Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai i20: Třídveřová je o 10 tisíc Kč levnější než pětidveřová (ceny od 219.900,- Kč)
13 komentářů
Flai
Muže mi někdo vysvětlit k čemu sou dobre ty zadní kotoučove brzdy?U maleho auta okolo 80koní...Budou akorat naročnějši na servis :-!
ESP jaksi na bubnech nefunguje. Proto jou zadni kotoucove brzdy soucasti balicku ESP. Jinak v dnesni dobe by kotouce na vsech kolech mely byt standardem, jsou mnohem ucinnejsi nez bubny. Ze by byly narocnejsi na servis slysim poprve.
presne jak se pise vyse.... kotouce jsou narocnejsi na servis a navic brzdny ucinek na zadni naprave je nula nula nic.. bohate staci bubny
Tak tohle komentovat nema ani smysl. Takze brzdy na zadni naprave jsou vlastne uplne zbytecne. Proc je tam tedy vubec montuji? Vzpamatuj se chlapce.
O narocnosti servisu se da vesele polemizovat - u kotucovych brzd nemusis nic rozebirat, prakticky vsechno je pristupne zvenci, u bubnu tomu tak zdaleka neni.
Navic jak jsem psal - kvuli ESP musi byt kotoucove brzdy na vsech kolech.
Zas jeden, co si kvuli korune necha vrtat koleno.
O narocnosti servisu se da vesele polemizovat - u kotucovych brzd nemusis nic rozebirat, prakticky vsechno je pristupne zvenci, u bubnu tomu tak zdaleka neni.
Navic jak jsem psal - kvuli ESP musi byt kotoucove brzdy na vsech kolech.
Zas jeden, co si kvuli korune necha vrtat koleno.
>😒] Dalsi autotechnik odbornik... Hovori ti nieco vyraz rozlozenie brzdnej sily?! Podla teba by tam ani nemuseli byt😊
Kam se tato korejska plecka hrabe na nejlepsi motor ve tride malych vozu, na skvele HTP, charakteristicke dostatecnym vykonem, vybornou kultivovanosti chodu (je to prece polovina sestivalce a sestivalce jsou mnohem kultivovanejsi nez ctyrvalce) a priznivou spotrebou.
Navic papirove hodnoty jsou jedna vec a skutecne jizdni parametry druha. HTP se 44kW to v dlouhym tahlym v pohode natre teto "57kW" sekacce.
Tohle je pro svorcaky, znalec voli HTP! BRAVWO SKODA :yes: :-!