Asi prvýkrát vidím, že automobilka svoju novinku predstaví hneď ako kombi. To je podľa mňa dosť dobrý a progresívny krok. i40 navýše nevyzerá zle, takže držím palce. Páči sa mi interiér aj exteriér. Úspech si zaslúži... Uvidíme, ako toto auto prijme verejnosť. :-)
PS: Že by sme sa konečne dostávali do éry pekných kombíkov? :yes:
No čo ja ti viem? Asi je to zasa len vec názoru, ale mne sa až teraz začínajú viac páčiť kombi verzie. Napríklad nová Astra, Insignia, Mondeo, C5, Passat, kombi verzie od Audi, BMW, MB a nemôžem vynechať nádherné Volvo V60 a našlo by sa kopec ďalších, len si na všetko nespomeniem. Jednoducho aktuálne kombíky sú oveľa krajšie ako ich predchodcovia z minulých generácií. Môj názor... :-)
Jak tak pozoruji, tak Korejci Japonce brzy strčí do kapsy. Designový styl je jasně definovatelný, velmi moderní, ale bez bizardností. To u japonců člověk nikdy neví co připraví za hrůzu po úspěšném modelu. Ftalátoví lízači jistě chyby najdou, ale řidiči mít problém asi nebudou. Motory jsou vpořádku, snad chybí silnější nafta. Je to jen Hyundai, takže přece jen nejvíc zákazníků by volila tu 1,7ku.
Zvenku nevypadá špatně, i když těch vlnek a prolisů je tam na můj vkus přeci jen nadmíru, zato interiér je děs! Kdyby tam byl místo volantu knipl, tak neřeknu...
Jo, souhlas, k designu extérieru nemám výtek, naopak se mi velmi líbí, ale ten cosmodesign interéru se možná hodí k malým autům, ale ne ke střední třídě...
Ten předek mi hodně připomíná Audiny. Maska je taková kombinace starého a nového single framu - šestiúhelník rozdělený prostorem pro registrační značku. A diodový pás ve světlech mluví sám za sebe. A pak že se to nekopíruje >:D
Nicméně jako celek... na Korejce celkem pěkné. Ale Evropa je podle mě daleko dál. Vedle takové 508 to působí opravdu legračně.
508 jsem dneska viděl naživo a musím říct, že jsem byl lehce rozčarovaný. nevypadá tak výrzně jako na obrázkách. Je taková lehce usedlá. Ale jinak jí to moc slušelo. Zase ale usedlejší design je trvanlivější. Každopádně na silnici vypadala moc dobře.
Tak přívlastek 508 je elegán. Nic jiného než decentní dojem jsem od toho nečekal. Osobně nepotřebuji, aby auto šokovalo, nebo strhávalo pozornost, ale musí ke mě ladit. Musí to vypadat, že k sobě patříme. A 508 je podle mě dobrý pokus o nenucenou eleganci. Bohužel v sedanu to prostě není ono a kombíky pro mě nejsou.
Já taky preferuji spíše decentní nestárnoucí design. V případě 508 se jim to podařilo udělat výborně. Jen jsek jsem psal je na živo trochu jiná, než na fotkách, ale bylo to taky dáno tou blbou barvou, co to auto mělo.
Tak tak. A co se týče ostatních asijských konkurentů, tak tahle i40 vypadá nejlíp. Btw. zapínání světel otočným ovladačem a ne na páčce blinkrů, to je fakt posun. Já si na to pořád nemůžu zvyknout, když přesedám ze svýho Accentíka do služební Škody
Něco si dovedeme představit. Bude levnější, nebude tak obrovité jako Mondeo, jezevčíkovité jako Superb a tak usedlé jako Passat. Dále si dovedeme představit, že na rovnocený boj v testu to ještě nebude, ale nějaký propastný rozdíl to nebude, takže běžný šofér problém mít nebude.
Někteří novináři se už s i40 svezli a špatné zřejmě nebude.[odkaz]
Samozřejmě se nebude líbit každému,ale takové auto neexistuje.Zdejší reakce jsou stejné,jako před uvedením Ceedu,i30 a rozhodně se nedá říci,že by neuspěli.Uvidíme.Osobně o nějakém obrovském uspěchu zde také pochybuji,rozhodují fleety.Například firma ve ktreré pracuji (německá),nikdy nekoupí jiná auta,než která má vlastníka německého.Snad je to i správné.
Tohle auto je pro me skutecnou antitezi evropskyho designu, esenci vseho asijske kyce, preplacanosti a beztvarosti, jakou bych si nedokazal predstavit ani v nejdivocejsich snech. Jestli tohle pronikne mezi 5 nejprodavanejsich aut segmentu a Evropani se tak touto splacaninou budou zabyvat sejne seriozne, jako uvazuji treba nad designem Passatu, Mondea, Insignie nebo C5ky, pak amen s nami. Ach jo, kde jsou ty casy, kdy se Asiati snazili prizpusobit evropskymu vkusu tak umne, jako to predvedli na predchozich generacich Mazdy 6 nebo Subaru Legacy. A podivejte se na jejich nastupce... ;-\ :no:
Přesně tak,tohle auto v sobě syntetizuje všechen kýč co sem v životě kdy viděl,nechápu lidi co téhle automobilce fandí.To jejich nechutný podbízení mi leze krkem. :-|
To je tím, že si třeba nezažil dobu, kdy Korejci dělali fakt jen křápy a třeba TV Samsung a LG byly jen podřadné značky. |Takže co ty považuješ za fandění je jen objektivní hodnocení reality.
Srovnávat zejména design (a celkový úspěch) TV Samsung/LG s korejskými automobily (jen proto, že jsou taky Korejské) je velmi zkratkovité. Třeba Samsung je nejprodávanější současná značka TV vůbec, do čehož má takový Hyundai mezi automobily nekonečně daleko (aspoň zatím rozhodně), ale velmi podobné je to i s velmi rozdílnou úrovní jejich designu... ;-)
S těmi nástupci to je opravdu nic moc, co se Asie týče. Mazda 6 se mi líbila předchozí, to samé mazda 5. U Legacy je to stejný. Ale králem v tomhle je Hyundai. Po pěkné SantaFe a ucházející i30 přišly totální kroky mimo jako je ix35, Velostr a teď tohle.
Souhlas, asijsti vyrobci se zkratka cim dal tim vic zkousi v Evrope prosadit ryze asijskym designem, cemuz absolutne nerozumim. Jako priklad podobnych zhuverilosti bych mohl uvest treba jeste novej Land Cruiser nebo Lexus RX (tam to vidim krome asijsky estetiky jeste na vliv "moskevskyho tuningu", jak tu nedavno v jiny souvislosti vtipne poznamenal kolega Ricardo). Kdo se v pozitivnim slova smyslu vymyka je ponekud paradoxne koncernovy sourozenec Hyundaie Kia - muzu jak Cednik, tak treba Sorento, castecne i Optimu. Sportage pak povazuju ve svetle ix35 jeste za krasavce (byt to porad neni zadna slava - skoda absence bocnich oken a poutovych detailu typu chromovanych prouzku na prednim narazniku). Za relativne evropsky lze oznacit i modely Toyoty, ty jsou ale tak unyly a sterilni, ze si moje sympatije stejne ziskat nemuzou.
Tim padem mi z Japoncu zbyva jenom Mitsu se svym Lancerem, vypadajicim mimo Evo verzi jako karikatura sebe sama, a Nissan, u kteryho naopak ocenuju jednak sportaky a jednak mam jakousi perverzni slabost pro Juke. :-) Zato Tiida by po absolvovani narazovych testu NCAP krasne zapadla do portfolia Hyundaie... A propo kdyz jsem se oklikou zase dostal k tomu Hyundaii, musim i ja uznat, ze Santa Fe, i30 a za me i i20 jsou celkem povedeny auta. Naproti tomu i40, ix35, ix55, nova Elantra a dalsi delaj z Hyundaie vzhledem k totalne obmene nabidky u Ssangyong znacku s imho nejosklivejsi modelovou nabidkou vubec.
Na LC jsem úplně zapomněl. Ta LC V8 je velký krok zpět. Když vidíš mádherný předchozí model a pak tu novou s tou čínskou maskou, tak je to hrozný. U kie je cedník v pohodě, ale ty jejich SUV, ikdyž nepůsobí tolik asijsky, mají jiné extrémy. Takže to taky vidím jako krok pzět, ale určitě ne takový krok mimo, jako v případě Hyundai
Ano je to moc hezké. Ale co mi nabídne víc než naši velmi silní hráči v podobě Mondea, 508, Passatu, Renaultu, Citroenu a krásné Insignie. Chybí tomu motory, chybí tomu koule. Nenacházím jediný důvod, proč tohle kupovat. ...snad kdybych byl zaměstnanec Hyundaie..... ;-\ ale tohle ne. Evrope neejni JůEsEj, my tu máme smyslové pohárky hooodně rozmazlené. Ale pokud to půjde do světa za max. 449.990,- včetně DPH ..... možná. >:-[]
hyundai si zasluzi moju pochvalu jedine za atmosfericky motor 2,0 - 130 kw
to sa v dnesnej dobe ozaj casto nevidi... auto ako celok je podla mna strasne!!!
...ale je to ještě horší. Moc ošklivějších aut není. Zvenku přeplácný, samá vlnka a celkový tvar jak nafouklá plotice. Uvnitř škoda slov. Zase nezklamali a po zrůdičce ix35 ještě větší zrůdička. Jestli se tohle dostane do TOP5, tak by se nad sebou měli lidi vážně zamyslet.
Líbí se mi SantaFe, a není úplně špatná i30. Tyhle nový zrůdičky a nesouměrný zgarby(velostr) jsou opravdu děsný. Nemá to nic společnoého s krásou, elegancí, funkčností... prostě s ničím.
Máš pocit, že čím víc vlnek a zmuchlanin, tak je o funkčnější? Hlavně na údržbu. A interier kde není deset centimetrů bez nějaké vlnky a na volantu je nějakých 16 tlačítek? Pro mě to je prostě jedno z nejošklivějších autve třídě. Nechápu, proč po hezké Santafe a docela hezké i30 dělají takovýhle pokusy.
Konkrétně co je na tomto designu z nefunkční.Jaká udržba,ošetření palubovky?Obliny,křivky nevadí,vždy jsou nejhorší ostrá zákoutí.Tak prosím konkrétně.
A kolik těch aut má taková ostrá zákoutí, že by se tam nedosáhlo. Tady to madlo uprostřed palubovky(asi rozpěrná tyč, která se nevešla do prostoru pro motor) se bude čistit nádherně. Snaží se dělat"rádobycool" prvky, které jsou pak kýčovité a užitek nemají.
Tak tady máš tři palubovky a ve všech najdeš ostrá zákoutí.[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale před tím ti vadily křivky.
Stále jsi nevysvětlil proč i u designu exterieru je z hlediska automobilu nějaká křivka nefunkční.
Když už jsi tam dal tu fotku tý i40, tak to musíš vidět sám, jak komplikovaný je oproti těm dvěma ten interier. A nechápu co je na křivkách tak praktického? Třeba to že zajedeš do myčky a pak doma leštíš to , kam kartáče nedosáhnou?
Komplikovaný interier?Když je dobře zpracovaný,proč ne?Tlačítka,přijdou mi docela velká (lepší ergonomie),těžko říci,to chce vyzkoušet.Jen zdejší experti poznají kvalitu jen podle fotek,určitě jsi v tom neseděl.Hodnocen byl zatím kladně [odkaz]
Kam přesně kartáč nedosáhne?Zase to samé,kartáč nedosáhne pouze do ostrého,hlubokého zákoutí.Svislý prolis na boku auta by určitě vadil,podelný ne.
nemyslim si ze by byl ten interier nejak komplikovany. Designove neni nijak slozity, jen proste nevypada jako passatu nebo superba. Ve srovnani treba s novym focusem je to porad vrchol jednoduchosti.
Exterier moc krasy nepobral, zvlast ve srovnani se sourozencem optimou. Motory taky nejsou zle jen by to chtelo silnejsi diesel. Ale to treba jeste korejci dozenou. Potrzeno secteno prvni hyundai ve stredni tride ktery ma slusnou sanci uspet i v evrope.
já napočítal 12+2.... Na hlavních příčkách jsou tlačítka řešena prakticky stejně jako v každém druhzém voze.. A že jsou ještě nějaká další na třetím rameni.... To mi vážně nepřekáží... Rozhodně lepší než kolíčky v přístrojovce nebo pohyb v menu palubního pc jen jedním směrem...
No to by som ja zrovna netvrdil, ale nebudem ti brat tvoj názor. Každopádne aj ja mám ten svoj, ale dovolím si tvrdiť a som presvedčený, že ten môj bude predsa len bližší realite... ;-)
Tady bylo vždycky všechno opačně. Místo aby jsme se radovali, že nemáme komunismus, tak má levice půl roku po volbách většinu, místo aby jsme byli rádi, že máme svojí automobilku, které se daří, tak jí pomlouváme a místo aby se nám líbilo líbivé, líbí se nám kýčovité, protože se v tom lidi cítí jako v něčem vyjímečném. Pak se stačí podívatna vrchol, kde Bentley, Audi, MB, BMW a spoustu dalších mají dokonalý design a přesto nepřeplácaný, takže vyjímečné neznamená kýčovité.
Naštěstí se pomalu začínáme odtrhovat od východu a přiklánětse k západu.
Ano správně měli bychom se radovat z rozmanitosti a výběru.Ne z uniformity a prakticky žádného výběru za komárů.tehdy byl také jediný směr vždy správný.To už doufám nikdy nebude.
Tak v prvom rade tebou zmienené automobilky patria ako si napísal na vrchol, čo tiež znamená, že nie každý na to má financie. Ja som len rád, že aj automobilky s cenovou hladinou dostupnou väčšine priemerne zarábajúcej spoločnosti začínajú ponúkať viac ako v minulosti. Dizajn je len otázka vkusu a subjektívneho názoru. To čo sa páči mne, nemusí sa tebe alebo hocikomu inému. To je fajn, na tom nie je nič zlé a tak to má byť. A preto buďme radi, že trh sa stále zväčšuje a každý si môže nájsť to, čo je jemu po chuti. Kýčovité ako píšeš sú zasa podľa mňa napríklad tie rôzne ohavné doplnky "kvázi" tunerov ako napríklad terajší hit, patlať na sériové autá hocijaké diódové hovadiny alebo bakelitové spojlery (ja tomu hovorím "Tesco tuning"), vrchol je taká tá strieborná nálepka na kryt palivovej nádrže. To, že tebe príde i40 ako kýčová, ok. Ale svojich zákazníkov si to nájde, tak nechajme im tú radosť, že si môžu vybrať auto s ktorým budú spokojní. A ešte k tým kórejským automobilkám. Musíš aj sám uznať, že oproti rokom minulým sa posunuli míľovými krokmi dopredu. Mne sa napríklad už teraz páčia autá z kórejskej produkcie viac ako z japonskej. Nehovorím však, že by som to kúpil. Ja ostávam verný Európe. Ale páči sa mi už aj Kórea.
Tak tu špičku jsem uvedl jako to, že špička nedělá žádné kýčovité výstřelky a přesto jí většina lidí považuje za to nejkrásnější z produkce.
S tuzingem s tebou souhlasím. Nesnáším jakýkoliv umělý tuzing v podobě přidaných diod do nárazníků, samolepek, světýlek a podobně. Absolutně alergický jsem na tragédy s co největším výfukem.
Tak za a):reagoval jsem na Kariho
b)nezkoušej na mne jakoukoli duševní disfunkci nebo nedostatečnost 8-s .A jestli je to,na co reaguji pro tebe složité,tak to v budoucnu pánbůh s námi :-!
Není mi jasná souvislost mezi designem I40 a politicko-vzhledovou agitkou 8-s .Řešit 20let po plyšáku komunismus v diskuzi pod auty patří na jiný server.Jen tak na okraj politologu - kolik ti je,že všemu z té doby tak rozumíš,a kolik let jsi totáč na vlastní kůži zažil?Jestli platí těch 28,tak jsi úpěl celých 8 let,tzn. 0-8 ,vskutku hrdinské...
Koukám že proniknout do hloubky myšlenky ti činí značný problém. Pokud nejsi schopen zjistit podstatu toho příspěvku, tak by jsi měl číst čtyřlístek a postupem času se možná dostaneš i dál, aby jsi pochopil i složitější psaný text.
Jestli to co jsi napsal výše považuješ za "složitější text",tak rezignuji - evidentně si slovo hloubka každý vysvětlujeme jinak ;-) .Hloubka,nedej bože podstata toho,čemu ty nadneseně říkáš myšlenka,je na úrovni děravé čajové lžičky,nicméně alespoň,že si věříš.Možná tajně píšeš detektivky,neb hledat v tom co tvoříš věci,o kterých mluvíš ,je práce ne pro radu Vacátka,ale určitě pro Hercule Poirota.Pro mě co by plebs pouze prázdno a pusto...
Kľudne, ak to bude mať význam ako teraz. Radšej napíšeš niekoľko príspevkov úplne o houne ako jeden zrozumiteľnejší? ;-) Neber ma v zlom, proste mi podstata vašej nezhody stále nie je jasná.
Ja jsem prostě napsal příspěvek o tom, jak vnímám zdejší mentalitu v přeneseném slova smyslu na automobilový průmysl. Já nevím, že s tím má tolik lidí problém.
On ti ho někdo nutí?To snad ne.S pistolí u hlavy?Ti korejci jsou ale zlí.
Kup si co se líbí tobě a buď s tím spokojený.
Za sebe můžu říci,že mi přijde i40celkem elegantní a dynamický,jenže takto se mi líbí spousty aut,třeba i Mondeo,atd. Ale při koupi musíš cítit,že ti to auto sedí celkově.
Koukám, že ani nevíš, na co reaguješ, co?
Sám píšeš, že nevíš, zda by se v této třídě kupovalo auto jen kvůli jeho designu a já jsem ti napsal, že je tolik konkurentů, že si nikdo nemusí koupit to, co se mu nelíbí. Zkus se dívat na vlákno v kterém píšeš.
Ten design je neskutečně překombinovaný, je tam spousta jasných "odkazů" na různé známé produkty evropského trhu, a k tomu spousta dalších korejských "přikrášlovadel" (vlnky apod.). Je to jak dort od pejska a kočičky, kde si sice každý najde něco pro sebe, ale jako celek to způsobuje spíš "bolesti břicha" (u někoho hned, u těch otrlejších až časem)... 8-s
P.S. Na druhou stranu je štěstí pro evropskou konkurenci, že je tento design takový jaký je, protože třeba u TV patří (nejen) design u korejských mainstreamových značek Samsung/LG jasně na špičku... Až na tom bude relativně podobně dobře i Hyundai/Kia, bude pro konkurenci mnohem hůř...
nezáleží na tom co tady kdo píše až prodejní čísla ukážou komu se daří víc a myslím si že Hiundai nebo Kia tvrdě šlapou škodovce na paty u nás ani tak ne ale musíte si uvědomit že v zahraničí nejdou ty Škodovky tak na dračku jak u nás protože jsme patrioti. Kdybych byl Polák tak řeknu že Škodovka vyrábí jeden větší hnus než druhej bohužel na vzhledu škodovek nemají Češi žádnej podíl ten určují skopčáci. ;-\
Tak ted jsi to popsal přesně obráceně, než to je. Právě že naopak u nás a na Slovenku se korejské produkci velice daří. Naopak Škodovka v globálním měřítku nehraje žádnou roli. je to automobilka, která se teprve začíná více prosazovat a to i přes to, že má jen velice omezený počet modelů. Jinak to, že jde u nás Škodovka na dračku je logické, vzhledem k tomu, že se jedná o domácí značku. Stejné to je ve všech zemích, kde mají automobilku. A s tím Polákem to taky moc nevyšlo, protože v Polsku byla škoda v roce 2010 neprodávanější značka.
Jinak co se týká vzhledu a technoligií, tak tam jsme limitováni. To už je bohužel dáno postavením v koncernu.
Ale shodneme se na tom, že prodejní čísla ukážou, jak bude tenhle model úspěšný.
Zase tak hrozně nevypadá, ale trošku souhlas. Jen nemůžu překousnout přirovnání k velosterovi ... ten už vůbec nevypadá zle, použil bych slovo "nevšedně" a "zajímavě". Pravda, přední část mohla být trošku jiná ale jinak velostr je pro mě překvapení a to jen v dobrém ;-)
pocuvaj ty si to podla tych 5 tich obrazkov uz tak zhodnotil ako keby v tom jazdis uz mesiac
mam dojem, ze si tu tie komplexy riesis ty, ak sa ti to nelubi tak sa na to vykasli a netlac tu stale dookola o tom ake to je otrasne, si sa zlakol, ze ten tvoj pezot nebude najkrajsie auto z tvojich snov ? ocividne sa cely klepes
nefandim nejak i40 i ked zadna partia sa mi pozdava, no co to uz dokazu naplacat niektori podla 5 tich obrazkov je uz viac nez chorobne
mimochodom keby ma pezot take benzinaky ako KIA/HYU tak sa mozme bavit aj o technike kde pezot je uplny hnoj s tuhymi napravami ktore bude pouzivat az do roku 2050 ...ano bmw mu pozicalo 1,4 1,6 lebo situacia uz bola zufala, ale ako ich vytvor to nepovazujem, nebyt bmw tak maju smolu...to len na margo techniky pezotu ktora je mizerna a zaostala
celek to funguje, prostě takový Hyundai.....ale pokud se zaměříte na detaily........promiň žlutá tváři, ale vlny,obliny,ufo...........my evropani raději německou strohost, francozský šarm a italskou krásu.......... omlouvám se všem Kim Ir Senům, nic proti Vám nemám, lcd tv mi slouží dobře :-)
Koukám, že adoranti korejských křápů jsou opět v plné síle. Hoši, exteriér i40 strašný, interiér vyloženě odporný, technicky slabota. Hádám, že ten obstarožní dvoulit má původ u prastarého DOHC 4G63 dvoulitru od mistu >:D Tedy, shrnuto, konkurence pro Avensis, nebo Acord, možná, prodaných 60k kusů je korejský vlhký sen, neb evropská konkurence je trošku někde jinde. Dneska jsem si omrknul 508, to je pecka, tomu pomuchlaná i40 konkurovat nemůže.
Upřímně, kdyby tam dali "obstarožní" 4G63, tak by udělali to nejlepší, co by mohli udělat. Jelikož přesně tenhle motor máme doma, můžu potvrdit, že je mnohem lepší, než ostatní motory dnešní doby - jednodušší, výkonný... zlaté motory staré doby, které bývávali ještě spolehlivé a vydrželi všecko.
Jinak souhlasím, vzhledově se mi Hyundai i40 moc nelíbí, hranice mezi vkusností a kýčem je tenká a tentokrát se Hyundai ji nepovedlo odhadnout.
Pánové, pánové / i dámy / vaše diskuse sleduji již několik týdnů a musím říct opravdu palba.
Nejvíc mně baví zastánci německých aut / škoda a wolksvagen /, to s jakou úporností obhajují jejich modely je vlastně největší reklamou pro korejské vozy, protože před pár lety se nedalo srovnávat, dodávám, že nejsem fanouškem korejců.
Osobně si myslím, že až korejci doplní nabídku motorů, budou mít evropské automobilky velký problém, to dokazují prodejní statistiky u nás, kde jsou tyto automobilky v první desítce o čemž se jim před pár lety ani nezdálo!!!
A kritika palubních desek, nemusí se líbit každému, ale aspoň snaha narozdíl od Pasatu, Golfů, Octavií a Fabií, kde se to nedá nazvat jinak než naprostá nuda stokrát jinak po celá desetiletí a budeteli argumentovat kvalitou zpracování, dobře, ale někdy se podívejte do ceníků, tam jsou rozdíly v řádu desítek procent.
Ono ani do těch ceníků nahlížet netřeba. Stačí si přečíst poslední test kde testér - tedy nejpovolanější - kritizuje interiér Passatu...
Zásadní ergonomické přehmaty se v i40 podle fotek nekonají... žádná tlačítka nedostupná za řadící pákou, nvigace není utopená, tlačítek není mnoho a jsou sdružené do skupin... A středový tunel nevypadá jako stovřen k mučení řidičovy pravé nohy...
Otázkou je, jestli reálně např. Volkswagen až tak pálí útěk "potížistů", kteří jsou kvůli nižší ceně ochotní obětovat téměř cokoli. Není to asi zanedbatelné množství a k tomu má Škodu/Seat. Jinak by se asi nepřipravoval dvojmodel velikosti dnešní OII. Na druhou stranu stačí se podívat, jaká je struktura prodejů co se týče např. výrazně dražších TDI, automatických převodovek nebo pohonu 4x4. Velmi mě překvapilo, jak obrovský podíl na prodejích má v Superbu motor TDI 125kW nebo automatická převodovka, za kterou je příplatek přes 70 000 . Z tohoto pohledu je i přes prodejní úspěchy v nižších třídách Hyundai pořád žabařem a jeho snažení prospěje nakonec všem.
Čekal jsem děs - jako vždy - ale tohle musím objektivně opravdu pochválit! Vypadá skvěle a přísahám, že bych to bez znaku z fotky v interieru neuhodl, co to vlastně je za značku.
Opravdu se mi líbí - ne jak ta zrůda DeTomaso :no:
Takže za mě pro Hyundai jednoznačně :yes::yes::yes:
To myslíš jako ironii, že by jsi bez znaku nepoznal, co to je? To jako, že to je mix všho možnýho, nebo že by jsi nepoznal ten stejně zmuchlaný předek na všech nových hyundaích?
ale kdyby to byla ironie, tak by ten výrok i nebyl ani moc výstřední >:D přísáhám, že i kdyby mi toho Hyundaie rozmazali sebevíc, poznal bych ho... Od ostatní produkce se hodně liší, přestože má občas některé prvky z konkurence. Což je dobře, otázka je, jestli nás tento design v masové produkci nebude spíše prudit. To už radši uvítám Passat, který mě bude nudit, než toto.
Podívej... produkt musíš pochválit v rámci svého konkurenčního pole. A i40 asi Passat atakovat nebude, o to se nebojím. Proto to moc nechápu. To vypadá, že jsi to spíš přestřelil ty, když se to snažíš srovnávat. Ano, Passat je nuďas, ale oproti tomuto Hyundaii nejspíš na míle daleko ve zpracování a technice. Takže tak k tomuto.
Jinak dle mě Hyundai jede teda pekelně co se týče designu, techniky atd... (stejně bych si ho nekoupil - stereotyp o Hyundaii???), proto si zaslouží oprávněnou pochvalu.
A další věc - Hyundai a jeho automobilová produkce je asi jako 4. v pořadí nebo tak - Jsou tam lodě, stavební stroje atd atd... celkem asi 8??? různých produktů. Takže dle mě si vede fakt dobře. A nezapomeň - Korea je Amerika Asie, má jedny z nej mobilů, internetů atd atd... neshazoval bych tu tak ten Hyundai. Dívám se objektivně.
Hele, řeknu to takhle, já nebral Passata jako auto k srovnání! Jen sem tím chtěl zdůraznit rozdíl ve vzhledu (protože Passat je asi to nejnudnější z produkce vw), nicméně tady vůbec nešlo o Passat, který tu měl hrát roli křoví, ale o i40.
Samozřejmě že Hyundai udělal obrovský krok, neříkám, že bych si ho nekoupil (i když když bych měl postupovat subjektivně, tak asi ne, spíš Kiu), ale jde mi o to, jakým směrem postupuje. Prostě tento design by mohl být zajímavý, ba by se mi i mohl dost líbit, kdybych ho nepotkával skoro stejně často jako Fabie, akorát v několika provedeních. Ta indivudualita, kterou Hyundai pravděpodobně chtěl nasadit, jaksi ztrácí smysl a účel.
Bohužel, na rozdíl od některých diskutujících nejsem vůbec zásadním odpůrcem Hyundaie, ale jeho modely se mi nelíbí a jako u mně vyvolává čím dál tím větší rozpaky kinetický design Fordu, tak mám takový pocit, že Hyundai se v něčem podobném zhlídnul a třeba i35 ny rozdíl od Sportage vypadá velmi podivně. i30 zejména v kombíku je pěkná, Getz se mi velmi líbil, ale to, s čím Hyundai přichází nyní, se mi prostě nelíbí. Korejskou produkci charakterizoval především křiklavý mix tvarů, asi jako jejich elektroniku kdysi (20 let zpět), KIA se tohodle zbavila a na její auta se člověk dneska dívá nejen s respektem, ale i se zalíbením, Chevrolet Cruze mně v dobrém šokoval a jsem zvědav na hatch, ale u Hyundaie mám z hlediska designu pocit, jako by chtěli napodobit Forda a Peugeota zároveň (viz. i20). A tak jediné dva modely, které se mi i nadále líbí je Santa Fe a sesterský model Vengy - tam bych se v případě vyběru asi rozhodoval ztuha. Na druhou stranu náš střízlivý evropský design se třeba asi nelíbí zrovna v Koreji a když vidím řadu americkcých aut a především úpravy jejich evropských vzorů (Astra, Insignie), je mi z nich nevolno, což o Hyundai říct nemůžu. Nakonec - je otázk, jetsli je pro Hyundaie ten evropský trh skutečně nejdůležitější, pokud vím (z doslechu) v USA je to značka velice výrazná.....
na tohle auto jsem byl hodně zvědavej. exteriér se mi líbí, tak komplikovanej mi nepřipadá, jak někteří píšou. jediné co mi příliš nesedí je ta linka třetího bočního okna kopírující dekl kufru. ale jinak dobrý. silueta opravdu hodně připomíná avensise, kterého považuju za jedno z nej kombi střední třídy.
interiér dost ufo, ale furt lepší než ford nebo opel..
A kdo to měl dřívě podobněji uspořádané?
Tyhle kecy o kopírování,jsou hodné tak základní školy.Podobných věcí najdeš na většině aut i na zdejších modlách. :-!
No je lepší mít auto z koree za modlu,když chceš,než mít stejný názor s člověkem,který zde nepíše své přesvědčení,ale jak sám přiznal pomluvy.Pomluvy a závist jsou jedny z negativních vlastností.Proti tomu,budu v opozici,i kdyby se jednalo o číňany.
Nikde jsi nepředvedl jediný argument,to nasere co? >:-[]
skorej by som povedal ze ty na kazdy prispevok reagujes jak postihnuty v zachvate, pezot je hnoj to by som ozaj radsej korejca no kazdopadne najlepsie japonca hehe
pezot hrajuci sa na design skryva podpriemernu tehcniku vyjma THP motorov od bmw
nova 508 je pekna i mne sa paci no po akom case spravili konecne nie odporne auto s tym otrasnym vtieravym usmevom na prednej maske? uz som z toho ozaj grcal hnus
"žádné přímky, samé křivky"...to je výsledek ideové diskuse nad designem tohoto modelu...no ale s takovou "ideou" pak ten "design" vypadá tak, jak vypadá...jako Hondai :-)
Kolegové nade mnou se přeli o (ne) funkčnost takového designu....funkci může mít jedinou...šokovat přátele designu. Tak tedy: tohle "křivítko" potěší především majitele myček a autorizovaných servisů značky, NEpotěší méně obratné majitele, všechny řidiče jedoucí v dešti za "křivítkem" a především obdivovatele designu. Tohle mělo mít výstavní premiéru na Elm Street po 24:00...je to noční můra... :-!
Hlavně je to design, který na první pohled zaujme (někoho v kladném slova smyslu a někoho v záporném) Každopádně je to jiný a je to divný. Jenže to co zprvu evokuuje pocit něčeho výjimečného se postupem času stává nudným, okoukaným až otravným. Snaží se zaujmout prvotním bumem.
Pokud se podíváš na "nudné" němce, kteří sice nevyvolají takový bum, tak jsou i po letech dobře vnímáni a působí elegantně. I dnes je například první octavia stále pohledné auto.
jen proč s tim dvoulitrem crdi dělaj takový drahoty, mohli dát do zažátku aspoň ten slabší se 100kW, to jest má jediná výhrada, nejsilnější verze 1.7 má nyní premieru a jistě udělí obstojnou dynamiku, nicméně tady v Evropě v tomto segmentu neni prostor pro dlouhé vysvětlování, dvoulitr je dvoulitr a pokud ho většinový kupec v ceníku neuvidí půjde dál, kombi nemusim ale budu se těšit na sedáneček :yes:
To co nám poslední dobou servíruje duo Kia/Hyundai je opravdu paráda :yes: designově jsou,alespoň u mě už před leckerou evropskou značkou :-!
Hyundai i40 vzhledově-jak zvenku,tak uvnitř za jedna :yes:
Ta párty, po které bylo vyřčeno toto číslo jistě stála za to >:D
Ale ani pánové z Koree určitě nevěří, že by dokázali v Evropě pokořit v prodejích Passat, Mondeo, Insigni Lagunu a 508 (mimochodem 508 v kombíku je vážně trefa). Ale když i40 dají cenovku kolem 15000 Eur, tak by to na konec desítky mohlo vyjít...
moc pěkný, když k tomu přidáme slušné ceny a výbornou spolehlivost hyundaie, nafouknutá koncernová partička, má zaděláno na pořádný problém a tak je to správné!! >:D >:D
??? Zvlastni tabulka 2010 ???
Tedy je Hyundai i Kia nekde jinde:
*/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report… />Mozna, ze je rozdil, co ocekava zakaznik od Hyundaie a co zakaznika od Mercedesu ;-)
Nepřeceňujte design!Když chce někdo hezké líbivé auto,koupí si francouze nebo itala.Chce-li značku,kterou užíval i jeho pradědeček,a je patriot,koupí škodu.Důvěřuje-li pověsti spolehlivých a dobře zpracovaných vozů/bohužel již jen pověsti/-koupí vw.Je-li pro někoho důležitá image,v životě nekoupí žádného korejce.Každý ať si koupí, na co má, a co chce.Osobně mám již 5. hyundai-za 18 let jsem byl se spolehlivostí spokojen.Jistě-mít neomezené finance,koupím si úplně jiné auto.Nedávno jsem koupil právě dobíhající sonatu za 400000/sleva 250000 protože jde o končící model,a navíc o nejeté,ale showroomové auto/.Za adekvátně vybavený superb bych platil 750000,mondeo 700000,passat 800000......mě stačí korejec,design mě neuráží,ale ani mi na něm moc nezáleží,image ponechávám fanatikům vw,auto střední třídy se 110/150 Kw/hp v dieselu se spotřebou 6,5 l na 17" kolech s plnou výbavou bych za ty peníze jinde nedostal.Za čtyři sta bych měl holou oktávku s polovičním výkonem a rozvorem kratším o 15 cm... nechápu proč.Počkám 4 roky,i40 bude končit,koupím ji opět s obří slevou,a nebude mě ani zajímat,jakou to bude mít barvu.Jediné, na čem budu trvat je crdi dvoulitr-downsizing není můj kámoš
Můj názor:18 let kupuju jen hyundaie,-celkem 4.,zatím bez potíží.Důvod-poměr ceny a užitné hodnoty.
At chcete nebo nechcete, i40 je svebytna, sva a Korejci nasli svuj styl v podobe vlnek v exterieru i interieru a jako celek jim to ladi a je to docela povedene... :yes:
Obavam se, ze Passatum, Mondeum, M6-kam, Lagunam, 508-ckam apod. tady vyrostl zdatny konkurent a pokud i v jizdnich vykonech budou stejne progresivni a nasadi zajimavou cenu a ty jejich 5 a vicelete zaruky, tak hosani mam obavu, ze neevropska i evropska konkurence bude mit velmi neklidne spani. Za rok si to povime... ;-)
No právě, většinou je tam spousta výjimek a k uznání záruky musíš plnit spoustu "povinností", z nichž některé jsou hlouposti a nikdo je neplní atp.
Záruky jsou pouze marketing a Kii se svého času vyplatil, protože se jí spoustu lidí podařilo přesvědči o kvalitativním zlomu u značky (nepopírám, že zřejmě reálném zlomu).
absolutne bez problemov...vsetko mam cierne na bielom v servisnej knizke, takze sa servis nema na co ine odvolavat...
a taka pikoska, moj znamy mal na Santa Fe bezne opotrebovany sedak v kozenom prevedeni. Hyundai mu ho po troch rokoch a cca 150 000 km bezplatne vymenil... :-)
Správně hoši klid,národní protekcionismus nikdy nedovolí,aby sebelepší (to platí pro všechny,neboť o i40nevíme vlastně nic) auto v Evropě ohrozilo zdejší automobilky.Je to tak správné a tak to má být.
Klid, korejský samuraji, zatím se tu řeší především design i40, nikdo tady přece tvým miláčkům neubližuje. Až budou korejci dělat tak dobré (a navíc cenově opravdu velmi zajímavé) auta, jako TV, můžou v prodejích porážet téměř kohokoli.
Nedávno jsem vyměnil TV od Loeve (nerentabilní oprava) za nejvyšší řadu LG a k němu BR s HDD (HDTV/DVB-C) od Samsungu a to si myslím, že jsem v tomto ohledu velmi vybíravý (včetně designu!), takže z nepřekonatelných antikorejských předsudků mě nikdo podezřívat nemůže, ale korejské auto bych si zatím nekoupil ani jedno, přičemž jejich design je jeden z hlavních problémů... a u Hyundaie zvlášť, o image korejských aut (zejména v západní evropě) nemluvě, což ale logicky souvisí i s tím vzpomínaným designem... ;-)
Klid führer,nikdo tady tvým miláčkům neubližuje.Já mám také v koupelně německé produkty(takže předsudky nejdou žádné),ale auto,auto už bych z mainstreimu německé nechtěl,museli by trochu přidat,zaspali fešáci. ;-)
O tom německém zaspáním se trochu rozepiš. Anebo jinak, doporuč mi nějaké auto z Koree, tady máš zadání: nižší střední nebo střední třída, benzín, alespoň 200 koní, 4x4 výhodou. Já zas pořád čekám na to korejské probuzení, kde už Japonci a Evropani 20 let bdí ;-)
Já si taky na rozdíl od tebe nestěžuju, samuraji... :*);-)
Němci/Evropa možná trochu víc spí, ale i to je zatím korejským automobilkám málo platné a ne ne je zcela doběhnout...
Ona ta urputná snaživost by zrovna z toho designu sálat neměla, tam je to spíš naopak kontraproduktivní... :-)
P.S. Možná ti to docvakne, když porovnáš snahu zalíbit se u toho i40 a u LG PK 950, ta LG dnes vypadá pomalu jedodušeji než tradiční, designově dokonale čistá německá Loeve (s několikanásobnou pořizovací cenou) a přitom taky dokonale (viz ocenění i za design pro LG)...
To nebyla stížnost fürer,pouhé konstatování.Je to tak skoro všude,V Japonsku japonská,Korei(jížní) korejská ,Americe americká (a japonská?),Evropě evropská...Co je na to nepochopitelného.Nehledej za tím,nic co tam není.
Desugnově na tom vždy byla výtečně dobře italská auta,vidíš v to nějakou urputnou snaživost?Ne jen smysl pro eleganci,dynamiku..
Ta snaživost je v pořádku, jen v kvalitním designu by měl být jejím výsledkem opak, tedy ta elegance (klidně i nedbalá), lehkost (zdánlivá jednoduchost), případně dynamika. Pokud je výsledkem designu převládající dojem urputné snaživosti (zalíbit se za každou cenu), pak je něco špatně...
Jenže pozor,dojem je čistě subjektivní.Na tebe působí takto,OK beru to.Jenže na další to může působit jinak.Tak jako urputná snaha zachovat strohost,strach z nového.Dojmy,pocity jsou u každého jiné.Takže slušné vyjádření názoru :yes: ,ale jinak pro automobilku irelevantní.
A jak jsem psal,každý region si hlídá všemi prostředky (média jsou hodně silná)teritorium svých domácích výrobců.
Dojem je "čistě" subjektivní, ale s kvalitou designu už to tak "jednoduché" rozhodně není...
Mimochodem věříš těm evropským 60 tis. kusům i40 ročně, upřímně?!?
Nevěřím.To je dost vysoká laťka.
No tak podle hodnocení Sonaty,která byla přijata celkem příznivě.I hodnocení interieru v mnou výše daném odkazu na první test i40,které bylo rovněž příznivé,kvalita designu nemůže být až tak špatná.
Uvidíme.
Mně na Korejcích vadí, že si taky nekoupí něco od nás. Jsou sice na můj vkus trochu moc snaživí a pracovití / to jsou dnes nejen ti Korejci /, ale jinak asi budou v pohodě.
Tak to stoprocentně souhlasím.Jen,není to tak trochu naše chyba.V podstatě,my o nich říkáme rejžožrouti a pod. a oni o nás mohou mít podobné mínění.
Jinak celá západní evropa s nimi vesele obchoduje a vydělávají na tom všichni.
Opustili jsme i jiné trhy,kam teď přes jiné nakonec dodáváme,jen ten zisk z práce nejde k nám. 8-s
Kadibudka je taky svá a svébytná, přesto většina z nás dá ale přednost splachovacímu záchodu >:D
Evropská konkurence může být zatím v klidu, protože v této třídě už zákazník vyžaduje od auta určitou image, kterou Hyundai v této třídě postrádá. A záruka? Neznám nikoho, kdo kupuje auto za 700 tis. a víc, který by řešil, jestli má auto záruku 3 nebo 5 let. Za ten rok se těším ;-)
nehovorim ze tento krasavec bude zo zaciatku predajny boom, ale urcite Hyundaiu vysliape chodnicek do strednej triedy, aby mohol byt v buducnosti plnohodnotnym hracom...
docela sa tesim na porovnavacky s apostolom...
cital prve info o tom, ze i40 ma vyssiu ohybovu o 23% a torznu tuhost o 11% voci Passatu a jeho jazdne vlastnosti mu velmi slusne sekunduju...
Je pravda, že tohle je ještě jeden z posledních poměrně hezkých Fordovských interiérů. Ty nové se mi pak už líbili čím dál míň. Zatím to dovršil Nový FoFo
Focus 1 měl nápad, ale trochu mu chyběly o něco kvalitnější plasty aby šel kvalitní nápad s kvalitním zpracováním. Nebyla to hrůza, ale špička taky ne.
To same zde jiz bylo....(nejen) mistni kriklouni a dalsi Navtechove zde urazene pisi o vzhledu/nevzhledu automobilu nahore. Prikladem byla i30. Taky se zde zvracelo, vyhrozovalo, presvedcovalo, ponizovalo a.....hele jak se to prodava!!
Zde nejde o otrepane nenadchne/neurazi, tento vzhled nadchne (driv nebo pozdeji) a urazi (mnohe driv nez se na to podivaji). Zkratka jina ideologie. Pojeti vzhledu u designu automobilu muze byt i takove. Koncern Hyundai/Kia jde jinou cestou nez mistni koncern VAG. Jedni jsou cestou pokroku, kvality, spolehlivosti a moderny, druzi se radsi drzi pri zemi a nepovedeny facelift nazyvaji novou generaci. Ktera cesta je ta spravna? Trh, ktery neni domacim ani jednomu koncernu napovi. Nejlepe na jinem kontinentu, daleko od sidel obou koncernu.
Samozrejme, citeni vzhledu designu automobilu je subjektivni zalezitosti. Najdou se i taci, kteri vyznavaji "zastarale" pojeti a klidne ho bodou obhajovat, najdou ze (zde urcite) kriklouni, kteri budou buransky osocovat a urazet ty, kteri daji prednost designovemu pojeti koncernu Hyundai/Kia.
Souhlas. :yes: Ten design, jestli chtej nebo nechtej nekteri zdejsi hosi je vice nez zdarily a pokud pujde ruku v ruce i kvalita za rozumnou cenu, tak o prodeje se Hyundai rozhodne bat nemusi a to i v Deutschlandu... ;-)
Ti co parkuju vonku urcite zaregistrovali vyhrievany volant a damy si budu pochvalovat,nechapem preco v tejto triede to uz nezaradili do vybavy davnejsie,cawte >:D
Tak tohle má být ten klenot pro Evropu, na který jsme čekali o rok déle než u americké verze Sonaty. Hmm ;-\ Hrozně mě zklamal ten překombinovaný předek. Zatímco předek ix35 i Velosteru se k danému zařazení hodí, tak tohle je střední třída, kde se takového kreace nemusí vyplatit. Naproti tomu zadek se povedl. Interiér je taky povedený. Škoda toho předku, mohli říct Schreyerovi, ten by vymyslel určitě něco o třídu lepšího. Absolutně tak nechápu tu provázanost s designem nové Elantry, když i40 je výhradně model pro EU. Jo to design Kia Optima, to je jiné kafe.
Vypadá to pěkně, narozdíl od focusu nezmršili zadek (naopak se jim povedl) a pokud nasadí slušnou cenu, tak mají zaděláno na pěknej kšeft.
Co mi na tom autě jediný nějak nesedí je ten interiér ale není to nic hroznýho, asi půjde o zvyk.
i40 je napohled velmi povedené auto, zadek nádhera, ale i jinak velmi vyvážené proporce,....ale doporučuji než hodnotit, tak rozhodně nejprve vyzkoušet !!!!
.....nedávno jsem zkoušel ix35, která se mi velmi jako "lehké" SUV líbí, ale po svezení jsem byl naprosto rozladěn, protože kdo je zvyklý na "koncern" tak s řazením a HLAVNĚ s ŘÍZENÍM nebude moc kamarád . :no:
Dvojče Sportage je co se týče jízdní pohody, úplně nikde jinde :yes:
Vlastním novú i30, ale táto i40 ka je podla oveľa krajšie auto, i30 kombi sa mi až tak nepáči.Ale do i40 by som šiel bezváhania.
Vyzerá inak ako zvyšok konkurencie, podla mňa športovo-elegantne.
Hyundai treba najprv skúsiť a potom ho komentovať. Podobne Genesis je krásne auto [odkaz] :yes:
vytáhli pouťové atrakce, nablýskaná cinkrlátka, neony a Michala Davida. Komedianti jezdí buď starým Medvědem nebo novým I40, které je svým kolotočářským charakterem neodolatelně přitahuje.