Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i40: Fakta, fotografie, první dojmy

Hyundai chce ročně prodávat 60 tisíc kusů nového i40 a proniknout tak mezi 5 nejprodávanějších modelů evropské střední třídy.
Zpět na článek
17. 2. 2011 17:23
17. 2. 2011 17:38
17. 2. 2011 19:42
17. 2. 2011 21:25
17. 2. 2011 18:15
17. 2. 2011 22:03
17. 2. 2011 19:42
17. 2. 2011 19:22
17. 2. 2011 17:40
17. 2. 2011 18:07
18. 2. 2011 09:52
18. 2. 2011 10:44
18. 2. 2011 10:58
18. 2. 2011 12:31
18. 2. 2011 12:44
18. 2. 2011 13:17
18. 2. 2011 13:28
17. 2. 2011 18:02
17. 2. 2011 18:06
17. 2. 2011 18:22
17. 2. 2011 18:31
17. 2. 2011 18:46
17. 2. 2011 23:33
17. 2. 2011 20:23
17. 2. 2011 20:27
17. 2. 2011 23:05
17. 2. 2011 20:31
17. 2. 2011 21:10
17. 2. 2011 21:12
17. 2. 2011 23:24
18. 2. 2011 10:00
18. 2. 2011 10:39
17. 2. 2011 18:05
17. 2. 2011 18:14
17. 2. 2011 18:17
17. 2. 2011 19:04
17. 2. 2011 21:45
17. 2. 2011 21:54
neregistrovaný "Kajfik"
17. 2. 2011 19:32
neregistrovaný "Oplik1.3"
17. 2. 2011 19:34
17. 2. 2011 21:50
17. 2. 2011 21:09
17. 2. 2011 21:21
neregistrovaný "Kajfik"
17. 2. 2011 21:22
18. 2. 2011 10:27
17. 2. 2011 22:21
17. 2. 2011 22:54
18. 2. 2011 10:10
18. 2. 2011 13:23
18. 2. 2011 13:33
18. 2. 2011 14:11
18. 2. 2011 14:40
18. 2. 2011 16:20
18. 2. 2011 21:35
19. 2. 2011 09:33
24. 2. 2011 13:56
18. 2. 2011 14:37
17. 2. 2011 23:08
17. 2. 2011 23:56
17. 2. 2011 23:30
18. 2. 2011 10:55
18. 2. 2011 13:07
18. 2. 2011 15:39
18. 2. 2011 15:38
18. 2. 2011 16:15
18. 2. 2011 20:43
19. 2. 2011 09:34
2. 3. 2011 16:26
neregistrovaný "belabartogue"
18. 2. 2011 12:15
18. 2. 2011 16:12
18. 2. 2011 17:05
18. 2. 2011 17:18
18. 2. 2011 17:19
18. 2. 2011 18:36
18. 2. 2011 19:19
18. 2. 2011 20:02
18. 2. 2011 17:33
18. 2. 2011 17:06
18. 2. 2011 13:43
20. 2. 2011 00:19
21. 2. 2011 09:05
21. 2. 2011 16:49
24. 2. 2011 18:00
17. 2. 2011 17:23
Premiéra!
Asi prvýkrát vidím, že automobilka svoju novinku predstaví hneď ako kombi. To je podľa mňa dosť dobrý a progresívny krok. i40 navýše nevyzerá zle, takže držím palce. Páči sa mi interiér aj exteriér. Úspech si zaslúži... Uvidíme, ako toto auto prijme verejnosť. :-)

PS: Že by sme sa konečne dostávali do éry pekných kombíkov? :yes:
Rozbalit vlákno
15
17. 2. 2011 17:38
Re: Premiéra!
osobne si myslim, ze v tej dobe, ktoru spominas, ked je model v kombi krajsi sme uz dost dlho ;-)
17. 2. 2011 19:42
Re: Premiéra!
No čo ja ti viem? Asi je to zasa len vec názoru, ale mne sa až teraz začínajú viac páčiť kombi verzie. Napríklad nová Astra, Insignia, Mondeo, C5, Passat, kombi verzie od Audi, BMW, MB a nemôžem vynechať nádherné Volvo V60 a našlo by sa kopec ďalších, len si na všetko nespomeniem. Jednoducho aktuálne kombíky sú oveľa krajšie ako ich predchodcovia z minulých generácií. Môj názor... :-)
17. 2. 2011 21:25
Re: Premiéra!
suhlasim, myslel som to rovnako, len som to nejak divno sformuloval :-)
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2011 17:58
Re: Premiéra!
Jak tak pozoruji, tak Korejci Japonce brzy strčí do kapsy. Designový styl je jasně definovatelný, velmi moderní, ale bez bizardností. To u japonců člověk nikdy neví co připraví za hrůzu po úspěšném modelu. Ftalátoví lízači jistě chyby najdou, ale řidiči mít problém asi nebudou. Motory jsou vpořádku, snad chybí silnější nafta. Je to jen Hyundai, takže přece jen nejvíc zákazníků by volila tu 1,7ku.
Avatar - Krispos
17. 2. 2011 18:15
Re: Premiéra!
No ale tento model navrhli Japonci a volá sa Toyota Avensis... teda volal, než ho Korejci trochu pomuchlali a rebrandovali :-)
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2011 19:08
Re: Premiéra!
Nakonec se z toho stal plagiát, který se absolutně nepodobá originálu. >:-[]
Avatar - Krispos
17. 2. 2011 22:03
Re: Premiéra!
Po mnoha a noha faceliftech a prolisech už je to skutečně svébytné auto, ale odvozeno je z Avensisu zcela mimo vší pochybnost...
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 18:33
Re: Premiéra!
Ale kdepak, vem si takovou Cromu, ta byla taky prvně představena jako kombík a až pak zjistili, že by ani jako sedan neuspěla >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2011 18:58
Re: Premiéra!
Ona byla představena jako Dinosaurus.
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 19:22
Re: Premiéra!
Fiat Battohiato
17. 2. 2011 19:59
Re: Premiéra!
Čo máte proti Crome? Je to solídne, a v prvej verzii pred faceliftom aj solídne vyzerajúce auto.
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 20:16
Re: Premiéra!
Mě se taky líbí, jen jsem chtěl podotknout.... ;-)
Avatar - CHerokee
17. 2. 2011 20:07
Re: Premiéra!
Interiér pěkný, ideální auto pro pohřební službu.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
17. 2. 2011 17:36
Exteriér vs. interiér
Zvenku nevypadá špatně, i když těch vlnek a prolisů je tam na můj vkus přeci jen nadmíru, zato interiér je děs! Kdyby tam byl místo volantu knipl, tak neřeknu...
Rozbalit vlákno
7
17. 2. 2011 18:20
Re: Exteriér vs. interiér
Jo, souhlas, k designu extérieru nemám výtek, naopak se mi velmi líbí, ale ten cosmodesign interéru se možná hodí k malým autům, ale ne ke střední třídě...
Avatar - Krispos
17. 2. 2011 18:21
Re: Exteriér vs. interiér
Tak Avensis není ošklivé auto, jenom do toho neměli cpát korejský interiér....
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 19:22
Re: Exteriér vs. interiér
Nikdy jsi v tom jak vidno ani neseděl, rozumbrado... ;-) >:-[]
Avatar - Krispos
17. 2. 2011 22:00
Re: Exteriér vs. interiér
Ne, do i40 bych si fakt nesednul, kombík nepotřebuji >:D
22. 2. 2011 08:40
Re: Exteriér vs. interiér
Mě se líbí, jak se tu o i40 pohrdavě vyjadřuje někdo, kdo jezdí ve felícii, to si tu léčíš nějaký komplex, či co? ;-\
18. 2. 2011 09:52
Re: Exteriér vs. interiér
>:D >:D >:D
Avatar - gld
17. 2. 2011 18:24
Re: Exteriér vs. interiér
Tiež prvé čo ma napadlo..v exteriéri tlačia na pílu ale interiér je bieda. Podobne ako na väčšine nových hyundaiov ;-\
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2011 17:40
líbí
vypadá docela pěkně :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:44
Re: líbí
Leda tak na tomhle, ostatní stojí za h...

[odkaz]
18. 2. 2011 12:31
Re: líbí
Ten předek mi hodně připomíná Audiny. Maska je taková kombinace starého a nového single framu - šestiúhelník rozdělený prostorem pro registrační značku. A diodový pás ve světlech mluví sám za sebe. A pak že se to nekopíruje >:D

Nicméně jako celek... na Korejce celkem pěkné. Ale Evropa je podle mě daleko dál. Vedle takové 508 to působí opravdu legračně.
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 12:44
Re: líbí
508 jsem dneska viděl naživo a musím říct, že jsem byl lehce rozčarovaný. nevypadá tak výrzně jako na obrázkách. Je taková lehce usedlá. Ale jinak jí to moc slušelo. Zase ale usedlejší design je trvanlivější. Každopádně na silnici vypadala moc dobře.
18. 2. 2011 13:17
Re: líbí
Tak přívlastek 508 je elegán. Nic jiného než decentní dojem jsem od toho nečekal. Osobně nepotřebuji, aby auto šokovalo, nebo strhávalo pozornost, ale musí ke mě ladit. Musí to vypadat, že k sobě patříme. A 508 je podle mě dobrý pokus o nenucenou eleganci. Bohužel v sedanu to prostě není ono a kombíky pro mě nejsou.
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 13:28
Re: líbí
Já taky preferuji spíše decentní nestárnoucí design. V případě 508 se jim to podařilo udělat výborně. Jen jsek jsem psal je na živo trochu jiná, než na fotkách, ale bylo to taky dáno tou blbou barvou, co to auto mělo.
Avatar - Hombre_71
17. 2. 2011 17:41
Passata a Superb v Česku asi neohrozí
ale Mondeu už by se pomalu mohla začít potit zadnice, o Laguně, C5 nebo tom novém Peugeotu ani nemluvě. Bravo Hyundai :yes:
Rozbalit vlákno
16
17. 2. 2011 17:53
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Tak tak. A co se týče ostatních asijských konkurentů, tak tahle i40 vypadá nejlíp. Btw. zapínání světel otočným ovladačem a ne na páčce blinkrů, to je fakt posun. Já si na to pořád nemůžu zvyknout, když přesedám ze svýho Accentíka do služební Škody
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 18:38
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Tak já mám zase opačný problém, příjde mi to logičtější mít to ovládání hned u volantu.
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 19:23
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Suuuper, tak máme světelný čudlík. To je ale pokrok ;-) >:D
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 20:17
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Cokoliv co se přibližuje německému je pokrok >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 18:07
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
aby se ti zádel neorosila. Už to nehul.....Hombre. ;-\ :-O >:-[] 8-s
17. 2. 2011 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 2. 2011 18:34
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Spam-ery vážně nesnáším :no: :no: :no:

Reklamu si vytetuj na zadnici a běž běhat po Václaváku, sem to netahej.
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2011 19:11
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
:yes: davat tu reklamu pod kazdy druhy clanek uz je trapny
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2011 18:35
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Něco si dovedeme představit. Bude levnější, nebude tak obrovité jako Mondeo, jezevčíkovité jako Superb a tak usedlé jako Passat. Dále si dovedeme představit, že na rovnocený boj v testu to ještě nebude, ale nějaký propastný rozdíl to nebude, takže běžný šofér problém mít nebude.
17. 2. 2011 19:02
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Někteří novináři se už s i40 svezli a špatné zřejmě nebude.[odkaz]
Samozřejmě se nebude líbit každému,ale takové auto neexistuje.Zdejší reakce jsou stejné,jako před uvedením Ceedu,i30 a rozhodně se nedá říci,že by neuspěli.Uvidíme.Osobně o nějakém obrovském uspěchu zde také pochybuji,rozhodují fleety.Například firma ve ktreré pracuji (německá),nikdy nekoupí jiná auta,než která má vlastníka německého.Snad je to i správné.
17. 2. 2011 21:11
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Ale třeba Kia Ceed se podle mě docela udělala právě na služebních autech. Firemních Ceedů kombi jsou u nás vidět fakt mraky.
17. 2. 2011 21:21
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Tak to nevím,neznám jedinou firmu na vysočině,která by měla Ceedy,soukromých majitelů znám dost.Ale je možné,že je někde firmy kupují.
18. 2. 2011 10:16
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Díky za relevantní odkaz :yes:
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 19:20
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
...proč to děláš? ...vždyť je to trapné. :no:
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:32
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Proč už tě nezablokovali?
18. 2. 2011 05:58
Re: Passata a Superb v Česku asi neohrozí
Fordem tam vlakem zpátky :-) to je má zkušenost
Avatar - Righ
17. 2. 2011 18:02
Zruda
Tohle auto je pro me skutecnou antitezi evropskyho designu, esenci vseho asijske kyce, preplacanosti a beztvarosti, jakou bych si nedokazal predstavit ani v nejdivocejsich snech. Jestli tohle pronikne mezi 5 nejprodavanejsich aut segmentu a Evropani se tak touto splacaninou budou zabyvat sejne seriozne, jako uvazuji treba nad designem Passatu, Mondea, Insignie nebo C5ky, pak amen s nami. Ach jo, kde jsou ty casy, kdy se Asiati snazili prizpusobit evropskymu vkusu tak umne, jako to predvedli na predchozich generacich Mazdy 6 nebo Subaru Legacy. A podivejte se na jejich nastupce... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 18:06
Re: Zruda
M6 ani SL nic není. To jsou náhodou parádní vozy..... jinak souhlas.
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2011 18:22
Re: Zruda
Koukni na to jak hodnotí design jiní čtenáři, většinou pozitivně, takže zrůda to bude v očích menšiny.
17. 2. 2011 18:31
Re: Zruda
Přesně tak,tohle auto v sobě syntetizuje všechen kýč co sem v životě kdy viděl,nechápu lidi co téhle automobilce fandí.To jejich nechutný podbízení mi leze krkem. :-|
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2011 18:46
Re: Zruda
To je tím, že si třeba nezažil dobu, kdy Korejci dělali fakt jen křápy a třeba TV Samsung a LG byly jen podřadné značky. |Takže co ty považuješ za fandění je jen objektivní hodnocení reality.
Avatar - white label
17. 2. 2011 23:33
Re: Zruda
Srovnávat zejména design (a celkový úspěch) TV Samsung/LG s korejskými automobily (jen proto, že jsou taky Korejské) je velmi zkratkovité. Třeba Samsung je nejprodávanější současná značka TV vůbec, do čehož má takový Hyundai mezi automobily nekonečně daleko (aspoň zatím rozhodně), ale velmi podobné je to i s velmi rozdílnou úrovní jejich designu... ;-)
17. 2. 2011 20:23
Re: Zruda
Jak vidíš na příkladu Sportage a ix30, tak se vždy pár kolotočářů najde. Bohudík to na TOP5 není.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:27
Re: Zruda
S tím můžu jenom souhlasit.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:31
Re: Zruda
S těmi nástupci to je opravdu nic moc, co se Asie týče. Mazda 6 se mi líbila předchozí, to samé mazda 5. U Legacy je to stejný. Ale králem v tomhle je Hyundai. Po pěkné SantaFe a ucházející i30 přišly totální kroky mimo jako je ix35, Velostr a teď tohle.
Avatar - deliqent4
17. 2. 2011 21:10
Re: Zruda
Tohle je rozhodně pohlednější než Superb
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:12
Re: Zruda
Pravda je, že superb nevypadá zmuchlaně, jak když hodil tříkrát panna orel a nemá interier jak vosková figurka zapomenutá v červnci na sluníčku.
Avatar - Righ
17. 2. 2011 23:24
Re: Zruda
Souhlas, asijsti vyrobci se zkratka cim dal tim vic zkousi v Evrope prosadit ryze asijskym designem, cemuz absolutne nerozumim. Jako priklad podobnych zhuverilosti bych mohl uvest treba jeste novej Land Cruiser nebo Lexus RX (tam to vidim krome asijsky estetiky jeste na vliv "moskevskyho tuningu", jak tu nedavno v jiny souvislosti vtipne poznamenal kolega Ricardo). Kdo se v pozitivnim slova smyslu vymyka je ponekud paradoxne koncernovy sourozenec Hyundaie Kia - muzu jak Cednik, tak treba Sorento, castecne i Optimu. Sportage pak povazuju ve svetle ix35 jeste za krasavce (byt to porad neni zadna slava - skoda absence bocnich oken a poutovych detailu typu chromovanych prouzku na prednim narazniku). Za relativne evropsky lze oznacit i modely Toyoty, ty jsou ale tak unyly a sterilni, ze si moje sympatije stejne ziskat nemuzou.

Tim padem mi z Japoncu zbyva jenom Mitsu se svym Lancerem, vypadajicim mimo Evo verzi jako karikatura sebe sama, a Nissan, u kteryho naopak ocenuju jednak sportaky a jednak mam jakousi perverzni slabost pro Juke. :-) Zato Tiida by po absolvovani narazovych testu NCAP krasne zapadla do portfolia Hyundaie... A propo kdyz jsem se oklikou zase dostal k tomu Hyundaii, musim i ja uznat, ze Santa Fe, i30 a za me i i20 jsou celkem povedeny auta. Naproti tomu i40, ix35, ix55, nova Elantra a dalsi delaj z Hyundaie vzhledem k totalne obmene nabidky u Ssangyong znacku s imho nejosklivejsi modelovou nabidkou vubec.
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:00
Re: Zruda
Na LC jsem úplně zapomněl. Ta LC V8 je velký krok zpět. Když vidíš mádherný předchozí model a pak tu novou s tou čínskou maskou, tak je to hrozný. U kie je cedník v pohodě, ale ty jejich SUV, ikdyž nepůsobí tolik asijsky, mají jiné extrémy. Takže to taky vidím jako krok pzět, ale určitě ne takový krok mimo, jako v případě Hyundai
18. 2. 2011 10:39
Re: Zruda
Lex RX je moskevsky styl jo ??? Ty si snad mimo. A sedel jsi nekdy uvnitr ??? To je uplne jednoduche ciste auto, zadne vystrelky !!!
Avatar - Ada je zase tady
18. 2. 2011 15:03
Re: Zruda
Zcela souhlasim. Zejmena interier je naprosto otresny. Ke zvraceni nutkajici. :no: :no: :no:
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 18:05
PŘEpěkné
Ano je to moc hezké. Ale co mi nabídne víc než naši velmi silní hráči v podobě Mondea, 508, Passatu, Renaultu, Citroenu a krásné Insignie. Chybí tomu motory, chybí tomu koule. Nenacházím jediný důvod, proč tohle kupovat. ...snad kdybych byl zaměstnanec Hyundaie..... ;-\ ale tohle ne. Evrope neejni JůEsEj, my tu máme smyslové pohárky hooodně rozmazlené. Ale pokud to půjde do světa za max. 449.990,- včetně DPH ..... možná. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
17. 2. 2011 18:11
Re: PŘEpěkné
rozmalene poharky? spis tupe ne?
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 18:14
Re: PŘEpěkné
rozmazlené......
17. 2. 2011 18:17
pekne
Toto sa mi paci.
Rozbalit vlákno
1
17. 2. 2011 19:04
motor 2.0
hyundai si zasluzi moju pochvalu jedine za atmosfericky motor 2,0 - 130 kw
to sa v dnesnej dobe ozaj casto nevidi... auto ako celok je podla mna strasne!!!
Rozbalit vlákno
1
17. 2. 2011 21:45
Re: motor 2.0
Kdyby ještě přidali třeba tohle:[odkaz]
Nebo 2,0 GDI turbo,nebo šestiválec....
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 19:10
čekal jsem to hrozný...
...ale je to ještě horší. Moc ošklivějších aut není. Zvenku přeplácný, samá vlnka a celkový tvar jak nafouklá plotice. Uvnitř škoda slov. Zase nezklamali a po zrůdičce ix35 ještě větší zrůdička. Jestli se tohle dostane do TOP5, tak by se nad sebou měli lidi vážně zamyslet.
Rozbalit vlákno
71
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2011 19:27
Re: čekal jsem to hrozný...
...až takhle bych to nehrotil. Prudíš tak, jak by ti hyundai přejel nohy :-) >:D >:D
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 19:38
Re: čekal jsem to hrozný...
Líbí se mi SantaFe, a není úplně špatná i30. Tyhle nový zrůdičky a nesouměrný zgarby(velostr) jsou opravdu děsný. Nemá to nic společnoého s krásou, elegancí, funkčností... prostě s ničím.
17. 2. 2011 20:07
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak nám prosím popiš v čem se tento design rozchází s funkčností.Konkrétně.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:26
Re: čekal jsem to hrozný...
Máš pocit, že čím víc vlnek a zmuchlanin, tak je o funkčnější? Hlavně na údržbu. A interier kde není deset centimetrů bez nějaké vlnky a na volantu je nějakých 16 tlačítek? Pro mě to je prostě jedno z nejošklivějších autve třídě. Nechápu, proč po hezké Santafe a docela hezké i30 dělají takovýhle pokusy.
17. 2. 2011 20:30
Re: čekal jsem to hrozný...
Konkrétně co je na tomto designu z nefunkční.Jaká udržba,ošetření palubovky?Obliny,křivky nevadí,vždy jsou nejhorší ostrá zákoutí.Tak prosím konkrétně.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:43
Re: čekal jsem to hrozný...
A kolik těch aut má taková ostrá zákoutí, že by se tam nedosáhlo. Tady to madlo uprostřed palubovky(asi rozpěrná tyč, která se nevešla do prostoru pro motor) se bude čistit nádherně. Snaží se dělat"rádobycool" prvky, které jsou pak kýčovité a užitek nemají.
17. 2. 2011 20:51
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak tady máš tři palubovky a ve všech najdeš ostrá zákoutí.[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale před tím ti vadily křivky.
Stále jsi nevysvětlil proč i u designu exterieru je z hlediska automobilu nějaká křivka nefunkční.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:58
Re: čekal jsem to hrozný...
Když už jsi tam dal tu fotku tý i40, tak to musíš vidět sám, jak komplikovaný je oproti těm dvěma ten interier. A nechápu co je na křivkách tak praktického? Třeba to že zajedeš do myčky a pak doma leštíš to , kam kartáče nedosáhnou?
17. 2. 2011 21:07
Re: čekal jsem to hrozný...
Komplikovaný interier?Když je dobře zpracovaný,proč ne?Tlačítka,přijdou mi docela velká (lepší ergonomie),těžko říci,to chce vyzkoušet.Jen zdejší experti poznají kvalitu jen podle fotek,určitě jsi v tom neseděl.Hodnocen byl zatím kladně [odkaz]
Kam přesně kartáč nedosáhne?Zase to samé,kartáč nedosáhne pouze do ostrého,hlubokého zákoutí.Svislý prolis na boku auta by určitě vadil,podelný ne.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:14
Re: čekal jsem to hrozný...
Kvalitu interieru jsem nikde nehodnotil. Hodnotil jsem jeho kýčovitost.
17. 2. 2011 21:18
Re: čekal jsem to hrozný...
Psal jsi,že to nemá nic společného s funkčností. ;-)
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:25
Re: čekal jsem to hrozný...
To neznaená, že kdyý pomlouvám rozteklý design, tak že s tím hodnotím nějakou ergonomii, použité materiály, nebo zpracování.
17. 2. 2011 21:28
Re: čekal jsem to hrozný...
19:38 :-!
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:57
Re: čekal jsem to hrozný...
?
17. 2. 2011 21:33
Re: čekal jsem to hrozný...
Pozor na to,konstruktivní kritika je přínosná,pomluva je i trestná. >:-[]
17. 2. 2011 21:20
Re: čekal jsem to hrozný...
nemyslim si ze by byl ten interier nejak komplikovany. Designove neni nijak slozity, jen proste nevypada jako passatu nebo superba. Ve srovnani treba s novym focusem je to porad vrchol jednoduchosti.
Exterier moc krasy nepobral, zvlast ve srovnani se sourozencem optimou. Motory taky nejsou zle jen by to chtelo silnejsi diesel. Ale to treba jeste korejci dozenou. Potrzeno secteno prvni hyundai ve stredni tride ktery ma slusnou sanci uspet i v evrope.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:26
Re: čekal jsem to hrozný...
Focus je opravdu zatím asi vrchol v hnusnosti interieru. V práci jsem šklebil na stávající verzi, ale ta nová nezklamala.
17. 2. 2011 21:27
Re: čekal jsem to hrozný...
Súhlas! ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
17. 2. 2011 21:54
Re: čekal jsem to hrozný...
já napočítal 12+2.... Na hlavních příčkách jsou tlačítka řešena prakticky stejně jako v každém druhzém voze.. A že jsou ještě nějaká další na třetím rameni.... To mi vážně nepřekáží... Rozhodně lepší než kolíčky v přístrojovce nebo pohyb v menu palubního pc jen jedním směrem...
17. 2. 2011 19:47
Re: čekal jsem to hrozný...
Nemusia sa nad sebou vôbec zamýšľať. Ten dizajn je vydarený a tvoj názor bude s najväčšou pravdepodobnosťou iba menšinový... ;-)
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:05
Re: čekal jsem to hrozný...
Názor zde na Auto.cz, kde je několik desítek dokola se opakujících přispivatelů je samozřejmě rozhodující >:D
17. 2. 2011 20:27
Re: čekal jsem to hrozný...
No to by som ja zrovna netvrdil, ale nebudem ti brat tvoj názor. Každopádne aj ja mám ten svoj, ale dovolím si tvrdiť a som presvedčený, že ten môj bude predsa len bližší realite... ;-)
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:48
Re: čekal jsem to hrozný...
Tady bylo vždycky všechno opačně. Místo aby jsme se radovali, že nemáme komunismus, tak má levice půl roku po volbách většinu, místo aby jsme byli rádi, že máme svojí automobilku, které se daří, tak jí pomlouváme a místo aby se nám líbilo líbivé, líbí se nám kýčovité, protože se v tom lidi cítí jako v něčem vyjímečném. Pak se stačí podívatna vrchol, kde Bentley, Audi, MB, BMW a spoustu dalších mají dokonalý design a přesto nepřeplácaný, takže vyjímečné neznamená kýčovité.
Naštěstí se pomalu začínáme odtrhovat od východu a přiklánětse k západu.
17. 2. 2011 20:54
Re: čekal jsem to hrozný...
Ano správně měli bychom se radovat z rozmanitosti a výběru.Ne z uniformity a prakticky žádného výběru za komárů.tehdy byl také jediný směr vždy správný.To už doufám nikdy nebude.
17. 2. 2011 20:57
Re: čekal jsem to hrozný...
;-) :yes:
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 20:59
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak překroutit to umíš stejně jako oni tak jak potřebovali.
17. 2. 2011 21:06
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak v prvom rade tebou zmienené automobilky patria ako si napísal na vrchol, čo tiež znamená, že nie každý na to má financie. Ja som len rád, že aj automobilky s cenovou hladinou dostupnou väčšine priemerne zarábajúcej spoločnosti začínajú ponúkať viac ako v minulosti. Dizajn je len otázka vkusu a subjektívneho názoru. To čo sa páči mne, nemusí sa tebe alebo hocikomu inému. To je fajn, na tom nie je nič zlé a tak to má byť. A preto buďme radi, že trh sa stále zväčšuje a každý si môže nájsť to, čo je jemu po chuti. Kýčovité ako píšeš sú zasa podľa mňa napríklad tie rôzne ohavné doplnky "kvázi" tunerov ako napríklad terajší hit, patlať na sériové autá hocijaké diódové hovadiny alebo bakelitové spojlery (ja tomu hovorím "Tesco tuning"), vrchol je taká tá strieborná nálepka na kryt palivovej nádrže. To, že tebe príde i40 ako kýčová, ok. Ale svojich zákazníkov si to nájde, tak nechajme im tú radosť, že si môžu vybrať auto s ktorým budú spokojní. A ešte k tým kórejským automobilkám. Musíš aj sám uznať, že oproti rokom minulým sa posunuli míľovými krokmi dopredu. Mne sa napríklad už teraz páčia autá z kórejskej produkcie viac ako z japonskej. Nehovorím však, že by som to kúpil. Ja ostávam verný Európe. Ale páči sa mi už aj Kórea.
17. 2. 2011 21:09
Re: čekal jsem to hrozný...
Souhlas :yes:
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:18
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak tu špičku jsem uvedl jako to, že špička nedělá žádné kýčovité výstřelky a přesto jí většina lidí považuje za to nejkrásnější z produkce.
S tuzingem s tebou souhlasím. Nesnáším jakýkoliv umělý tuzing v podobě přidaných diod do nárazníků, samolepek, světýlek a podobně. Absolutně alergický jsem na tragédy s co největším výfukem.
17. 2. 2011 21:20
Re: čekal jsem to hrozný...
:yes:
Avatar - Andromeda
17. 2. 2011 21:38
Re: čekal jsem to hrozný...
Jakou duševní zkratkou jsi k těmto "závěrům" došel,je mi záhadou.Řečeno s klasikem - nepouštěj se do žádných větších akcí :-! ...
17. 2. 2011 21:53
Re: čekal jsem to hrozný...
Myslím, že vysvetľovať ti to by na teba bolo tak zložité, že by si to asi aj tak nepochopil. Takže sa s tým vôbec netráp...
Avatar - Andromeda
18. 2. 2011 00:42
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak za a):reagoval jsem na Kariho
b)nezkoušej na mne jakoukoli duševní disfunkci nebo nedostatečnost 8-s .A jestli je to,na co reaguji pro tebe složité,tak to v budoucnu pánbůh s námi :-!
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:01
Re: čekal jsem to hrozný...
Upřesněno: Řekni mi, co na tom, co jsem napsal není pravda.
Avatar - Andromeda
18. 2. 2011 10:25
Re: čekal jsem to hrozný...
Není mi jasná souvislost mezi designem I40 a politicko-vzhledovou agitkou 8-s .Řešit 20let po plyšáku komunismus v diskuzi pod auty patří na jiný server.Jen tak na okraj politologu - kolik ti je,že všemu z té doby tak rozumíš,a kolik let jsi totáč na vlastní kůži zažil?Jestli platí těch 28,tak jsi úpěl celých 8 let,tzn. 0-8 ,vskutku hrdinské...
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:49
Re: čekal jsem to hrozný...
Koukám že proniknout do hloubky myšlenky ti činí značný problém. Pokud nejsi schopen zjistit podstatu toho příspěvku, tak by jsi měl číst čtyřlístek a postupem času se možná dostaneš i dál, aby jsi pochopil i složitější psaný text.
Avatar - Andromeda
18. 2. 2011 11:12
Re: čekal jsem to hrozný...
Jestli to co jsi napsal výše považuješ za "složitější text",tak rezignuji - evidentně si slovo hloubka každý vysvětlujeme jinak ;-) .Hloubka,nedej bože podstata toho,čemu ty nadneseně říkáš myšlenka,je na úrovni děravé čajové lžičky,nicméně alespoň,že si věříš.Možná tajně píšeš detektivky,neb hledat v tom co tvoříš věci,o kterých mluvíš ,je práce ne pro radu Vacátka,ale určitě pro Hercule Poirota.Pro mě co by plebs pouze prázdno a pusto...
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 11:27
Re: čekal jsem to hrozný...
Na to, jakou jsi napsal nesmyslnou reakci výše, nemám pocit, že by jsi zcela myšlenku pochopil.
18. 2. 2011 13:14
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak to namiesto tých nič nehovoriacich drístov okolo vysvetli. ;-)
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 13:29
Re: čekal jsem to hrozný...
To můžeme psát rovnou heslovitě
18. 2. 2011 14:46
Re: čekal jsem to hrozný...
Kľudne, ak to bude mať význam ako teraz. Radšej napíšeš niekoľko príspevkov úplne o houne ako jeden zrozumiteľnejší? ;-) Neber ma v zlom, proste mi podstata vašej nezhody stále nie je jasná.
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 16:17
Re: čekal jsem to hrozný...
Ja jsem prostě napsal příspěvek o tom, jak vnímám zdejší mentalitu v přeneseném slova smyslu na automobilový průmysl. Já nevím, že s tím má tolik lidí problém.
17. 2. 2011 22:00
Re: čekal jsem to hrozný...
Moc nechápu, co má společného dnešní levice nebo pravice s komunismem. To jako, že třeba p. Diensbier s láskou vzpomínal na reál soc. :no: :no:
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:02
Re: čekal jsem to hrozný...
Třeba původně připravovaná koalice KSČM a ČSSD?
Avatar - Ronault.
18. 2. 2011 17:39
Re: čekal jsem to hrozný...
Jdi si duskutovat s tímhle na seznam, nebo do trdele :no: :no: :no:
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 21:33
Re: čekal jsem to hrozný...
Seznam je vyhledávač a mail, ne diskuze tak tam můžeš jít zkudit diskutovat, já se přidám ty aleasi budeš v trdeli >:D
17. 2. 2011 22:09
Re: čekal jsem to hrozný...
Ale on je to vážně hnus velebnosti.To je tak když se korejci snaží udělat auto.
18. 2. 2011 06:10
Re: čekal jsem to hrozný...
ne, hnus je to co jsi provedl tomu GTI...
18. 2. 2011 15:11
Re: čekal jsem to hrozný...
>:D :yes:
20. 2. 2011 00:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 2. 2011 04:49
Re: čekal jsem to hrozný...
A názor jednoho dokola se opakujícího kari.laze má větší cenu než tebou popsaná skupina? :-)
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:03
Re: čekal jsem to hrozný...
Já jsem někde napsal, že můj názor je cenější?
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 20:48
Re: čekal jsem to hrozný...
Ten design je trochu diskutabilní, ne, že bych si kvůli němu tohle auto nekoupil, ale rozhodně bych si to auto jen kvůli němu nekupoval.
17. 2. 2011 20:56
Re: čekal jsem to hrozný...
Souhlas,otázka je zda by jsi vůbec v této třídě kupoval auto jen kvůli designu.Většinou požaduješ od auta trochu více.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:00
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak pokud semi to auto vyloženě nelíbí, tak je zase otázka, proč by jsem ho kupoval, když konkurence je dost.
17. 2. 2011 21:15
Re: čekal jsem to hrozný...
On ti ho někdo nutí?To snad ne.S pistolí u hlavy?Ti korejci jsou ale zlí.
Kup si co se líbí tobě a buď s tím spokojený.
Za sebe můžu říci,že mi přijde i40celkem elegantní a dynamický,jenže takto se mi líbí spousty aut,třeba i Mondeo,atd. Ale při koupi musíš cítit,že ti to auto sedí celkově.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:20
Re: čekal jsem to hrozný...
Koukám, že ani nevíš, na co reaguješ, co?
Sám píšeš, že nevíš, zda by se v této třídě kupovalo auto jen kvůli jeho designu a já jsem ti napsal, že je tolik konkurentů, že si nikdo nemusí koupit to, co se mu nelíbí. Zkus se dívat na vlákno v kterém píšeš.
17. 2. 2011 21:24
Re: čekal jsem to hrozný...
Ale jó,vždyť jsem psal,vyber si co chceš,co se ti líbí.Nikdo ti žádný nákup naštěstí nemůže nutit.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:29
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak aspoň, že jsme se shodli :yes:
17. 2. 2011 21:31
Re: čekal jsem to hrozný...
V tomto bezesporu.
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 21:35
Re: čekal jsem to hrozný...
Dobrá, vypusť slovo "jen", čili jinak "nepřesvědčil by mě i40 abych jej upřednsotil před ostatními kvůli lepšímu designu", to rozhodně ne.
17. 2. 2011 21:41
Re: čekal jsem to hrozný...
Ano,rozumím.
Avatar - white label
17. 2. 2011 22:50
Re: čekal jsem to hrozný...
Ten design je neskutečně překombinovaný, je tam spousta jasných "odkazů" na různé známé produkty evropského trhu, a k tomu spousta dalších korejských "přikrášlovadel" (vlnky apod.). Je to jak dort od pejska a kočičky, kde si sice každý najde něco pro sebe, ale jako celek to způsobuje spíš "bolesti břicha" (u někoho hned, u těch otrlejších až časem)... 8-s

P.S. Na druhou stranu je štěstí pro evropskou konkurenci, že je tento design takový jaký je, protože třeba u TV patří (nejen) design u korejských mainstreamových značek Samsung/LG jasně na špičku... Až na tom bude relativně podobně dobře i Hyundai/Kia, bude pro konkurenci mnohem hůř...
Avatar - Ronault.
17. 2. 2011 23:41
Re: čekal jsem to hrozný...
Souhlas :yes:
18. 2. 2011 06:43
Re: čekal jsem to hrozný...
Ja som vedel, že to tu nakoniec niekto napíše. Áno. :yes: Možno s tým dovetkom, ž KIA je svojim dizajnom už o kus vpredu.
Avatar - white label
18. 2. 2011 10:09
Re: čekal jsem to hrozný...
Ano, Kia je na tom s designem většinou o poznání lépe, než srovnatelný Hyundai...
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:05
Re: čekal jsem to hrozný...
Naprostý souhlas. Já jsem to vyjadřoval trochu emotivněji, ale myšlenka je podobná.
Avatar - deliqent4
18. 2. 2011 10:55
Re: čekal jsem to hrozný...
nezáleží na tom co tady kdo píše až prodejní čísla ukážou komu se daří víc a myslím si že Hiundai nebo Kia tvrdě šlapou škodovce na paty u nás ani tak ne ale musíte si uvědomit že v zahraničí nejdou ty Škodovky tak na dračku jak u nás protože jsme patrioti. Kdybych byl Polák tak řeknu že Škodovka vyrábí jeden větší hnus než druhej bohužel na vzhledu škodovek nemají Češi žádnej podíl ten určují skopčáci. ;-\
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 11:33
Re: čekal jsem to hrozný...
Tak ted jsi to popsal přesně obráceně, než to je. Právě že naopak u nás a na Slovenku se korejské produkci velice daří. Naopak Škodovka v globálním měřítku nehraje žádnou roli. je to automobilka, která se teprve začíná více prosazovat a to i přes to, že má jen velice omezený počet modelů. Jinak to, že jde u nás Škodovka na dračku je logické, vzhledem k tomu, že se jedná o domácí značku. Stejné to je ve všech zemích, kde mají automobilku. A s tím Polákem to taky moc nevyšlo, protože v Polsku byla škoda v roce 2010 neprodávanější značka.
Jinak co se týká vzhledu a technoligií, tak tam jsme limitováni. To už je bohužel dáno postavením v koncernu.
Ale shodneme se na tom, že prodejní čísla ukážou, jak bude tenhle model úspěšný.
Avatar - Rojin
18. 2. 2011 15:01
Re: čekal jsem to hrozný...
Zase tak hrozně nevypadá, ale trošku souhlas. Jen nemůžu překousnout přirovnání k velosterovi ... ten už vůbec nevypadá zle, použil bych slovo "nevšedně" a "zajímavě". Pravda, přední část mohla být trošku jiná ale jinak velostr je pro mě překvapení a to jen v dobrém ;-)
Avatar - lamal
24. 2. 2011 13:42
Re: čekal jsem to hrozný...
pocuvaj ty si to podla tych 5 tich obrazkov uz tak zhodnotil ako keby v tom jazdis uz mesiac

mam dojem, ze si tu tie komplexy riesis ty, ak sa ti to nelubi tak sa na to vykasli a netlac tu stale dookola o tom ake to je otrasne, si sa zlakol, ze ten tvoj pezot nebude najkrajsie auto z tvojich snov ? ocividne sa cely klepes

nefandim nejak i40 i ked zadna partia sa mi pozdava, no co to uz dokazu naplacat niektori podla 5 tich obrazkov je uz viac nez chorobne

mimochodom keby ma pezot take benzinaky ako KIA/HYU tak sa mozme bavit aj o technike kde pezot je uplny hnoj s tuhymi napravami ktore bude pouzivat az do roku 2050 ...ano bmw mu pozicalo 1,4 1,6 lebo situacia uz bola zufala, ale ako ich vytvor to nepovazujem, nebyt bmw tak maju smolu...to len na margo techniky pezotu ktora je mizerna a zaostala
neregistrovaný "Oplik1.3"
17. 2. 2011 19:32
Jako
celek to funguje, prostě takový Hyundai.....ale pokud se zaměříte na detaily........promiň žlutá tváři, ale vlny,obliny,ufo...........my evropani raději německou strohost, francozský šarm a italskou krásu.......... omlouvám se všem Kim Ir Senům, nic proti Vám nemám, lcd tv mi slouží dobře :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
18. 2. 2011 00:09
Re: Jako
Jako třeba Kim Ir Vernerovi??? >:D
Avatar - strýček BOB
17. 2. 2011 19:34
Ehm...
Koukám, že adoranti korejských křápů jsou opět v plné síle. Hoši, exteriér i40 strašný, interiér vyloženě odporný, technicky slabota. Hádám, že ten obstarožní dvoulit má původ u prastarého DOHC 4G63 dvoulitru od mistu >:D Tedy, shrnuto, konkurence pro Avensis, nebo Acord, možná, prodaných 60k kusů je korejský vlhký sen, neb evropská konkurence je trošku někde jinde. Dneska jsem si omrknul 508, to je pecka, tomu pomuchlaná i40 konkurovat nemůže.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dan0044
17. 2. 2011 21:50
Re: Ehm...
Upřímně, kdyby tam dali "obstarožní" 4G63, tak by udělali to nejlepší, co by mohli udělat. Jelikož přesně tenhle motor máme doma, můžu potvrdit, že je mnohem lepší, než ostatní motory dnešní doby - jednodušší, výkonný... zlaté motory staré doby, které bývávali ještě spolehlivé a vydrželi všecko.
Jinak souhlasím, vzhledově se mi Hyundai i40 moc nelíbí, hranice mezi vkusností a kýčem je tenká a tentokrát se Hyundai ji nepovedlo odhadnout.
17. 2. 2011 21:09
New
Pánové, pánové / i dámy / vaše diskuse sleduji již několik týdnů a musím říct opravdu palba.
Nejvíc mně baví zastánci německých aut / škoda a wolksvagen /, to s jakou úporností obhajují jejich modely je vlastně největší reklamou pro korejské vozy, protože před pár lety se nedalo srovnávat, dodávám, že nejsem fanouškem korejců.
Osobně si myslím, že až korejci doplní nabídku motorů, budou mít evropské automobilky velký problém, to dokazují prodejní statistiky u nás, kde jsou tyto automobilky v první desítce o čemž se jim před pár lety ani nezdálo!!!
A kritika palubních desek, nemusí se líbit každému, ale aspoň snaha narozdíl od Pasatu, Golfů, Octavií a Fabií, kde se to nedá nazvat jinak než naprostá nuda stokrát jinak po celá desetiletí a budeteli argumentovat kvalitou zpracování, dobře, ale někdy se podívejte do ceníků, tam jsou rozdíly v řádu desítek procent.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Kajfik"
17. 2. 2011 21:21
Re: New
Ono ani do těch ceníků nahlížet netřeba. Stačí si přečíst poslední test kde testér - tedy nejpovolanější - kritizuje interiér Passatu...

Zásadní ergonomické přehmaty se v i40 podle fotek nekonají... žádná tlačítka nedostupná za řadící pákou, nvigace není utopená, tlačítek není mnoho a jsou sdružené do skupin... A středový tunel nevypadá jako stovřen k mučení řidičovy pravé nohy...

:yes:
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:22
Re: New
A kde jinde v Evropě jsou v první desítce, než u nás a na slovensku?
18. 2. 2011 10:27
Re: New
Otázkou je, jestli reálně např. Volkswagen až tak pálí útěk "potížistů", kteří jsou kvůli nižší ceně ochotní obětovat téměř cokoli. Není to asi zanedbatelné množství a k tomu má Škodu/Seat. Jinak by se asi nepřipravoval dvojmodel velikosti dnešní OII. Na druhou stranu stačí se podívat, jaká je struktura prodejů co se týče např. výrazně dražších TDI, automatických převodovek nebo pohonu 4x4. Velmi mě překvapilo, jak obrovský podíl na prodejích má v Superbu motor TDI 125kW nebo automatická převodovka, za kterou je příplatek přes 70 000 . Z tohoto pohledu je i přes prodejní úspěchy v nižších třídách Hyundai pořád žabařem a jeho snažení prospěje nakonec všem.
Avatar - Johny.Rico
17. 2. 2011 21:20
Dle mě opravdu nádhera!
Čekal jsem děs - jako vždy - ale tohle musím objektivně opravdu pochválit! Vypadá skvěle a přísahám, že bych to bez znaku z fotky v interieru neuhodl, co to vlastně je za značku.
Opravdu se mi líbí - ne jak ta zrůda DeTomaso :no:
Takže za mě pro Hyundai jednoznačně :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - kari.laz
17. 2. 2011 21:24
Re: Dle mě opravdu nádhera!
To myslíš jako ironii, že by jsi bez znaku nepoznal, co to je? To jako, že to je mix všho možnýho, nebo že by jsi nepoznal ten stejně zmuchlaný předek na všech nových hyundaích?
Avatar - Johny.Rico
17. 2. 2011 21:49
Re: Dle mě opravdu nádhera!
Ne, žádná ironie tam není.
Avatar - Dan0044
17. 2. 2011 21:55
Re: Dle mě opravdu nádhera!
ale kdyby to byla ironie, tak by ten výrok i nebyl ani moc výstřední >:D přísáhám, že i kdyby mi toho Hyundaie rozmazali sebevíc, poznal bych ho... Od ostatní produkce se hodně liší, přestože má občas některé prvky z konkurence. Což je dobře, otázka je, jestli nás tento design v masové produkci nebude spíše prudit. To už radši uvítám Passat, který mě bude nudit, než toto.
Avatar - Johny.Rico
17. 2. 2011 22:19
Re: Dle mě opravdu nádhera!
Podívej... produkt musíš pochválit v rámci svého konkurenčního pole. A i40 asi Passat atakovat nebude, o to se nebojím. Proto to moc nechápu. To vypadá, že jsi to spíš přestřelil ty, když se to snažíš srovnávat. Ano, Passat je nuďas, ale oproti tomuto Hyundaii nejspíš na míle daleko ve zpracování a technice. Takže tak k tomuto.

Jinak dle mě Hyundai jede teda pekelně co se týče designu, techniky atd... (stejně bych si ho nekoupil - stereotyp o Hyundaii???), proto si zaslouží oprávněnou pochvalu.

A další věc - Hyundai a jeho automobilová produkce je asi jako 4. v pořadí nebo tak - Jsou tam lodě, stavební stroje atd atd... celkem asi 8??? různých produktů. Takže dle mě si vede fakt dobře. A nezapomeň - Korea je Amerika Asie, má jedny z nej mobilů, internetů atd atd... neshazoval bych tu tak ten Hyundai. Dívám se objektivně.
Avatar - Dan0044
17. 2. 2011 22:53
Re: Dle mě opravdu nádhera!
Hele, řeknu to takhle, já nebral Passata jako auto k srovnání! Jen sem tím chtěl zdůraznit rozdíl ve vzhledu (protože Passat je asi to nejnudnější z produkce vw), nicméně tady vůbec nešlo o Passat, který tu měl hrát roli křoví, ale o i40.
Samozřejmě že Hyundai udělal obrovský krok, neříkám, že bych si ho nekoupil (i když když bych měl postupovat subjektivně, tak asi ne, spíš Kiu), ale jde mi o to, jakým směrem postupuje. Prostě tento design by mohl být zajímavý, ba by se mi i mohl dost líbit, kdybych ho nepotkával skoro stejně často jako Fabie, akorát v několika provedeních. Ta indivudualita, kterou Hyundai pravděpodobně chtěl nasadit, jaksi ztrácí smysl a účel.
17. 2. 2011 21:57
Re: Dle mě opravdu nádhera!
Bohužel, na rozdíl od některých diskutujících nejsem vůbec zásadním odpůrcem Hyundaie, ale jeho modely se mi nelíbí a jako u mně vyvolává čím dál tím větší rozpaky kinetický design Fordu, tak mám takový pocit, že Hyundai se v něčem podobném zhlídnul a třeba i35 ny rozdíl od Sportage vypadá velmi podivně. i30 zejména v kombíku je pěkná, Getz se mi velmi líbil, ale to, s čím Hyundai přichází nyní, se mi prostě nelíbí. Korejskou produkci charakterizoval především křiklavý mix tvarů, asi jako jejich elektroniku kdysi (20 let zpět), KIA se tohodle zbavila a na její auta se člověk dneska dívá nejen s respektem, ale i se zalíbením, Chevrolet Cruze mně v dobrém šokoval a jsem zvědav na hatch, ale u Hyundaie mám z hlediska designu pocit, jako by chtěli napodobit Forda a Peugeota zároveň (viz. i20). A tak jediné dva modely, které se mi i nadále líbí je Santa Fe a sesterský model Vengy - tam bych se v případě vyběru asi rozhodoval ztuha. Na druhou stranu náš střízlivý evropský design se třeba asi nelíbí zrovna v Koreji a když vidím řadu americkcých aut a především úpravy jejich evropských vzorů (Astra, Insignie), je mi z nich nevolno, což o Hyundai říct nemůžu. Nakonec - je otázk, jetsli je pro Hyundaie ten evropský trh skutečně nejdůležitější, pokud vím (z doslechu) v USA je to značka velice výrazná.....
Avatar - Johny.Rico
17. 2. 2011 22:21
Re: Dle mě opravdu nádhera!
Hm hm... to je věc vkusu. Mě se zatím nejvíc líbí ta i40 a tím to hasne. Dle mě fakt počin.

S USA máš pravdu, je to tak. Tam to válcuje některé "evropy"...
17. 2. 2011 22:21
líbí
na tohle auto jsem byl hodně zvědavej. exteriér se mi líbí, tak komplikovanej mi nepřipadá, jak někteří píšou. jediné co mi příliš nesedí je ta linka třetího bočního okna kopírující dekl kufru. ale jinak dobrý. silueta opravdu hodně připomíná avensise, kterého považuju za jedno z nej kombi střední třídy.
interiér dost ufo, ale furt lepší než ford nebo opel..
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
17. 2. 2011 22:54
Re: líbí
Jestli je zrovna ten interiér designově lepší, než u Fordu/Opelu těžko říct, každopádně jsou v něm obě tyto značky dobře vidět (zejména Ford)...
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:10
Re: líbí
inspirace v novém FoFo se tam nezapře.
18. 2. 2011 13:23
Re: líbí
Zase naprosto mimo,jako vždy.Hyundai plně navazuje na svoje ztvárnění interiérů.
[odkaz]
[odkaz]
Opel i Ford měl v té době úplně jiný design. ;-)
18. 2. 2011 14:11
Re: líbí
Jo,ale ty předchozí interiery jsou z roku 2007,takže Hyundai plynule navazuje,podívej se na Sonatu,která se už loni prodávala.
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 14:40
Re: líbí
Tak či onak je to podobné.
18. 2. 2011 16:20
Re: líbí
A kdo to měl dřívě podobněji uspořádané?
Tyhle kecy o kopírování,jsou hodné tak základní školy.Podobných věcí najdeš na většině aut i na zdejších modlách. :-!
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 21:35
Re: líbí
Dotknul jsem se korejské modly, co?
19. 2. 2011 09:33
Re: líbí
No je lepší mít auto z koree za modlu,když chceš,než mít stejný názor s člověkem,který zde nepíše své přesvědčení,ale jak sám přiznal pomluvy.Pomluvy a závist jsou jedny z negativních vlastností.Proti tomu,budu v opozici,i kdyby se jednalo o číňany.
Nikde jsi nepředvedl jediný argument,to nasere co? >:-[]
Avatar - lamal
24. 2. 2011 13:56
Re: líbí
skorej by som povedal ze ty na kazdy prispevok reagujes jak postihnuty v zachvate, pezot je hnoj to by som ozaj radsej korejca no kazdopadne najlepsie japonca hehe

pezot hrajuci sa na design skryva podpriemernu tehcniku vyjma THP motorov od bmw

nova 508 je pekna i mne sa paci no po akom case spravili konecne nie odporne auto s tym otrasnym vtieravym usmevom na prednej maske? uz som z toho ozaj grcal hnus
Avatar - Katikakus
18. 2. 2011 14:37
Re: líbí
Je tam volant, radicka, displej navigace a je to v cerne - mas pravdu, jasna kopie... :-!
17. 2. 2011 23:06
křivítko Hondai
"žádné přímky, samé křivky"...to je výsledek ideové diskuse nad designem tohoto modelu...no ale s takovou "ideou" pak ten "design" vypadá tak, jak vypadá...jako Hondai :-)
Kolegové nade mnou se přeli o (ne) funkčnost takového designu....funkci může mít jedinou...šokovat přátele designu. Tak tedy: tohle "křivítko" potěší především majitele myček a autorizovaných servisů značky, NEpotěší méně obratné majitele, všechny řidiče jedoucí v dešti za "křivítkem" a především obdivovatele designu. Tohle mělo mít výstavní premiéru na Elm Street po 24:00...je to noční můra... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:17
Re: křivítko Hondai
Hlavně je to design, který na první pohled zaujme (někoho v kladném slova smyslu a někoho v záporném) Každopádně je to jiný a je to divný. Jenže to co zprvu evokuuje pocit něčeho výjimečného se postupem času stává nudným, okoukaným až otravným. Snaží se zaujmout prvotním bumem.
Pokud se podíváš na "nudné" němce, kteří sice nevyvolají takový bum, tak jsou i po letech dobře vnímáni a působí elegantně. I dnes je například první octavia stále pohledné auto.
Avatar - saldy
17. 2. 2011 23:08
nechápu
jen proč s tim dvoulitrem crdi dělaj takový drahoty, mohli dát do zažátku aspoň ten slabší se 100kW, to jest má jediná výhrada, nejsilnější verze 1.7 má nyní premieru a jistě udělí obstojnou dynamiku, nicméně tady v Evropě v tomto segmentu neni prostor pro dlouhé vysvětlování, dvoulitr je dvoulitr a pokud ho většinový kupec v ceníku neuvidí půjde dál, kombi nemusim ale budu se těšit na sedáneček :yes:
Rozbalit vlákno
3
17. 2. 2011 23:56
Re: nechápu
Do tačátku bude 1.7 CRDi 85a 100 kW, silnější verí se myslí ještě silněší verze. ;-) Jen řeknu, že jsou ještě BiTurbo verze 118 a 130 kW. ;-)
Avatar - white label
18. 2. 2011 00:10
Re: nechápu
S tímhle nickem tvé příspěvky ohledně naftových motorizací nevyznívají zrovna zasvěceně/důvěryhodně..., k nim to zkus raději s "cetany"... >:-[]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
18. 2. 2011 13:03
Re: nechápu
Taky by si mohl říkat Řepka a křestním třeba Tomáš... :-!
17. 2. 2011 23:30
Za jedna!
To co nám poslední dobou servíruje duo Kia/Hyundai je opravdu paráda :yes: designově jsou,alespoň u mě už před leckerou evropskou značkou :-!
Hyundai i40 vzhledově-jak zvenku,tak uvnitř za jedna :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
17. 2. 2011 23:36
Re: Za jedna!
Dobrý... frk! ;-) :-)
17. 2. 2011 23:58
60000 <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Ta párty, po které bylo vyřčeno toto číslo jistě stála za to >:D
Ale ani pánové z Koree určitě nevěří, že by dokázali v Evropě pokořit v prodejích Passat, Mondeo, Insigni Lagunu a 508 (mimochodem 508 v kombíku je vážně trefa). Ale když i40 dají cenovku kolem 15000 Eur, tak by to na konec desítky mohlo vyjít...
Rozbalit vlákno
2
18. 2. 2011 10:28
Re: 60000 <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
C5 byla podle ohlasů taky trefa století a nakonec to prodejně až taková trefa století nebyla..
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:53
Re: 60000 <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Lidi vždycky nakonec vystřízlivý a pro ně emotivní auto, které je pro ně to jediné a nad něj není, nakonec stejně nekoupí a převáží rozum nad emocemi.
18. 2. 2011 09:16
moc pěkný
moc pěkný, když k tomu přidáme slušné ceny a výbornou spolehlivost hyundaie, nafouknutá koncernová partička, má zaděláno na pořádný problém a tak je to správné!! >:D >:D
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 10:19
Re: moc pěkný
Takových už bylo
18. 2. 2011 10:55
Re: moc pěkný
Vyborna spolehlivost Hyundaie to si slysel kde ? ;-)
Avatar - Katikakus
18. 2. 2011 12:49
Re: moc pěkný
Treba tady:
[odkaz]
Avatar - Krispos
18. 2. 2011 12:54
Re: moc pěkný
Absence Volva v tabulce znamená, že jezdí bez závad? >:D
18. 2. 2011 13:07
Re: moc pěkný
Nebo mizerné prodeje? :-! I když u toho Volva je to škoda... :'-(
18. 2. 2011 15:39
Re: moc pěkný
A nebo se o spolehlivosti Volv radeji zakaznici ani nevyjadruji >:D
18. 2. 2011 15:38
Re: moc pěkný
??? Zvlastni tabulka 2010 ???
Tedy je Hyundai i Kia nekde jinde:
*/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report… />Mozna, ze je rozdil, co ocekava zakaznik od Hyundaie a co zakaznika od Mercedesu ;-)
18. 2. 2011 16:15
Re: moc pěkný
Podle technické kontroly poznáš maximálně jak se o auto stará majitel,nic víc. ;-)
Se Š120 mě z STK nikdy nevyhodily,nejspolehlivější auto. >:-[]
18. 2. 2011 20:43
Re: moc pěkný
U 2 az 3 let starych aut asi tezko ;-)
19. 2. 2011 09:34
Re: moc pěkný
To lehko,jsou auta,po některých majitelých po 2-3letech na odpis. :-!
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 21:36
Re: moc pěkný
Přesně tak. U napříkladmerceduse seneodpustí sebemenší drobnost, u lacinějších aut lidi mávnou rukou.
neregistrovaný "belabartogue"
2. 3. 2011 16:26
Re: moc pěkný
Nepřeceňujte design!Když chce někdo hezké líbivé auto,koupí si francouze nebo itala.Chce-li značku,kterou užíval i jeho pradědeček,a je patriot,koupí škodu.Důvěřuje-li pověsti spolehlivých a dobře zpracovaných vozů/bohužel již jen pověsti/-koupí vw.Je-li pro někoho důležitá image,v životě nekoupí žádného korejce.Každý ať si koupí, na co má, a co chce.Osobně mám již 5. hyundai-za 18 let jsem byl se spolehlivostí spokojen.Jistě-mít neomezené finance,koupím si úplně jiné auto.Nedávno jsem koupil právě dobíhající sonatu za 400000/sleva 250000 protože jde o končící model,a navíc o nejeté,ale showroomové auto/.Za adekvátně vybavený superb bych platil 750000,mondeo 700000,passat 800000......mě stačí korejec,design mě neuráží,ale ani mi na něm moc nezáleží,image ponechávám fanatikům vw,auto střední třídy se 110/150 Kw/hp v dieselu se spotřebou 6,5 l na 17" kolech s plnou výbavou bych za ty peníze jinde nedostal.Za čtyři sta bych měl holou oktávku s polovičním výkonem a rozvorem kratším o 15 cm... nechápu proč.Počkám 4 roky,i40 bude končit,koupím ji opět s obří slevou,a nebude mě ani zajímat,jakou to bude mít barvu.Jediné, na čem budu trvat je crdi dvoulitr-downsizing není můj kámoš

Můj názor:18 let kupuju jen hyundaie,-celkem 4.,zatím bez potíží.Důvod-poměr ceny a užitné hodnoty.
Avatar - Ghostyx
18. 2. 2011 12:15
Hosi klid...
At chcete nebo nechcete, i40 je svebytna, sva a Korejci nasli svuj styl v podobe vlnek v exterieru i interieru a jako celek jim to ladi a je to docela povedene... :yes:
Obavam se, ze Passatum, Mondeum, M6-kam, Lagunam, 508-ckam apod. tady vyrostl zdatny konkurent a pokud i v jizdnich vykonech budou stejne progresivni a nasadi zajimavou cenu a ty jejich 5 a vicelete zaruky, tak hosani mam obavu, ze neevropska i evropska konkurence bude mit velmi neklidne spani. Za rok si to povime... ;-)
Rozbalit vlákno
25
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 12:47
Re: Hosi klid...
Myslím, že Německá a Francouzská konkurence může v klidu spát.
Avatar - KANKUNEN
18. 2. 2011 13:26
Re: Hosi klid...
No když se podíváš na odkaz z 12:49 tak francouzská konkurence už spí.
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 13:35
Re: Hosi klid...
To si rád poslechnu, jak Kia Válcuje v Evropě Citroe, Renault a Peugeot.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
18. 2. 2011 13:00
Re: Hosi klid...
Dlouholeté záruky jsem jen prostředkem k zajištění průběžných příjmů značkových servisů/salonů... ;-\
Avatar - Krispos
18. 2. 2011 13:01
Re: Hosi klid...
Hlevně by mě zajímalo, jak ti po 6 letech provozu auta budou tu záruku ochotně uznávat...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
18. 2. 2011 13:10
Re: Hosi klid...
No právě, většinou je tam spousta výjimek a k uznání záruky musíš plnit spoustu "povinností", z nichž některé jsou hlouposti a nikdo je neplní atp.

Záruky jsou pouze marketing a Kii se svého času vyplatil, protože se jí spoustu lidí podařilo přesvědči o kvalitativním zlomu u značky (nepopírám, že zřejmě reálném zlomu).
18. 2. 2011 13:38
Re: Hosi klid...
absolutne bez problemov...vsetko mam cierne na bielom v servisnej knizke, takze sa servis nema na co ine odvolavat...
a taka pikoska, moj znamy mal na Santa Fe bezne opotrebovany sedak v kozenom prevedeni. Hyundai mu ho po troch rokoch a cca 150 000 km bezplatne vymenil... :-)
Avatar - Katikakus
18. 2. 2011 14:55
Re: Hosi klid...
Kompletni zneni zarucnich podminek KIA je zde: [odkaz]

Takze se kazdy muze na vlastni oci presvedcit, jake ty vyjimky a povinnosti jsou.
18. 2. 2011 16:12
Re: Hosi klid...
Správně hoši klid,národní protekcionismus nikdy nedovolí,aby sebelepší (to platí pro všechny,neboť o i40nevíme vlastně nic) auto v Evropě ohrozilo zdejší automobilky.Je to tak správné a tak to má být.
Avatar - white label
18. 2. 2011 16:37
Re: Hosi klid...
Klid, korejský samuraji, zatím se tu řeší především design i40, nikdo tady přece tvým miláčkům neubližuje. Až budou korejci dělat tak dobré (a navíc cenově opravdu velmi zajímavé) auta, jako TV, můžou v prodejích porážet téměř kohokoli.
Nedávno jsem vyměnil TV od Loeve (nerentabilní oprava) za nejvyšší řadu LG a k němu BR s HDD (HDTV/DVB-C) od Samsungu a to si myslím, že jsem v tomto ohledu velmi vybíravý (včetně designu!), takže z nepřekonatelných antikorejských předsudků mě nikdo podezřívat nemůže, ale korejské auto bych si zatím nekoupil ani jedno, přičemž jejich design je jeden z hlavních problémů... a u Hyundaie zvlášť, o image korejských aut (zejména v západní evropě) nemluvě, což ale logicky souvisí i s tím vzpomínaným designem... ;-)
18. 2. 2011 17:05
Re: Hosi klid...
Klid führer,nikdo tady tvým miláčkům neubližuje.Já mám také v koupelně německé produkty(takže předsudky nejdou žádné),ale auto,auto už bych z mainstreimu německé nechtěl,museli by trochu přidat,zaspali fešáci. ;-)
18. 2. 2011 17:15
Re: Hosi klid...
O tom německém zaspáním se trochu rozepiš. Anebo jinak, doporuč mi nějaké auto z Koree, tady máš zadání: nižší střední nebo střední třída, benzín, alespoň 200 koní, 4x4 výhodou. Já zas pořád čekám na to korejské probuzení, kde už Japonci a Evropani 20 let bdí ;-)
18. 2. 2011 17:18
Re: Hosi klid...
Byla tam řeč o designu...design je jeden z hlavních problémů.Myslím,že je dostatečný počet značek.Nebo máš pocit že je výběr malý. :-!
18. 2. 2011 17:16
Re: Hosi klid...
Já mám asi nejvíc německých výrobků na záchodě. Nemyslím to ale ve zlém. Zvlášť obkladačky nemají konkurenci :yes: :yes:
18. 2. 2011 17:19
Re: Hosi klid...
Ty jsou dokonalé >:-[]
Avatar - white label
18. 2. 2011 18:23
Re: Hosi klid...
Já si taky na rozdíl od tebe nestěžuju, samuraji... :*) ;-)
Němci/Evropa možná trochu víc spí, ale i to je zatím korejským automobilkám málo platné a ne ne je zcela doběhnout...
Ona ta urputná snaživost by zrovna z toho designu sálat neměla, tam je to spíš naopak kontraproduktivní... :-)

P.S. Možná ti to docvakne, když porovnáš snahu zalíbit se u toho i40 a u LG PK 950, ta LG dnes vypadá pomalu jedodušeji než tradiční, designově dokonale čistá německá Loeve (s několikanásobnou pořizovací cenou) a přitom taky dokonale (viz ocenění i za design pro LG)...

[odkaz]
18. 2. 2011 18:36
Re: Hosi klid...
To nebyla stížnost fürer,pouhé konstatování.Je to tak skoro všude,V Japonsku japonská,Korei(jížní) korejská ,Americe americká (a japonská?),Evropě evropská...Co je na to nepochopitelného.Nehledej za tím,nic co tam není.
Desugnově na tom vždy byla výtečně dobře italská auta,vidíš v to nějakou urputnou snaživost?Ne jen smysl pro eleganci,dynamiku..
Avatar - white label
18. 2. 2011 18:47
Re: Hosi klid...
Ta snaživost je v pořádku, jen v kvalitním designu by měl být jejím výsledkem opak, tedy ta elegance (klidně i nedbalá), lehkost (zdánlivá jednoduchost), případně dynamika. Pokud je výsledkem designu převládající dojem urputné snaživosti (zalíbit se za každou cenu), pak je něco špatně...
18. 2. 2011 19:19
Re: Hosi klid...
Jenže pozor,dojem je čistě subjektivní.Na tebe působí takto,OK beru to.Jenže na další to může působit jinak.Tak jako urputná snaha zachovat strohost,strach z nového.Dojmy,pocity jsou u každého jiné.Takže slušné vyjádření názoru :yes: ,ale jinak pro automobilku irelevantní.
A jak jsem psal,každý region si hlídá všemi prostředky (média jsou hodně silná)teritorium svých domácích výrobců.
Avatar - white label
18. 2. 2011 19:28
Re: Hosi klid...
Dojem je "čistě" subjektivní, ale s kvalitou designu už to tak "jednoduché" rozhodně není...
Mimochodem věříš těm evropským 60 tis. kusům i40 ročně, upřímně?!?
18. 2. 2011 20:02
Re: Hosi klid...
Nevěřím.To je dost vysoká laťka.
No tak podle hodnocení Sonaty,která byla přijata celkem příznivě.I hodnocení interieru v mnou výše daném odkazu na první test i40,které bylo rovněž příznivé,kvalita designu nemůže být až tak špatná.
Uvidíme.
18. 2. 2011 17:24
Re: Hosi klid...
Mně na Korejcích vadí, že si taky nekoupí něco od nás. Jsou sice na můj vkus trochu moc snaživí a pracovití / to jsou dnes nejen ti Korejci /, ale jinak asi budou v pohodě.
18. 2. 2011 17:33
Re: Hosi klid...
Tak to stoprocentně souhlasím.Jen,není to tak trochu naše chyba.V podstatě,my o nich říkáme rejžožrouti a pod. a oni o nás mohou mít podobné mínění.
Jinak celá západní evropa s nimi vesele obchoduje a vydělávají na tom všichni.
Opustili jsme i jiné trhy,kam teď přes jiné nakonec dodáváme,jen ten zisk z práce nejde k nám. 8-s
18. 2. 2011 16:31
Re: Hosi klid...
Kadibudka je taky svá a svébytná, přesto většina z nás dá ale přednost splachovacímu záchodu >:D

Evropská konkurence může být zatím v klidu, protože v této třídě už zákazník vyžaduje od auta určitou image, kterou Hyundai v této třídě postrádá. A záruka? Neznám nikoho, kdo kupuje auto za 700 tis. a víc, který by řešil, jestli má auto záruku 3 nebo 5 let. Za ten rok se těším ;-)
18. 2. 2011 17:06
Re: Hosi klid...
No jo kadibudka má přísný minimalistický funkční design.
18. 2. 2011 13:43
GO HYUNDAI!
new thinking
new possibilties

nehovorim ze tento krasavec bude zo zaciatku predajny boom, ale urcite Hyundaiu vysliape chodnicek do strednej triedy, aby mohol byt v buducnosti plnohodnotnym hracom...

docela sa tesim na porovnavacky s apostolom...
cital prve info o tom, ze i40 ma vyssiu ohybovu o 23% a torznu tuhost o 11% voci Passatu a jeho jazdne vlastnosti mu velmi slusne sekunduju...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - superkutil
18. 2. 2011 13:50
No to je příšerka!
Zvenku to vypadá dost šíleně, ale ještě by to ušlo. Ale ten interiér, to je na mě moc přeplácené a složité. Mě vyhovuje to co mám [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 13:55
Re: No to je příšerka!
Je pravda, že tohle je ještě jeden z posledních poměrně hezkých Fordovských interiérů. Ty nové se mi pak už líbili čím dál míň. Zatím to dovršil Nový FoFo
Avatar - KANKUNEN
18. 2. 2011 14:31
Re: No to je příšerka!
FoFo 1 měl nápad, tohle je strohost, ale neurazí.
Avatar - kari.laz
18. 2. 2011 14:39
Re: No to je příšerka!
FoFo 1 byl super. FoFo 3 mě zklamal.
Avatar - Ronault.
18. 2. 2011 17:46
Re: No to je příšerka!
Focus 1 měl nápad, ale trochu mu chyběly o něco kvalitnější plasty aby šel kvalitní nápad s kvalitním zpracováním. Nebyla to hrůza, ale špička taky ne.
19. 2. 2011 10:09
BUDE SE PRODAVAT
To same zde jiz bylo....(nejen) mistni kriklouni a dalsi Navtechove zde urazene pisi o vzhledu/nevzhledu automobilu nahore. Prikladem byla i30. Taky se zde zvracelo, vyhrozovalo, presvedcovalo, ponizovalo a.....hele jak se to prodava!!
Zde nejde o otrepane nenadchne/neurazi, tento vzhled nadchne (driv nebo pozdeji) a urazi (mnohe driv nez se na to podivaji). Zkratka jina ideologie. Pojeti vzhledu u designu automobilu muze byt i takove. Koncern Hyundai/Kia jde jinou cestou nez mistni koncern VAG. Jedni jsou cestou pokroku, kvality, spolehlivosti a moderny, druzi se radsi drzi pri zemi a nepovedeny facelift nazyvaji novou generaci. Ktera cesta je ta spravna? Trh, ktery neni domacim ani jednomu koncernu napovi. Nejlepe na jinem kontinentu, daleko od sidel obou koncernu.
Samozrejme, citeni vzhledu designu automobilu je subjektivni zalezitosti. Najdou se i taci, kteri vyznavaji "zastarale" pojeti a klidne ho bodou obhajovat, najdou ze (zde urcite) kriklouni, kteri budou buransky osocovat a urazet ty, kteri daji prednost designovemu pojeti koncernu Hyundai/Kia.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ghostyx
19. 2. 2011 13:39
Re: BUDE SE PRODAVAT
Souhlas. :yes: Ten design, jestli chtej nebo nechtej nekteri zdejsi hosi je vice nez zdarily a pokud pujde ruku v ruce i kvalita za rozumnou cenu, tak o prodeje se Hyundai rozhodne bat nemusi a to i v Deutschlandu... ;-)
19. 2. 2011 23:29
Re: BUDE SE PRODAVAT
Ti co parkuju vonku urcite zaregistrovali vyhrievany volant a damy si budu pochvalovat,nechapem preco v tejto triede to uz nezaradili do vybavy davnejsie,cawte >:D
19. 2. 2011 10:19
Mírné zklamání
Tak tohle má být ten klenot pro Evropu, na který jsme čekali o rok déle než u americké verze Sonaty. Hmm ;-\ Hrozně mě zklamal ten překombinovaný předek. Zatímco předek ix35 i Velosteru se k danému zařazení hodí, tak tohle je střední třída, kde se takového kreace nemusí vyplatit. Naproti tomu zadek se povedl. Interiér je taky povedený. Škoda toho předku, mohli říct Schreyerovi, ten by vymyslel určitě něco o třídu lepšího. Absolutně tak nechápu tu provázanost s designem nové Elantry, když i40 je výhradně model pro EU. Jo to design Kia Optima, to je jiné kafe.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
20. 2. 2011 00:19
Objektivně
Vypadá to pěkně, narozdíl od focusu nezmršili zadek (naopak se jim povedl) a pokud nasadí slušnou cenu, tak mají zaděláno na pěknej kšeft.
Co mi na tom autě jediný nějak nesedí je ten interiér ale není to nic hroznýho, asi půjde o zvyk.

Plusové body za dva pěkný benziňáky ! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - leone
21. 2. 2011 09:05
desing
i40 je napohled velmi povedené auto, zadek nádhera, ale i jinak velmi vyvážené proporce,....ale doporučuji než hodnotit, tak rozhodně nejprve vyzkoušet !!!!
.....nedávno jsem zkoušel ix35, která se mi velmi jako "lehké" SUV líbí, ale po svezení jsem byl naprosto rozladěn, protože kdo je zvyklý na "koncern" tak s řazením a HLAVNĚ s ŘÍZENÍM nebude moc kamarád . :no:
Dvojče Sportage je co se týče jízdní pohody, úplně nikde jinde :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ferfi
21. 2. 2011 16:49
i40
Vlastním novú i30, ale táto i40 ka je podla oveľa krajšie auto, i30 kombi sa mi až tak nepáči.Ale do i40 by som šiel bezváhania.
Vyzerá inak ako zvyšok konkurencie, podla mňa športovo-elegantne.
Hyundai treba najprv skúsiť a potom ho komentovať. Podobne Genesis je krásne auto [odkaz]
:yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2011 09:24
Do vesnice dorazili komedianti,
vytáhli pouťové atrakce, nablýskaná cinkrlátka, neony a Michala Davida. Komedianti jezdí buď starým Medvědem nebo novým I40, které je svým kolotočářským charakterem neodolatelně přitahuje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mikys
24. 2. 2011 18:00
Nápad
To se těm rejžožroutům auta dělají lehce, když pořád někoho kopírují :-)
Rozbalit vlákno
0