Novinky
Pekny...Minulej tejden jsem ho videl ject po Evropsky, krasa na kolech. Vevnitr to musi bejt super! Ale zajimalo by me spis (jako pasazera) kolik tam vevnitr bude mit mista pro kolena...?
Je to zajímavý, to určitě...Ale s tou bezpečností - uvědomte si všichni, že ten autobus NENÍ SCANIA!!! Logo Scania znamená, že výrobce busu používá agregáty Scania, motory, převody, nápravy, někdy výrobce trucků dodává i nosný rošt...Ale ta karosérie je dílem španělské firmy Irizar. Takže bezepečnost karosérie vůbec se Scanií nesouvisí, a tady bych teda strach měl...Síla téhle firmy spočívá v naprosto neotřelém a výstředním designu (fakt je to krásný), ale co se týká dílenského zpracování, korozní odolnosti a doladění detailu, je to naprostý průměr, spíš podprůměr...ale tohle lidi nezajímá, když to krásně vypadá, že? Ale deset let stará Setra předchozí generace je určitě lepší - pro cstující, pro řidiče i pro provozovatele...Ostatně - dovedete si představit, že dva tyhle vozy se zaplatí na linkové dopravě z Prahy do Varů? Já tedy ani náhodou. Ale pravidelná autobusová doprava je úplně nejlepší a nejbezpečnější pračka peněz, jakou si lze představit..
Já v něm už jel v Anglii z Gattvicku do Brightonu a to bylo svezeníčko panečku!! 😲 kožené sedačky anatomicky tvarované. pěkně zpracocované vnitřní prostory. Komfort jak v letadle! škoda že jich tu nejezdí více hned bych zase svezl...
A k tomu neoplanu. Potíž je v tom, že on se nejen převrátil, ale zároveň i sjel z dost vysokýho svahu. Tam nepomůže nic a silně pochybuju, že by to přežil jakýkoliv jiný autobus. Tohle by bylo smrtelný i v autě s deseti airbagy...