Tak na takové autíčko se těším snad víc, než na NSX a S2000 dohromady. :yes: Malé, lehké, dobře ovladatelné - esence radosti. Sice to není vlhký sen Golf R 400, ale 140 koní by s 9 metráky myslím cvičilo slušně. Zajímavá alternativa k základní MX-5. Ještě by mohlo Suzuki oprášit Cappuccino. :yes:
dnesna doba konzumu prepychu a aburdnosti ( kde kazdy ohuruje uz len stovkami koni pod kapotou lebo to je najjednoduchsie a kazdy de.bil sa na to chyti ) bohuzial nepraje sikovnym malym sportvym autam vhodnym na denno dennu prevadzku... co si budeme hovorit.... dnes je pre vyrobcu jednoduchsie spravit bezny hatch a napchat tam do neho 400 koni a vyhlasit ho za sportovu modlu desatrocia ako spravit nejaky skutocne sikovny seiozny a dostojny sportiacik ..... taka je doba, lepsie to uz bohuzial nebude.... prachy su prachy ... tie rozhoduju o vsetkom .. prvorada uz nie je radost z jazdy, prvorady je zisk automobiliek...
Však na to právě narážím. ;-) Ostatně i Honda takové auto na omámení výkonem a rychlostí bude mít, ale jak píšu, tohle je mi bližší, snad to dopadne. :yes:
no jo.....casy barchetty, fiatu coupe, tigry, calibry, hondy integry ci fordu puma su zda sa definitivne prec... mesto nich ti dnes vyrobca naserviruje 400 konoveho golfika ktory vyzera ako namydlena skatula od bot ... a silou mocou ta presvedci o svojej pravde o tom ze je to modla desatrocia, a ze je to sen.... a jedina a ta najlepsia a spravna volba toho skutocne praveho sportoveho auta .... jeden aby sa z toho uz pos.ral ako sa dnes vsade oj.ebuje ( kvoli zisku a prezitiu ) a ako si kazdy mysli ze vsetci ludia uz nacisto stratili zdravy usudok...
zober si generacie co pridu po nas.... oni uz skutocne auto pre radost z jazdy ..... ( tym nemyslim vytuneny rodinny hatch s 1000 konikmi ktory mal povodne inu prioritu ) ..... uvidia akurat tak len v historickych filmoch.....
japonci a aziati vseobecne mali vzdy moje sympatie.... hondu nevynimajuc... este nedavno honda s2000 bola svojho casu ako jedna z mala ktora ponukala skutocnu paradu a radost z jazdy a pritom nepotrebovalaa 500koni ...... fiat coupe to iste..... barchetta tiez.... t oboli skutocne auta pre radost... skutocne lahodky automobiloveho sveta ... svojim poslanim rozdavali presne to na co boli urcene :yes: ( radost, emocie, zazitky, pouzitelnost ) a to vsetko v stylovom prevedeni ktore nestalo 3 miliony
Či to nebude tým, že to ľudia nekupujú. Nehovorím, že nechcú, ale na koniec si to nekúpia. Keď sa vám rozpadne Lancer a tebe Felicia, pôjdeš si kúpiť napr. BRZ, alebo MX5, alebo BMW Z4 ? Skvelé zábavné auto. Ovladateľné s dostatkom výkonu a dokonca sa mi doň vojde aj notebook a oblek. Nehovorím o tom čo BY si chcel, ale ČI skutočne zoberieš 30 - 50 tisíc € a kúpiš si také niečo. Niečo, kde vopred vieš, že viac ako ten notebook a taška s vecami na 3 dni sa ti doň nevojde, 3 mesiace v roku to budeš sušiť v garáži, lebo taký skvost predsa nenecháš zožrať soľou. No a to je odpoveď prečo Golf R400 možno vznikne. Lebo ten sa predávať bude. Dá sa používať celoročne a keď na to príde aj chladničku tam napcháš. Netvrdím, že sa mi to páči, ale tak to je.
Popularita hot hatchů není určitě náhoda, Koupíš si jediné, pětidveřové auto a s určitými kompromisy máš rodinný vůz i sporťák, je to vcelku logická volba. Ale opravdu začali uvažovat všichni tak pragmaticky, že zmizela nejen kupé, ale vytrácejí se i 3D hatchbacky a auta prioritně pro radost, jako byla Puma nebo CRX, už prostě nikomu nestojí za výrobu? Vymírají dokonce i malé hot-hatche. Stále častěji si říkám, že jsem se měl narodit o 10-15 let dřív a to na západní straně železné opony.
Tohle je od Hondy velice sympatický počin, ale bojím se, že vyjde naprázdno. Amerika na to bude hledět divně kvůli motoru a velikosti, Evropa na to bude hledět divně kvůli tomu, že to není dýzlový kombík a Japonce možná bude zajimat nanejvýš za tři roky ten elektromobil.
Myslíš, že malé HH vymírají? Mně to naopak přijde, jako jejich rozkvět - FieSTa, Mini, SSS, P208Gti, Polo Gti, Clio RS... Mám pokračovat? Z velkých evropských výrobců každý nabízí aspoň jeden, tohle není žádné vymírání.
Malé HH se prodávají řádově méně, než kompaktní HH. Je pěkné, že se stále zuby nehty drží, ale s tímhle přístupem zákazníků to asi už moc dlouho nevydrží. :-(
V zásade s tebou súhlasím, ale myslíš že sa nájde veľa takých ktorí budú ten Golf R400 používať celoročne každodenné jazdenie? Zvlášť ak uvážiš jeho predpokladanú cenu? Mám taký pocit, že tiež strávi pol roka zamknutý v garáži rovnako ako už spomenuté autá.
Takže ak Golf s 500-koňovým výkonom prinesie jeho majiteľovi neskutočnú radosť z jazdy, aj tak to nieje auto pre radosť lebo to je len vytunený Golf a nemá karosériu kupé? Druhá vec, S2000 áno, Barchetta asi tiež kedže to bolo kabrio ale s tým Coupé si dovolím nesúhlasiť.Jazdil som na tom, podvozok to má z Tipa a jazdí to....no skoro ako Tipo.Navyše keď malo aj dosť rozporuplný design.Fakt nechápem Tvojím kritériám čo je "auto pre radosť" a čo nie.
milý môj jazdil si s S2000 ?to auto musís poriadne dojiť aby ti urobilo radosť,ináč obyčajné tvrdé nepraktické auto.Ked tomu ale dávaš tak je úžasné,kto tak ale bude jazdiť do práce?aj ked VW nemusím také GTI je ozaj všestranné auto a ked bude mať 400PS tak asi ešte len začne r"n"r
Spíš bych řek, že si tu někdo trochu plantá kategorie aut.
S2k je auto pro radost, Golf je auto pro každý den a tam, kde Golf Gti bude vynikat, bude S2k ztrácet a naopak. Rozdílné světy.
Hm, nedávno v americkej verzii Top Gearu mali tému, everyday sport car a objavila sa tam Honda Odyssey s výkonom 1000 koní. Teda MPV s neskutočným výkonom a náhonom na predok. Môžeš trikrát hádať ako to s tým autom dopadlo. Nebolo dobré absolútne na nič.