spoleh. >:-[]
Avatar - gld
16. 5. 2012 16:31
Auto hodné prezidenta
Neviem či niekto zdieľa moje dojmy, ale 4-dačo metrový hatchback nie je auto pre prezidenta. Ak nie je nový metropolis ani vo fáze spomínaného "ťahania koňmi" mal Hollande siahnuť po klasike C6.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - euro89
16. 5. 2012 16:44
Re: Auto hodné prezidenta
Je to socan, tak chtěl populisticky ukázat chudému lidu, že je mu blíž a vzal střední třídu v hatchbacku. Jinak já bych taky volil C6.
Avatar - Andromeda
16. 5. 2012 18:22
Re: Auto hodné prezidenta
To bylo chýtrý...
16. 5. 2012 16:47
Re: Auto hodné prezidenta
Ja by som skôr položil otázku, prečo sa francúzsky prezident nevyváža v Renaulte, čo je (ešte stále z väčšej časti) štátna automobilka? ;-)
Avatar - iudex
16. 5. 2012 16:49
Re: Auto hodné prezidenta
Veru, veď Renault má prezidentskú limuzínu v ponuke. Fluence. Aj reklama to vravela. >:-[]
Avatar - twistedTSD
16. 5. 2012 16:57
Re: Auto hodné prezidenta
>:-[] :yes:
Avatar - gld
16. 5. 2012 17:33
Re: Auto hodné prezidenta
Keď sa na to pozrieš historicky, zmysel to dáva. Renault bol zoštátnený "za trest", francúzski prezidenti tradične používali prevažne citroeny. Rušil to len Šarkózy so svojim Vel Satisom...to však bola aspoň limuzína.
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 18:06
Re: Auto hodné prezidenta
Státní podíl v Renaultu je daleko menší než podíl spolkové země ve VW.
Avatar - Andromeda
16. 5. 2012 18:12
Re: Auto hodné prezidenta
Tady je zase "odborníků" >:-[] ... Než něco plácneš, ověř si to střelče...
17. 5. 2012 09:47
Re: Auto hodné prezidenta
14% (necelých) je vačšia časť? ;-)
16. 5. 2012 19:22
Re: Auto hodné prezidenta
Pro mě je to jedno z nejhezčích aut poslední doby . >:D >:D
16. 5. 2012 18:10
Poněkud nedůstojné
svezení. K státníkovi patří limuzína. Je-li to odrazem dnešní Francie pak :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Andromeda
16. 5. 2012 18:16
Re: Poněkud nedůstojné
Otázka : Když Ti naši pomazaní jezdí jedině německou premií, jsou to státníci ???
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 18:22
Re: Poněkud nedůstojné
Naši státníci jsou už dávno před Francií. Zatímco ve Francii ještě pořád krabicová vína nepijí, u nás krabicová vína "vynášejí" miliony" >:D
Avatar - Starfighter
16. 5. 2012 20:37
Re: Poněkud nedůstojné
Vinař roku aneb dejte mi sedmičku s sebou >:D
17. 5. 2012 09:34
Re: Poněkud nedůstojné
By mě potom zajímalo, jak vypadá firemní "košt". Ve sklepě 10 jednatelů a každej pustí 300 až 500 jako "ochutnávku". >:D
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 18:13
Těch Citroenů..
bylo více:
Tady přijíždí v C5 [odkaz]
A Sarkozy odjel v C6: [odkaz]

Každopádně mě volba DS5 překvapuje, ale asi si chtěl Citroen přihřát kašičku. Já bych volil C6, když už, vzadu to není v DS5 žádná prostorová výhra.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ghostyx
16. 5. 2012 18:26
Re: Těch Citroenů..
Souhlas. :yes: Je to sice hezke (az teda na ten cumak a svetla ve predu) a dobre auto, ale ve vnitr ponekud male a stisnene auto a je to podobne, jakoby se Angela Merkelova vybrala na statnickou projizdku Golfem. :-)
16. 5. 2012 20:16
Re: Těch Citroenů..
To das auto mozes porovnavat tak akurat s Favoritom :-)
Avatar - Starfighter
16. 5. 2012 20:35
Re: Těch Citroenů..
On je Hollande snad ještě menší než Šarkézy, takže prostor vzadu je fuk.

A DS5 to v téhle šedé metalíze dost sluší :yes:
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 20:44
Re: Těch Citroenů..
Máš recht, musel jsem se kouknout na video a opravdu je menší. Vždycky mi přišel vysoký.

Jo, DS5 to sluší :yes: Jen teda ne jako prezidentské vozidlo...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2012 22:17
Re: Těch Citroenů..
V použití na prezidentské vozidlo bych neviděl problém... je to skvělá propagace výrobku a ukázka, že některé společenské konvence (nutnost použít klasický, pokud možno černý, sedan/limuzínu, aby nedošlo k provokaci) jsou uměle vytvořená svěrací kazajka. Francii v tomto ohledu fandím a často o ní sním...
17. 5. 2012 09:50
Re: Těch Citroenů..
možná to je uměle vytvořená svěrací kazajka, ale pak aby si ze žabáků nedělal celý svět legraci... hrají se pomalu na druhou velmoc po USA a jejich prezident se opičí v přerostlém hybrídním hečbeku (nic proti DS5) :-)
Avatar - Johny.Rico
16. 5. 2012 20:33
Krásná ukázka reprezentace
Tak to má vypadat. Prezident země má jezdit (pokud to situace umožňuje) ve voze, který patří dané zemi, vyrábí se tam. A je jedno, zda je to F500 nebo DS5, jde o reprezentaci. Prezident reprezentuje. U mě má za to velké plus :yes:

Ovšem za jeho levičáctví a další zadlužování (levičácké) Unie velké minus :no:
Rozbalit vlákno
12
16. 5. 2012 20:58
Re: Krásná ukázka reprezentace
Co je na umírněném levičáctví špatného?
Avatar - Johny.Rico
16. 5. 2012 21:37
Re: Krásná ukázka reprezentace
V Evropě neexistuje umírněné levičáctví ;-)
Avatar - Ronault.
16. 5. 2012 23:22
Re: Krásná ukázka reprezentace
To jsou mi novinky. A takové Norsko je prosím co?
Avatar - Uhlik
17. 5. 2012 01:20
Re: Krásná ukázka reprezentace
Norsko ma nerasty, tam si to mozu dovolit.
Avatar - Ronault.
17. 5. 2012 08:45
Re: Krásná ukázka reprezentace
A Švédsko má co?
17. 5. 2012 09:51
Re: Krásná ukázka reprezentace
železnou rudu? ;-)
Avatar - Ronault.
17. 5. 2012 09:52
Re: Krásná ukázka reprezentace
Asi tolik, co my uhlí ;-)
17. 5. 2012 10:50
Re: Krásná ukázka reprezentace
no jo, jenomže to uhlí, na rozdíl od rudy nikdo moc nepotřebuje - buď se výrazně omezuje spotřeba, nebo mají vlastní zdroje. Ale kvalitní rudy tak moc zase není.

Jinak "socializmus" ve Švédsku už taky zdaleka není ten co býval třeba v 70/80tých letech, na co se odvolávají ti kovaní levičáci. Prostě to ani tady dlouhodobě nefungovalo a muselo se zavést spousta tržních mechanizmů. A taky tam začínají mít hodně problémů s imigrací.
Avatar - Ronault.
17. 5. 2012 11:48
Re: Krásná ukázka reprezentace
Uhlí nikdo nepotřebuje, jo? Kde jsi zaspal dobu? OKD rozšiřuje těžbu a otevírá nové sloje, kupuje i doly v zahraničí. Loňský zisk byl kolem 11 mld Kč. A nesnaž se mi to rozmluvit, celá moje rodina v hornictví pracuje... ale bohužel nikdo nekamarádí s Bakalou 8-s >:D

Ten socializmus ustoupil dobře víme kvůli čemu... a pro samotné Švédy to nebylo.
17. 5. 2012 13:41
Re: Krásná ukázka reprezentace
ono je uhlí a uhlí - spousta nekvalitních dolů je dotována (třeba na Slovensku, nevím jak tady), nebo se prostě zavírají. A to už velká vlna utlumování těžby (minimálně na západě) v 80tých letech proběhla.

ale máš pravdu, vypadá to, že ve jménu ekologie se pozavírají jaderné elektrárny a prodlouží život těch tepelných....

socializmus ustoupil z jednoduchého důvodu - nikdo na něj z dlouhodobého pohledu nemá prachy (no možná arabové, než jim vyschne ropa). prostě někdo musí i makat.
Avatar - Ronault.
17. 5. 2012 14:51
Re: Krásná ukázka reprezentace
O nějakém nekvalitním uhlí na Ostravsku nelze mluvit.

Švédové měli a pokud vím, tak pořád mají největší daňové zatížení v Evropě. A ono jim to i nevadilo, do doby, než to začali hlavně přistěhovalci zneužívat a vzrostla kriminalita. Prostě do té doby, než si z toho systému udělaly některé skupiny dojnou krávu. Tak je to bohužel více jak časté.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2012 23:40
Re: Krásná ukázka reprezentace
Jak si představuješ levičáctví?
17. 5. 2012 01:38
Nesmysmyslne
No neni to nesmysl, zamestnanci v automobilkach na top postech berou strasne penize. tolik penez vydela malokdo a tenhle pan jim to chce zdanit co to jen pujde. Logickym krokem je prestehovani jak sebe tak vyroby.
z meho skromneho, mladeho a hloupeho pohledu tento prezident podporuje automobilku kterou hodla znicit.
me nazory jsou silne ovlivneny tim kde a jak vyrustam ale socialismus vzdy znaci zlo. Jak Komunisti tak NSDAP, PNF od mussoliniho atd...(nechci do toho nejak moc plest politiku ale nepamatuju jedinne pravicaky co by meli tyto problemy-pro hloupe-CSSD,ODS,TOP atd jsou stale levicaci)
Francouzi neprinesli za poslednich 20 let nic prevratneho do sveta automobilu. To ni nemeni na tom ze se obavam ze z trhu v nasledujich 10-15 letech prakticky vymizi.
Rozbalit vlákno
4
17. 5. 2012 08:32
Re: Nesmysmyslne
Francouzi nic nepřinesli?? A co byl Espace, Scénic, Mégane II, RenaultSporty nebo třeba super 407? Nebo že Renault konzistentně vítězí v F1? A co úspěchy Citroenu v rallye?
A nezapomínej na C5 3.0 HDi V6 v kůži Criollo, to je majstrštyk sám o sobě. >:-[]

To mě pojď...a kdepak vládla v posledních dvaceti letech pravice? Možná tak v USA a stálo je to tři války, rozpočet mají ve sr*čkách a moc neví kudy kam. Umírněná levice (tedy žádné vemte vidle a hurá na továrny) je pohříchu schopna řešit problémy současného světa o něco líp...
Jenže tam jsme se dopracovali multikulti přístupem, tolerancí lemplů a příživníků...a špatně nastaveným systémem jako takovým.
17. 5. 2012 09:46
Re: Nesmysmyslne
Převratného ? A kdo co za posledních 20 let něco převratného přinesl ? Možná tak aplikace a rozšíření hybridních soustav a stím nepřišli ani němci, italové, francouzi, USA....
edit: pardon, samozřejmě reakce na RomanaSV.
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2012 11:54
Re: Nesmysmyslne
DĚKUJI za "připonínku" výtečně pružného dvěma turby osazeného V6 motoru (a asi NEJlepšího/NEJvhodnějšího vozu střední třídy pro nad200kilometrové rychlosti.. zdroj auto.cz ;-)
A dle ZDROJe auto.cz jsou prý VELKÉ rozdíly v použitých kůžich (a "jakokůžich")

[odkaz]

vs

[odkaz]

No a protože tohle (asi) většina lidí NEví (nebo se tomu přímo "vysmívá" - zřejmě si "předstaVWuje" že to je přesně naopak ;-) ), tak proto to zmiňuji
Pěkný den (třeba ve voze s motorem s dvěma turby a kvalitní kůží :yes: :-)
Avatar - Emel
18. 5. 2012 11:29
Re: Nesmysmyslne
Svůj pohled jsi popsal správně... má vůbec smysl ti vysvětlovat, že NSDAP byla pravicová strana?
Avatar - Stejsn
17. 5. 2012 11:31
Musel bejt
promočenej na kůži, když byl v tom dešti vykotěnej skrz střechu.
Rozbalit vlákno
0