Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hybridní Mercedes-Benz třídy S: pětimetrový spořílek

Ačkoli Amerika vznětové Mercedesy prakticky nezná (dodáván je jen E 320 CDI), svou premiéru si v Detroitu odbyla nová hybridní limuzína třídy S, spojující právě vznětový motor s elektrickým pohonem.
Zpět na článek
21. 1. 2005 01:01
neregistrovaný "Ozzy"
21. 1. 2005 09:15
neregistrovaný "Driver M"
21. 1. 2005 22:19
neregistrovaný "Vašek"
22. 1. 2005 00:35
neregistrovaný "55er"
25. 1. 2005 15:32
neregistrovaný "DMX"
23. 1. 2005 15:14
neregistrovaný "Michael"
21. 1. 2005 09:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 1. 2005 09:55
neregistrovaný "Dirk"
22. 1. 2005 16:32
neregistrovaný "malcor"
21. 1. 2005 09:56
neregistrovaný "geroc"
21. 1. 2005 11:33
neregistrovaný "M"
21. 1. 2005 10:29
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2005 11:19
neregistrovaný "dmx"
14. 2. 2005 18:33
neregistrovaný "Dave"
21. 1. 2005 11:50
neregistrovaný "Paul"
21. 1. 2005 12:32
neregistrovaný "Driver M"
21. 1. 2005 13:48
neregistrovaný "Diesel"
21. 1. 2005 13:54
neregistrovaný "Diesel"
21. 1. 2005 14:50
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2005 22:13
neregistrovaný "AMG"
14. 2. 2005 18:36
neregistrovaný "Dave"
14. 2. 2005 19:28
neregistrovaný "Paul"
22. 1. 2005 21:58
neregistrovaný "Iceman"
21. 1. 2005 13:13
neregistrovaný "Kapr"
21. 1. 2005 13:21
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2005 16:14
neregistrovaný "Kapr"
neregistrovaný "Ozzy"
21. 1. 2005 01:01
velmi dobrá spotřeba
Normální verze má pruměr 9.6l,což taky není špatný 7,l je super na takovou lod
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Driver M"
21. 1. 2005 09:15
Re: velmi dobrá spotřeba
Buď trošku skeptický, prius má 4,3, ale většinou s ním jezdí za 5-6. Ale i kdyby to žralo 8-9, pořád paráda a navíc ty emise... Hybridy se mi začínají líbit
neregistrovaný "Vašek"
21. 1. 2005 22:19
Re: Schneekönig Mercedes
[odkaz]
neregistrovaný "55er"
22. 1. 2005 00:35
Re: New 400 CDI mit 315 ps
tomu rikam moderni chrochtak.
neregistrovaný "DMX"
25. 1. 2005 15:32
Re: Mecedes testuje V12 CDI
od roku 2000 tak asi půjde do serie.uvidíme co s tím udělal,každopádně bude těžký
neregistrovaný "Michael"
23. 1. 2005 15:14
Re: kdy bude prodej..
..v Evropě.jetli vůbec,a hlavně za kolik??
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 1. 2005 09:40
NiMH
Možná se to už tady řešilo u jinýho článku, ale jak dlouho může vydržet v autě na NiMH baterie? V mobilu mo dlouho nevydrží Proč tam nedávají aspoň Li-Ion? Důležitá taky pak bude cena, za kterou budou prodávat novou....
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Dirk"
21. 1. 2005 09:55
Re: NiMH
No, právě proto, že NiMh má o dost větší životnost, než LiOn... Paměťový efekt je samozdřejmě nevýhoda u mobilu, ale auto, které má i jiný zdroj energie (motor) to vůbec nevadí a prostě se nabije až vyšťavená... Z mobilů panuje blud o špatné životnosti NiMh baterií, ale jen kvůli jejich špatnému používání... do mobilu se prostě nehodí...
neregistrovaný "malcor"
22. 1. 2005 16:32
Re: NiMH
No prave u auta by melo na pametovym efektu zalezet strasne moc. Protoze aby to melo smysl tak se musi dobijet jak to jenom de tzn snazit se vyuzit brzdeni a podobne, takze dobijis v podstate porad po trochach. A doma ze zasuvky pak fest
neregistrovaný "geroc"
21. 1. 2005 09:56
Re: NiMH
V Priusu na baterky ujedeš cca 2-3 km a konec.Taky by mně zajímalo jak dlouho u tak těžkýho vozu vydrží.
neregistrovaný "M"
21. 1. 2005 11:33
Re: NiMH
V první generaci Priusu měla baterie životnost asi 10 let.
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2005 10:29
Re: NiMH
Protoze Li-Ion baterka se kolem bodu mrazu roztrhne. Aspon ta v mobilu urcite. Vydrzi dost dlouho zalezi jek se k ni chovas.
neregistrovaný "dmx"
21. 1. 2005 11:19
Re: NiMH
roztrhne??? no ja neviem mal so Li-Ion a predtym aj NiMh a niaka baterka z mobilu sa mi v mraze neroztrhla,aj ked bola zvonku napr N6110 ...
neregistrovaný "Dave"
14. 2. 2005 18:33
Re: NiMH
Viem, ze bateria exploduje ak ju niekto hodi do ohna. Ale o mraze som este nepocul ! To akoze si nenmam brat mobil na lyzovacku ? Resp. si ho zobrat mozem, ale ked budem volat a roztrhne ho ovno mne pri hlave tak co ? Podla mna baterie vydrzia aj v zime...
neregistrovaný "Paul"
21. 1. 2005 11:50
Méďa-Béďa
Konečně super pro lakomé bohaté(těch je sotatně většina) . A ty obavy o životnost aku-pánové probuďte se, když něco uvede Mercedes-Benz, je to 100x vyzkoušeno i proti situacím, které nenastanou. Nebuďme chutřejší než inženýři MB.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Driver M"
21. 1. 2005 12:32
Re: Méďa-Béďa
No víš u Prisu se taky mění baterka mezi 170 000 (min.) a 230 000 (max.) najetými kilometry a stojí to zhruba 100 000.-. Takže tady se bude taky měnit
neregistrovaný "Diesel"
21. 1. 2005 13:48
Re: prěsne tak
jen škoda že to nevyšlo u starého A-klasse.Jinak na cestě je také Vodík.
neregistrovaný "Diesel"
21. 1. 2005 13:54
Re: iPOD v nabídce MB od léta 2005
to bude muziky.CD changer mužu zakopat
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 1. 2005 14:50
Re: iPOD v nabídce MB od léta 2005
"Konečně super pro lakomé bohaté (těch je sotatně většina)." Zeby zavist?
neregistrovaný "AMG"
21. 1. 2005 22:13
Re: asi tak
hlavně sotatně
neregistrovaný "Dave"
14. 2. 2005 18:36
Re: asi tak
chces povedat, ze to su rozumne investovane peniaze za nejake MB-S alebo BMW 7 s najhorsim dieslovym motorom kvoli spotrebe ale s plnou vybavou dnu ?
neregistrovaný "Paul"
14. 2. 2005 19:28
Re: asi tak
No pokud je někdo máročný tak proč ne. Ono když ročně najedeš 70 000 km, tak se diesel vyplatí, nenadarmo je podíl dieselu a benzínu v nejvyšší třídě téměř jednostranný-samozřejmě pro naftu. Hold, 10 litrů nafty oproti 15 litrů benzínu, to už poznat jde a ze statistik je jasné, že i bohatí chtějí šetřit, avšak na vysoké úrovni.
neregistrovaný "Iceman"
22. 1. 2005 21:58
Re: Ví někdo cenofku??
neregistrovaný "Kapr"
21. 1. 2005 13:13
Proč se používají NiMH?
Schválně. Proč se používají olověné akumulátory na startování? Protože dávají pořádné proudy a můžete je dobíjet velkými proudy (jsou levné). Li-Ion se hodí do elektroniky, která nepotřebuje velké proudy. Prostě NiMH můžete nabíjet většími proudy a odebírat z nich taky větší proudy a jsou hlavně levné. To s Li-Ion nezvládnete v rozumné cenové relaci.
(Už čtu reakce, že prototypy jezdí s Li-Ion atd. a jak se hluboce mýlím.) pořádné proudy=>řádově200A
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Enzo"
21. 1. 2005 13:21
Re: Proč se používají NiMH?
Jo v podstate mas pravdu ale nemyslim si ze je potreba 200 A u hybridu. Urcite maji oddelenou napetovou hladinu palubni site a pohone jednotky. Co vim tak se mozna nekdy bude zavadet 42V (Bosch)jako druha napetova sit pro en. narocny prvky. Li-Ion baterka si odberem velkyho proudu zmensuje zivotnost/kapacitu.
neregistrovaný "Kapr"
21. 1. 2005 16:14
Re: Proč se používají NiMH?
. Máš pravdu. Na hybridní pohon nepotřebuješ 200A. Nějak jsem to špatně formuloval. Jinak souhlasím.