Opel Calibra V6 je rychlý, i když stojí. Na krásný kousek dnes jen tak nenarazíte
1
/
33
Prohlédnout znovu
Opel Calibra V6 je rychlý, i když stojí. Na krásný kousek dnes jen tak nenarazíte
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Palubní desku tvůrci převzali z Vectry A. Pozdější calibry měly standardně dva velkoobjemové (americké) čelní airbagy.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Logo v masce chladiče je charakteristické pro calibry po modernizaci. Jinak se na karsoerii nic nezměnilo.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Calibra dlouhá léta držela rekord v hodnotě součinitele odporu vzduchu 0,26. Šestiválec měl ale 0,29.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Calibra patřila k největším kupé 90. let s pohonem předních kol. Převisy jsou možná až příliš dlouhé.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Elektricky ovládané střešní okno se částečně nasouvá na střechu
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Výklopná zadní stěna zvyšovala praktičnost Opelova kupé. Z důvodu tuhosti ale byla nakládací hrana hodně vysoko.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Vidlicový šestiválec ECOTEC byl největším motorem v pohledném kupé. A druhým nejvýkonnějším.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Inovativní přední světlomety s čočkou byly o 40 procent nižší než konvenční svítilny
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Opel Calibra V6
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Přístrojová deska je vzorem přehlednosti. Bílá barva je efektní. Nechybí teploměr chladicí kapaliny.
|
Opel
Šestiválec měl standardně pětistupňovou převodovku. Šestistupňovou disponovalo pouze Turbo 4x4.
|
Opel
V posledních letech se šestiválce pojily s velmi bohatou standardní výbavou. Mimo jiné s koženým čalouněním.
|
Opel
Dva tisíce hodin strávila calibra celkem ve čtyřech aerodynamických tunelech
|
Opel
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava