Největší jihokorejská automobilka Hyundai Motor kvůli klesajícímu zisku zavádí úsporná opatření. Zároveň řeší nedostatek sportovně-užitkových vozů (SUV) ve svém sortimentu.
s tou kiou v ziline to nebol nahodou uz prosinec 2006?
kamarat mal uz na jar 2007 este na skole na vyske novy prvy ceed ;-) .... takze to s tym zaciatkom vyroby kie u nas muselo byt uz koncom roka 2006 na beton .. opravte si to a poviem ze nic som nevidel ;-)
Rostoucí podnikatelská nejistota si vybírá svou daň!
Nejmenovaná automobilka oznámila na svém tajném fejsbúčkovém účtu, že zahájila proces snižování administrativních a marketingových nákladů v reakci na výsledky rozsáhlého průzkumu neveřejného mínění významných podnikatelů, jehož cílem bylo zmapovat důvěru podnikatelů mezi sebou navzájem.
Ukázalo se, že v dané oblasti nejenže nikdy žádná důvěra nepanovala, ale naopak podnikatelé oceňovali nejvíce vždy ta období, ve kterých nachytali své kolegy a tržní soupeře při nějaké smysluplné lži.
Zdroj z nejmenované automobilky uvádí, že její vedení vždy uvolnilo otěže pracovníkům své akciové společnosti ohledně počtu zkopírovaných a konkurenci předaných stránek technických a marketingových dokumentů, pokud konkurence uváděla, že do r. 2020 uvede 147 nových anebo fejsliftovaných modelů. Naopak, kopírování bylo členy managementu pečlivě sledováno, pokud konkurence zapomněla rozeslat redakcím papírových a webových magazínů podobnou informaci dvakrát po sobě za sledované období 2 týdnů po sobe.
Jak můžeme vidět podle shora uvedeného, koncern Hyundai / KIA propadá panice, neboť jiný nejmenovaný koncern zapomněl v minulém týdnu aktualizovat data o chystaných nových modelech do roku 2054. Když redakce ACZ zjistila, že v důsledku právě vypukající krize by mohl koncern H/K omezit nákup tužek, kopírovacího a toaletního papíru od zdrojů v ČR a také v SR (s výjimkou toaletního papíru, který máme v ČR přeci jen o citelný stupeň jemnější), rozhodla se na stránkách svého magazínu určeného špičkovým odborníkům v automobilové branži uveřejnit pro jiné alarmující informaci o postupném odhalování nového prototypu starého typu Audi Q8-9.
Smutným objevem je, že tato informace se v ob dobí mezi Vánočními a Novoročními svátky nedostala až do Koreje, a tak koncern H/K vyhlásil nahoře popsaná úsporná opatření.
Chtěl bych touto cestou uklidnit vysoce odbornou veřejnost, že kromě zde zmíněných koncernů panika vyplývající z rostoucí podnikatelské nejistoty ve světě brzy zasáhne i ostatní giganty autoprůmyslu, byť už nepůjde o giganty tak gigantické. Např. BMW odhaduje, že na překonání nadcházející krize jim postačí pouze omezit objem centrálně nakupované kávy, zatímco Daimler se zaměří na snížení počtu hodin, ve kterých pracovníci nechávají bezdůvodně zapjaté osvětlení svých pracovních míst. Volvo zvažuje, že zaměstná ještě více žen a v případě, že toto úsporné opatření selže, že všechny své ve Švédsku pracující ženy pošle na dočasnou stáž do Geely v Greater China, kde jsou platy ještě o trošku nižší, než ve Švédsku a Holandsku.
Opět se nám podařilo získat- zatím neoficiální- vyjádření vysoce postaveného pracovníka firmy Škoda k uvedenému problému: onen manager uvádí, že Škoda Auto a.s. nepovažuje kroky koncernu H/K za dostatečné. Vedení naší národní automobilky navrhuje vedení H/K, aby pro záchranu jejich reputace a jejich současného postavení na evropském trhu (jež Škoda Auto považuje za vysoce motivační pro svůj vlastní rozvoj) využilo rozsáhlých manažerských zkušeností jejich vlastního špičkového odborníka V.V. přímo v centrále koncernu v Seocho-gu. Vedení Škoda Auto si je na 100 % jisto, že realizací navrženého opatření dojde k opětovnému zvýšení ceny jedné akcie H/K o 0,07%. což navrátí podnikatelskou jistotu do celého sektoru.
Re: Rostoucí podnikatelská nejistota si vybírá svou daň!
Tímto přispěvkem jsem si utvrdil, že zde posílají přispěvky 15letí chlapci, co nemají přehled jak to ve světě byznysu chodí. Končím se čtením těchto krávovin