..že by ty (docela opravdu VELMi "zajímavé/pěkné") ceny maly na TDi "záVWislé" čechy moravany a slezany nějak moc vliv, ale "pěkný" krok od Toyota to JE :yes::-)
Oktáfka f tédéíčku a s déesgé, to je přeci to nejlepší auto. Jak vůbec můžeš pomyslet na nějakou japonskou rejži, když tu máš nejrychlejší, nejdokonalejší, nejspolehlivější (sakra, co nej ještě byla... jo, nejkrásnější) auto všech dob?
No ano - ten Prius opravdu patří mezi NEJspolehlivější vůbec :-)
PS: Ale na Oktáfku f TéDéÍčku na hlínách s pořádnou lavičkou (křídlem) na pátých dveřích (v česku) opravdu určitě NEmá ;-)
To máte nejspíš PRAVDU - ono to ale až TAK "new" technologie NEní (kolik se jich prodalo? Přes 2 miliony? To je dokonce možná VÍCe než Octavií, ne? ;-)
A co se let výroby týče, to budou Octavia a Prius cca STEJNĚ staré, ne? :-)
Odporúčam previezť sa v hybride, prípadne do budúcna v elektromobile. Kto raz skúsi jazdu na elektrinu, nebude chcieť meniť. Prius búra všetky mýty o hybridnej technológii, aj po diaľnici dokáže jazdiť s rovnakou, ak nie nižšou spotrebou ako nafta :-)
karúzer, - prešiel som z OII 2,0 s DSG na Prius a po ňom naspäť na naftu. Celkom fajn mať pod * naftové zrýchlenie nad 130 km/h oproti tomu v Priuse. Teraz je to ťažké rozhodovanie pre ďalšie auto, Prius je top super zvezeníčko, ale mám asi iné potreby aktuálne.
PS: samozrejme platí každému podľa chuti a možností.
Tak ako píšeš, každému podľa chuti, ja napr. neviem prísť na chuť nafte a asi nikdy ani neprídem, ten zvuk na voľnobeh, to jednoducho k osobnému autu nepatrí, tak k traktoru OK, ešte to znesiem pri dieslovej V8ky ale stále viem, že je to diesel, ale to je len môj názor
To ne - na dálnici je ve výhodě nafta ...
... někde jsem četla srovnání HYbrid4 a PRIUSu a i když celkově o fous (ve spotřebě) zvítězil právě Prius, tak na dálnici je 2litrový 120ti kW diesel jednoznačné KRÁLem a v jasné VÝHODĚ (a nejen ve spotřebě :-)
Ano, to je pravda, ale treba si uvedomiť, že hybrid je primárne určený do mesta, kde sú časté jazdy v kolóne, štartovanie studeného motora a pod, toto dieslu jednoducho nesedí nehovoriac ako vyšších škodlivinách, ktoré ten diesel hybrid produkuje v porovnaní s benzínovým hybridom
Jo tyhle auta jsou fajn, jenze proste vedle toho musi clovek mit jeste jedno auto, kterym proste muze jet i nekam dal. A jako auto do mesta je to proste pro normalniho ceskyho smrtelnika nebetycny luxus a vyhozeny penize. A z pohledu ekologie nevim, ale jsem si temer jist, ze je lepsi mit jedno auto, byt v nafte, nez dve auta, byt jedno je hybrid nebo elektrika. Ten ekologicky prinos je tam roven nule. muj nazor je, ze jediny ekologicky auto je to, ktery se nikdy nevyrobi.
Proc by clovek potreboval druhe auto? Tahle auta maji stejna omezeni na dojezd jako klasicke benzinaky nebo naftaky, ja s Priusem jezdim normalne po Evrope.
Spousta lidi si precte, ze baterka vydrzi zhruba 2 km (nebo vic v pripade plug-in modelu) a okamzite z toho odvodi, ze pak je potreba odstavit auto ke kraji a dal jit pesky...
Ta baterka se dobiji za jizdy. Bez toho, aby se o to ridic musel jakkoli starat.
Ja na jednu nadrz (cca 42-43 litru benzinu) ujedu 750-850 km bez nejakeho omezovani (podle rocni doby, zimnich/letnich gum apod.). Nevim, na co bych potreboval druhe auto.
Toto môže napísať len človek, ktorý s hybridom nikdy nejazdil. Hybrid nie je elektromobil, ktorý sa musí nabíjať (samozrejme okrem pluginu). Diesel za celú svoju životnosť vyprodukuje viac škodlivím ako hybrid :-)
V CR je to s hybridama a elektromobilama na... doplni kazdy dle sveho uvazeni. Pochazim z maleho mestecka kde se uklada kazdou noc ke spanku jen cca 30 tisic obyvatel, tedy zadny terno a megacity se nekona. I tak po navratu z naseho hlavniho stanu jmenem Praha, kde jsem stravil poslednich par (hodne) tydnu, jsem se nestacil divit. V Praze jsem potkal za celou tu dobu 2, slovy dva elektromobili v podani Peugeotu ION (mozna, nebo spise asi jsem jich potkal vic, a jen je nezaregistroval). Ovsem co me dostalo dnes, po navratu do rodneho mescecka, jedna jedina jizda k ucetni pro jakysi papir pro financak s jakymsi souhrnnym hlasenim jsem se nestacil divit. Nato ze nase male mestecko nema ani 1, slovy ani jednu verejnou dobijeci stanici, tak jsem na tech cca 4km za volantem sveho nehybridniho, neelektrickeho a vcelku zizniveho automobilu potkal 6, slovy sest elektromobilu :-O , Dvojici Leafu (ten se tu snad neprodava, tedy natuty dovoz) a ctverici Peugeoty ION. No kurna to bych fakt necekal >:D a pak ze lidi nemaj penize >:-[]
Priusy a podobny hejbadla nema cenu ani pocitat, tech bude myslim docela dost snad v kazdym mensim i vetsim meste.
Jo, i v našem patnáctitisícovém okresním městečku jezdí dva Priusy, byť to jsou dvojkové generace. Ty nejnovější potkávám spíš v Praze, případně v Brně. Asi jak kde zrovna jezdíš.
Kdykoliv tohle ošklivý auto u nás ve měste vidím zvedá se mi kufr :-( ... achjo co ty lidi neska jsou schopný koupit a kupovat to jen kvůli tomu že to je hybrid? Blbost...
Kdyby si radši koupili Amperu, to aspoň vypadá k světu to auto...
V porovnaní napr. s O II po facelifte je Prius na 17" kolesách krásne auto. Opel s Amperou do sveta veľkú dieru zatiaľ neurobil, mal som možnosť v tom sedieť, cena je dvojnásobná ako pri Priuse, ale kvalita interiéru je tak polovičná :-(
Možná si někdo vzpomene na moje V6 a V8 SUVéčka, a na názory, že jak to nežere 15 litrů, tak to nejede. Mladická zhýralost. Dnes jezdím za 4,5 litru Priusem, a nemůžu si ho vynachválit. Pravda, na potěšení z jízdy mi ještě doma zůstává 911tka...
Prius je snadno ovladatelný a spolehlivý. Proto se určitě podívám na Prius+, který vypadá hodně zajímavě! :yes: