Martin Vaculík o ojetý Renault Mégane IV: Pozor a pohov!
1
/
143
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík o ojetý Renault Mégane IV: Pozor a pohov!
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska je z měkčených plastů – pokud uvnitř něco vrže, pak jsou to sedačky. Malý displej místo „budíků“ před řidičem se zvětšil až při letošním faceliftu.
|
Svět motorů
Menší verze centrálního infotainmentu je v některých ohledech i lepší. Například nechává prostor pro klasická tlačítka automatické klimatizace.
|
Svět motorů
Příplatková světla LED (na snímku) jsou vynikající. Naopak základní halogeny (vůz na hlavní fotce) vyloženě za trest.
|
Svět motorů
V letech 2016 až 2017 prošel Mégane 1.2 TCe ročním dlouhodobým testem Světa motorů. Jelikož jsme jezdili převážně rychle, motor nás nezlobil.
|
Svět motorů
Zato plasty pátých dveří se zakously do karoserie, ostřikovače na dálnici omývaly jen spodek skla a také jsme dost vymrzli.
|
Svět motorů
Takto vypadá zlobivý motor 1.2 TCe. Nahrazen byl hned po dvou letech výroby, prodejcům však dělal vrásky ještě dlouho poté.
|
Svět motorů
Hatchback má vzadu málo místa pro nohy, které nelze zastrčit pod přední sedáky. Lidé rozměrnějších postav na zadní sedačky nastupují velmi obtížně.
|
Svět motorů
Sedan Grand Coupé je proti předchozímu modelu Fluence kvalitativně úplně někde jinde. A i docela dobře vypadá.
|
Svět motorů
Velkou výhodou modelu je kombi Grandtour – na poměry kompaktní třídy skutečný kus auta
|
Svět motorů
Verze GT s řízenou zadní nápravou 4Control a motory 1.6 TCe/151 kW a 1.6 dCi Biturbo/120 kW byla skvělá. Bohužel v srpnu 2018 vypadla z nabídky.
|
Svět motorů
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Mechanik Vítek Mrkáček okamžitě objevil zcela křivé pravé zadní kolo. Test jsme dokončili na plechové rezervě.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Značková diagnostika Renault umí moc věcí. Diagnostik Lubomír Hofírek z firmy Auto Pokorný nám změřil zbývající tloušťku suchých spojek převodovky EDC. V 150 000 km z nich ubyla necelá polovina.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Po demontáži krytu jsme nenašli žádné úniky oleje. Poslední evoluce motorů 1.5 dCi jsou mimořádně úsporné držáky.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Jak přežilo týrání nevyměněným olejem turbodmychadlo? Kdyby byla ložiska opotřebená, propouštěla by olej do mezichladiče. Zde bylo vše suché a po odpojení tlakové hadice nevytekla ani kapka. Neskutečné!
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Přední náprava je velice robustní. U prvních vozů občas klepala táhla příčných stabilizátorů či tlumiče.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Aleš Matušek z fandovských stránek RNews.cz ukazuje jednoduchý trik, jak odpojit stop-start. Stačí propojit dva piny senzoru kapoty a vypínání motoru už vás nikdy otravovat nebude.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Renault Mégane 1.5 dCi EDC
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava