Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i20: Třídveřová je o 10 tisíc Kč levnější než pětidveřová (ceny od 219.900,- Kč)

Hyundai i20 v třídveřové verzi dorazil také na český trh. Nabízené varianty věrně kopírují možnosti pětidveřové verze, ta třídveřová je vždy o 10 tisíc Kč levnější. Základní provedení tak stojí 219.900,- Kč.
Zpět na článek
8. 7. 2009 12:43
8. 7. 2009 14:38
9. 7. 2009 11:02
9. 7. 2009 11:09
8. 7. 2009 14:39
9. 7. 2009 09:49
9. 7. 2009 21:09
10. 7. 2009 08:23
10. 7. 2009 11:26
neregistrovaný "Leslie"
8. 7. 2009 12:43
slusne...
Hyundai nie je zrovna moja srdcovka, ale musim uznat, ze tie ceny su primerane. K tomu 5-rocna zaruka, to u malych aut veru nie je bezne. A pochvala tiez za motory: 1.2-12V (4-valec, 12 ventilov), 57kW, tomu hovorim dostojna zakladna motorizacia...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Katikakus
8. 7. 2009 14:31
Re: slusne...
Ale prosimte Medvidku, nelzi si tady do kapsy.
Kam se tato korejska plecka hrabe na nejlepsi motor ve tride malych vozu, na skvele HTP, charakteristicke dostatecnym vykonem, vybornou kultivovanosti chodu (je to prece polovina sestivalce a sestivalce jsou mnohem kultivovanejsi nez ctyrvalce) a priznivou spotrebou.
Navic papirove hodnoty jsou jedna vec a skutecne jizdni parametry druha. HTP se 44kW to v dlouhym tahlym v pohode natre teto "57kW" sekacce.
Tohle je pro svorcaky, znalec voli HTP! BRAVWO SKODA :yes: :-!
Avatar - iudex
8. 7. 2009 14:38
Re: slusne...
Presne tak. Iba plejstejsnovej kovboj onanuje nad technickými údajmi v katalógu, diamantový kovboj jazdí a vie, ze realita je jaksi inde, ze high torque performance nie sú len slová, ale najlepsí základný motor v triede. Ved preco by ho dával do svojho Pé jako Pola i samotný Volkswagen? ;-)
9. 7. 2009 11:02
Re: slusne...
citace z odkazu níže:
"Korejský čtyřválec směle překonává silnější variantu boleslavského tříválce HTP, dynamikou se blíží spíše Fabii 1,4 16V (63 kW), ale spotřeba (ta papírová i ta reálná) přitom zůstává pod úrovní tříválců." >:D
Avatar - iudex
9. 7. 2009 11:09
Re: slusne...
Precítaj si jeho príspevok este raz... necítis tam nieco? Napríklad paródiu na nemenovaného prispievatela? ;-)
Avatar - iudex
8. 7. 2009 14:39
Re: slusne...
Tak tak, vid aj [odkaz]
Avatar - Flai
9. 7. 2009 09:49
kotouče
Muže mi někdo vysvětlit k čemu sou dobre ty zadní kotoučove brzdy?U maleho auta okolo 80koní...Budou akorat naročnějši na servis :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Katikakus
9. 7. 2009 15:42
Re: kotouče
ESP jaksi na bubnech nefunguje. Proto jou zadni kotoucove brzdy soucasti balicku ESP. Jinak v dnesni dobe by kotouce na vsech kolech mely byt standardem, jsou mnohem ucinnejsi nez bubny. Ze by byly narocnejsi na servis slysim poprve.
9. 7. 2009 21:09
Re: kotouče
presne jak se pise vyse.... kotouce jsou narocnejsi na servis a navic brzdny ucinek na zadni naprave je nula nula nic.. bohate staci bubny
Avatar - Katikakus
10. 7. 2009 08:23
Re: kotouče
Tak tohle komentovat nema ani smysl. Takze brzdy na zadni naprave jsou vlastne uplne zbytecne. Proc je tam tedy vubec montuji? Vzpamatuj se chlapce.
O narocnosti servisu se da vesele polemizovat - u kotucovych brzd nemusis nic rozebirat, prakticky vsechno je pristupne zvenci, u bubnu tomu tak zdaleka neni.
Navic jak jsem psal - kvuli ESP musi byt kotoucove brzdy na vsech kolech.
Zas jeden, co si kvuli korune necha vrtat koleno.
neregistrovaný "Leslie"
10. 7. 2009 11:26
Re: kotouče
>:-[] Dalsi autotechnik odbornik... Hovori ti nieco vyraz rozlozenie brzdnej sily?! Podla teba by tam ani nemuseli byt:)