Ne, cena v analýze započítána není. Je to sporné, protože po čtyřech letech a 300 tis. kilometrů se např. Hyundai prodává jinak než Opel.
Ale pro pořádek: Ford Transit 550.000, Kia Pregio 379.000, VW Transporter 603.575, Opel Vivaro krátký 458.900, dlouhý 473.900, Renault krátký 459.900 krátký, dlouhý 499.900, MB Vito 497.657, Hyundai H-1 459.900, Toyota Hiace 545.820
Kvalitou, úsporností (TDI), výbavou se řadí Transporter na 1. místo. Vždyť si poslechněte zvuk motoru Transita (starého modelu), rozdíl mezi Avií a Fordem není žádný. Naopak VW je sice drahý, ale za tuto cenu víte, co kupujete.
VW jsou lidové vozy za nelidové ceny a kvalita je katastrofální!!!! Ze svých zkušeností opravdu vím, co kupuji. Německá kvalita žádná neexistuje. To je jen mýtus. Když si chci vybavit auto/klima, ABS, el.paket/ tak tonejlevněji pořídím u Trafika. Žádná firma nedá záruku na prorezivění 12 let jako Renault.Servisní interval 30000km. Renaulta nemám, ale jeden den jsem s ním jezdil a jízda s ním je pohoda a ten 6tikvalt je super. Němci si nechají zaplatit každej šroubek navíc.
Jezdím už 3 měsíc Transportérem a je to paráda, motor to má 1,9 TD 50kW, táhne soldně. Je to přeci dodávka, nelze čekat zázraky. To by byly pozitiva, negativ je tolik že je snad ani popisovat nebudu, mám to auto v úctě. Snad jedna věc od 1996 roku se opravách zaplatilo 180 000, stačí co. Soukromník by se na to asi po roce vysral a auto prodal, ale státní organizace platí a platí. Teď jsem to tak trochu opravoval a koroze VW zrovna nešetří, nedovedu si představit, že by pravidelně nestřikaly dutiny. Rozhodně nekoupil bych Transportéra ani nového, je drahý jako ďas a příplácí se za vše kromě volantu. Jedná velká škoda, že japonci nedělaj něco tak velkého jako Transit nebo Transporter.