No a já zrovna psal, že jako prezident bych raději jel v maketě Metropolis tažené koněm. Aby to nakonec nedopadlo tak, že Número 9 bude v řeči prezidentské kanceláře myšleno doslovně jako číselné označení Kia K9.
Az budu v lednu kupovat nove auto, ne-li driv, tak DS5 je favorit cislo 1. To auto je pro mne naprosto karoserii, motory a vybavou genialni a bez jedine zavazne chyby.
Francouzske auto ale potrebuje tak alespon 1 produkcni rok nez se vychytaji nejvetsi mouchy v elektronice.
Navic si u DS5 musi sednout cena, ktera je prehnana vzhledem k tomu, ze je to obycejne nalestene auto s lepsi vybavou. Napr DS4 je uz dnes ve specialni edici Anniversary s danou vybavou snad nejlevnejsi ve svem segmentu.
sice to nie je moja salka kavy ale ak prinesie citrooooonu uspech tak mi je to jedno - nech sa predava - urcite je lepsia neprakticka ale predajne uspesna rada DS ako napr predajne neuspesna C6 lebo C2 ktore sa hrali na uspesne auta.
o tom, zda je to skarede asi nema smysl diskutovat s milovnikem korejskych vozitek.
ale to ze je to neprakticke, to mi neda. jako proc? z hlediska prakticnosti a dizajnu je na tom obecne nejlip hatchback, pripadne liftback u stredni tridy. sedan je neprakticky a kombi ozrutne. no a tento hatchback ma, prosim pekne, temer 500 litrovy kufr, dostatek mista na zadnych sedadlech a snad jako prvni auto VSECHNY ovladace na jemny dosah prave ruky (startovani, prevodovka, ovladac navi, okna, zamykani, rucni brzda, usb, atd...) takze leva ruka muze konecne zustat tam kde ma...nikoliv ve vlastnim rozkroku, ale na volantu.
Zadní okna tomu moc stahovat nejdou >:-[] Ale tak na to to nejede, jen u prezidentského auta, kde se chce ukazovat davům mi to příjde jako drobná chybka. Jinak mě osobně se to auto hrozně moc ne... no ve stříbrný si ho člověk ani nevšimne a když se na něj zaměří, tak se mi nelíbí. Soused na chalupě má autosalon citroen a byl tam sním. Jinak jezdí Land Cruiserem. Ale zaplať pánbuh, že se všem nelíbí to samé.
vyhlad cez tie zdvojene predne stlpiky bude asi priserny, zadne okna su male a ktovie c osa vobec daju zadne okna stiahnut celkom dole, auto je predrazene a napriklad v DS4 su tie male zadne spicate dvere nebezpecne a clovek este pride k urazu, tie kdejake tintitka pridavne svetielka chromovane ramceky linky priehlbinky tych je tam uz viac ako aj na i30tke, velky kufor je fajn :yes: ale za tie peniaze mame ine auta s este vacsim kufrom :yes:
Tak to by mě vskutku nenapadlo že před ním jedou koně, myslel jsem, že tam zbyly ještě z dob Napoleona ;-) Jen je to krapet nedůstojné, že musí hlava státu projíždět h*vnama. No nic, tak třeba na příští inauguraci už to vychytají (myšleno obrazně).
Třeba že pojedou až za ním? to je otázka, třeba to je tradice, nevím. Nic proti koním nemám. Jak tomu zabránit je spíš otázka pro organizátory, nemyslíš? Nebo jim dát pytel pod ocas.....možná by ses tomu mohl zasmát a ne to brát tak vážně, Ronaulte;)
jak myslíš, chceš-li hned v prvních 12 příspěvcích hrát tuhle roli, prosím.
Není s podivem, že prosťáček tvého ražení tady prvně nepochopí, že koně vykonávají potřebu a snaží se pak z toho podání dělat vtip, na to jsme zvyklí, stejně, že pak svou hloupost maskuje agresivitou. Pokračuj. ;-)
>:D hele, začínáš bejt vtipnej :yes: . Ne, opravdu nechápu, proč živá zvířata vykovánavají potřebu >:D a taky nechápu, proč máš takovou potřebu se přít, že by komplex? achjo...promiň, ale já ti s tim nepomůžu, to si běž někam jinam. Hodně síly při vymýšlení dalšího "zdrcujícího" příspěvku.
Neviem či niekto zdieľa moje dojmy, ale 4-dačo metrový hatchback nie je auto pre prezidenta. Ak nie je nový metropolis ani vo fáze spomínaného "ťahania koňmi" mal Hollande siahnuť po klasike C6.
Keď sa na to pozrieš historicky, zmysel to dáva. Renault bol zoštátnený "za trest", francúzski prezidenti tradične používali prevažne citroeny. Rušil to len Šarkózy so svojim Vel Satisom...to však bola aspoň limuzína.
Souhlas. :yes: Je to sice hezke (az teda na ten cumak a svetla ve predu) a dobre auto, ale ve vnitr ponekud male a stisnene auto a je to podobne, jakoby se Angela Merkelova vybrala na statnickou projizdku Golfem. :-)
V použití na prezidentské vozidlo bych neviděl problém... je to skvělá propagace výrobku a ukázka, že některé společenské konvence (nutnost použít klasický, pokud možno černý, sedan/limuzínu, aby nedošlo k provokaci) jsou uměle vytvořená svěrací kazajka. Francii v tomto ohledu fandím a často o ní sním...
možná to je uměle vytvořená svěrací kazajka, ale pak aby si ze žabáků nedělal celý svět legraci... hrají se pomalu na druhou velmoc po USA a jejich prezident se opičí v přerostlém hybrídním hečbeku (nic proti DS5) :-)
Tak to má vypadat. Prezident země má jezdit (pokud to situace umožňuje) ve voze, který patří dané zemi, vyrábí se tam. A je jedno, zda je to F500 nebo DS5, jde o reprezentaci. Prezident reprezentuje. U mě má za to velké plus :yes:
Ovšem za jeho levičáctví a další zadlužování (levičácké) Unie velké minus :no:
no jo, jenomže to uhlí, na rozdíl od rudy nikdo moc nepotřebuje - buď se výrazně omezuje spotřeba, nebo mají vlastní zdroje. Ale kvalitní rudy tak moc zase není.
Jinak "socializmus" ve Švédsku už taky zdaleka není ten co býval třeba v 70/80tých letech, na co se odvolávají ti kovaní levičáci. Prostě to ani tady dlouhodobě nefungovalo a muselo se zavést spousta tržních mechanizmů. A taky tam začínají mít hodně problémů s imigrací.
Uhlí nikdo nepotřebuje, jo? Kde jsi zaspal dobu? OKD rozšiřuje těžbu a otevírá nové sloje, kupuje i doly v zahraničí. Loňský zisk byl kolem 11 mld Kč. A nesnaž se mi to rozmluvit, celá moje rodina v hornictví pracuje... ale bohužel nikdo nekamarádí s Bakalou 8-s >:D
Ten socializmus ustoupil dobře víme kvůli čemu... a pro samotné Švédy to nebylo.
ono je uhlí a uhlí - spousta nekvalitních dolů je dotována (třeba na Slovensku, nevím jak tady), nebo se prostě zavírají. A to už velká vlna utlumování těžby (minimálně na západě) v 80tých letech proběhla.
ale máš pravdu, vypadá to, že ve jménu ekologie se pozavírají jaderné elektrárny a prodlouží život těch tepelných....
socializmus ustoupil z jednoduchého důvodu - nikdo na něj z dlouhodobého pohledu nemá prachy (no možná arabové, než jim vyschne ropa). prostě někdo musí i makat.
O nějakém nekvalitním uhlí na Ostravsku nelze mluvit.
Švédové měli a pokud vím, tak pořád mají největší daňové zatížení v Evropě. A ono jim to i nevadilo, do doby, než to začali hlavně přistěhovalci zneužívat a vzrostla kriminalita. Prostě do té doby, než si z toho systému udělaly některé skupiny dojnou krávu. Tak je to bohužel více jak časté.
No neni to nesmysl, zamestnanci v automobilkach na top postech berou strasne penize. tolik penez vydela malokdo a tenhle pan jim to chce zdanit co to jen pujde. Logickym krokem je prestehovani jak sebe tak vyroby.
z meho skromneho, mladeho a hloupeho pohledu tento prezident podporuje automobilku kterou hodla znicit.
me nazory jsou silne ovlivneny tim kde a jak vyrustam ale socialismus vzdy znaci zlo. Jak Komunisti tak NSDAP, PNF od mussoliniho atd...(nechci do toho nejak moc plest politiku ale nepamatuju jedinne pravicaky co by meli tyto problemy-pro hloupe-CSSD,ODS,TOP atd jsou stale levicaci)
Francouzi neprinesli za poslednich 20 let nic prevratneho do sveta automobilu. To ni nemeni na tom ze se obavam ze z trhu v nasledujich 10-15 letech prakticky vymizi.
Francouzi nic nepřinesli?? A co byl Espace, Scénic, Mégane II, RenaultSporty nebo třeba super 407? Nebo že Renault konzistentně vítězí v F1? A co úspěchy Citroenu v rallye?
A nezapomínej na C5 3.0 HDi V6 v kůži Criollo, to je majstrštyk sám o sobě. >:-[]
To mě pojď...a kdepak vládla v posledních dvaceti letech pravice? Možná tak v USA a stálo je to tři války, rozpočet mají ve sr*čkách a moc neví kudy kam. Umírněná levice (tedy žádné vemte vidle a hurá na továrny) je pohříchu schopna řešit problémy současného světa o něco líp...
Jenže tam jsme se dopracovali multikulti přístupem, tolerancí lemplů a příživníků...a špatně nastaveným systémem jako takovým.
Převratného ? A kdo co za posledních 20 let něco převratného přinesl ? Možná tak aplikace a rozšíření hybridních soustav a stím nepřišli ani němci, italové, francouzi, USA....
edit: pardon, samozřejmě reakce na RomanaSV.
DĚKUJI za "připonínku" výtečně pružného dvěma turby osazeného V6 motoru (a asi NEJlepšího/NEJvhodnějšího vozu střední třídy pro nad200kilometrové rychlosti.. zdroj auto.cz;-)
A dle ZDROJe auto.cz jsou prý VELKÉ rozdíly v použitých kůžich (a "jakokůžich")
[odkaz]
vs
[odkaz]
No a protože tohle (asi) většina lidí NEví (nebo se tomu přímo "vysmívá" - zřejmě si "předstaVWuje" že to je přesně naopak ;-) ), tak proto to zmiňuji
Pěkný den (třeba ve voze s motorem s dvěma turby a kvalitní kůží :yes::-)