Novinky
Individualita
0
:yes:
Zprostředkovaně od jednoho insidera vím, že to není jen nějaké hraní designérů, ale plně funkční věc, tedy 2+4 má OPRAVDU motor z RC213V, má u něj OPRAVDU provedené úpravy pro delší životnost a použitelnost (snížení otáček a výkonu) a V4 je OPRAVDU napojeno na OPRAVDOVOU motorkovou DCT6. Jinými slovy je to vyrobitelné ze současných komponentů za současného stavu techniky.
Už ale není úplně jisté, jestli je za tím nějaký ďábelský plán nebo jestli jen zadání té interní soutěže zahrnovalo i takto vysoký stupeň finalizace, takže nám tato informace bohužel vůbec nepomůže. 😉 Ale je to nářez. >😒] :yes:
Už ale není úplně jisté, jestli je za tím nějaký ďábelský plán nebo jestli jen zadání té interní soutěže zahrnovalo i takto vysoký stupeň finalizace, takže nám tato informace bohužel vůbec nepomůže. 😉 Ale je to nářez. >😒] :yes:
skutocne zaujimave riesenie ale vidim to maximalne na pretekarsku drahu, toto by homologizaciu, teda schvalenie na beznu komunikaciu asi sotva dostalo... ak by sa to malo posudzovat ako automobil, asi by tie narazove skusku zo strany vodica neobstali najlepsie... ja osobne si viem v tkom niecom predstavit posed v strede a nie ako v sajdke niekde mimo os vozidla...
temer jako nejaka japonska kopie Atomu
... když už monopost, tak bych chtěl sedět uprostřed. Když už sedět vlevo, tak bych chtěl mít vedle sebe místo na spolujezdkyni a ne motor...
Místo zelenýho kawasaki sršně už chci toto. Dám to do textilu a budu mít Honda Velorex.