Peugeot 505 (1979–1992): Poslední s pohonem zadních kol
1
/
17
Prohlédnout znovu
Peugeot 505 (1979–1992): Poslední s pohonem zadních kol
V modelovém roce 1986 prošel Peugeot 505 faceliftem.
|
zeperfs.com
Elegantní tříprostorový sedan Peugeot 505 se stupňovitou zádí měl rozvor náprav 2 743 mm a byl dlouhý 4 579 mm.
|
Wheelsage.org
Vzadu měl Peugeot 505 velký zavazadlový prostor s objemem 580 litrů.
|
Wheelsage.org
Přehledná palubní deska Peugeotu 505 měla všechny ručkové přístroje před volantem.
|
Wheelsage.org
Přední kola měla nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson a vzadu byla náprava s polovlečenými rameny. Pérování obstaraly vinuté pružiny.
|
Wheelsage.org
Na jaře 1982 byla zahájena výroba pětidveřového kombi Peugeot 505 Break se šesti bočními okny a velkým prostorem pro zavazadla.
|
Wheelsage.org
Kombi mělo rozvor náprav prodloužený na 2 900 mm, což se příznivě projevilo na vnitřním prostoru.
|
reddit.com
Délkou se kombi blížilo pětimetrové hranici, šířka zůstala stejná jako u sedanu a výška narostla na 1 540 mm.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 v provedení kombi i sedan používala francouzská policie.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 GTD Turbo se vyráběl v letech 1983 až 1989. Vznětový řadový čtyřválec byl přeplňován turbodmychadlem a měl výkon 90 koní.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 Turbo Injection 2.2 s výkonem 179 koní dosahoval rychlost 210 km/h.
|
Wheelsage.org
Na hraně víka kufru měl Turbo Injection malý spoiler.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 Turbo Injection se standardně dodával s litými koly.
|
Wheelsage.org
Provedení s černými rámy oken dveří a širokými černými lištami na bocích.
|
Wheelsage.org
Francouzská společnost Dangel vyráběla upravený Peugeot 505 Break s vysokým podvozkem a pohonem čtyř kol.
|
astebolaffi.it
Po faceliftu měl sedan Peugeot 505 jinak uspořádané zadní sdružené svítilny.
|
Wheelsage.org
Od roku 1986 měly Peugeoty 505 novou palubní desku.
|
espirituracer.com
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid