Honda X-ADV: Crossover mezi motorkami kříží skútr a enduro
45
/
46
Prohlédnout znovu
Honda X-ADV: Crossover mezi motorkami kříží skútr a enduro
Honda X-ADV: Crossover mezi motorkami kříží skútr a enduro
|
acz
Kolmý displej s účinným stínítkem vypadá jak z dakarského speciálu. Na záplavu zobrazených údajů jsme si chvíli zvykali. Plexi nabízí několik výškových poloh.
|
acz
Široká enduro řídítka z velkého Africa Twinu jsou pohodlná, ale logicky trochu omezují při kličkování městem
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Při běžném cestování baští dvouválcová sedmsetpadesátka kolem čtyř litrů. Dokázali jsme se kochat i za tři a blbnout za 4,5.
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Nohy si můžete relaxovaně odložit na plastovou podlahu, nebo si stoupnout do terénních stupaček
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Vpředu je sedmnáctipalcové kolo
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Vzadu je kolo patnáctipalcové. Brzdy ze stroje Africa Twin jsou skvělé.
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Sedlo se odklápí málo a do prostoru pod ním je horší přístup. Je zde světélko a zásuvka na 12 V. Vejde se sem integrální přilba.
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Vzhůru vyvedený výfuk drsně duní
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
Honda X-ADV
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena