Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaná Honda Civic 2019: Bude více sportovní!

Současná Honda Civic se brzy dočká modernizace. A to i přesto, že je na evropském trhu teprve od loňského roku. V Americe se ovšem prodává už od roku 2015.
Zpět na článek
14. 8. 2018 14:54
14. 8. 2018 15:08
14. 8. 2018 15:21
14. 8. 2018 16:53
14. 8. 2018 17:06
14. 8. 2018 17:13
14. 8. 2018 19:58
14. 8. 2018 20:14
14. 8. 2018 21:10
14. 8. 2018 21:24
15. 8. 2018 09:23
15. 8. 2018 01:45
15. 8. 2018 09:22
15. 8. 2018 11:02
15. 8. 2018 11:30
15. 8. 2018 12:26
15. 8. 2018 12:28
15. 8. 2018 13:11
15. 8. 2018 14:06
15. 8. 2018 14:12
15. 8. 2018 14:34
15. 8. 2018 15:28
14. 8. 2018 17:00
14. 8. 2018 17:22
14. 8. 2018 17:36
14. 8. 2018 18:47
14. 8. 2018 18:49
14. 8. 2018 19:28
14. 8. 2018 21:08
14. 8. 2018 21:36
14. 8. 2018 21:52
14. 8. 2018 22:04
14. 8. 2018 22:15
14. 8. 2018 22:28
14. 8. 2018 22:39
14. 8. 2018 22:51
15. 8. 2018 06:50
15. 8. 2018 09:50
15. 8. 2018 13:23
14. 8. 2018 22:26
14. 8. 2018 18:11
14. 8. 2018 19:30
14. 8. 2018 18:23
14. 8. 2018 19:32
14. 8. 2018 21:01
14. 8. 2018 21:26
14. 8. 2018 19:27
14. 8. 2018 19:34
14. 8. 2018 15:04
14. 8. 2018 19:36
16. 8. 2018 08:56
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 14:54
Design
je stále subjektivní věc, ale tyhle kosmetické retuše jsou spíše k užitku, než naopak. Líbi se mi.
Nejvíc jsem ale zvědavý na FL hatchbacku, jak se "poperou" s tolik diskutovanými obřími plástvemi v náraznících, které u sedanu scházely a "nebily" tolik do očí. Z kupéčka je vidět náznak maskování toho velkého polykarbonátu, který vede mezi světly, co je slušně vyřešení a odhlehčení původní zádě. Nevypadá zle.
S motorem 2.0 i-VTEC si nedělám naděje, ten se tu zcela určitě nepodívá. 1.5 VT stačí (litr vypouštím z hlavy už dlouho, nejen k vůli krátkým kvaltům a třem válcům).
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Ozzman
14. 8. 2018 15:08
Re: Design
Ten sedan vypadá fakt dobře, škoda, že ty jednapetky nejsou moc predvadecky a drží se kolem 0.5 M ...tohle bylo jediné nové auto o kterém jsem částečně uvažoval.
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 15:21
Re: Design
Uvažoval bych o něm, klidně, nepopírám. Ale jak píšeš, první pouzitelná výbava je pro mě až Executive, zejména k vůli full LED světlům... Bezklíčkový vstup a start bych klidně, s ohledem i na dnešní diskusi, vypustil. V podstatě nižší Elegance má vše potřebné, k tomu LED a spokojenost. Ale Bohu žel, asijec, pevně dané výbavy a basta.
1.5 VT jede fakt výborně a ten podvozek... Lahoda.
Avatar - Ozzman
14. 8. 2018 16:53
Re: Design
Já právě uvažoval jestli vzít lehce ojeté, což nakonec zvítězilo a pak asi 2 auta, která bych bral jako nová, ale ani jedno není kombi, což je pro mne docela důležité. Se sedany jsme žili asi 10 let, ale má to svá omezení. Být Civic kombik v této generaci s 1.5 tak je to o velký důvod třeba ještě přišetřit, pak jsem koukal na novou Insi 1.5T, která se taky kolem 0,5M dá jako předváděčka.

Tak třeba příště, ale jsem rád, že Honda se vrací z vod Sci-Fi vzdálené budoucnosti zase trochu zpět.
14. 8. 2018 17:06
Re: Design
Nový Civic se mi taky docela líbí (na rozdíl od 2 předchozích UFOidních generací), ale přesně jak píšeš - nekonfigurovatelnost výbavy a absence kombíku tento model u většiny Evropanů předem vyřazuje z užšího výběru, nemluvě o výrazně přestřelených cenách... V praxi to tedy v Evropě opět bude auto pro pár srdcařů značky (a to je škoda). :-O
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 17:13
Re: Design
Tím, že zařízli Tourer, udělali chybku. Vím, prodeje asi nebyly podle představ, ale někdy se musí čísla ohnout, aby byla uspokojena i minorita (viz třeba omýlaný Civic i-DTEC v 10G). Netuším o kolik by byl Tourer, vycházející z 10G težší, než třeba sedan, ale zase tak moc by se to na emisích projevit nemuselo. Těžko říct.
Nejsem ochoten dát za auto určitou částku (přesahující např. cenu HR-V v Eleganci), to je pro mě price real stop. A tady bych narazil, myslím u sedanu. Civic hatch by byl na hranici, spíše lehce za ní.
Souhlas, sedan má omezení, chvíli byl u nás Sup, tak jsme si "užili" své. Nebo pak mít ještě jako druhé auto menší combi, ale to je už luxus, navíc, když u nás doma řídím jen já.
Tys bral tu Insignii?
Avatar - Beefcake
14. 8. 2018 19:58
Re: Design
Tourer bolo auto pre malych ludi, kedysi som ho chcel, ale bol problem sa tam naskladat.
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 20:14
Re: Design
Ale jo, palivová nádrž pod předními sedadly "udělala" s prostorem nad předními sedadly své. Ale kupodivu znám i lidi s výškou přes 180 cm, kteří Tourer vlastní. Pro mě by byl akorát, ale kombíků jsem už měl dost a přepravní požadavky se s ohledem na nepotřebnost dětského kočárku o dost snížily ;-) Spokojím se s hodnotou 450-500 l.
Avatar - Emel
14. 8. 2018 21:10
Re: Design
Kompaktní kombík je v Evropě důležitá disciplína... ale design 9G Tourer byl na evropský vkus trošku příliš. Jak se mi líbilo klasické i 3dv 8G (ideálně s děravou maskou, třeba TypeS) a zvykl jsem si na 9G, tak na 9G Tourer jsem si nezvykl.
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 21:24
Re: Design
Myslel jsem Tourer coby 10G, tedy nástupce 9G. Mohl by být zajímavou genezi, evolucí "desítky".

Třeba takto:

[odkaz]
Avatar - Ozzman
15. 8. 2018 09:23
Re: Design
Tohle by bylo super. Ještě teda ližiny na střechu pro mě a jdu si pro to >:-[]
15. 8. 2018 01:45
Re: Design
Přesně tak, kombík na bázi minulé generace Civicu byl opravdu hodně silná káva, stravitelná jen pro opravdové designové ignoranty. >:D
Avatar - Ozzman
15. 8. 2018 09:22
Re: Design
Nene, nevzal, ta byla ještě o trochu dražší , vzal jsem zase Mondeo kombi, dvouleté , defakto zánovní z lizingu. A velká spokojenost :-)
Avatar - Jopino
15. 8. 2018 11:02
Re: Design
Jo, to chápu, dobrý kup. Jsi fordista :yes:
Soused si teď dovezl 1.5 leté Mondeo Combi Vignale 4x4, v pěkné hnědé metalíze a docela se mi to líbí, pěkné.
Avatar - Ozzman
15. 8. 2018 11:30
Re: Design
Vignale bylo dost mimo mojí cenovou i když vypadá krásně a ta barva je unikátní, jinde se nedá sehnat. Také mám 4x4, ale titanium a i tak je tam výbavy až až. Je to křižník do každého počasí a do každé situace, ale pro blbnutí na okresce bude asi Civic lepší volbou :-)
Avatar - Emel
15. 8. 2018 12:26
Re: Design
Unikátní možná, ale za mě hnědou nebrat. Docela fajn je [odkaz]
Avatar - Ozzman
15. 8. 2018 12:28
Re: Design
Tu modrou jsem chtěl, ale nebyly :-( Málem jsem měl zase černou, jako mám MK IV a Kugu >:-[] To je peklo na údržbu.
Avatar - Emel
15. 8. 2018 13:11
Re: Design
A co teda máš? :-)
Avatar - Ozzman
15. 8. 2018 14:06
Re: Design
Mrkni k mojí recenzi na mondeo, je tam foto ;) Je to nějaká magnetic barva
Avatar - Emel
15. 8. 2018 14:12
Re: Design
Jo, šedivá... ta se mi jako barva sice moc nelíbí, ale Mondeu (i dalším autům, třeba Octa fl) fakt sluší. Za mě asi nejlepší z těch konzerva barev (obyč bílá, černá, šedá, hnědá, stříbrná).
Avatar - Ozzman
15. 8. 2018 14:34
Re: Design
Bude to asi perleť (jsem vostuda, neznám ještě polovinu věcí, co na tom autě je >:D ), včera jsem potkal stejného Mustanga GT a tomu teda slušela ještě víc >:D

Ono ty Mondea vlastně jezdí hlavně buď obyč bílá či (někdy i modrá) a když už lepší lak, tak stříbrná, černá , taková divná zlatá ( moc se mi nelíbí, ale měl sem vyhlídnutý jeden hezký kus v super stavu a ceně) a tahle tmavě šedá. Modrých a červených je méně a když jsem sháněl, bylo jen jedno moderé bez ližin, červené pouze lift a mělo dost nejasný původ >:D Unikátně jsem viděl i takovou zeleno-černou, ta je nádherná, ale to bylo sci-fi sehnat >:D Ani nevím, jestli se v ČR vůbec prodávala.

Vždy je to o konkrétním kuse/modelu. Každý má těch svých pár barev, které mu sednou. Třeba ten nový Civic vypadá super v bílé a nebo právě té šedé.

Co se mi ale zase nelíbí, jak teď nově některé koncernové vozy lakují do takové šedé - až matné, Passat, Golf, Octa, takovou bych nerad. Myslím, že se v podobně dělala i Insignia poslední kusy I. generace.

A ke koncernu, bratranec si pořídil Arteona v zlaté a tomu auto to neskutečně sekne :-) Jak nemám moc rád tyhle křiklavější barvy, to by se mi líbilo.
Avatar - Emel
15. 8. 2018 15:28
Re: Design
VW to má jako základní barvu, šedá Urano nebo tak nějak. Škodovka ale myslím takovou barvu nemá, ta má jako základ modrou Pacific. Insi I si v něčem takovém vybavuju taky.
Avatar - Emel
14. 8. 2018 17:00
Re: Design
Chvíli jsem měl Civica na radaru. 1.5 Sport má myslím fullLED taky.

České zastoupení (jak je to jinde netuším) aktuálně tlačí litr, ten je v Comfortu za ceníkových 400, to je fajnová nabídka, akční sleva 110t už je fakt dost (kdo má za stejných 400 kupovat S je mi záhadou).
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 17:22
Re: Design
To je právě to, Sport (i bez "plus") má full LED a cenově podobný sedan v Eleganci má jen halogeny. Takže líbí se mi víc sedan, ale nedám za něj o 80.000 Kč víc, než za "Sporta" s full LED. Ač jsem Hondař spousty let, za tohle bych je fakt kastroval.
Litr už koupíš reálně v metle pod 380.000 Kč. Za tu cenu, jak píšeš, sice "jen" stupeň Comfort, ale dost podstatných věcí "pro život" už má (a navíc nevypadá jak Junior). Ač je pružnější, než 1.8 i-VTEC, stále mám v sobě předsudek. Bydlet v Pákistánu, tak neváhám a 10G beru s tou jednaosmou >:D
Avatar - Emel
14. 8. 2018 17:36
Re: Design
Koukám na hatch.

Předsudky budiž, ale s cenou pod 400 se to všechno relativizuje... za ty peníze dost velké auto s víceprvkem... to je paráda. Fajn, koženej volant to asi mít mohlo... ale na 400 se při troše snahy dostaneš i s Ibizou třeba... a to se nedá srovnat.
Avatar - lamal
14. 8. 2018 18:47
Re: Design
aj bezpecnost, civic v tomto smere nenechal nic na nahode... za 400 je to super kauf, ked si predstavim pri tom octaviu 1.0tsi v socke ACTIVE o este 20 tisic drahsiu tak mam jasno...v ambition 478tis to je o 78tis viac nez civic ... uch
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2018 18:49
Re: Design
Jo, Civic se konečně dostal na zajímavé ceny a rozhodně bych o něm přemýšlel. Ale podle informací v aktuálním ceníku spíše vyprodávají skladovky předchozího MR.
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 19:28
Re: Design
O.k., tomu rozumím a bez debat máš pravdu. Je to "dospělé auto" mj. s podvozkem, o kterém si mohou auta v této cenové relaci nechat jen zdát. Když zavzpomínám, byl de facto za tuto cenu Civic 9G s 1.4, a to už je sakra rozdíl.

Ale pořád tam mám v hlavě toho brouka. Já s tím tříválcem jel. Vibrace jsem, oproti hatům novinářů necítil, motor se sbíral díky krátkým převodům velmi rychle, mělo to i zajímavý zvuk. Jenže rozsah použitelných otáček v akceleraci jako u diesela, fakt. Dal jsi kvalt, přišlápl plyn a za chvíli omezovač. Možná s CVT by to mohlo být zajímavější (jako že s 1.5VT je to fajn spojení, kupodivu fak jo). Ale to už nám zase poskočí cena přes 400.000 Kč. O.k. zase jsme u toho, kdo nabídne takové auto se samočinnou převodovkou v této cenovce? Hmmm.
Avatar - Emel
14. 8. 2018 21:08
Re: Design
Souhlasím celou dobu... až do chvíle, kdy zmiňuješ CVT. CVT je zločin. Honda je jedna ze značek, která umí udělat fajnový manuál. Já jezdil 1.5T s CVT a převodovka stála za prd. Mně dávaj smysl tři verze:
- 1.0T MT Comfort nebo Elegance... za ty prachy je to super
- 1.5T MT Sport - tam je všechno co chci a nic moc navíc, cena je tak akorát - už žádná výhodná nabídka, ale solidní auto za solidní cenu
- TypeR - slevy minimální, když jsem koukal na auto tak šla objednat jen ta dražší verze, kolem 950 po slevě to bylo celkem drahé... ale věřím, že by to stálo za to
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 21:36
Re: Design
Jsem rád, že souhlasíš, fajn, upřímně. Ale jel jsi už s CVT v 10G? Není to ten hučák, který známe z Jazzu, HR-V a Bůh ví, čeho ještě. Je propracovanější a po pravdě, pokud bych se chtěl stát vlastníkem litru, chtěl bych nutně vyzkoušet verzi právě s CVT, s odvoláním na úzké spektrum použitelných otáček u 6MT. Neříkám, že bych se určitě rozhodl pro CVT, ale jen bych zvážil tuto alternativu, protože 1.5VT s tou CVT jel v módu "S" hodně dobře. A ani v "D" to ve mě neevokovalo pachuť hnusu. Takže pokud litr, tak jedině po testu s CVT.
Nicméně jak píšeš, 1.5 Sport, naložené akorát 550.000 Kč, kauf dost slušný. TypeR bych bral všemi desíti, ovšem tím autem ztratím veškeré soukromí. Víš, jak to myslím.
Avatar - Emel
14. 8. 2018 21:52
Re: Design
Jel, Civic 10G HB 1.5VTEC Turbo Executive nebo co, mělo to myslím i střešní okno a adaptivní tlumiče. 1.5 má s CVT ořezaný krouťák a celkově působí trošku mdle. Není to hučák, ale ani jsem z toho neměl pocit auta se 180k. Ok, pak jsem objevil prošlápnutí plynu skrz takový odpor a bylo to trošku lepší... ale já bych bral určitě manuál... a neumím si představit, že by v tom byl litr jiný (ale nejel jsem s ním).

Já se neberu až tak vážně a neměl bych problém jezdit s TypeR, ať si myslí kdo chce co chce. Sice ten design úplně nerezonuje s mým smyslem pro eleganci, ale s tím co to auto představuje bych se přes to asi uměl přenést - sice je to namachrované, ale ne bezdůvodně. Akorát... už to vidím fakt spíš jako auto na okruhy a mít to jen jako rychlé rodinné auto mi přijde škoda, pak mi to price/value nevychází. To už spíš ta Cupra ST, která byla koupitelná někde nad 800... i když beru TypeR jako řidičsky lepší auto.
Avatar - miromen
14. 8. 2018 22:04
Re: Design
Prošlapnutim plynu si aktivoval kickdown. Ja s tim taky jel a už jsem to zde psal, rozhodně bych CVT nechtěl a neni to jen o tom, že jsem zastancem pouze manualnich převodovek. Ano byla to moje prvni jizda s automatem, ale některe vlastnosti se nedaly přehlednout. Jednak hučivy zvuk něco jak prokluzujici spojka nebo vyti. Pak špatne davkovani/ovladani plynu a vubec jeho opožděne reakce včetně aktivace KD. Než se ten KD aktivoval tak jsem měl stejně jako ty pocit, že ta 1.5T na ten vykon 180k nejede, ale s aktivaci tam ten vykon rozhodně byl. Každopadně ten odpor byl docela velky až nepřirozeny, ale tohle je možna o zvyku. Nicmeně s přichodem FL by mě vic než exterierove zaležitosti zajimalo to zda se uději i nějake změny v interieru. Protože s přednimi sedaky jsem si zrovna nepotykal a byl by to pro mě duvod proč civic nepořidit.
Avatar - Emel
14. 8. 2018 22:15
Re: Design
Nevím jestli už to je jenom kick-down, nebo jestli až po tom prošlápnutí dá opravdu "plnej kotel"... já neměl moc času s tím laborovat.

Přední sedačky jsou takové obyč, nic extra... ale pro mě by to asi kritický problém nebyl. Je fakt, že když jsem pak přesedl do Megane GT za podobné peníze, tak to bylo jiné kafe :-). Vzadu se sice sedí celkem příjemně, zase je to tam ale takové hodně strohé (šedivé, bez výdechů ventilace atd.).
Avatar - miromen
14. 8. 2018 22:28
Re: Design
Co se přednich sedaček tyče tak ja s něma měl nějaky osobity těžko popsatelny problem. Prostě něco mi na tom posedu vadilo. Ale identifikovatelnym problemem bylo poměrně horši bočni vedeni, ktere podpořil i docela kluzky potah. Při ostřejši jizdě, už bylo potřeba se vic opirat o volant než by se mi libilo a navic nešlo jen o trup, ale i nohy šly přes bočni vedeni ven. Jinak mě se dost libi palubka, ale jinak je celkově interier takovy strohy což bylo mirne zklamani po tom co jsem viděl na fotkach, ale nic co by mě odradilo. Vzadu je ten posaz vzhledem k tomu, že je sedak poměrně nizko vcelku obstojny, ale na delši štreky nevim, nevim navic nizky strop je poměrně limitujici, ale to je jasna daň za nizkyou vyšku civicu.
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 22:39
Re: Design
Ony hučí snad všechny doučasné Hondy, holt nejsou přikrášlovány syntetizéry či nátrubky z motoru, bez urážky.
Dal jsem tomu schválně "kotel" v prudkém a táhlém dálničním stoupání při výjezdu z připojovacího pruhu, abych nasimuloval plné auto. Výsledek je k posouzení. Co mě štve, jsem uvedl před chvílí, lehoulinké zaváhání při rozjezdu, které pozoruji i u 1.5EB 2016. No a samozřejmě omezovač lehce pod 210 km/h. Rozjezdy v kolonách sametové, chtl jsem jednu hodinovou a pohoda.
Nevím kolik měříš a jak jsi rozložitý, ale sedačky jsme si všichni chlapi z práce (různé postavy od 177 do 190 cm pochvalovali), tolik pozornosti jsem od new UFA nečekal.

Video z toho pokusu zde, dálnice začíná v 00:40s, neumím z mobilu dát odkaz na určitý čas videa

[odkaz]
Avatar - miromen
14. 8. 2018 22:51
Re: Design
No mě se k tomu vyjadřil i prodejce, s tim, že do te zvukove kulisy promlouva pravě to CVT a že s manualem je to opravdu jine, pravě proto mi i nabizel objednavku na 1.5T s manualem. On i samotny zvuk, kdy jsem se snažil na to moc nešlapat tak aby se CVT neprojevilo mě nějak neupoutal, ale tohle je spiš taky drobnost. Navic pořad to byla jizda s CVT. Jinak ty sedaky v tom nejsem jediny, kteremu prostě nevyhověly a nejde jen o nějake testy. Na jinem foru jeden člen taky psal, že v předni časti nebyl spokojeny tušim si dělal i srandu z toho, že v zadu si poseděl lepe.

A zde maš reakci nejen testera, ale i samotneho majitele...
[odkaz]
Avatar - Jopino
15. 8. 2018 06:50
Re: Design
Test od Maroše jsem viděl :yes:
Výtky na sedadla samozřejmě vnímám, mě ovšem sedly (500 km na posouzení je vcelku dost), až na slabší boční vedení, ale úplné drama to není. Stehna drží slušně 177 cm, 94 kg). Dále se mi nelíbí kvalita potahových materiálů, nevypadá to trvanlivě, spíše lacině. Stejně to vnímám i u HR-V. S klukama, co vlastní CXG jsme se bavili, že kdyby do Sporta, či Sport+ vrazili sedadla z verze Si, neřekneme ani popel, ovšem, kupovat je do nového auta ... Jeden kluk z HC je ale řeší, jsou určitě funkčnější pro více postav

[odkaz]

CVT nevychvaluji, tak to neber. Jen jsem s ní neměl zásadní problém a vnímám citelný posun v provedení, oproti starším skříním. Sám bych volil, budu se opakovat, 6MT.
Avatar - miromen
15. 8. 2018 09:50
Re: Design
Jo ten material latky ze kterych jsou ty potahy je minimalně na pohled lacině pusobici což samozřejmě nemusi byt pravda. Jinak prodejce ty sedačky docela chvalil, když mi tvrdil, že ze civicem častěji jezdi Ostrava-Praha a na teto trase se mu pravě osvědčili. Jasně na delši štreky mužou byt v pohodě což muže byt problem pokud někdo podstoupi předvaděci jizdu na kterych si sedačky bude pochvalovat, ale na delši štreky už tomu tak nemusi byt. Samozřejmě ideal je pokud sedačky vyhovy jak na kratšich tak na delšich štrekach.
No s tim CVT je to prostě tak, že to byla moje prvni zkušenost a navic nemam srovnani takže nedokažu k tomu vic napsat. Možna bych na to časem přivyknul, ale ta prace s plynovym pedalem to nebylo zrovna něco co by se mi libilo.
Avatar - Loptos
15. 8. 2018 13:23
Re: Design
Ahoj, sedacky su aj po 16tis km ako nove, aj na 1000km trasu pohodlne, pri sportovej jazde sa vypusti bederna opierka a je to pohoda. Horsie je to s vrzanim interieru.
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 22:26
Re: Design
No, já s tím litrem s CVT také nejel, jen mi v paměti "visí" resumé dvou testů s touto motorizací, kde takový setup vyhodnotili jako slušnou alternativu. No a pokud bych to chtěl, myslím litra, logicky bych tuhle verzi nevynechal. CVT z principu není střela, 1.5VT s ní mám při rozjezdu chvíli takové zaváháni, je to malinkatý okamžik, jako třeba u 1.5EB. Pak to sázelo "kvalty" slušně. Najel jsem s tím 500 km, takže jsme se zblížili a já si tu jízdu užil i s tolik zatracovaným CVT. Stále si ale stojím za svým, když Civic, tak 1.5 VT 6MT. CVT jako MOŽNÁ alternativa k litru. On je fakt na omezovači s 6MT záhy, jako ten diesel.

Neumím si předsatvit řidičtější auto i třeba na ten občasný okruh a v cenové relaci pod mio, než Civic. Jasně, je tu plno dalších hráčů, ale i velice krátká "ochutnávka" CTR 10G mě přesvědčila o tom, že tohle je prostě ono. Je to však jak píšeš, jako daily ne. Ne, že by to bylo nekomfortní, což ono paradoxně docela i přes ty "škupky" tlumí uspokojivě, ale právě proto, že mi není 20, nebo 30, abych měl daylinu, která bude vždy a všude středem pozornosti. Mít však hafo prachů navíc, neváhám ani chvilku, bez debat (ideální víkendovka). A vypustil bych i tu Cupru, která by v případě nutnosti vlastnění pouze jednoho auta s největší pravděpodobností dostala zelenou.
Jo a to s tím šíbrem a adaptivy byl Sport+.
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2018 18:11
Re: Design
mne sa paci viac HR-V ...pride mi aj velkostne sikvnejsie .... a s 1,5T by to mozno bolo aj zaujimavejsie pre rodinu ako tento uz kusok natiahnuty megacivic s rovnakym motorom
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 19:30
Re: Design
No, však už vyhlížím MY 2019-2020 a těším se na předváděčku. V té době už bude třeba měnit dosavadní HR-V.
Avatar - pradeda777
14. 8. 2018 18:23
Re: Design
Diky Bruselu se Evropane musi spokojit jen se "svrbinky".....o 2.0l motoru si muzou nechat zdat.... >:-[]
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 19:32
Re: Design
Ale nebylo by to špatné, hm? 120 kw by z toho vydolovali a M3 SkyActive G165 by měla zajímavého konkurenta... Škoda, sněme dál ;-\
Avatar - Emel
14. 8. 2018 21:01
Re: Design
Well... to klidně sněte, ale kdybych dostal na výběr, jestli chci 2.0VTEC nebo 1.5Turbo-VTEC, beru bez váhání turbo.
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 21:26
Re: Design
Jsem rád, že se najdou lidé (mimo honda positive), kterým se charakter 1.5VT líbí, upřímně :yes:
Avatar - karoque
14. 8. 2018 19:27
Re: Design
Civic zraje jak víno :yes:
Avatar - Jopino
14. 8. 2018 19:34
Re: Design
Bez debat :yes: Asi se vrátím zpět do klasického C segmentu >:D
Avatar - Missouri
14. 8. 2018 15:04
Více méně
Pane redaktore, spojení "více sportovní" je založeno na anglickém stupňování. Česky říkáme sportovnější. No a za komančů se zase stupňovalo dobrý, lepší, sovětský. Tak co takhle zůstat u té naší staré dobré češtiny? :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - karoque
14. 8. 2018 19:29
Re: Více méně
Tyjo, tady se člověk i něco dozví, sice od čtenářů ale neva. Sovětský je dobré >:D
14. 8. 2018 19:36
US 5D
"V USA se kromě sedanu prodává také karosářská verze kupé, naopak chybí praktický hatchback."
Normálně se tam hatchback prodává, přišel s víc než ročním zpožděním, proto je na facelift nejspíš brzo ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lumix56
16. 8. 2018 08:56
18" litá kola
má již nyní Civic 10G HB v nabídce (v CZ katalogu) jako příplatkovou výbavu (APOLLON, HEXIA, KRATOS), žel na přání je stejně nedostanete - leda si je pořídíte jako 2. sadu a se 17" si pak můžete dělat co chcete.
Za mě jinak design OK, i když stávající maska s chromem mi přijde více repre, s posedem nemám problém, pokud ale FL sedan přijde se sedáky Si, bude to ještě lepší. Motorizace 1,5 VTEC Turbo s CVT je naprosto ideální kombinace (nízká spotřeba, nechybí temperament), ale zda přijde FL Civic do Evropy s přeplňovaným 1,5 VTEC 205k, uvidíme.
Rozbalit vlákno
0