Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Futuristická Scania Irizar jezdí také v Čechách

Od minulého týdne jezdí dva Irizary PB po našich silnicích. První dva autobusy zakoupila cestovní kancelář Asiata, která mj. zajišťuje dopravu mezi Prahou a Karlovými Vary pro ČSA...
Zpět na článek
30. 4. 2003 19:55
neregistrovaný "Áda"
4. 5. 2003 23:01
neregistrovaný "Shaman"
7. 5. 2003 21:01
neregistrovaný "našrot"
5. 5. 2009 10:06
neregistrovaný "VojtaJJ"
11. 5. 2003 15:19
neregistrovaný "skopi"
15. 6. 2003 15:51
neregistrovaný "nemec"
5. 5. 2009 10:08
neregistrovaný "VojtaJJ"
18. 10. 2006 20:18
anonym
neregistrovaný "Áda"
30. 4. 2003 19:55
Ja bych se do toho bal sednout
Podivejte se na ty sloupky. Hadejte, co se asi stane, pokud se prevrati do pole a udela kotrmelec... Vsichni cestujici budou mrtvi. A k designu - nezda se vam, ze ty svetla maji takove francouzske tvary...? Clovek se az otrese pri pohledu na ten design.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Shaman"
4. 5. 2003 23:01
Re: Ja bych se do toho bal sednout
Nedes se Neoplanu v televizi. Dnesni autobusy musi splnovat normy pri prevraceni a takova firma jako je Scania - tam bych se opravdu nebal. Design je velmi zdarily - nemyslim si, ze by kazdy autobus musel nutne vypadat jako krabice od bot na koleckach. Trocha fantazie v dnesnim materialistickem svete urcite neuskodi... Osobne bych se do nej bal sednout urcite min, nez do dvacet let stare Karosy...
neregistrovaný "našrot"
7. 5. 2003 21:01
Re: Ja bych se do toho bal sednout
Jenom jednopatrové autobusy musí splňovat normu pro převrácení EHK66 (myslím, že je to ona), dvoupatrové ne - proto ty lidi v tom dvoupatrovém Neoplanu nepřežili... BTW: Karosa EHK66 splňuje až od doby, kdy jí koupil Renault, potažmo Irisbus.
neregistrovaný "VojtaJJ"
5. 5. 2009 10:06
Re: Ja bych se do toho bal sednout
Jo, jen pro informaci. Scania Irizar PB pochopitelně splňuje všechny Evropské normy pro bezpečenost, převrácení a pod. a patří k nejbezpečnějším atobusům vůbec. Že to dělají Španělé, ještě nemusí znamenat, že je to krám. Scania nabízí náhradní díly Irizar přímo u svých značkových prodejců a pochybuju, že by si kazila pověst prodejem nějakých nekvalitních krámů.
A k tomu neoplanu. Potíž je v tom, že on se nejen převrátil, ale zároveň i sjel z dost vysokýho svahu. Tam nepomůže nic a silně pochybuju, že by to přežil jakýkoliv jiný autobus. Tohle by bylo smrtelný i v autě s deseti airbagy...
neregistrovaný "skopi"
11. 5. 2003 15:19
Nadhera
Pekny...Minulej tejden jsem ho videl ject po Evropsky, krasa na kolech. Vevnitr to musi bejt super! Ale zajimalo by me spis (jako pasazera) kolik tam vevnitr bude mit mista pro kolena...?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nemec"
15. 6. 2003 15:51
Re: Nadhera
Je to zajímavý, to určitě...Ale s tou bezpečností - uvědomte si všichni, že ten autobus NENÍ SCANIA!!! Logo Scania znamená, že výrobce busu používá agregáty Scania, motory, převody, nápravy, někdy výrobce trucků dodává i nosný rošt...Ale ta karosérie je dílem španělské firmy Irizar. Takže bezepečnost karosérie vůbec se Scanií nesouvisí, a tady bych teda strach měl...Síla téhle firmy spočívá v naprosto neotřelém a výstředním designu (fakt je to krásný), ale co se týká dílenského zpracování, korozní odolnosti a doladění detailu, je to naprostý průměr, spíš podprůměr...ale tohle lidi nezajímá, když to krásně vypadá, že? Ale deset let stará Setra předchozí generace je určitě lepší - pro cstující, pro řidiče i pro provozovatele...Ostatně - dovedete si představit, že dva tyhle vozy se zaplatí na linkové dopravě z Prahy do Varů? Já tedy ani náhodou. Ale pravidelná autobusová doprava je úplně nejlepší a nejbezpečnější pračka peněz, jakou si lze představit..
neregistrovaný "VojtaJJ"
5. 5. 2009 10:08
Re: Nadhera
Scania Irizar nabízí jako svůj výrobek a díly na něj dodává ve svých servisech. A pochybuju, že by si kazila pověst spoluprácí s nějakýma fušérama.
anonym
18. 10. 2006 20:18
super svezení
Já v něm už jel v Anglii z Gattvicku do Brightonu a to bylo svezeníčko panečku!! :-O kožené sedačky anatomicky tvarované. pěkně zpracocované vnitřní prostory. Komfort jak v letadle! škoda že jich tu nejezdí více hned bych zase svezl...
Rozbalit vlákno
0