Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
1
/
41
Prohlédnout znovu
Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
Tlumiče pérování na Škodu Octavia II: Jsou opravdu na to samé auto?
|
acz
Škoda originální díl
|
acz
Škoda originální díl
|
acz
Originální tlumič jako jediný má plastový držák manžety
|
acz
Příkladný dostatek vazelíny na těsnění pístní tyče. Vrzání zde nehrozí.
|
acz
KYB
|
acz
KYB
|
acz
Tlumič KYB má vybrání pro sněhové řetězy o něco menší než originál. Rozdíl 0,3 mm by snad ještě nemusel vadit.
|
acz
Překvapilo nás velmi kvalitní lakování. Celkově bychom o životnost u této značky neměli obavy.
|
acz
Monroe
|
acz
Monroe
|
acz
Za držákem příčného stabilizátoru tlumiče zcela chyběl lak. Očekávejte silnou korozi.
|
acz
Na těsnění pístní tyče bylo naneseno jen velmi málo vazelíny
|
acz
Škoda Economy
|
acz
Škoda Economy
|
acz
Na těsnění bylo jen velmi málo vazelíny a taktéž kvalita lakování se nevyrovná originálu
|
acz
Oprskaný svar držáku stabilizátoru je spíše estetická záležitost tlumiče
|
acz
Kamoka
|
acz
Kamoka
|
acz
Oprskání v okolí svaru spodního víka bylo u tlumiče Kamoka takové, že mechanik bude muset vzít do ruky pilník, aby vůbec tlumič dostal do těhlice.
|
acz
Velmi nepravidelné lakování – na snímku mohutné stoky barvy
|
acz
Maxgear
|
acz
Maxgear
|
acz
Zajímavé poškození vnější trubky. Všimněte si, že některé odřeniny jsou zatřené černou barvou.
|
acz
Centrovací upínací držák byl přivařen tak důkladně, že to zanechalo mohutný opal ve vnější trubce.
|
acz
Profit
|
acz
Profit
|
acz
Studený svar centrovacího držáku způsobil, že chvíli po vybalení tento držák upadl
|
acz
Další tlumič, na kterém se vazelínou pro mazání pístní tyče hodně šetřilo
|
acz
Sachs
|
acz
Sachs
|
acz
Tak tady se lakovalo hodně divoce. Některé kapky laku dopadly až k samotnému břitu těsnění.
|
acz
Vodítko bylo ve vnitřní trubce překvapivě volné
|
acz
Starline
|
acz
Starline
|
acz
Byť jedny z nejlevnějších, měly tlumiče Starline pístní tyč o průměru 25 mm
|
acz
Překvapila nás kvalita lakování a celkově absence kvalitativních závad. Kdyby si výrobce charakteristiku nevycucal z prstu, mohl se vyrovnat originálnímu tlumiči.
|
acz
Vika
|
acz
Vika
|
acz
Opal vnější trubky od příliš vysoké energie svařování spodního víka
|
acz
Málo vazelíny na těsnění pístní tyče
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid