Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CR-V: Konečně evropská premiéra

Studie čtvrté generace Hondy CR-V už se představila v Kalifornii v září 2011, japonská a americká specifikace následovaly v listopadu téhož roku.
Zpět na článek
18. 7. 2012 13:47
18. 7. 2012 14:06
18. 7. 2012 14:25
18. 7. 2012 14:26
18. 7. 2012 14:40
18. 7. 2012 14:20
18. 7. 2012 14:26
18. 7. 2012 14:27
18. 7. 2012 14:39
18. 7. 2012 16:18
19. 7. 2012 10:31
18. 7. 2012 16:28
18. 7. 2012 20:00
18. 7. 2012 22:54
18. 7. 2012 23:28
19. 7. 2012 08:58
19. 7. 2012 09:09
19. 7. 2012 09:34
19. 7. 2012 11:28
19. 7. 2012 13:44
19. 7. 2012 09:27
19. 7. 2012 13:57
18. 7. 2012 23:43
19. 7. 2012 08:46
19. 7. 2012 11:40
19. 7. 2012 13:41
19. 7. 2012 18:13
19. 7. 2012 22:19
18. 7. 2012 14:20
20. 7. 2012 18:45
18. 7. 2012 13:47
CR-V
Hondy mám rád, poslední céervéčko supr, ale na fotkách se mi vzhled nové generace nelíbí vůbec. Uvidíme, jak to bude působit naživo.
Rozbalit vlákno
27
18. 7. 2012 14:06
Re: CR-V
u Hondy je klasikou, že na fotkách vše vypadá hůře než ve skutečnosti. jestli to je záměr, nevím
18. 7. 2012 14:25
Re: CR-V
Snad budeš mít pravdu :-)
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 14:26
Re: CR-V
Predek je hodne povedenej ;-)
18. 7. 2012 14:40
Re: CR-V
Hodně svůj, tady v Evropě netypický.
Avatar - King
18. 7. 2012 14:20
Re: CR-V
Mám to naopak, tohle je první CR-V, které se mi už od počátku líbí i na fotkách. Zvláště když si lze auto prohlédnout více úhlů, třeba [odkaz] . :-! :yes:
18. 7. 2012 14:26
Re: CR-V
Přesvědčen zatím nejsem, ale hůl jsem nad ní nezlomil, 3.generace CR-V se mi taky zalíbila až na druhý, třetí pohled.
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 14:27
Re: CR-V
Taky jsem byl ze zacatku zklaman ze 3.gen a ted to vidim jinak ;-)
18. 7. 2012 16:18
Re: CR-V
naprostý souhlas, měli jsme 1,2 a tedˇ máme 3g která se mě zpočátku moc nezdála ale teď mě přijde super (obzvlášť po FCL) a myslím že to tak bude i u nové generace :-)
18. 7. 2012 16:28
Re: CR-V
Vedle jak ta jedle, kingu.
Obrovská, neforemná krabice na malinkých kolečkách.
Jediné horší je iX35.
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 20:00
Re: CR-V
Nemas ty oci z Kasparovi kravy? >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Krabice vypada jinak a malinkyma koleckama rozhodne netrpela ani 3G CRV, takze netrpi a ani nebude trpet tato generace. Na tento design je specialista domaci montovna >:-[]
18. 7. 2012 22:54
Re: CR-V
Bohužel, Honda zde opět tahá za ten krátký konec. Ta obrovská masa něčeho nad zadkem, to je katastrofa. Nemaluj si to na růžovo. :-!
Avatar - King
18. 7. 2012 23:28
Re: CR-V
Kdy přesně Honda tahala za krátký konec? Když se stala nejprodávanějším SUV na světě? Jooo, to je vážně fail. >:D Takže se neotřelý styling Hondy zřejmě lidem, uvažujícím o SUV, líbí. Smiř se s tím, že jsi zanedbatelná, nesouhlasně pištící, minorita. >:-[]
19. 7. 2012 08:58
Re: CR-V
Stejně jako lidi pasou po neotřelém stylingu Wulingu Sunshine, co? :-)
Avatar - King
19. 7. 2012 09:09
Re: CR-V
Toho neznám a hledat se mi to fakt nechce. Čemu přesně jsi nerozuměl na větě "se stala nejprodávanějším SUV na světě"? :-)
19. 7. 2012 09:34
Re: CR-V
Hledej, Wuling Sunshine byl nejprodávanější auto světa overall.
Chci tím říct, že je mi osobně vkus amerických důchodců ukradený, stejně jako vkus asijských zametačů - dle mého je tato generace CRV moc krabicovitá. A to je ještě na polemiku, jestli se tato auta prodávají dle vkusu, nebo hlavně dle ceny, kór v americe s jejich tamější typickou cílovou skupinou.
Ta předchozí byla podstatně zkousnutelnější, nebral jsem jen přední masku, která vypadala, jakoby tam někdo zapomněl domontovat jeden díl: [odkaz]
Avatar - King
19. 7. 2012 11:28
Re: CR-V
Tak asi se bavíme o trzích vyspělých ekonomik, ne o Číně a přilehlých rozvojových zemích. Američtí důchodci kupují accordy, ne CR-V a pokud si Asii zametač může dovolit CR-V, asi pojedu zametat. Takže vtipné, ale mimo. :-) I když pointu chápu, nicméně ani ta nesedí, protože i v Evropě, která má údajně ten jiný, lepší vkus, patří k nejúspěšnějším.

S minulým CR-V - zajímavé, vzpomínám si, jaká to byla před 5 lety pro všechny hrůza nesmírná. Nenašel bych od tebe něco v tom smyslu v nějaké diskuzi také? >:D Tomuhle přijde za nějaký čas na chuť taky. >:-[]
19. 7. 2012 13:44
Re: CR-V
Jestli jsem psal na diskuse už tehdy, tak minimálně o té přídi bys ode mně něco jistě našel a kladné hodnocení by to nebylo :-)

Americký důchodce = CRV, čínský zametač = Wuling.
Čína není vyspělá ekonomika?
19. 7. 2012 09:27
Re: CR-V
Ne, oči mám odtud: [odkaz]

Každopádně fakt, že auto není kulaťoučké jak prasátko z medvídka Pů, neznamená nutně, že je to krabice, ty kašparovic krávo :-)
Avatar - Choochoo
19. 7. 2012 13:57
Re: CR-V
Jsem ty oci myslel na pomer kol a auta ;-)
Krabice nekrabice jsou mi fuk, proste se mi to musi libit.
Ta klinika te omlouva, sice nejmodernejsi, ale preci jen lidske oko nenahradi >:-[]
Avatar - King
18. 7. 2012 23:43
Re: CR-V
Mariachi, já sem asi budu muset chodit častěji, abych zjistil, co je vlastně kompatibilní s tvým vytříbeným vkusem. :-!
19. 7. 2012 08:46
Re: CR-V
Jasně, choď častěji, tady se málokdy dá rozumně pobavit s někým, kdo má úplně jinej názor :yes:

A k tomu mému vkusu - o XC60 už jsem psal, X1 je menší, ale můj SUV favorit a pokud mám přihodit něco z Asie, tak CX-7 je trefa (až na zpracování interiéru a detailů, ale to je pro japonce typické).
Avatar - King
19. 7. 2012 11:40
Re: CR-V
No neke... >:D takže ty jsi jeden z těch, co sednou na prvoplánovou vějičku líbivosti XC60 a CX-5? Ty se přece líbí každému. >:-[] X1, to je jiná, do výčtu mi nějak nesedí. na druhou stranu tedy nelze, stejně jako v CR-V, mluvit o líbivosti, ale o snaze o specifičnost vzhledu. Když se na to podíváš přímým srovnáním, [odkaz] a [odkaz] , X1 má daleko větší problém s těžkopádností zadku, jenž je tu vytýkán CR-V - a to k tomu má podstatné méně důvodů. Celkově působí překomplikovaně a méně čistě, ale jako celek to funguje. Jenže je to auto úplně k ničemu. :-)
19. 7. 2012 13:41
Re: CR-V
Psal jsem CX-7, ne CX-5.
X1 mám projetou (stejně jako ty Mazdy a stejně jako stávající CR-V) a z X1 jsem opravdu nadšený. Ano, je to v porovnání s CR-V menší a jinak orientované, tak už ho tady rozebírat nebudu.
XC60 jsem jel jen krátce, ale dojem ze vzhledu exteriéru i interiéru je o vesmír jinde, než u této nové CR-V.
Co se týká te prvoplánové líbivosti, tak já osobně nemám zapotřebí si vysvětlovat designové nepodarky uměním, nebo snahou zaujmout, nebo snahou provokovat a zajímat se o vzhledové úchylky protože "přece nebudu jako ostatní"...
Ostatně to je jasný cíl Mazdy - líbit se a nemám s tím problém.
Zatímco cíl Hondy je co? Nelíbit se..?
Avatar - King
19. 7. 2012 18:13
Re: CR-V
Pardon, nicméně filozofie je stejná. :-) Jistě, design má dva významy - líbit se a zaujmout. A to je právě ten rozdíl mezi třeba designem Mazdy a Hondy. Mazdy se mi líbí, ale po čase je přestávám vnímat , natož abych se za nimi otočil (možná ještě za M6, ta je sice sladká jako turecký med, ale něco mě na ní stále bere). Honda ve výstřednější a strhává na sebe pozornost i po letech. A je víceméně jedno, jestli si přitom říkáš "jo, furt to funguje" nebo "fakt nepochopím, že to udělali zrovna takhle", případě "už tomu po pěti letech přicházím na chuť". ;-)
19. 7. 2012 22:19
Re: CR-V
Jestli tou M6 myslíš BMW M6, tak ta mně taky bere :-)
18. 7. 2012 14:20
Honda s batohom
Celkovo nevyzerá až tak zle, len mi vadí ten zadok. Ako by mala nejaký batoh na chrbte. Interiér ok, akurát, čo mne vadí pri aktuálnom modeli, že som si v ňom pripadal ako keby som šoféroval autobus. Až som bol počas celej cesty (cca. 200km) z toho nervózny. Tak nejako vysoko som sedel (nemyslím vozovku, ale celkovo k podlahe interiéru), a nemalo to stredový tunel, subjektívne som mal pocit, že v zákrute vypadnem zo sedadla a skotúlam sa k spolujazdcovi >:D. Ale toť len môj pocit, hádam to nejak vymysleli lepšie teraz. Motor 1.6 diesel je z vlastnej produkcie, alebo berú od niekoho?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 14:31
Re: Honda s batohom
Je to vlastni produkce a bude to spicka mezi 1,6 >:-[]
Odkaz na Kingovu praci [odkaz] ;-)

Koukal jsem na ten interier a zrovna jsem si rikal, jak je skvele prostorna. Maly tunel a pritom uvnitr celkove siroka. Super prostor pro nohy. Kdyz to porovnas s konstrukci je to presne naopak, uzky s nesmyslne sirokym tunelem, na ktery si vsichni Sadefilove stezuji ;-)
18. 7. 2012 22:57
Re: Honda s batohom
Takže nám Honda vyprodukovala něco, co se dokonce přiblížilo Fiatu... 8-s >:D >:-[]
Avatar - Choochoo
19. 7. 2012 08:38
Re: Honda s batohom
Sice trochu pravda, ale na to ze Honda neni zamerena na diesly bude jeji motor vykonove spicka ve tride a spotrebou jiste lepsi nez Bravo. Ale nejak tam nikdy nevidim v top motorech koncern??? Ze se oni ani nepriblizi Fiatu je u znacky ktera se ohani diesly slusna ostuda. JA vim, oni nedelaj kvalitu, jen kusy, tak jak to chce jejich sef >:D >:-[] :no:
Avatar - Ada je zase tady
23. 7. 2012 09:07
Re: Honda s batohom
No mám obavu, aby se to nepříbližilo Fiatu zejména z hlediska životnosti :no: Já když slyším, jak soused ráno startuje diesel od Fiatu, na kterém je směšných 100 tis km, tak jsou to zvuky jako by měl pod kapotou TDI s půl milionem km (nebo diesel od rendlíku) :no: :no: :no:
Avatar - nalimer
18. 7. 2012 14:37
strucny nazor na dizajn
8-s
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2012 14:40
Honda s batohom od Volva
na zaciatok...som fanusik Hondy, ale toto si mohli odpustit___ta podobnost je prilis do oci bijuca...

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 15:07
Re: Honda s batohom od Volva
Kdyz chteli svetla dle zadniho okna, tezko to udelat extra jinak.
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 15:08
Re: Honda s batohom od Volva
no vidis , nie iba kia quoris sa ponasa na bmw 7, je cim dalej tym viac podobnosti medzi roznymi znackami a modelmi ;-)

no a je snad zle ze zadok hondy sa ponasa na volvo? keby to bola kia a nie honda tak je to urcite ta najvacsia prasarna ale kedze je to honda tak este ju pochvalime ;-\ ;-) :yes:
18. 7. 2012 20:49
Re: Honda s batohom od Volva
No každý na to má asi svůj názor.

Ale že Honda někoho kopíruje, tak možná sama sebe.
A to je také do očí bijící..

[odkaz]

Jinak ze začátku se mně nelíbila, ale už teď si myslim že je to super! ;-)
18. 7. 2012 22:58
Re: Honda s batohom od Volva
No, zkusili to. >:D
Avatar - King
18. 7. 2012 23:35
Re: Honda s batohom od Volva
Nějaká inspirace tam možná byla, ale spíš to vidím jako kombinaci zádě FR-V [odkaz] a minulého CR-V. Kdybys chtěl, mohl bys hledat i inspiraci u Land Cruiseru [odkaz] ;-)
Avatar - 3_diamanty
18. 7. 2012 15:05
bozska nadhera
:yes:

v porovnani s novou kugou ci jak sa to vola ten ford, je honda ako z ineho nebeskeho sveta :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - twistedTSD
18. 7. 2012 17:03
Re: bozska nadhera
Překonat novou Kugu, která vypadá, že žere malé děti, není nic těžkého. Jenže ani toto nepovažuji za nějaký zázrak. Hlavně ten "hrb" se mi nezdá...
Avatar - Choochoo
18. 7. 2012 20:03
Re: bozska nadhera
Ten "hrb" je navrhovan pro jiny trh, tak jako to bylo i u 3G a to je USA ;-)
Avatar - King
18. 7. 2012 23:41
Re: bozska nadhera
Má to své kouzlo, osobitost. :yes:
Avatar - Dinar
19. 7. 2012 07:19
Re: bozska nadhera
>:D Kouzlo, osobitost >:D Jen další z americkoasijského "unisex" designu, honda naprosto rezignovala na oko evropského zákazníka, cenu bude chtít jako za hondu a přitom nabízí hyundai, čti nenabízí designem (a nakonec ani technikou) nic jiného než korejci, jejichž image jde v Evropě nahoru narozdíl od Hondy. Smutná story, tahle obludka je jen pokračováním hondí cesty do evropského zapomění.
Avatar - Choochoo
19. 7. 2012 08:39
Re: bozska nadhera
CRV je v evrope hodne uspesne a cena je luxusni za tu vybavu ;-)
19. 7. 2012 09:51
Re: bozska nadhera
Cena je luxusní - v tom se shodnem.
Avatar - Choochoo
19. 7. 2012 14:03
Re: bozska nadhera
Doufam ze jsme se pochopili a koukas na tu cenikovou a tu akcni slevu ;-)
Avatar - King
19. 7. 2012 09:07
Re: bozska nadhera
Dinare, unisex, tedy něco, co neurazí vůbec nikoho, vypadá úplně jinak. V Evropě, v Americe i v Asii, příkladů myslím netřeba. Unisex poznáš podle toho, že nevyvolává kontroverzní reakce, s výjimkou hlášek jako "nuda". I kdybys měl něco s očima, jako že určitě máš, tak bys to měl poznat podle téhle jednoduché pomůcky. CR-V chce vyvolávat kontroverzi, daří se mu to a co je vítaným bonusem navíc, má to značný komerční ohlas.
Avatar - Dinar
19. 7. 2012 12:34
Re: bozska nadhera
Označení unisex používám čistě v kontextu výrazu asijsko-americký, čili stejný pro oba kontinety, obvykle se takto pojatý design označuje jako "globální", je to taková splácananina s tím, že všechna auta dané kategorie jsou na jedno brdo, žádná kontroverze v tom není. Problém a tím i emoce vyvolává pouze drzost automobilek, které své takto pojaté modely cpou evropanům.

A co se úspěchu týká, můžeš si vsadit na to, že tato nová generace cr-v si v čr nebo Evropě neukousne zdaleka tolik jako ta předchozí, korejci mezitím výrazně přezbrojili, mají lepší cenu i zázemí, "kvalita" designu stejná, není důvod brát hondu, pár skalních se najde, ale neprodá se ani půlka toho, co u generace stávající.
Avatar - King
19. 7. 2012 13:30
Re: bozska nadhera
Všiml sis vůbec, že se bavíme o CR-V? "všechna auta dané kategorie jsou na jedno brdo" - když vynechám obecně japonskou ochotu bez váhání použít na autech ostré hrany obecně, tak asijská auta rozhodně na jedno brdo nejsou. nebo ti přijde, že ten, jak říkáš, unisex v podobě Toyoty RAV4 a Mitsubishi ASX na straně jedné a Chevroletu Captiva na straně druhé je na jedno brdo s CR-V (potažmo s také spíše stylově orientovanou Sportagí)?

To co říkáš, může sice vyznívat vizionářsky a nehodlám to ani rozporovat, ale důvodem je krom toho, že dnes už má SUV v nabídce téměř každá významná automobilka hlavně odklon od SUV této velikosti k naprostým nesmyslům, jako je Yeti, Qashqai a spol. takové auto bude mít do dvou, 2,5 roku Honda také, protože se musí přizpůsobit trendu a současně nemá v plánu naštvat stávající zákazníky, zvyklé na určitě prostorový standard, zmenšováním. Ovšem s jakýmsi asijskoamerickým unisex to rozhodně nemá co dělat. ;-)
Avatar - Dinar
19. 7. 2012 14:38
Re: bozska nadhera
Sám víš nejlíp, pro jaký trh je tahle cr-v designována, a jaké "zásadní úpravy" má pro trh evropský . Vizionář nevizionář, pořád chápeš mou kritiku hondy jako nějaký osobní boj a stavíš se do pozice obránce, ale z výsledků hondy na eu trhu v posledních letech ti musí být jasné, že bráníš nebranitelné. Mě tento vývoj nijak netěší, radost z toho, že místo hondy dnes zabírá v evropě hjondéé opravdu nemám. Evropské účinkování hondy je tristní, kašle na nás, a jestli nejsi schopen to vidět a obhajovat třeba tuhle škatuli, pak pámbu s tebou. ;-)
Avatar - King
19. 7. 2012 18:05
Re: bozska nadhera
Nevím, jestli jsi to celé nepostavil na hlavu. Co je na CR-V amerického? Co je na designu Civicu 5D evropského? Jednou je to japonská značka a to se táhne napříč modelovým portfoliem.

Byly doby, kdy se k nám prostě poslalo to, co bylo všude jinde. To už teď není - jak vidíš, CR-V se mění pro Evropu materiály v kabině a přidává se odhlučnění, protože tu jsou jiné standardy, jinak je to ale stále filozoficky japonské auto. Od designu, přes techniku, ovládání, ergonomii... není to bezchybný přístup (jako každý jiný), ale mám ho rád.

Jistě, kašle na nás, ale CR-V je určitě jedno z posledních aut, se kterým bych měl problém. ;-)
20. 7. 2012 06:26
Re: bozska nadhera
Vcera som videl novu CR-V nazivo v Dubaji, viac krat, a je to des, hruza, nepodareny experiment. Neviem ci najali toho mena co robil sangsjongy pred par rokmi ale nebude sa im to v europe predavat, tak ako novy civic.
Honda ide, zial, designovo dole vodou, priklon k americko-cinskemu vkusu. za rok-dva sa tu mozeme pobavit kto mal pravdu. na priklade Civicu podla cisel predaja je jasne, kam im to ide...
Avatar - King
20. 7. 2012 14:39
Re: bozska nadhera
To stejné se říkalo, když přišlo minulé CR-V a minulý Civic. jak to dopadlo, to všichni víme. A teď to bude obdobné. ;-)
20. 7. 2012 08:32
Re: bozska nadhera
Zeptám se teda jinak: Je nějaké auto od Hondy, se kterým ten problém máš?
Nebo je Honda a její produkce pro tebe bezchybná?
Avatar - King
20. 7. 2012 14:45
Re: bozska nadhera
Co teď Honda vlastně prodává? >:D Všude se dá něco najít. Aktuálně mám problém s Jazzem, tam u mě negativa převyšují pozitiva. Na stupnici někde u "depka" je motorizace CR-Z. Nabídka motorizaci je problém obecně, ale u ostatních modelů spíše imageový, než reálný.
20. 7. 2012 21:00
Re: bozska nadhera
Máš recht, to CR-Z by si zasloužilo něco lepšího...
20. 7. 2012 18:45
crv
Ja si myslím, že interiér lepše vypadá ako v 3G, ale z exteriéru som trošku rozčarovaní, Mám CRV-ku 3G,som s ňou spokojní auto mi vyhovuje, výborný posed, priestranný interiér, dobrý motor. Musím priznať, že predná maska na 3G sa tiež ale veľmi nevydarila, ale bočná silueta ako i zadok auta sú vyváženejšie a krajšie ako na novom modeli
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 7. 2012 08:57
Bába s nůší
zatím nejhezčí CR-Včko byl model 2006. Dávat do hranaté budky zadní boční okénko kapkovitého tvaru je zrůdné :no: Správný tvar boční linie oken najdete například na Passatu variant. :yes:
Rozbalit vlákno
2
27. 7. 2012 21:06
Re: Bába s nůší
Tady má někdo recept na rozum :-)
27. 7. 2012 21:21
Re: Bába s nůší
JJ jen nezapomeňme že je rok 2012..

Jinak nejvíc nejsprávnější tvar boční linie oken má samozřejmě Passat: [odkaz] :-)