Mám to naopak, tohle je první CR-V, které se mi už od počátku líbí i na fotkách. Zvláště když si lze auto prohlédnout více úhlů, třeba [odkaz] . :-!:yes:
naprostý souhlas, měli jsme 1,2 a tedˇ máme 3g která se mě zpočátku moc nezdála ale teď mě přijde super (obzvlášť po FCL) a myslím že to tak bude i u nové generace :-)
Nemas ty oci z Kasparovi kravy? >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Krabice vypada jinak a malinkyma koleckama rozhodne netrpela ani 3G CRV, takze netrpi a ani nebude trpet tato generace. Na tento design je specialista domaci montovna >:-[]
Kdy přesně Honda tahala za krátký konec? Když se stala nejprodávanějším SUV na světě? Jooo, to je vážně fail. >:D Takže se neotřelý styling Hondy zřejmě lidem, uvažujícím o SUV, líbí. Smiř se s tím, že jsi zanedbatelná, nesouhlasně pištící, minorita. >:-[]
Hledej, Wuling Sunshine byl nejprodávanější auto světa overall.
Chci tím říct, že je mi osobně vkus amerických důchodců ukradený, stejně jako vkus asijských zametačů - dle mého je tato generace CRV moc krabicovitá. A to je ještě na polemiku, jestli se tato auta prodávají dle vkusu, nebo hlavně dle ceny, kór v americe s jejich tamější typickou cílovou skupinou.
Ta předchozí byla podstatně zkousnutelnější, nebral jsem jen přední masku, která vypadala, jakoby tam někdo zapomněl domontovat jeden díl: [odkaz]
Tak asi se bavíme o trzích vyspělých ekonomik, ne o Číně a přilehlých rozvojových zemích. Američtí důchodci kupují accordy, ne CR-V a pokud si Asii zametač může dovolit CR-V, asi pojedu zametat. Takže vtipné, ale mimo. :-) I když pointu chápu, nicméně ani ta nesedí, protože i v Evropě, která má údajně ten jiný, lepší vkus, patří k nejúspěšnějším.
S minulým CR-V - zajímavé, vzpomínám si, jaká to byla před 5 lety pro všechny hrůza nesmírná. Nenašel bych od tebe něco v tom smyslu v nějaké diskuzi také? >:D Tomuhle přijde za nějaký čas na chuť taky. >:-[]
Jsem ty oci myslel na pomer kol a auta ;-)
Krabice nekrabice jsou mi fuk, proste se mi to musi libit.
Ta klinika te omlouva, sice nejmodernejsi, ale preci jen lidske oko nenahradi >:-[]
Jasně, choď častěji, tady se málokdy dá rozumně pobavit s někým, kdo má úplně jinej názor :yes:
A k tomu mému vkusu - o XC60 už jsem psal, X1 je menší, ale můj SUV favorit a pokud mám přihodit něco z Asie, tak CX-7 je trefa (až na zpracování interiéru a detailů, ale to je pro japonce typické).
No neke... >:D takže ty jsi jeden z těch, co sednou na prvoplánovou vějičku líbivosti XC60 a CX-5? Ty se přece líbí každému. >:-[] X1, to je jiná, do výčtu mi nějak nesedí. na druhou stranu tedy nelze, stejně jako v CR-V, mluvit o líbivosti, ale o snaze o specifičnost vzhledu. Když se na to podíváš přímým srovnáním, [odkaz] a [odkaz] , X1 má daleko větší problém s těžkopádností zadku, jenž je tu vytýkán CR-V - a to k tomu má podstatné méně důvodů. Celkově působí překomplikovaně a méně čistě, ale jako celek to funguje. Jenže je to auto úplně k ničemu. :-)
Psal jsem CX-7, ne CX-5.
X1 mám projetou (stejně jako ty Mazdy a stejně jako stávající CR-V) a z X1 jsem opravdu nadšený. Ano, je to v porovnání s CR-V menší a jinak orientované, tak už ho tady rozebírat nebudu.
XC60 jsem jel jen krátce, ale dojem ze vzhledu exteriéru i interiéru je o vesmír jinde, než u této nové CR-V.
Co se týká te prvoplánové líbivosti, tak já osobně nemám zapotřebí si vysvětlovat designové nepodarky uměním, nebo snahou zaujmout, nebo snahou provokovat a zajímat se o vzhledové úchylky protože "přece nebudu jako ostatní"...
Ostatně to je jasný cíl Mazdy - líbit se a nemám s tím problém.
Zatímco cíl Hondy je co? Nelíbit se..?
Pardon, nicméně filozofie je stejná. :-) Jistě, design má dva významy - líbit se a zaujmout. A to je právě ten rozdíl mezi třeba designem Mazdy a Hondy. Mazdy se mi líbí, ale po čase je přestávám vnímat , natož abych se za nimi otočil (možná ještě za M6, ta je sice sladká jako turecký med, ale něco mě na ní stále bere). Honda ve výstřednější a strhává na sebe pozornost i po letech. A je víceméně jedno, jestli si přitom říkáš "jo, furt to funguje" nebo "fakt nepochopím, že to udělali zrovna takhle", případě "už tomu po pěti letech přicházím na chuť". ;-)
Celkovo nevyzerá až tak zle, len mi vadí ten zadok. Ako by mala nejaký batoh na chrbte. Interiér ok, akurát, čo mne vadí pri aktuálnom modeli, že som si v ňom pripadal ako keby som šoféroval autobus. Až som bol počas celej cesty (cca. 200km) z toho nervózny. Tak nejako vysoko som sedel (nemyslím vozovku, ale celkovo k podlahe interiéru), a nemalo to stredový tunel, subjektívne som mal pocit, že v zákrute vypadnem zo sedadla a skotúlam sa k spolujazdcovi >:D. Ale toť len môj pocit, hádam to nejak vymysleli lepšie teraz. Motor 1.6 diesel je z vlastnej produkcie, alebo berú od niekoho?
Je to vlastni produkce a bude to spicka mezi 1,6 >:-[]
Odkaz na Kingovu praci [odkaz] ;-)
Koukal jsem na ten interier a zrovna jsem si rikal, jak je skvele prostorna. Maly tunel a pritom uvnitr celkove siroka. Super prostor pro nohy. Kdyz to porovnas s konstrukci je to presne naopak, uzky s nesmyslne sirokym tunelem, na ktery si vsichni Sadefilove stezuji ;-)
Sice trochu pravda, ale na to ze Honda neni zamerena na diesly bude jeji motor vykonove spicka ve tride a spotrebou jiste lepsi nez Bravo. Ale nejak tam nikdy nevidim v top motorech koncern??? Ze se oni ani nepriblizi Fiatu je u znacky ktera se ohani diesly slusna ostuda. JA vim, oni nedelaj kvalitu, jen kusy, tak jak to chce jejich sef >:D >:-[]:no:
No mám obavu, aby se to nepříbližilo Fiatu zejména z hlediska životnosti :no: Já když slyším, jak soused ráno startuje diesel od Fiatu, na kterém je směšných 100 tis km, tak jsou to zvuky jako by měl pod kapotou TDI s půl milionem km (nebo diesel od rendlíku) :no::no::no:
no vidis , nie iba kia quoris sa ponasa na bmw 7, je cim dalej tym viac podobnosti medzi roznymi znackami a modelmi ;-)
no a je snad zle ze zadok hondy sa ponasa na volvo? keby to bola kia a nie honda tak je to urcite ta najvacsia prasarna ale kedze je to honda tak este ju pochvalime ;-\ ;-):yes:
Nějaká inspirace tam možná byla, ale spíš to vidím jako kombinaci zádě FR-V [odkaz] a minulého CR-V. Kdybys chtěl, mohl bys hledat i inspiraci u Land Cruiseru [odkaz] ;-)
>:D Kouzlo, osobitost >:D Jen další z americkoasijského "unisex" designu, honda naprosto rezignovala na oko evropského zákazníka, cenu bude chtít jako za hondu a přitom nabízí hyundai, čti nenabízí designem (a nakonec ani technikou) nic jiného než korejci, jejichž image jde v Evropě nahoru narozdíl od Hondy. Smutná story, tahle obludka je jen pokračováním hondí cesty do evropského zapomění.
Dinare, unisex, tedy něco, co neurazí vůbec nikoho, vypadá úplně jinak. V Evropě, v Americe i v Asii, příkladů myslím netřeba. Unisex poznáš podle toho, že nevyvolává kontroverzní reakce, s výjimkou hlášek jako "nuda". I kdybys měl něco s očima, jako že určitě máš, tak bys to měl poznat podle téhle jednoduché pomůcky. CR-V chce vyvolávat kontroverzi, daří se mu to a co je vítaným bonusem navíc, má to značný komerční ohlas.
Označení unisex používám čistě v kontextu výrazu asijsko-americký, čili stejný pro oba kontinety, obvykle se takto pojatý design označuje jako "globální", je to taková splácananina s tím, že všechna auta dané kategorie jsou na jedno brdo, žádná kontroverze v tom není. Problém a tím i emoce vyvolává pouze drzost automobilek, které své takto pojaté modely cpou evropanům.
A co se úspěchu týká, můžeš si vsadit na to, že tato nová generace cr-v si v čr nebo Evropě neukousne zdaleka tolik jako ta předchozí, korejci mezitím výrazně přezbrojili, mají lepší cenu i zázemí, "kvalita" designu stejná, není důvod brát hondu, pár skalních se najde, ale neprodá se ani půlka toho, co u generace stávající.
Všiml sis vůbec, že se bavíme o CR-V? "všechna auta dané kategorie jsou na jedno brdo" - když vynechám obecně japonskou ochotu bez váhání použít na autech ostré hrany obecně, tak asijská auta rozhodně na jedno brdo nejsou. nebo ti přijde, že ten, jak říkáš, unisex v podobě Toyoty RAV4 a Mitsubishi ASX na straně jedné a Chevroletu Captiva na straně druhé je na jedno brdo s CR-V (potažmo s také spíše stylově orientovanou Sportagí)?
To co říkáš, může sice vyznívat vizionářsky a nehodlám to ani rozporovat, ale důvodem je krom toho, že dnes už má SUV v nabídce téměř každá významná automobilka hlavně odklon od SUV této velikosti k naprostým nesmyslům, jako je Yeti, Qashqai a spol. takové auto bude mít do dvou, 2,5 roku Honda také, protože se musí přizpůsobit trendu a současně nemá v plánu naštvat stávající zákazníky, zvyklé na určitě prostorový standard, zmenšováním. Ovšem s jakýmsi asijskoamerickým unisex to rozhodně nemá co dělat. ;-)
Sám víš nejlíp, pro jaký trh je tahle cr-v designována, a jaké "zásadní úpravy" má pro trh evropský . Vizionář nevizionář, pořád chápeš mou kritiku hondy jako nějaký osobní boj a stavíš se do pozice obránce, ale z výsledků hondy na eu trhu v posledních letech ti musí být jasné, že bráníš nebranitelné. Mě tento vývoj nijak netěší, radost z toho, že místo hondy dnes zabírá v evropě hjondéé opravdu nemám. Evropské účinkování hondy je tristní, kašle na nás, a jestli nejsi schopen to vidět a obhajovat třeba tuhle škatuli, pak pámbu s tebou. ;-)
Nevím, jestli jsi to celé nepostavil na hlavu. Co je na CR-V amerického? Co je na designu Civicu 5D evropského? Jednou je to japonská značka a to se táhne napříč modelovým portfoliem.
Byly doby, kdy se k nám prostě poslalo to, co bylo všude jinde. To už teď není - jak vidíš, CR-V se mění pro Evropu materiály v kabině a přidává se odhlučnění, protože tu jsou jiné standardy, jinak je to ale stále filozoficky japonské auto. Od designu, přes techniku, ovládání, ergonomii... není to bezchybný přístup (jako každý jiný), ale mám ho rád.
Jistě, kašle na nás, ale CR-V je určitě jedno z posledních aut, se kterým bych měl problém. ;-)
Vcera som videl novu CR-V nazivo v Dubaji, viac krat, a je to des, hruza, nepodareny experiment. Neviem ci najali toho mena co robil sangsjongy pred par rokmi ale nebude sa im to v europe predavat, tak ako novy civic.
Honda ide, zial, designovo dole vodou, priklon k americko-cinskemu vkusu. za rok-dva sa tu mozeme pobavit kto mal pravdu. na priklade Civicu podla cisel predaja je jasne, kam im to ide...
Co teď Honda vlastně prodává? >:D Všude se dá něco najít. Aktuálně mám problém s Jazzem, tam u mě negativa převyšují pozitiva. Na stupnici někde u "depka" je motorizace CR-Z. Nabídka motorizaci je problém obecně, ale u ostatních modelů spíše imageový, než reálný.
Ja si myslím, že interiér lepše vypadá ako v 3G, ale z exteriéru som trošku rozčarovaní, Mám CRV-ku 3G,som s ňou spokojní auto mi vyhovuje, výborný posed, priestranný interiér, dobrý motor. Musím priznať, že predná maska na 3G sa tiež ale veľmi nevydarila, ale bočná silueta ako i zadok auta sú vyváženejšie a krajšie ako na novom modeli
zatím nejhezčí CR-Včko byl model 2006. Dávat do hranaté budky zadní boční okénko kapkovitého tvaru je zrůdné :no: Správný tvar boční linie oken najdete například na Passatu variant. :yes: