Hyundai i20 v třídveřové verzi dorazil také na český trh. Nabízené varianty věrně kopírují možnosti pětidveřové verze, ta třídveřová je vždy o 10 tisíc Kč levnější. Základní provedení tak stojí 219.900,- Kč.
Hyundai nie je zrovna moja srdcovka, ale musim uznat, ze tie ceny su primerane. K tomu 5-rocna zaruka, to u malych aut veru nie je bezne. A pochvala tiez za motory: 1.2-12V (4-valec, 12 ventilov), 57kW, tomu hovorim dostojna zakladna motorizacia...
Ale prosimte Medvidku, nelzi si tady do kapsy.
Kam se tato korejska plecka hrabe na nejlepsi motor ve tride malych vozu, na skvele HTP, charakteristicke dostatecnym vykonem, vybornou kultivovanosti chodu (je to prece polovina sestivalce a sestivalce jsou mnohem kultivovanejsi nez ctyrvalce) a priznivou spotrebou.
Navic papirove hodnoty jsou jedna vec a skutecne jizdni parametry druha. HTP se 44kW to v dlouhym tahlym v pohode natre teto "57kW" sekacce.
Tohle je pro svorcaky, znalec voli HTP! BRAVWO SKODA :yes::-!
Presne tak. Iba plejstejsnovej kovboj onanuje nad technickými údajmi v katalógu, diamantový kovboj jazdí a vie, ze realita je jaksi inde, ze high torque performance nie sú len slová, ale najlepsí základný motor v triede. Ved preco by ho dával do svojho Pé jako Pola i samotný Volkswagen? ;-)
citace z odkazu níže:
"Korejský čtyřválec směle překonává silnější variantu boleslavského tříválce HTP, dynamikou se blíží spíše Fabii 1,4 16V (63 kW), ale spotřeba (ta papírová i ta reálná) přitom zůstává pod úrovní tříválců." >:D
ESP jaksi na bubnech nefunguje. Proto jou zadni kotoucove brzdy soucasti balicku ESP. Jinak v dnesni dobe by kotouce na vsech kolech mely byt standardem, jsou mnohem ucinnejsi nez bubny. Ze by byly narocnejsi na servis slysim poprve.
Tak tohle komentovat nema ani smysl. Takze brzdy na zadni naprave jsou vlastne uplne zbytecne. Proc je tam tedy vubec montuji? Vzpamatuj se chlapce.
O narocnosti servisu se da vesele polemizovat - u kotucovych brzd nemusis nic rozebirat, prakticky vsechno je pristupne zvenci, u bubnu tomu tak zdaleka neni.
Navic jak jsem psal - kvuli ESP musi byt kotoucove brzdy na vsech kolech.
Zas jeden, co si kvuli korune necha vrtat koleno.