nizke siroke dynamicky posobiace ;-) ... mam taky tusak ze verzia N bude asi hodne zaujimava
myslim ze spravna cesta ... vajcoidny dizajn sucasnej i20 sa mi teda az tak moc nepozdaval neviem ako vam......... aj ked faceliftom to ciastocne zachranili a opticky priblizili k zemi to vajicko ....
zda sa ze obludne nafuknute vajicka uz vysli z mody co potvrdil aj novy auris aj p308 .... paci sa mi ze auta zacinaju byt opat akesi vizualne lahsie, su nizsie.... proporcne dynamickejsie a kompaktnejsie .... chvalim tuto cestu.... i20 palec hore... krasne auto
jj
lidi mějte rozum, víte vy vůbec že letos skončilo evropským dinomobilkám v Číně rejžo v podobě +100% marží a v Rusku [odkaz] [odkaz] to nevypadá o moc líp :'-(
- Elektromobily příliš netáhnou,
- V době krize jsou drahé,
- Vysoká hmotnost,
- Nízký dojezd,
- Dlouhá doba nabíjení jsou hlavní nevýhodou současných elektromobilů,
- Elektromobily znečišťují ovzduší víc než spalovací motory, takže velký dopad [odkaz] [odkaz]
- Bohužel elektromobil má jen jeden problém akumulátor (Baterie jsou drahé a těžké :no: )
- Emise z vyrobené elektřiny (pohánějící elektromobily) se přesunou na okolí elektráren a zhorší životní úroveň obyvatel,
- Malý počet rychlo dobíjecích stanic (zejména v ČR), mnoho uživatelů bez garáží (bydlících v činžovním domě, paneláku) nemá možnost dobití, ...
Jistěže správná cesta: Něco z VW, něco z Peugeotu a ať to tak nerazí, tak zmršit zadek podivným sloupkem... Bravo Hjondéé, tomu říkám široko daleko nejkvalitnější design >:D
Ale jo, jak to chytlo ten Polo-styl, už se na to aspoň dá koukat. Ještě jsem zvědavý na interiér.
Vyzerá to, že fakt odkukali recept od VW - je to konzervatívnejšie a nekonfliktné. Línie sú sympatické a budú sa páčiť, zároveň ale prišli o kúsok identity, ktorú zachraňuje čierny C-stĺpik. Ten, mimochodom, zďaleka tak dobre nevyzerá ako na skicách, pôsobí trochu ako päsť na oko. Uvidíme naživo. Zvyknúť si ešte musím na prednú mriežku chladiča, príde mi ku zbytku auta príliš hranatá a sympatickú tvár totho auta dramatizuje trošku viac ako je vhodné. Ale celkovo :yes: , dosť dospelý dizajn.
Na interiér som tiež veľmi zvedavý. Snáď bude tiež stáť za to.
Ten zatmavený zadní sloupek mi silně evokuje Yaris, ani u něj a ani zde mi to nepřijde pěkné. Je otázkou, zda-li jde o věc, kterou mají všechny modely, ale zatím jsem foto bez této "krásy" neviděl...
idu pevne za svojim cielom, vybrali si lidra trhu, pouzivaju jeho zbrane a kazdym rokom su lepsi, uz im ostava iba prekonat svoj tien s priplatkovou politikou na azijsky sposob
Zajímavé...
Ten interiér je jasně inspirován Golfem 7, ale těžko jim to mít za zlé. A v dvoubarevné kombinaci vypadá celkem dobře. Dik za ten odkaz :yes:
Při pohledu na úvodní fotku jsem se zaradoval, že proti dříve zveřejněným fotografiím to auto vypadá opravdu k světu. V této top verzi to i20 opravdu sekne. Bohužel následná, již o poznání nižší verze v červené barvě vypadá o něco hůře... U tohoto modelu bude více než u některých jiných záležet hlavně na peněžence potenciálního zákazníka. Nebude-li skrblík, bude tento Hyundai vypadat solidně. ;-)
ale to vsade mas tak... aj fabia za 12 000 eur vo verzii monte carlo vyzera podstatne lepsie ako zakladna htp vo verzii active za 7990 eur.... jednoducho ak chces cool vzhlad s ledkovymi svetlami hmlovkami nejakou peknou metalizou a diskami tak to nieco stoji.... zakladny rapid alebo holatko octavia su tiez dizajnove zrudicky ... tak to chodi u beznych autach... snad len premiove auta uz aj v zaklade vyzeraju tip top
vyhodou novej i20 je to ze je uz geneticky od zakladu pekne nizka siroka.... tu postacia nejake 16tky elektrony a nejaka pekna metaliza a mas paradny vzhlad zaruceny.... kdez to takej corse nepomoze ani to.... lebo vyzera stale ako vajce .. genetika kamo genetika... jak vravi arnold :yes: i20 :yes:
Nemusíme srovnávat zase pouze s domácí značkou...Třeba takové Clio či 208 vypadají k světu i v nejchudších verzích. U i20 my v chudších verzích ty tvary příliš nehrají, pěkný vzhled zaručí až nejvyšší verze, základ na mě působí až přespříliš asijským původem.
teda ja ti poviem.... ze na clio alebo p208 v zaklade za nejakych ludovych "9500" eur s nejakym biednym motorcekom by si ma neprehovoril ano po 6 poldecakoch borovicky..... ten ich akoze zaklad ktory lepsie vyzera aj nieco stoji... to nie je zadarmo neboj... navyse maju tieto francuzske auta v zaklade slabsie motory ako zakladni korejci....
Ty nechápeš podstatu, já tě nehodlám na nic přemlouvat, ale o to nejde. Obě mnou jmenované vozy na to, aby vypadali k světu nepotřebují moc a vypadají i v základu použitelně, evropsky dobře ;-)
Jinak se bavím o designu vozu a ty sem zase pleteš základní cenu a volbu motorizace, asi si pleteš téma, o kterém je řeč.
ved si nekupis predsa v zaklade auto... ale kupis si nejaku lepsiu vybavu... ten holy zaklad je tu skor pre firmy... tie nepotrebuju elektrony ani metalizu
a lepsie vybavena i20 ta stejne vyjde lacnejsie ako tebou spominane dobre vyzerajuce holatko od pezota ktore ma v zaklade navyse slaby motor
Pokud se podíváš na prodávané verze vozů této kategorie, tak to určitě nejsou žádné TOPy, ale právě tyto levnější mutace. Pokud vůz i v nejlevnějším provedení vypadá pěkně, ve vyšších to bude už jen lepší. Jestli k tomu, aby auto nějak vypadalo potřebuje nejvyšší výbavu, není pro mě její design něčím, co by mě zaujalo...
Spekuluješ zde o ceně, kterou vůbec neznáš, což je naprosto mimo.
a ty zase spekulujes o tom ze holatko zle vyzera..... pritom ta nikto nenuti kupovat holatko... mozes si kupit za slusnu cenu aj lepsiu verziu ... ;-)
zbytocne sa natahovat o tom ktora znacka ma ake dobre vyzerajuce holatko... kazdy si kupi co chce a co uzna za vhodne a na co ma... myslim ze debata o nicom teda,
S tebou je debata v mnoha příapdech o ničem, jelikož nedokážeš pochopit její podstatu a stáčís ji někam úplně jinam. Ale to je kolorit. Pokud sis stihnul všimnout, v diskuzi nikde nikoho nenutím kupovat to či ono, jen hodnotím design, tak se vzpamatuj a zapoj mozek, než něco napíšeš!
Já spekuluji nad vzhledem? Však v článku máš fotogalerii, tak se na ni koukni, to není spekulace, ale můj názor na ukázané kousky. Ten červený není základem a už tak vypadá velmi podivně. Takže analogicky základ bude ještě zlejší...
Teda já si ty fotky musel proklikat opravdu hodněkrát, abych našel nějaké rozdíly mezi tou hnědou a červenou verzí kromě kol... Nakonec jsem je teda našel, ale, že bych to nazval tak dramatickým rozdílem?
Jinak topper je tradičně mimo a než pochopí, o čem je řeč (pokud to vůbec pochopí), tak to vždycky zabere docela dlouho.
Osobně když jsem srovnal obě verze, tak mi ta hnědá vyjde o hodně lépe... Je to o detailech, něco udělá barva, něco jiná kola. Pro mě oříškem zůstává černí zadní sloupek, jak jsem psal výše, ani u Yarisu na mě tato "libůstka" nepůsobí dobře, i zde to je zváštní a snad bude i verze bez ní.
Ono je to možná i tou fotografií. Ta hnědá verze je focená z nižšího pohledu a více se leskne (především v těch sklech a tom zadním sloupku), což může také působit trochu lépe. Mně to zase trochu připomnělo poslední Pandu. Tam je sice sklo, ale také je to z ničeho nic menší prvek než všechno okolo. Yarisu to podle mě sekne trochu více, ale souhlasím... je to takový divný designérský prvek.
Rád se nechám překvapit reálným kouskem na vlastní oči, třeba to bude v pořádku. Osobně mi více sedí "divoký" design i30ky, ale vím, že mnohým právě tento leží v žaludku a tak určitá konzervativnost může být přínosem.... Uvidíme. ;-)
Jo, tak tam se řadím také, i30 a i40 se mi moc nelíbí, naproti tomu třeba sesterský Ceed mi přijde jako hodně pěkné auto. Nová i20 mi z této řady přijde asi nejpovedenější.
k těm holátků můžeš jít i dál. Viděl jsi MBA v základu? Za 21.000€? Na parkovišti mezi Fábiema zcela zapadne. S AMG packetem je to o něčem jiném. Ovšem cenově pochopitelně také.
Takže tyhle kecy o základních verzích a blablabla jsou naprosto k ničemu. Základ je základ a ten se pochopitelně nikde neprezentuje :-)
asi tak.... mas pravdu...... ale ja som dokonca prekvapeny kolko automobiliek si aj na tu spominanu prezentaciu zvoli kdejake divne farby... sive, sede., rozne odtiene tmavych..... kde ani nevyniknu krivky a tvary
nepochybne by aj to nove sorento vyzeralo lepsie v bordovej alebo bielej ako v tej sivoneviemakej ;-) ....
Můžeme pokračovat nejznámějším stěhovákem jménem Škoda Octavia III, která v základu vypadá opravdu smutně oproti lepším verzím, dále namátkou třeba většina Audi A6, A4 nebo třeba A5 s halogenama na 16" v 5dv.
Podvozek je z Ria, zadní náprava má ale prý jinak uchycené tlumiče...podvozek Ria je hodnocen (AutoCar, AutoExpress atd.) jako jeden z nejlepších v B-segmentu..
Velmi se povedla přední část vozu, zajímavý tvar nárazníku. Nasávací otvory jsou malé, decentní a vůbec neruší vyváženou harmonii celku přední části vozu. Za zvláště zdařilou hodnotím tu věc nalepenou na C sloupku a celou zadní část vozu, která je střídmá a uhlazená. Chromované kliky dveří, dostupné ve všech výbavových stupních, jistě ocení milovníci dostupné prémie a neokázalého luxusu. Atmosférické motory EURO 6 zase ocení milovníci rychlé jízdy a dramatického zrychlení. Motory jsou to výkonné a přitom velice úsporné. Celkově hodnotím vůz jako velmi zdařilý. Vůz je na špičce současného technického pokroku ve výrobě moderných automobilů :yes:
k comu su dobre turba v malom aute? na jazdu po meste a po blizkom okoli? na furikovanie po obchodnych censtrach? ....ved takyto motor musis v meste "znicit" za 3 roky...... tu je stale podla mna bezna atmosfera ta najlepsia a najspolahlivejsia volba... :yes:
ja som rad pokial klasicke atmosfery vydrzia co najdlhsie :yes: a kto chce velmi turbo moze si kupit turbo-diesel >:D
Hej, toppere, k čemu jsou vlastně dobrá auta obecně? Vždyť tisíce let nám stačily naše nohy a případně koně, krávy, velbloudi, nebo sloni. Takovej slon, hele, ten tě normálně i přežije, ne jak Felicia, nebo půjčené staré Pajero.
Byl bych rád, kdyby sloni vydrželi co nejdýl a kdo chce auto, může si koupit playstation a zapařit GT :yes:
a predsa vyzerá dobre. Som rád , že dizajnéri vymenili dealera sortimentu . Okrem toho pri tvorení i20 asi pozvali suseda od Kie nech sa im pozrie na interiér , ktorého palubná doska sa dosť podobá tej v Optime . Za mňa jedno z najkrajších áut v segmente,som zvedaví ako to vyriešili s priestorom .
Tá 1,2 a 1,4 sú preplňované turbodúchadlom ? bola by škoda keby neboli , tí čo majú s Hyundaiom skúsenosť vedia , že tie motory veľa výkonu nepobrali a je ich potrebné vytáčať trochu viac .
myslim ze aj podvozok je zhodny s kiou rio ( teda aspon razvor urcite ) ;-)
ano suhlas... je fajn ze dizajn hyundaiu nabral konecne spravny smer... :yes:
motory 1,2 a 1,4 budu sucasne motory bez turba z rady kappa ..... avsak ocakava sa uz aj nasadenie litroveho trojvalca s turbom ... ale asi najskor niekedy o rok alebo tak nejako.... myslim ze tych 100 koni co sucasna atmosfera ma bude stacit aj bez turba... tieto male auta su skor na bezne jazdenie nie nejake pretekanie....
Hyundai zcela určitě použije pouze atmosféricky plněné benzínové motory, jelikož o přeplňovaných malých jednotkách se nic moc neví. Konzervativním zákazníkům těchto malých aut to až tak vadit nebude, ti co potřebují z nějakého důvodu turbo, se nějaký čas musí ohlédnout jinde.
maximalka 181 a zrychlenie za nejakych 11,6s povazujem za uplne dostatocne na auto daneho segmentu ..... :yes:
nova generacia i20tky vyzera ze mozno bude aj lahsia... je nizsia a ma zrejme aj mensi odpor vzduchu ... ocakavam podobne parametre... takze to bude parada... zive auto :yes:
No ja neviem, ale atmo benzín sa musí točiť každý jeden. Mne toto ako negatívum nepríde. Skôr mám pocit že mnoho vodičov sa bojí vytočiť motor do vyšších otáčok a je mi divné prečo. Vari každý už zabudol ako sa jazdí s atmosférou? Setra má o čosi novšie RIO a tiež sa sťažuje, že to nechce ísť v kopcoch a pod. Mne to auto lenivé rozhodne nepripadá, len treba trošku vedieť a hlavne v kopcoch či predbiehaní podradiť a točiť.
Jojo, já o tom vím, taky podle toho jezdím, ale po přesednutí z 1.9TDi (81kw) od našich to byla celkem změna...
Jinak říkal jsem furt, že podtáčením atmosféry roste rapidně spotřeba.
Babča má Yariska 1.0vvti a jen to trochu vytočí a už přeřazuje (motoru to očividně moc nevadí, nedusí se) a spotřeba 5,7-6l. Pak s ním jedu já podle sebe (samozřejmě né tak rychle jako s Riem, ale rychleji než babča) a spotřeba je cca 5,2-5,4l a to i s občasnou klimou).
Neroste rapidně, ale roste.
Každý motor má nějaké otáčky, při kterých funguje nejefektivněji, u NA zážehových je to cca 2200 - 3500, pod nejedou a žerou, nad jedou, ale žerou ještě více.
Musím uznať, vyzerá to dobre. Síce je to poskladané z nápadov iných značiek a chýba mi tam nejaká tá hyundai identita, ale ako celok je to dizajnovo podarené. Trochu sa len obávam menších kolies, ktoré tomu môžu dosť ublížiť.
Bohužel, od té doby co Škodovky "maluje" ten slovenský mistr, se mi žádná nová nelíbí, ať se snažím jak snažím, a to Škodovce fandím. Je to všechno tak primitivně hranaté. Opravdu nevím co příští rok nového koupím, nevím jestli mne síla značky dokáže udržet.
ještě ani nevylezla a už je paskvil ?
naopak, kabaň dal škodovce směr a musím říct, že designově sou to první škodovky, co se mi i líbí
btw: fabia 3 v top výbavě vypadá hodně slušně!
ale to i tento hjůndé, bohužel s klesající výbavou klesá i vzhled ( což platí u obou vozů )
Já mám jiný názor, ano Kabaň nastolil směr designu Škody a dobrý, ale od prototypu ke konečnému kusu se s designu stane nudná kreace. Chápu že mu koncern dost svírá ruce, věřím že v jiné automobilce by dokázal mnohem více kdyby mu pustili ruce
tento novy Hyundai sa mi paci. Zobrali predok z Peugeotu 208, bok Citroen, C stlpik Fiat Panda ci Mini a maju odrazu slusive auto. Konecne Hyundai pochopil, ze ak chce predavat auta, musi prisposobit design regionu, kde auto predava. Podobne ako to urobil Peter Schreyer s Kiou.
Ale ze by to bola facka novej Fabii, ktora este ani verejne nebola predstavena je dost silna kava. Ale nechajme tomu cas a potom uvidime. Rozhodne Skoda vdaka koncernu ponuka modernejsiu tecniku a som fakt dost zvedavy na porovnanie vnutorneho priestoru. Zatial je znamy len objekm kufru, kde ma trocha navrch Fabia, ale dolezitejsi bude udaj o priestore vo vnutri. Kto chce kufor, kupi si kombik s 530 litrami.
Co sa Kabana tyka, je to moj subjektivny nazor, ale Skodovke prave ze pomohol. Tie ostre linie su spolocnym znakom pre cely koncern, takze Skoda sa k tomu len pripojila, ale treba uznat, ze jej to slusi. Rapid, Spaceback, ale aj Octavia su prijemnym spestrenim ciest i ked pravda hlavne v lepsich vybavach. Pokial by aj novy Superb vyzeral tak, ako na poslednych obrazkoch, teda hlavne kombik, potom klobuk dolu pred Jozefom.
Martin, predpokladam ze si lepsi frajer na vino, ako na design. Tak zbehni do sklipku a daj si na mna do sklenice Andre.
naopak mě design provází celý život
Škoda je uťáplá, kdyby se mohl Kabaň více projevit byla by Škoda značkou kterou bych si koupil, takhle je u mě stále mrtví brouk...
To by mně zajímalo, v jakém smyslu tě ten design v životě provází. Kdybys byl profík, tak bys u vztahu svébytného a nezkopírovaného designu Škody proti dortu od německého pejska a korejské kočičky sice mluvil o facce, ale přesně opačným směrem.
Svébytný a nezkopírovaný design Škody?To je dobrý fake. >:D Problém Škody je,že už ustupuje i od tolik proklamovaného minimalismu a přidává zbytečně prolisy.Inspirace,kopírování je tam naprosto zřejmé.
Od Fiatu?Silně mi připomíná nový design Škodovek Stillo.Ostré hrany a rovné linie používají výrobci aut opravdu hodně dlouho.Rád bych viděl co je na Dněšních Škodovkách originální.
Z boku C4 Picassso, ale tentokrát bych jim to nevyčítal, není to zas tak nápadné jak minule, všechno je něčemu občas podobné když musí splňovat stejný účel. To auto !
Tak toto "auto" sa dizajnovo hrubo nevydarilo. Dokonca prekonáva aj etalon hnusu: fabiu 2... Samozrejme, môže to jazdiť pekne, ale ten dizajn... Doteraz ostáva najkrajším kórejským autom Ceed 1 a trufnem si povedať že aj ostane.
Musím uznat, že nová I20 je opravdu nádherné auto. Co se týče desingu tak to Hyundai/Kia umí. Oproti stávající I20 je to skok kupředu. konečně muže oslovit i mladou klientelu. Věřím, že i v interiéru bude vše dobře a kvalitně zpracováno. Doufejme, že i motory a jízdní vlastnosti budou na vysoké úrovni. Určitě i cena bude velice zajímavá a bude zahrnovat bohatou výbavu. Musím před Hyundaiem smeknout. Jestli to auto bude jezdit tak dobře jak vypadá, tak se nová a šeredně spackaná Fabia má čeho bát. Nová I20 je i hezčí než Fabia, která nepřináší nic nového a vypadá jako menší Rapid. Už se těším na první testy a články. Fabie klepej se strachem :-)
ja sa skor obavam ze skoda sa vracia na pozicu v koncerne aku mala za cias felicii v 90-tych rokoch.... obavam ze sa vw nepripusti aby fabia konkurovala polu ako pri pvej generacii kde fabia polo dokonca predcila...... obavam sa ze nove skodovky zacnu byt technicky kompromis ( ako napriklad rapid alebo aj octavia kde 1,4 tsi nema vzadu viacprvok pricom golf ma.... ) a zacina sa setrit pritom stale moc lacne nie su ale naopak..... skoda zacina byt akosi uz opat zatlacovana pod vw.....
naopak je to prave hyundai a kia ktori technicky dupli na plyn a dnes su velmi sikovni kvalitni a udavaju tempo :yes:
Super ,auto pěkný,žádný modní výstřelek..Až se dostane na trh,vzniká otázka ,kde ho koupit. Díky vedení importu panem Vošickým a jeho politice "Kup si co chceme my " ,budeme v brzké době jezdit pro auto nejspíš do Německa, Rakouska a jiných okolních států.Měl jsem zájem o model vozu i30 WG ,kde jsem si nastavil výbavu a bylo mi řečeno,že to nejde.V Německu na mojí poptavku odpovědeli hned,žadný problém.Dealer ,kde jsem byl už není a dalších 20 prodejních míst.Co to má znamenat????
Tak vzhled nové i20 mě velmi příjemně překvapil. Zatímco i30 a ještě více i40 jsou pro mě naprosto nestravitelní exoti, toto autíčko se mi vysloveně líbí. Tak teď ještě, aby dokázali pořádně naladit podvozek. Jízdní vlastnosti současné i20 jsou totiž při ostřejší jízdě po nerovné vozovce velice "dobrodužné" a to to ještě říkám diplomaticky...
Musím se přiznat, že fluidní dizajn přímo nesnáším a auta "postižená" tímto směrem považuji za hnusná. Ovšem nová I20 je první Korejec, který se mi doopravdy líbí a vůbec v té hnědé nemá chybu. :yes:
raz to muselo prist ;-) ... systematicky siel hyundai krok za krokom stale vyssie a vyssie po kazdej stranke... je fajn ze uz tuto znacku ludia zacinaju vnimat uplne inak ako tomu bolo pred 15 rokmi.... ved aj skoda je dnes inde ako kedysi... naopak mam pocit ze premia ako taka uz zacina stracat ten naskok a tu vynimocnost a dotahuju sa na nu dnes uz aj bezne auta ..... rozdiely medzi spickou a priemerom sa z roka na rok defakto zmensuju a nejedno nepremiove auto moze mat vybavu ako premiove len nema to spravne logo na maske .... zleho auta uz dnes niet... az na par vynimiek na vychodnych trhoch
i20 bude na spici segmentu podobne ako nova i10 v miniautach ... karta sa uz obracia ... tak ako som pred rokom dvomi troma predpokladal ;-)
este par rokov a korejci budu lidrami aj v inych segmentoch :yes: dajme korejcom este 10 rokov a aj premia bude mat strach :yes: novy genesis vyzera uzasne... po par prestudovanych testoch si dovolim tvrdit ze sa pozerame na premiove auto.... akurat nema to "spravne logo" ktore mnohym najviac chyba ku stastiu bez ohladu na skutocne kvality auta
No uvidíme, pro Indii je přístrojovka také jiná (viz. odkaz někde výše na prospekt). Díval jsem se na zbylé obrázky i20 pro Jižní Ameriku, jsou fakt jiní :-). Mají dokonce i verzi HB i20x, tedy něco na způsob oplastované ix20 Cross [odkaz]
..ano, vystihl jsi to přesně. Stál jsem vedle té jejich 7er. Auto je obrovské, naleštěné, mohutné. Ale chybí mu duch..... takové to: ty voe to je dělo... tento pocit se nedostává.... bohužel ;-\
Možná kopíruje možná ne. Někde jsem četl článek, který srovnával různé automobilky a jejich vozy. Závěr, moc automobilek, velké skupiny zákazníků se stejnými preferencemi a tím jsou dány hranice "experimentů" a "inovací" vzhledu apod.
Nevím, zda je dobrý příklad VW a Škoda, že nekopírují od sebe. Resp. přebírání od WV. Ale je to jeden koncern ;-).
Další otázkou jsou samotní designeři, kteří mají nějaké školy (podobné či absolventi stejných), vedení, třeba přechází mezi studii apod. Tedy potom i ten nádech kopírování, přece není problém, že jedno studio, dělalo pro několik automobilek (současně nebo v průběhu let). Třeba první i20 (od 2009 do FL) a Opel Corsa mají stejné "rodiče".
Ano - jde o to, že u tohoto koncernu se tvoří design pro (téměř) všechny značky (VAG) z jednoho centra (v Postupimi). "Lokální" šéf designu (tedy i Kabaň) má pak jen velmi úzké možnosti něco upravit, možná i navrhnout, ovšem pak i obhájit. A ještě je tu jedna věc: "kalhoty po starším bráchovi" - nebo-li, co Audi odnosí, to Škoda donosí (zadní světla, boční prolis).
No a designeři jsou trochu jako fotbalisté - přestupují z týmu do týmu, ale hrají tak trochu stále svojí hru. V tom máš také pravdu.
Zástupci všech značek si přijdou na své, zkrátka takové mezinárodní kuchyně. Proč jen mám pocit, že jsem snad každý z detailů už nejmíň tucetkrát viděl 8-s ?
Single-frame, zadní zatmavené sloupky, boční linie oken, trocha rukopisu kie od schreyera, ...
Jako celek ale OK, nemám dalších námitek. V některých odstínech mu to sekne a když to porovnán s tím, co zatím bylo vidět z nové Fabie (což je téměř vše), tak jednoznačně smekám - před Hyundai.
Přesto vidím třídní designové premianty jinde - aktuálně očekávaná Mazda 2, FL Yarise a nová Corsa. Hyundai určitě nezklame, ale schází mu osobitost.
Grande Punto, Polo i Swift už jsou notně okoukané, což v porovnání s uvedenýma novinkama je znát. Clio je fajn, ale já upřednostňuji výše uvedené. Vlastně mám docela pocit, že Japonský pohled na design mě jednoduše oslovuje mnohem víc.
faceliftovany yaris ako dizajnovy premiant? to hadam nie
vacsiu zrudicku v tejto treide hadam ani nenajdem, mozno to auto s tou tlamou co zerie deti je osobite.... ale neviem ci v tom spravnom a pozitivnom slova zmysle
pri lepsom pohlade zistujem ze to auto ma okruhle kolesa.... cize ide o prvu kopiu eropanov..... pri dalsom lepsom pohlade zo spy fotiek zistime ze ma aj okruhly volant ... dalsia kopia europanov.... neda sa nevsimnut ze smerove svetla su ukryte v spatnych zrkadlach... opat slo o kopirovanie od europanov.... ale to je len zaciatok... pri pozornejsom pohlade zistime ze auto ma pod kapotou klasicky spalovaci motor... co je tiez kopirovanie europskeho vkusu.... dalej mame tu klasicke sedadla ako v europe... mame tu antenu na streche.. co tiez vymysleli europania.... vyfuk konci v zadnej casti auta... co je bohuzial pre korejcov tiez okopceny technicky prvok.... kedze korejci chceli povodne vyviest vyfuk na strechu.... a takto mozeme pokracovat dalej... chromovane klucky su tiez nicim inym ako europskou kopiou... asi to videli na alfe romeo tak si povedali ze aj my take chceme .....korejci nevedia ani vlastne klucky spravit.... ostuda nad ostudu ... ale to je vsetko len zaciatok... pri hlbsom a detailnejsom pohlade zistime ze vlastne cele auto narhovali europania... to je dalsi pruser... je toho viacej .... ja pevne verim ze casom sa to zlepsi a pridu uz konecne s niecim vlastnym ... nejakym vlastnym premiestnovadlom co sa nebude podobat na ziadne europske auto aby bol kazdy spokojny ... povedzme s nejakym lietajucim tanierom spalujucim ryzu .... snad potom to bude ok :yes: