Test Suzuki GSX-S1000: Stormtrooper! Znáte Hvězdné války?
1
/
30
Prohlédnout znovu
Test Suzuki GSX-S1000: Stormtrooper! Znáte Hvězdné války?
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na displeji je vše podstatné včetně spotřeby a dojezdu. Rozlišení je ale archaické a čitelnost na světle nevalná.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hravý podvozek je sportovně tužší, ale pořád dost komfortní, v zatáčkách je suzuki úžasně stabilní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ostrý design prozrazuje potenciál supersportu pramenící z motoru starší generace GSX-R
|
Svět motorů/Petr Homolka
Použité brzdy Brembo nejsou hi-tech, ale fungují výborně a skvěle se dávkují
|
Svět motorů/Petr Homolka
Legendární řadový čtyřválec Suzuki nás vždy bavil, zde má navíc ukázkově vyhlazený nástup výkonu i točivého momentu a podmanivě chraplavý zvuk. Síly má na rozdávání a umí stejně dobře sportovat jako se výletně kochat.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
GSX-S1000 dalo sbohem žárovkám a přešlo kompletně na LED, vepředu vskutku velmi osobitým způsobem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Optimálně tvarované sedlo je pohodlné i na delší cesty, při razantní akceleraci se můžete vzadu hezky zapřít
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava