Zprostředkovaně od jednoho insidera vím, že to není jen nějaké hraní designérů, ale plně funkční věc, tedy 2+4 má OPRAVDU motor z RC213V, má u něj OPRAVDU provedené úpravy pro delší životnost a použitelnost (snížení otáček a výkonu) a V4 je OPRAVDU napojeno na OPRAVDOVOU motorkovou DCT6. Jinými slovy je to vyrobitelné ze současných komponentů za současného stavu techniky.
Už ale není úplně jisté, jestli je za tím nějaký ďábelský plán nebo jestli jen zadání té interní soutěže zahrnovalo i takto vysoký stupeň finalizace, takže nám tato informace bohužel vůbec nepomůže. ;-) Ale je to nářez. >:-[]:yes:
skutocne zaujimave riesenie ale vidim to maximalne na pretekarsku drahu, toto by homologizaciu, teda schvalenie na beznu komunikaciu asi sotva dostalo... ak by sa to malo posudzovat ako automobil, asi by tie narazove skusku zo strany vodica neobstali najlepsie... ja osobne si viem v tkom niecom predstavit posed v strede a nie ako v sajdke niekde mimo os vozidla...
Uz jsi nekdy videl Ariel Atom aspon na fotce? Vsechno co je trochu male a nema schovana kola neni to same.
Jinak dobra studie, projet se s tim musi byt zazitek :yes: