Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Riio2
Celkovo nevyzerá až tak zle, len mi vadí ten zadok. Ako by mala nejaký batoh na chrbte. Interiér ok, akurát, čo mne vadí pri aktuálnom modeli, že som si v ňom pripadal ako keby som šoféroval autobus. Až som bol počas celej cesty (cca. 200km) z toho nervózny. Tak nejako vysoko som sedel (nemyslím vozovku, ale celkovo k podlahe interiéru), a nemalo to stredový tunel, subjektívne som mal pocit, že v zákrute vypadnem zo sedadla a skotúlam sa k spolujazdcovi >😁. Ale toť len môj pocit, hádam to nejak vymysleli lepšie teraz. Motor 1.6 diesel je z vlastnej produkcie, alebo berú od niekoho?
Je to vlastni produkce a bude to spicka mezi 1,6 >😒]
Odkaz na Kingovu praci [odkaz] 😉
Koukal jsem na ten interier a zrovna jsem si rikal, jak je skvele prostorna. Maly tunel a pritom uvnitr celkove siroka. Super prostor pro nohy. Kdyz to porovnas s konstrukci je to presne naopak, uzky s nesmyslne sirokym tunelem, na ktery si vsichni Sadefilove stezuji 😉
Odkaz na Kingovu praci [odkaz] 😉
Koukal jsem na ten interier a zrovna jsem si rikal, jak je skvele prostorna. Maly tunel a pritom uvnitr celkove siroka. Super prostor pro nohy. Kdyz to porovnas s konstrukci je to presne naopak, uzky s nesmyslne sirokym tunelem, na ktery si vsichni Sadefilove stezuji 😉
Takže nám Honda vyprodukovala něco, co se dokonce přiblížilo Fiatu... 8-s >😁 >😒]
Sice trochu pravda, ale na to ze Honda neni zamerena na diesly bude jeji motor vykonove spicka ve tride a spotrebou jiste lepsi nez Bravo. Ale nejak tam nikdy nevidim v top motorech koncern??? Ze se oni ani nepriblizi Fiatu je u znacky ktera se ohani diesly slusna ostuda. JA vim, oni nedelaj kvalitu, jen kusy, tak jak to chce jejich sef >😁 >😒] :no:
No mám obavu, aby se to nepříbližilo Fiatu zejména z hlediska životnosti :no: Já když slyším, jak soused ráno startuje diesel od Fiatu, na kterém je směšných 100 tis km, tak jsou to zvuky jako by měl pod kapotou TDI s půl milionem km (nebo diesel od rendlíku) :no: :no: :no:
chester
na zaciatok...som fanusik Hondy, ale toto si mohli odpustit___ta podobnost je prilis do oci bijuca...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
no vidis , nie iba kia quoris sa ponasa na bmw 7, je cim dalej tym viac podobnosti medzi roznymi znackami a modelmi 😉
no a je snad zle ze zadok hondy sa ponasa na volvo? keby to bola kia a nie honda tak je to urcite ta najvacsia prasarna ale kedze je to honda tak este ju pochvalime ;-\ 😉 :yes:
no a je snad zle ze zadok hondy sa ponasa na volvo? keby to bola kia a nie honda tak je to urcite ta najvacsia prasarna ale kedze je to honda tak este ju pochvalime ;-\ 😉 :yes:
No každý na to má asi svůj názor.
Ale že Honda někoho kopíruje, tak možná sama sebe.
A to je také do očí bijící..
[odkaz]
Jinak ze začátku se mně nelíbila, ale už teď si myslim že je to super! 😉
Ale že Honda někoho kopíruje, tak možná sama sebe.
A to je také do očí bijící..
[odkaz]
Jinak ze začátku se mně nelíbila, ale už teď si myslim že je to super! 😉
Nějaká inspirace tam možná byla, ale spíš to vidím jako kombinaci zádě FR-V [odkaz] a minulého CR-V. Kdybys chtěl, mohl bys hledat i inspiraci u Land Cruiseru [odkaz] 😉
3_diamanty
:yes😒br />
v porovnani s novou kugou ci jak sa to vola ten ford, je honda ako z ineho nebeskeho sveta :yes:
v porovnani s novou kugou ci jak sa to vola ten ford, je honda ako z ineho nebeskeho sveta :yes:
Překonat novou Kugu, která vypadá, že žere malé děti, není nic těžkého. Jenže ani toto nepovažuji za nějaký zázrak. Hlavně ten "hrb" se mi nezdá...
Má to své kouzlo, osobitost. :yes:
>😁 Kouzlo, osobitost >😁 Jen další z americkoasijského "unisex" designu, honda naprosto rezignovala na oko evropského zákazníka, cenu bude chtít jako za hondu a přitom nabízí hyundai, čti nenabízí designem (a nakonec ani technikou) nic jiného než korejci, jejichž image jde v Evropě nahoru narozdíl od Hondy. Smutná story, tahle obludka je jen pokračováním hondí cesty do evropského zapomění.
CRV je v evrope hodne uspesne a cena je luxusni za tu vybavu 😉
Dinare, unisex, tedy něco, co neurazí vůbec nikoho, vypadá úplně jinak. V Evropě, v Americe i v Asii, příkladů myslím netřeba. Unisex poznáš podle toho, že nevyvolává kontroverzní reakce, s výjimkou hlášek jako "nuda". I kdybys měl něco s očima, jako že určitě máš, tak bys to měl poznat podle téhle jednoduché pomůcky. CR-V chce vyvolávat kontroverzi, daří se mu to a co je vítaným bonusem navíc, má to značný komerční ohlas.
Označení unisex používám čistě v kontextu výrazu asijsko-americký, čili stejný pro oba kontinety, obvykle se takto pojatý design označuje jako "globální", je to taková splácananina s tím, že všechna auta dané kategorie jsou na jedno brdo, žádná kontroverze v tom není. Problém a tím i emoce vyvolává pouze drzost automobilek, které své takto pojaté modely cpou evropanům.
A co se úspěchu týká, můžeš si vsadit na to, že tato nová generace cr-v si v čr nebo Evropě neukousne zdaleka tolik jako ta předchozí, korejci mezitím výrazně přezbrojili, mají lepší cenu i zázemí, "kvalita" designu stejná, není důvod brát hondu, pár skalních se najde, ale neprodá se ani půlka toho, co u generace stávající.
A co se úspěchu týká, můžeš si vsadit na to, že tato nová generace cr-v si v čr nebo Evropě neukousne zdaleka tolik jako ta předchozí, korejci mezitím výrazně přezbrojili, mají lepší cenu i zázemí, "kvalita" designu stejná, není důvod brát hondu, pár skalních se najde, ale neprodá se ani půlka toho, co u generace stávající.
Všiml sis vůbec, že se bavíme o CR-V? "všechna auta dané kategorie jsou na jedno brdo" - když vynechám obecně japonskou ochotu bez váhání použít na autech ostré hrany obecně, tak asijská auta rozhodně na jedno brdo nejsou. nebo ti přijde, že ten, jak říkáš, unisex v podobě Toyoty RAV4 a Mitsubishi ASX na straně jedné a Chevroletu Captiva na straně druhé je na jedno brdo s CR-V (potažmo s také spíše stylově orientovanou Sportagí)?
To co říkáš, může sice vyznívat vizionářsky a nehodlám to ani rozporovat, ale důvodem je krom toho, že dnes už má SUV v nabídce téměř každá významná automobilka hlavně odklon od SUV této velikosti k naprostým nesmyslům, jako je Yeti, Qashqai a spol. takové auto bude mít do dvou, 2,5 roku Honda také, protože se musí přizpůsobit trendu a současně nemá v plánu naštvat stávající zákazníky, zvyklé na určitě prostorový standard, zmenšováním. Ovšem s jakýmsi asijskoamerickým unisex to rozhodně nemá co dělat. 😉
To co říkáš, může sice vyznívat vizionářsky a nehodlám to ani rozporovat, ale důvodem je krom toho, že dnes už má SUV v nabídce téměř každá významná automobilka hlavně odklon od SUV této velikosti k naprostým nesmyslům, jako je Yeti, Qashqai a spol. takové auto bude mít do dvou, 2,5 roku Honda také, protože se musí přizpůsobit trendu a současně nemá v plánu naštvat stávající zákazníky, zvyklé na určitě prostorový standard, zmenšováním. Ovšem s jakýmsi asijskoamerickým unisex to rozhodně nemá co dělat. 😉
Sám víš nejlíp, pro jaký trh je tahle cr-v designována, a jaké "zásadní úpravy" má pro trh evropský . Vizionář nevizionář, pořád chápeš mou kritiku hondy jako nějaký osobní boj a stavíš se do pozice obránce, ale z výsledků hondy na eu trhu v posledních letech ti musí být jasné, že bráníš nebranitelné. Mě tento vývoj nijak netěší, radost z toho, že místo hondy dnes zabírá v evropě hjondéé opravdu nemám. Evropské účinkování hondy je tristní, kašle na nás, a jestli nejsi schopen to vidět a obhajovat třeba tuhle škatuli, pak pámbu s tebou. 😉
Nevím, jestli jsi to celé nepostavil na hlavu. Co je na CR-V amerického? Co je na designu Civicu 5D evropského? Jednou je to japonská značka a to se táhne napříč modelovým portfoliem.
Byly doby, kdy se k nám prostě poslalo to, co bylo všude jinde. To už teď není - jak vidíš, CR-V se mění pro Evropu materiály v kabině a přidává se odhlučnění, protože tu jsou jiné standardy, jinak je to ale stále filozoficky japonské auto. Od designu, přes techniku, ovládání, ergonomii... není to bezchybný přístup (jako každý jiný), ale mám ho rád.
Jistě, kašle na nás, ale CR-V je určitě jedno z posledních aut, se kterým bych měl problém. 😉
Byly doby, kdy se k nám prostě poslalo to, co bylo všude jinde. To už teď není - jak vidíš, CR-V se mění pro Evropu materiály v kabině a přidává se odhlučnění, protože tu jsou jiné standardy, jinak je to ale stále filozoficky japonské auto. Od designu, přes techniku, ovládání, ergonomii... není to bezchybný přístup (jako každý jiný), ale mám ho rád.
Jistě, kašle na nás, ale CR-V je určitě jedno z posledních aut, se kterým bych měl problém. 😉
Vcera som videl novu CR-V nazivo v Dubaji, viac krat, a je to des, hruza, nepodareny e😜eriment. Neviem ci najali toho mena co robil sangsjongy pred par rokmi ale nebude sa im to v europe predavat, tak ako novy civic.
Honda ide, zial, designovo dole vodou, priklon k americko-cinskemu vkusu. za rok-dva sa tu mozeme pobavit kto mal pravdu. na priklade Civicu podla cisel predaja je jasne, kam im to ide...
Honda ide, zial, designovo dole vodou, priklon k americko-cinskemu vkusu. za rok-dva sa tu mozeme pobavit kto mal pravdu. na priklade Civicu podla cisel predaja je jasne, kam im to ide...
To stejné se říkalo, když přišlo minulé CR-V a minulý Civic. jak to dopadlo, to všichni víme. A teď to bude obdobné. 😉
Zeptám se teda jinak: Je nějaké auto od Hondy, se kterým ten problém máš?
Nebo je Honda a její produkce pro tebe bezchybná?
Nebo je Honda a její produkce pro tebe bezchybná?
Co teď Honda vlastně prodává? >😁 Všude se dá něco najít. Aktuálně mám problém s Jazzem, tam u mě negativa převyšují pozitiva. Na stupnici někde u "depka" je motorizace CR-Z. Nabídka motorizaci je problém obecně, ale u ostatních modelů spíše imageový, než reálný.
mopo
Ja si myslím, že interiér lepše vypadá ako v 3G, ale z exteriéru som trošku rozčarovaní, Mám CRV-ku 3G,som s ňou spokojní auto mi vyhovuje, výborný posed, priestranný interiér, dobrý motor. Musím priznať, že predná maska na 3G sa tiež ale veľmi nevydarila, ale bočná silueta ako i zadok auta sú vyváženejšie a krajšie ako na novom modeli
Ada je zase tady
zatím nejhezčí CR-Včko byl model 2006. Dávat do hranaté budky zadní boční okénko kapkovitého tvaru je zrůdné :no: Správný tvar boční linie oken najdete například na Passatu variant. :yes:
Obrovská, neforemná krabice na malinkých kolečkách.
Jediné horší je iX35.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Krabice vypada jinak a malinkyma koleckama rozhodne netrpela ani 3G CRV, takze netrpi a ani nebude trpet tato generace. Na tento design je specialista domaci montovna >😒]
Chci tím říct, že je mi osobně vkus amerických důchodců ukradený, stejně jako vkus asijských zametačů - dle mého je tato generace CRV moc krabicovitá. A to je ještě na polemiku, jestli se tato auta prodávají dle vkusu, nebo hlavně dle ceny, kór v americe s jejich tamější typickou cílovou skupinou.
Ta předchozí byla podstatně zkousnutelnější, nebral jsem jen přední masku, která vypadala, jakoby tam někdo zapomněl domontovat jeden díl: [odkaz]
S minulým CR-V - zajímavé, vzpomínám si, jaká to byla před 5 lety pro všechny hrůza nesmírná. Nenašel bych od tebe něco v tom smyslu v nějaké diskuzi také? >😁 Tomuhle přijde za nějaký čas na chuť taky. >😒]
Americký důchodce = CRV, čínský zametač = Wuling.
Čína není vyspělá ekonomika?
Každopádně fakt, že auto není kulaťoučké jak prasátko z medvídka Pů, neznamená nutně, že je to krabice, ty kašparovic krávo 😄
Krabice nekrabice jsou mi fuk, proste se mi to musi libit.
Ta klinika te omlouva, sice nejmodernejsi, ale preci jen lidske oko nenahradi >😒]
A k tomu mému vkusu - o XC60 už jsem psal, X1 je menší, ale můj SUV favorit a pokud mám přihodit něco z Asie, tak CX-7 je trefa (až na zpracování interiéru a detailů, ale to je pro japonce typické).
X1 mám projetou (stejně jako ty Mazdy a stejně jako stávající CR-V) a z X1 jsem opravdu nadšený. Ano, je to v porovnání s CR-V menší a jinak orientované, tak už ho tady rozebírat nebudu.
XC60 jsem jel jen krátce, ale dojem ze vzhledu exteriéru i interiéru je o vesmír jinde, než u této nové CR-V.
Co se týká te prvoplánové líbivosti, tak já osobně nemám zapotřebí si vysvětlovat designové nepodarky uměním, nebo snahou zaujmout, nebo snahou provokovat a zajímat se o vzhledové úchylky protože "přece nebudu jako ostatní"...
Ostatně to je jasný cíl Mazdy - líbit se a nemám s tím problém.
Zatímco cíl Hondy je co? Nelíbit se..?