Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai představuje druhou generaci i20

Jihokorejská automobilka odhaluje podobu nové generace svého malého hatchbacku ještě před jeho premiérou na autosalonů v Paříži.
Zpět na článek
11. 8. 2014 09:55
11. 8. 2014 10:41
11. 8. 2014 11:25
11. 8. 2014 11:33
11. 8. 2014 10:15
11. 8. 2014 10:30
11. 8. 2014 10:49
11. 8. 2014 11:12
11. 8. 2014 11:36
11. 8. 2014 12:00
11. 8. 2014 12:08
11. 8. 2014 15:53
11. 8. 2014 16:29
11. 8. 2014 17:42
11. 8. 2014 10:32
11. 8. 2014 10:32
11. 8. 2014 11:19
11. 8. 2014 12:00
11. 8. 2014 12:54
11. 8. 2014 13:22
11. 8. 2014 20:53
11. 8. 2014 16:08
11. 8. 2014 17:32
11. 8. 2014 19:18
11. 8. 2014 23:25
11. 8. 2014 20:14
11. 8. 2014 20:29
11. 8. 2014 20:49
11. 8. 2014 20:50
12. 8. 2014 12:31
12. 8. 2014 00:43
12. 8. 2014 12:30
12. 8. 2014 16:28
12. 8. 2014 12:30
11. 8. 2014 21:00
11. 8. 2014 21:20
11. 8. 2014 21:48
11. 8. 2014 23:17
12. 8. 2014 09:31
12. 8. 2014 20:43
12. 8. 2014 00:48
12. 8. 2014 09:32
12. 8. 2014 16:17
12. 8. 2014 22:11
12. 8. 2014 13:37
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 09:55
pekne
nizke siroke dynamicky posobiace ;-) ... mam taky tusak ze verzia N bude asi hodne zaujimava

myslim ze spravna cesta ... vajcoidny dizajn sucasnej i20 sa mi teda az tak moc nepozdaval neviem ako vam......... aj ked faceliftom to ciastocne zachranili a opticky priblizili k zemi to vajicko ....

zda sa ze obludne nafuknute vajicka uz vysli z mody co potvrdil aj novy auris aj p308 .... paci sa mi ze auta zacinaju byt opat akesi vizualne lahsie, su nizsie.... proporcne dynamickejsie a kompaktnejsie .... chvalim tuto cestu.... i20 palec hore... krasne auto
Rozbalit vlákno
23
11. 8. 2014 10:41
Re: pekne
Pěkné se hlásí jediném benzinem i ošklivě malý diesel :no:
Avatar - WinDiesel
11. 8. 2014 11:25
Re: pekne
Dej si do google translatoru ............. "Irvin Gordon je blb" ........
11. 8. 2014 11:33
Re: pekne
Proč jsi mě pronásleduješ?
11. 8. 2014 11:46
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
jj
lidi mějte rozum, víte vy vůbec že letos skončilo evropským dinomobilkám v Číně rejžo v podobě +100% marží a v Rusku [odkaz] [odkaz] to nevypadá o moc líp :'-(

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
11. 8. 2014 12:36
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
- Elektromobily příliš netáhnou,
- V době krize jsou drahé,
- Vysoká hmotnost,
- Nízký dojezd,
- Dlouhá doba nabíjení jsou hlavní nevýhodou současných elektromobilů,
- Elektromobily znečišťují ovzduší víc než spalovací motory, takže velký dopad [odkaz] [odkaz]
- Bohužel elektromobil má jen jeden problém akumulátor (Baterie jsou drahé a těžké :no: )
- Emise z vyrobené elektřiny (pohánějící elektromobily) se přesunou na okolí elektráren a zhorší životní úroveň obyvatel,
- Malý počet rychlo dobíjecích stanic (zejména v ČR), mnoho uživatelů bez garáží (bydlících v činžovním domě, paneláku) nemá možnost dobití, ...

PS:- Já už nikdy nekoupím elektromobil ;-)
11. 8. 2014 14:52
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Hej to je hustý, jak na sebe reagujou dva troll-boti >:D
11. 8. 2014 15:24
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
>:D :yes:
12. 8. 2014 06:42
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
:yes: >:D
Avatar - pumpkin
11. 8. 2014 11:18
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Mne súčasné autá prídu práveže vizuálne o dosť ťažšie, robustnejšie.
Je ale pravda, že aj Getz (ideálne pred fl.) vyzerá dnes lepšie ako i20-ka.
11. 8. 2014 11:18
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Jistěže správná cesta: Něco z VW, něco z Peugeotu a ať to tak nerazí, tak zmršit zadek podivným sloupkem... Bravo Hjondéé, tomu říkám široko daleko nejkvalitnější design >:D

Ale jo, jak to chytlo ten Polo-styl, už se na to aspoň dá koukat. Ještě jsem zvědavý na interiér.
11. 8. 2014 11:49
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Vyzerá to, že fakt odkukali recept od VW - je to konzervatívnejšie a nekonfliktné. Línie sú sympatické a budú sa páčiť, zároveň ale prišli o kúsok identity, ktorú zachraňuje čierny C-stĺpik. Ten, mimochodom, zďaleka tak dobre nevyzerá ako na skicách, pôsobí trochu ako päsť na oko. Uvidíme naživo. Zvyknúť si ešte musím na prednú mriežku chladiča, príde mi ku zbytku auta príliš hranatá a sympatickú tvár totho auta dramatizuje trošku viac ako je vhodné. Ale celkovo :yes: , dosť dospelý dizajn.
Na interiér som tiež veľmi zvedavý. Snáď bude tiež stáť za to.
Avatar - grifith
11. 8. 2014 11:59
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Ten zatmavený zadní sloupek mi silně evokuje Yaris, ani u něj a ani zde mi to nepřijde pěkné. Je otázkou, zda-li jde o věc, kterou mají všechny modely, ale zatím jsem foto bez této "krásy" neviděl...
Avatar - pumpkin
11. 8. 2014 12:12
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Na Yarise je to len taká nechutná fólia, tu je to aspoň prepracované. Taký citroeňácky prvok.
Avatar - grifith
11. 8. 2014 12:18
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Z čeho je to vyrobeno netuším, ale ať tak či tak, není tento prvek mým šálkem kávy...
11. 8. 2014 17:00
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
idu pevne za svojim cielom, vybrali si lidra trhu, pouzivaju jeho zbrane a kazdym rokom su lepsi, uz im ostava iba prekonat svoj tien s priplatkovou politikou na azijsky sposob
11. 8. 2014 12:14
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Narozdíl od Pola nebo nové Fabky to má velmi slušný vnitřní prostor - a pozor: kufr 320l ;-)
11. 8. 2014 14:36
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Vnitřní prostor?
Ty už jsi ho viděl na živo, měřil ho, nebo v něm rovnou seděl?
11. 8. 2014 14:52
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Vnější rozměry jsou (bez záruky): 1737X4035X1505, rozvor 2570, nevím který hatch B segmetnu má např. větší rozvor - FIII to není určitě...
11. 8. 2014 17:28
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
A to máš odkud?
11. 8. 2014 20:26
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
[odkaz]

Akorát délka se tam liší...
11. 8. 2014 20:37
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Zajímavé...
Ten interiér je jasně inspirován Golfem 7, ale těžko jim to mít za zlé. A v dvoubarevné kombinaci vypadá celkem dobře. Dik za ten odkaz :yes:
11. 8. 2014 19:06
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
Nejak máš tie miery prehádzané...
11. 8. 2014 11:22
Re: KOREJEC NENÍ NAŠINEC !!!
souhlas. Fakt pěkný slušivý auto.
Avatar - frogman
11. 8. 2014 10:02
Ten pohľad spredu vyzerá ako VW...
:-O
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2014 11:28
Re: Ten pohľad spredu vyzerá ako VW...
Taky jsem to chtěl napsat, že základními rysy ze předu vypadá jako Golf.
Avatar - grifith
11. 8. 2014 10:15
ANO I NE
Při pohledu na úvodní fotku jsem se zaradoval, že proti dříve zveřejněným fotografiím to auto vypadá opravdu k světu. V této top verzi to i20 opravdu sekne. Bohužel následná, již o poznání nižší verze v červené barvě vypadá o něco hůře... U tohoto modelu bude více než u některých jiných záležet hlavně na peněžence potenciálního zákazníka. Nebude-li skrblík, bude tento Hyundai vypadat solidně. ;-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 10:17
Re: ANO I NE
ale to vsade mas tak... aj fabia za 12 000 eur vo verzii monte carlo vyzera podstatne lepsie ako zakladna htp vo verzii active za 7990 eur.... jednoducho ak chces cool vzhlad s ledkovymi svetlami hmlovkami nejakou peknou metalizou a diskami tak to nieco stoji.... zakladny rapid alebo holatko octavia su tiez dizajnove zrudicky ... tak to chodi u beznych autach... snad len premiove auta uz aj v zaklade vyzeraju tip top

vyhodou novej i20 je to ze je uz geneticky od zakladu pekne nizka siroka.... tu postacia nejake 16tky elektrony a nejaka pekna metaliza a mas paradny vzhlad zaruceny.... kdez to takej corse nepomoze ani to.... lebo vyzera stale ako vajce .. genetika kamo genetika... jak vravi arnold :yes: i20 :yes:
Avatar - grifith
11. 8. 2014 10:30
Re: ANO I NE
Nemusíme srovnávat zase pouze s domácí značkou...Třeba takové Clio či 208 vypadají k světu i v nejchudších verzích. U i20 my v chudších verzích ty tvary příliš nehrají, pěkný vzhled zaručí až nejvyšší verze, základ na mě působí až přespříliš asijským původem.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 10:43
Re: ANO I NE
teda ja ti poviem.... ze na clio alebo p208 v zaklade za nejakych ludovych "9500" eur s nejakym biednym motorcekom by si ma neprehovoril ano po 6 poldecakoch borovicky..... ten ich akoze zaklad ktory lepsie vyzera aj nieco stoji... to nie je zadarmo neboj... navyse maju tieto francuzske auta v zaklade slabsie motory ako zakladni korejci....
Avatar - grifith
11. 8. 2014 10:49
Re: ANO I NE
Ty nechápeš podstatu, já tě nehodlám na nic přemlouvat, ale o to nejde. Obě mnou jmenované vozy na to, aby vypadali k světu nepotřebují moc a vypadají i v základu použitelně, evropsky dobře ;-)
Jinak se bavím o designu vozu a ty sem zase pleteš základní cenu a volbu motorizace, asi si pleteš téma, o kterém je řeč.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 10:51
Re: ANO I NE
ved si nekupis predsa v zaklade auto... ale kupis si nejaku lepsiu vybavu... ten holy zaklad je tu skor pre firmy... tie nepotrebuju elektrony ani metalizu

a lepsie vybavena i20 ta stejne vyjde lacnejsie ako tebou spominane dobre vyzerajuce holatko od pezota ktore ma v zaklade navyse slaby motor
Avatar - grifith
11. 8. 2014 11:12
Re: ANO I NE
Pokud se podíváš na prodávané verze vozů této kategorie, tak to určitě nejsou žádné TOPy, ale právě tyto levnější mutace. Pokud vůz i v nejlevnějším provedení vypadá pěkně, ve vyšších to bude už jen lepší. Jestli k tomu, aby auto nějak vypadalo potřebuje nejvyšší výbavu, není pro mě její design něčím, co by mě zaujalo...
Spekuluješ zde o ceně, kterou vůbec neznáš, což je naprosto mimo.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 11:29
Re: ANO I NE
a ty zase spekulujes o tom ze holatko zle vyzera..... pritom ta nikto nenuti kupovat holatko... mozes si kupit za slusnu cenu aj lepsiu verziu ... ;-)

zbytocne sa natahovat o tom ktora znacka ma ake dobre vyzerajuce holatko... kazdy si kupi co chce a co uzna za vhodne a na co ma... myslim ze debata o nicom teda,
Avatar - grifith
11. 8. 2014 11:36
Re: ANO I NE
S tebou je debata v mnoha příapdech o ničem, jelikož nedokážeš pochopit její podstatu a stáčís ji někam úplně jinam. Ale to je kolorit. Pokud sis stihnul všimnout, v diskuzi nikde nikoho nenutím kupovat to či ono, jen hodnotím design, tak se vzpamatuj a zapoj mozek, než něco napíšeš!
Já spekuluji nad vzhledem? Však v článku máš fotogalerii, tak se na ni koukni, to není spekulace, ale můj názor na ukázané kousky. Ten červený není základem a už tak vypadá velmi podivně. Takže analogicky základ bude ještě zlejší...
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 11:37
Re: ANO I NE
nehadam sa..... mas pravdu so vsetkym suhlasim
11. 8. 2014 12:00
Re: ANO I NE
Teda já si ty fotky musel proklikat opravdu hodněkrát, abych našel nějaké rozdíly mezi tou hnědou a červenou verzí kromě kol... Nakonec jsem je teda našel, ale, že bych to nazval tak dramatickým rozdílem?

Jinak topper je tradičně mimo a než pochopí, o čem je řeč (pokud to vůbec pochopí), tak to vždycky zabere docela dlouho.
Avatar - grifith
11. 8. 2014 12:08
Re: ANO I NE
Osobně když jsem srovnal obě verze, tak mi ta hnědá vyjde o hodně lépe... Je to o detailech, něco udělá barva, něco jiná kola. Pro mě oříškem zůstává černí zadní sloupek, jak jsem psal výše, ani u Yarisu na mě tato "libůstka" nepůsobí dobře, i zde to je zváštní a snad bude i verze bez ní.
11. 8. 2014 15:53
Re: ANO I NE
Ono je to možná i tou fotografií. Ta hnědá verze je focená z nižšího pohledu a více se leskne (především v těch sklech a tom zadním sloupku), což může také působit trochu lépe. Mně to zase trochu připomnělo poslední Pandu. Tam je sice sklo, ale také je to z ničeho nic menší prvek než všechno okolo. Yarisu to podle mě sekne trochu více, ale souhlasím... je to takový divný designérský prvek.
Avatar - grifith
11. 8. 2014 16:29
Re: ANO I NE
Rád se nechám překvapit reálným kouskem na vlastní oči, třeba to bude v pořádku. Osobně mi více sedí "divoký" design i30ky, ale vím, že mnohým právě tento leží v žaludku a tak určitá konzervativnost může být přínosem.... Uvidíme. ;-)
11. 8. 2014 17:42
Re: ANO I NE
Jo, tak tam se řadím také, i30 a i40 se mi moc nelíbí, naproti tomu třeba sesterský Ceed mi přijde jako hodně pěkné auto. Nová i20 mi z této řady přijde asi nejpovedenější.
Avatar - Stefič
11. 8. 2014 10:32
Re: ANO I NE
k těm holátků můžeš jít i dál. Viděl jsi MBA v základu? Za 21.000€? Na parkovišti mezi Fábiema zcela zapadne. S AMG packetem je to o něčem jiném. Ovšem cenově pochopitelně také.
Takže tyhle kecy o základních verzích a blablabla jsou naprosto k ničemu. Základ je základ a ten se pochopitelně nikde neprezentuje :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 10:40
Re: ANO I NE
asi tak.... mas pravdu...... ale ja som dokonca prekvapeny kolko automobiliek si aj na tu spominanu prezentaciu zvoli kdejake divne farby... sive, sede., rozne odtiene tmavych..... kde ani nevyniknu krivky a tvary

nepochybne by aj to nove sorento vyzeralo lepsie v bordovej alebo bielej ako v tej sivoneviemakej ;-) ....
Avatar - poterienko
11. 8. 2014 11:34
Re: ANO I NE
Můžeme pokračovat nejznámějším stěhovákem jménem Škoda Octavia III, která v základu vypadá opravdu smutně oproti lepším verzím, dále namátkou třeba většina Audi A6, A4 nebo třeba A5 s halogenama na 16" v 5dv.
11. 8. 2014 10:23
Ta červená "Asta" je určena pro indický
trh...
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2014 10:55
Re: Ta červená "Asta" je určena pro indický
Trh existuje pouze tam ošklivě auto s dieselem?
Avatar - fOE
11. 8. 2014 10:32
Ale jo
Nevypada zle, lista ala clio mi taky nevadi (ikdyz nepusobi tak pekne jako prave na cliu), celkove na Hyundai docela uhlazeny design. Proc ne.
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2014 11:06
Další kvalitní konkurent?
Vypadá to pěkně.Pokud to bude v kvalitě uvnitř a jizdní jakou prošla I30tka, tak to bude hodně dobré auto a velká konkurence pro ostatní. :yes:
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2014 12:16
Re: Další kvalitní konkurent?
Podvozek je z Ria, zadní náprava má ale prý jinak uchycené tlumiče...podvozek Ria je hodnocen (AutoCar, AutoExpress atd.) jako jeden z nejlepších v B-segmentu..
Avatar - strýček BOB
11. 8. 2014 11:15
Povedené vozidlo
Velmi se povedla přední část vozu, zajímavý tvar nárazníku. Nasávací otvory jsou malé, decentní a vůbec neruší vyváženou harmonii celku přední části vozu. Za zvláště zdařilou hodnotím tu věc nalepenou na C sloupku a celou zadní část vozu, která je střídmá a uhlazená. Chromované kliky dveří, dostupné ve všech výbavových stupních, jistě ocení milovníci dostupné prémie a neokázalého luxusu. Atmosférické motory EURO 6 zase ocení milovníci rychlé jízdy a dramatického zrychlení. Motory jsou to výkonné a přitom velice úsporné. Celkově hodnotím vůz jako velmi zdařilý. Vůz je na špičce současného technického pokroku ve výrobě moderných automobilů :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 11:40
Re: Povedené vozidlo
citat od teba tolko chvaly na korejske auto to je velmi neobvykle :yes:

alebo je to snad zase ironia >:D
11. 8. 2014 12:57
Re: Povedené vozidlo
Z něčeho ta ironie opravdu kouká, ale úplně přesvědčen o ní nejsem :-)
11. 8. 2014 13:54
Re: Povedené vozidlo
Já na 110% :-)
11. 8. 2014 15:14
Re: Povedené vozidlo
U dostupné prémie, neokázalého luxusu, milovnících rychlé jízdy a dramatického zrychlení a pod. je to jasné, celkově jsem ale na vážkách :-)
11. 8. 2014 13:54
Re: Povedené vozidlo
Asi jako kdyby jsi ty pochválil BMW >:-[]
11. 8. 2014 15:17
Re: Povedené vozidlo
Nebo Opel :-)
11. 8. 2014 14:39
Re: Povedené vozidlo
Hele, že ty máš stejný generátor reklamních žvástů, jako redakce? >:D
11. 8. 2014 14:49
Re: Povedené vozidlo
Ale ten kadlák 1.4 bude dobrej, nééé >:D
11. 8. 2014 11:19
Rozčarování
A kdy příjdou ta benzínová turbíčka??? Tedy na TSI motor snad Hyundai nemá?
Rozbalit vlákno
4
11. 8. 2014 11:43
Re: Rozčarování
O motorech zatím nepadlo ani slovo, uvedený motorizace jsou anoncovaný pro Čínu.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 11:47
Re: Rozčarování
k comu su dobre turba v malom aute? na jazdu po meste a po blizkom okoli? na furikovanie po obchodnych censtrach? ....ved takyto motor musis v meste "znicit" za 3 roky...... tu je stale podla mna bezna atmosfera ta najlepsia a najspolahlivejsia volba... :yes:

ja som rad pokial klasicke atmosfery vydrzia co najdlhsie :yes: a kto chce velmi turbo moze si kupit turbo-diesel >:D
11. 8. 2014 13:45
Re: Rozčarování
Zničit za 3 roky? Ale no tak. Ono těch nepovedených atmosfér taky nebylo málo.
11. 8. 2014 14:44
Re: Rozčarování
Hej, toppere, k čemu jsou vlastně dobrá auta obecně? Vždyť tisíce let nám stačily naše nohy a případně koně, krávy, velbloudi, nebo sloni. Takovej slon, hele, ten tě normálně i přežije, ne jak Felicia, nebo půjčené staré Pajero.
Byl bych rád, kdyby sloni vydrželi co nejdýl a kdo chce auto, může si koupit playstation a zapařit GT :yes:
Avatar - Aladeen
11. 8. 2014 11:24
Hyundai vytriezvel
a predsa vyzerá dobre. Som rád , že dizajnéri vymenili dealera sortimentu . Okrem toho pri tvorení i20 asi pozvali suseda od Kie nech sa im pozrie na interiér , ktorého palubná doska sa dosť podobá tej v Optime . Za mňa jedno z najkrajších áut v segmente,som zvedaví ako to vyriešili s priestorom .
Tá 1,2 a 1,4 sú preplňované turbodúchadlom ? bola by škoda keby neboli , tí čo majú s Hyundaiom skúsenosť vedia , že tie motory veľa výkonu nepobrali a je ich potrebné vytáčať trochu viac .
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 11:31
Re: Hyundai vytriezvel
myslim ze aj podvozok je zhodny s kiou rio ( teda aspon razvor urcite ) ;-)

ano suhlas... je fajn ze dizajn hyundaiu nabral konecne spravny smer... :yes:

motory 1,2 a 1,4 budu sucasne motory bez turba z rady kappa ..... avsak ocakava sa uz aj nasadenie litroveho trojvalca s turbom ... ale asi najskor niekedy o rok alebo tak nejako.... myslim ze tych 100 koni co sucasna atmosfera ma bude stacit aj bez turba... tieto male auta su skor na bezne jazdenie nie nejake pretekanie....
11. 8. 2014 15:20
Re: Hyundai vytriezvel
Proč pořád spojuješ turbomotor s nějakým závoděním? Jel jsi už vůbec někdy autem, které mělo pod haubnou právě takový moderní civilní turbomotor?
Avatar - grifith
11. 8. 2014 11:31
Re: Hyundai vytriezvel
Hyundai zcela určitě použije pouze atmosféricky plněné benzínové motory, jelikož o přeplňovaných malých jednotkách se nic moc neví. Konzervativním zákazníkům těchto malých aut to až tak vadit nebude, ti co potřebují z nějakého důvodu turbo, se nějaký čas musí ohlédnout jinde.
11. 8. 2014 12:13
Re: Hyundai vytriezvel
No nevím, mám v Riu (2006) 1,4 71kw a na nedostatek výkonu si nestěžuju a to si myslím, že nejezdím jak louda. Ale co je fakt, tak že se musí vytáčet.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 12:38
Re: Hyundai vytriezvel
pozeram na parametre sucasnej i20 1,4ky ....

maximalka 181 a zrychlenie za nejakych 11,6s povazujem za uplne dostatocne na auto daneho segmentu ..... :yes:

nova generacia i20tky vyzera ze mozno bude aj lahsia... je nizsia a ma zrejme aj mensi odpor vzduchu ... ocakavam podobne parametre... takze to bude parada... zive auto :yes:
Avatar - wakantanka
11. 8. 2014 12:46
Re: Hyundai vytriezvel
No ja neviem, ale atmo benzín sa musí točiť každý jeden. Mne toto ako negatívum nepríde. Skôr mám pocit že mnoho vodičov sa bojí vytočiť motor do vyšších otáčok a je mi divné prečo. Vari každý už zabudol ako sa jazdí s atmosférou? Setra má o čosi novšie RIO a tiež sa sťažuje, že to nechce ísť v kopcoch a pod. Mne to auto lenivé rozhodne nepripadá, len treba trošku vedieť a hlavne v kopcoch či predbiehaní podradiť a točiť.
11. 8. 2014 13:50
Re: Hyundai vytriezvel
Jojo, já o tom vím, taky podle toho jezdím, ale po přesednutí z 1.9TDi (81kw) od našich to byla celkem změna...

Jinak říkal jsem furt, že podtáčením atmosféry roste rapidně spotřeba.

Babča má Yariska 1.0vvti a jen to trochu vytočí a už přeřazuje (motoru to očividně moc nevadí, nedusí se) a spotřeba 5,7-6l. Pak s ním jedu já podle sebe (samozřejmě né tak rychle jako s Riem, ale rychleji než babča) a spotřeba je cca 5,2-5,4l a to i s občasnou klimou).
11. 8. 2014 14:51
Re: Hyundai vytriezvel
Neroste rapidně, ale roste.
Každý motor má nějaké otáčky, při kterých funguje nejefektivněji, u NA zážehových je to cca 2200 - 3500, pod nejedou a žerou, nad jedou, ale žerou ještě více.
11. 8. 2014 21:49
Re: Hyundai vytriezvel
2200-3500?Pod nejedou a žerou,nad jedou,ale žerou ještě více?Zamrzl jsi u koncernových atmosfér?Tak to souhlas.
Avatar - pumpkin
11. 8. 2014 12:00
Ale áno...
Musím uznať, vyzerá to dobre. Síce je to poskladané z nápadov iných značiek a chýba mi tam nejaká tá hyundai identita, ale ako celok je to dizajnovo podarené. Trochu sa len obávam menších kolies, ktoré tomu môžu dosť ublížiť.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 12:12
Re: Ale áno...
mensie kolesa ublizia kazdemu autu... od trabanta po mercedes S......

ozaj co v tom aute vidis z inych znaciek..... tie napady ma zaujimaju ... odkial cerpali inspiraciu ... nebud tajnostkar
Avatar - pumpkin
11. 8. 2014 13:12
Re: Ale áno...
Citroen, Ford, trochu koncern.
11. 8. 2014 19:17
Re: Ale áno...
Ale kdeže. Stačí sa pozrieť trochu do minulosti, bola doba, keď mal aj 5-metrový Mercedes 13" kolesá a napriek tomu vyzeral skvelo.
11. 8. 2014 12:11
Tady lépe vyniknou tvary a proporce:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 12:14
Re: Tady lépe vyniknou tvary a proporce:
dobre videjko dik.... a aj toto vedla hned je fajn
www.youtube.com/watch?…
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2014 12:49
Facka pro Fábii
Tak takhle bych si představoval, jak by měla vypadat nová Fábie a ne ten paskvil co vznikl
Bravo Hyunday :yes:
Rozbalit vlákno
18
11. 8. 2014 12:51
Re: Facka pro Fábii
Je to skutečně pěkné.
Ale Fabia je Deutschland a má TSI.
11. 8. 2014 13:31
Re: Facka pro Fábii
Bohužel, od té doby co Škodovky "maluje" ten slovenský mistr, se mi žádná nová nelíbí, ať se snažím jak snažím, a to Škodovce fandím. Je to všechno tak primitivně hranaté. Opravdu nevím co příští rok nového koupím, nevím jestli mne síla značky dokáže udržet.
11. 8. 2014 17:06
Re: Facka pro Fábii
tak si vytahni uz konecne hlavu z * a nebudes chapat ze jsi to vydrzel tak dlouho
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2014 19:29
Re: Facka pro Fábii
tak si vytahni uz konecne hlavu z * a nebudes chapat ze jsi to vydrzel tak dlouho

to je jako na mě?
11. 8. 2014 20:54
Re: Facka pro Fábii
Zobraz si diskusi ve stromu.
A coswortha neřeš...
Avatar - Đawson
11. 8. 2014 13:50
Re: Facka pro Fábii
ještě ani nevylezla a už je paskvil ?
naopak, kabaň dal škodovce směr a musím říct, že designově sou to první škodovky, co se mi i líbí
btw: fabia 3 v top výbavě vypadá hodně slušně!
ale to i tento hjůndé, bohužel s klesající výbavou klesá i vzhled ( což platí u obou vozů )
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2014 13:55
Re: Facka pro Fábii
Já mám jiný názor, ano Kabaň nastolil směr designu Škody a dobrý, ale od prototypu ke konečnému kusu se s designu stane nudná kreace. Chápu že mu koncern dost svírá ruce, věřím že v jiné automobilce by dokázal mnohem více kdyby mu pustili ruce
11. 8. 2014 14:36
Re: Facka pro Fábii
Jsi ji už viděl ?
11. 8. 2014 14:47
Re: Facka pro Fábii
Se soudem počkej, až novou Fabii uvidíš na živo.
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2014 16:27
Re: Facka pro Fábii
a jak si myslíš že nová Fabia bude vypadat, stejně jako nová Oktávia a nebo Rapid, akorát menší ;-)
11. 8. 2014 17:29
Re: Facka pro Fábii
Jistě, ale tom případě mi to zrovna jako facka nepřipadá.
11. 8. 2014 17:31
Re: Facka pro Fábii
Souhlas, žádná facka se konat nebude ;-)
11. 8. 2014 18:49
Re: Facka pro Fábii
tento novy Hyundai sa mi paci. Zobrali predok z Peugeotu 208, bok Citroen, C stlpik Fiat Panda ci Mini a maju odrazu slusive auto. Konecne Hyundai pochopil, ze ak chce predavat auta, musi prisposobit design regionu, kde auto predava. Podobne ako to urobil Peter Schreyer s Kiou.

Ale ze by to bola facka novej Fabii, ktora este ani verejne nebola predstavena je dost silna kava. Ale nechajme tomu cas a potom uvidime. Rozhodne Skoda vdaka koncernu ponuka modernejsiu tecniku a som fakt dost zvedavy na porovnanie vnutorneho priestoru. Zatial je znamy len objekm kufru, kde ma trocha navrch Fabia, ale dolezitejsi bude udaj o priestore vo vnutri. Kto chce kufor, kupi si kombik s 530 litrami.

Co sa Kabana tyka, je to moj subjektivny nazor, ale Skodovke prave ze pomohol. Tie ostre linie su spolocnym znakom pre cely koncern, takze Skoda sa k tomu len pripojila, ale treba uznat, ze jej to slusi. Rapid, Spaceback, ale aj Octavia su prijemnym spestrenim ciest i ked pravda hlavne v lepsich vybavach. Pokial by aj novy Superb vyzeral tak, ako na poslednych obrazkoch, teda hlavne kombik, potom klobuk dolu pred Jozefom.

Martin, predpokladam ze si lepsi frajer na vino, ako na design. Tak zbehni do sklipku a daj si na mna do sklenice Andre.
Avatar - Martin911Turbo
11. 8. 2014 19:31
Re: Facka pro Fábii
naopak mě design provází celý život
Škoda je uťáplá, kdyby se mohl Kabaň více projevit byla by Škoda značkou kterou bych si koupil, takhle je u mě stále mrtví brouk...
11. 8. 2014 20:44
Re: Facka pro Fábii
To by mně zajímalo, v jakém smyslu tě ten design v životě provází. Kdybys byl profík, tak bys u vztahu svébytného a nezkopírovaného designu Škody proti dortu od německého pejska a korejské kočičky sice mluvil o facce, ale přesně opačným směrem.
11. 8. 2014 21:46
Re: Facka pro Fábii
Svébytný a nezkopírovaný design Škody?To je dobrý fake. >:D Problém Škody je,že už ustupuje i od tolik proklamovaného minimalismu a přidává zbytečně prolisy.Inspirace,kopírování je tam naprosto zřejmé.
12. 8. 2014 07:52
Re: Facka pro Fábii
Kopírování odkud?
12. 8. 2014 21:22
Re: Facka pro Fábii
Od Fiatu?Silně mi připomíná nový design Škodovek Stillo.Ostré hrany a rovné linie používají výrobci aut opravdu hodně dlouho.Rád bych viděl co je na Dněšních Škodovkách originální.
Avatar - aproximus
11. 8. 2014 12:54
trochu
z toho cítím design PSA. jinak to není nejhorší. oproti předchůdci jak nebe a dudy.
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2014 13:26
Re: trochu
Z boku C4 Picassso, ale tentokrát bych jim to nevyčítal, není to zas tak nápadné jak minule, všechno je něčemu občas podobné když musí splňovat stejný účel. To auto !
11. 8. 2014 13:22
To je co?
Tak toto "auto" sa dizajnovo hrubo nevydarilo. Dokonca prekonáva aj etalon hnusu: fabiu 2... Samozrejme, môže to jazdiť pekne, ale ten dizajn... Doteraz ostáva najkrajším kórejským autom Ceed 1 a trufnem si povedať že aj ostane.
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2014 20:53
Re: To je co?
S posledním souvětím naprosto souhlasím.
Avatar - chetoos
11. 8. 2014 13:37
Protivník Fabie
Musím uznat, že nová I20 je opravdu nádherné auto. Co se týče desingu tak to Hyundai/Kia umí. Oproti stávající I20 je to skok kupředu. konečně muže oslovit i mladou klientelu. Věřím, že i v interiéru bude vše dobře a kvalitně zpracováno. Doufejme, že i motory a jízdní vlastnosti budou na vysoké úrovni. Určitě i cena bude velice zajímavá a bude zahrnovat bohatou výbavu. Musím před Hyundaiem smeknout. Jestli to auto bude jezdit tak dobře jak vypadá, tak se nová a šeredně spackaná Fabia má čeho bát. Nová I20 je i hezčí než Fabia, která nepřináší nic nového a vypadá jako menší Rapid. Už se těším na první testy a články. Fabie klepej se strachem :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 15:34
Re: Protivník Fabie
ja sa skor obavam ze skoda sa vracia na pozicu v koncerne aku mala za cias felicii v 90-tych rokoch.... obavam ze sa vw nepripusti aby fabia konkurovala polu ako pri pvej generacii kde fabia polo dokonca predcila...... obavam sa ze nove skodovky zacnu byt technicky kompromis ( ako napriklad rapid alebo aj octavia kde 1,4 tsi nema vzadu viacprvok pricom golf ma.... ) a zacina sa setrit pritom stale moc lacne nie su ale naopak..... skoda zacina byt akosi uz opat zatlacovana pod vw.....

naopak je to prave hyundai a kia ktori technicky dupli na plyn a dnes su velmi sikovni kvalitni a udavaju tempo
:yes:
11. 8. 2014 20:48
Re: Protivník Fabie
Co čekat od někoho, kdo považuje ix35 - asi nejhnusnější auto ve vesmíru - za "elegatní"... 8-s
Avatar - rohYpnol
11. 8. 2014 23:30
Re: Protivník Fabie
Věřím, že i v interiéru bude vše dobře a kvalitně zpracováno. Věřím? Spíše doufám >:-[]

Doufejme, že i motory a jízdní vlastnosti budou na vysoké úrovni. Doufejme? Přáli bychom si ...

Šeredně spackaná Fabia se má čeho bát. Ta Fabia, kterou ještě nikdo neviděl? Že ty se živíš jako kartářka >:D >:-[]
11. 8. 2014 13:45
Nic pro českého zákazníka...
Super ,auto pěkný,žádný modní výstřelek..Až se dostane na trh,vzniká otázka ,kde ho koupit. Díky vedení importu panem Vošickým a jeho politice "Kup si co chceme my " ,budeme v brzké době jezdit pro auto nejspíš do Německa, Rakouska a jiných okolních států.Měl jsem zájem o model vozu i30 WG ,kde jsem si nastavil výbavu a bylo mi řečeno,že to nejde.V Německu na mojí poptavku odpovědeli hned,žadný problém.Dealer ,kde jsem byl už není a dalších 20 prodejních míst.Co to má znamenat????
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
11. 8. 2014 16:08
Z Oplu...
do PSA.
Rozbalit vlákno
3
11. 8. 2014 17:32
Re: Z Oplu...
a možná ještě dál >:D
11. 8. 2014 19:18
Re: Z Oplu...
A možno aj trochu krížom...
Avatar - rohYpnol
11. 8. 2014 23:25
Re: Z Oplu...
ale uznej, že umí >:-[] ;-)
11. 8. 2014 17:20
Krok správným směrem
Tak vzhled nové i20 mě velmi příjemně překvapil. Zatímco i30 a ještě více i40 jsou pro mě naprosto nestravitelní exoti, toto autíčko se mi vysloveně líbí. Tak teď ještě, aby dokázali pořádně naladit podvozek. Jízdní vlastnosti současné i20 jsou totiž při ostřejší jízdě po nerovné vozovce velice "dobrodužné" a to to ještě říkám diplomaticky...
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2014 17:32
Re: Krok správným směrem
No vyvarovali se vlnobití a i20 tak vypadá celkem slušně ;-)
11. 8. 2014 18:39
Hnědá je dobrá
Musím se přiznat, že fluidní dizajn přímo nesnáším a auta "postižená" tímto směrem považuji za hnusná. Ovšem nová I20 je první Korejec, který se mi doopravdy líbí a vůbec v té hnědé nemá chybu. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2014 19:32
Re: Hnědá je dobrá
raz to muselo prist ;-) ... systematicky siel hyundai krok za krokom stale vyssie a vyssie po kazdej stranke... je fajn ze uz tuto znacku ludia zacinaju vnimat uplne inak ako tomu bolo pred 15 rokmi.... ved aj skoda je dnes inde ako kedysi... naopak mam pocit ze premia ako taka uz zacina stracat ten naskok a tu vynimocnost a dotahuju sa na nu dnes uz aj bezne auta ..... rozdiely medzi spickou a priemerom sa z roka na rok defakto zmensuju a nejedno nepremiove auto moze mat vybavu ako premiove len nema to spravne logo na maske .... zleho auta uz dnes niet... az na par vynimiek na vychodnych trhoch

i20 bude na spici segmentu podobne ako nova i10 v miniautach ... karta sa uz obracia ... tak ako som pred rokom dvomi troma predpokladal ;-)

este par rokov a korejci budu lidrami aj v inych segmentoch :yes: dajme korejcom este 10 rokov a aj premia bude mat strach :yes: novy genesis vyzera uzasne... po par prestudovanych testoch si dovolim tvrdit ze sa pozerame na premiove auto.... akurat nema to "spravne logo" ktore mnohym najviac chyba ku stastiu bez ohladu na skutocne kvality auta
11. 8. 2014 20:22
Re: Hnědá je dobrá
To všetko vieš z pár fotiek?
11. 8. 2014 20:51
Re: Hnědá je dobrá
Co z fotek...to ví z názvu! >:D
Avatar - rohYpnol
11. 8. 2014 23:20
Re: Hnědá je dobrá
názvu automobilky >:D
Avatar - rohYpnol
11. 8. 2014 23:24
Re: Hnědá je dobrá
no hlavně v motorizacích se nová i20 opravdu posouvá o galaktické skoky >:D >:D

Proč jen leadři jako Polo nebo Corsa základ neměnili a zapracovali právě na motorizacích a technice >:-[] ?
11. 8. 2014 20:14
.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Typhoon
11. 8. 2014 20:49
Re: .
zvenku huj a uvnitř fuj. S tímto se budou na konkurenci dotahovat ještě hodně dlouho...
11. 8. 2014 20:50
Re: .
Jo, děs. Ale nová i20 na té fotce není.
12. 8. 2014 12:31
Re: .
Nie je, samozrejme. Ale tipujem, že sa príliš líšiť nebude. Daj boh, aby som sa mýlil.
12. 8. 2014 00:43
Re: .
Hmm, nevím, proč odkaz na interier jiného vozu, Hyundai HB20, určený pro Jižní Ameriku. To je docela úlet >:D >:D
12. 8. 2014 12:30
Re: .
To nie je úlet, ono by to nejak tak kľudne mohlo vyzerať. Ten dizajn je kvapku nový a pritom dosť unisex na to, aby ho zniesla aj Európa. ;-)
12. 8. 2014 16:28
Re: .
No uvidíme, pro Indii je přístrojovka také jiná (viz. odkaz někde výše na prospekt). Díval jsem se na zbylé obrázky i20 pro Jižní Ameriku, jsou fakt jiní :-). Mají dokonce i verzi HB i20x, tedy něco na způsob oplastované ix20 Cross [odkaz]
Avatar - dolfi
11. 8. 2014 20:26
Hyundai zraje jak dobré víno...
... s každým novým modelem je stále lepší... :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2014 20:53
A kde se bude tankovat
do toho červeného? Na obrázcích nikde nevidím otvor pro tankování :-) Není ani vpravo ani vlevo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dolfi
11. 8. 2014 21:20
Re: A kde se bude tankovat
Přímo u motoru, jako u Traboše >:D
Avatar - praděda7
11. 8. 2014 21:00
Hyundai
.......takové Audi tu již jednou bylo a byla to střela vedle...........
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dolfi
11. 8. 2014 21:20
Re: Hyundai
Hmm, ale za cenu toho Audi si koupíš dvě i20 ;-)
11. 8. 2014 21:01
Hezké a prostorově dostatečné auto.
Podle mě bude kvalita vozu odpovídat běžnému průměru a na našem trhu své kupce rozhodně najde. Jo, a nebude se tolik krást jako vozy koncernu :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2014 21:34
plny pocet bodu
Nemuzu na tom najit zadnou chybu, je to o dost lepsi nez predchudce :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
11. 8. 2014 23:16
Re: plny pocet bodu
to zas nedalo tolik práce :-!
Avatar - Ji/Ri
11. 8. 2014 21:48
Opět ne
...další kopírovací lekce..... Jondé kopíruje o dušu.... :-( 8-s
Rozbalit vlákno
7
Avatar - rohYpnol
11. 8. 2014 23:17
Re: Opět ne
Možná kopíruje, výsledný mix ale vypadá velmi vkusně. Jedniné, co se dá vytýkat, je absence výraznější osobitosti.
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2014 09:31
Re: Opět ne
..ano, vystihl jsi to přesně. Stál jsem vedle té jejich 7er. Auto je obrovské, naleštěné, mohutné. Ale chybí mu duch..... takové to: ty voe to je dělo... tento pocit se nedostává.... bohužel ;-\
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 20:43
Re: Opět ne
Genesis je nádherný. Ale že bych si jej vybral místo Lexusu? Tak to by mě nenapadlo ani ve snu ;-)
12. 8. 2014 00:48
Re: Opět ne
Možná kopíruje možná ne. Někde jsem četl článek, který srovnával různé automobilky a jejich vozy. Závěr, moc automobilek, velké skupiny zákazníků se stejnými preferencemi a tím jsou dány hranice "experimentů" a "inovací" vzhledu apod.
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2014 09:32
Re: Opět ne
No asi ano.... nicméně... podivám se na Opel, VW, Ford, Skoda, PSA .... tam nemám pocit kopirungu ani v pidi procentu.
12. 8. 2014 16:17
Re: Opět ne
Nevím, zda je dobrý příklad VW a Škoda, že nekopírují od sebe. Resp. přebírání od WV. Ale je to jeden koncern ;-).
Další otázkou jsou samotní designeři, kteří mají nějaké školy (podobné či absolventi stejných), vedení, třeba přechází mezi studii apod. Tedy potom i ten nádech kopírování, přece není problém, že jedno studio, dělalo pro několik automobilek (současně nebo v průběhu let). Třeba první i20 (od 2009 do FL) a Opel Corsa mají stejné "rodiče".
12. 8. 2014 22:11
Re: Opět ne
Ano - jde o to, že u tohoto koncernu se tvoří design pro (téměř) všechny značky (VAG) z jednoho centra (v Postupimi). "Lokální" šéf designu (tedy i Kabaň) má pak jen velmi úzké možnosti něco upravit, možná i navrhnout, ovšem pak i obhájit. A ještě je tu jedna věc: "kalhoty po starším bráchovi" - nebo-li, co Audi odnosí, to Škoda donosí (zadní světla, boční prolis).
No a designeři jsou trochu jako fotbalisté - přestupují z týmu do týmu, ale hrají tak trochu stále svojí hru. V tom máš také pravdu.
Avatar - rohYpnol
11. 8. 2014 22:40
Děvečka pro všechny
Zástupci všech značek si přijdou na své, zkrátka takové mezinárodní kuchyně. Proč jen mám pocit, že jsem snad každý z detailů už nejmíň tucetkrát viděl 8-s ?

Single-frame, zadní zatmavené sloupky, boční linie oken, trocha rukopisu kie od schreyera, ...

Jako celek ale OK, nemám dalších námitek. V některých odstínech mu to sekne a když to porovnán s tím, co zatím bylo vidět z nové Fabie (což je téměř vše), tak jednoznačně smekám - před Hyundai.

Přesto vidím třídní designové premianty jinde - aktuálně očekávaná Mazda 2, FL Yarise a nová Corsa. Hyundai určitě nezklame, ale schází mu osobitost.

Takže první dojem ode mě dobrá dvojka :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
12. 8. 2014 08:25
Re: Děvečka pro všechny
K designovým premiantů, co třeba Polo, Switf, Clio, Grande Punto?
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 17:57
Re: Děvečka pro všechny
Grande Punto, Polo i Swift už jsou notně okoukané, což v porovnání s uvedenýma novinkama je znát. Clio je fajn, ale já upřednostňuji výše uvedené. Vlastně mám docela pocit, že Japonský pohled na design mě jednoduše oslovuje mnohem víc.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 10:00
Re: Děvečka pro všechny
faceliftovany yaris ako dizajnovy premiant? to hadam nie

vacsiu zrudicku v tejto treide hadam ani nenajdem, mozno to auto s tou tlamou co zerie deti je osobite.... ale neviem ci v tom spravnom a pozitivnom slova zmysle
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 20:42
Re: Děvečka pro všechny
Vzhledem k tomu, že nevíš ani to, že nová i20 v sobě nese designové prvky poloviny svých konkurentů, tak to, že nevíš, je zcela v pořádku :-!
12. 8. 2014 07:29
C-sloupek z Picassa
Taky vám to tak připadá ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2014 09:26
Re: C-sloupek z Picassa
...nejen c sloupek..... ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 09:56
je to pruser
pri lepsom pohlade zistujem ze to auto ma okruhle kolesa.... cize ide o prvu kopiu eropanov..... pri dalsom lepsom pohlade zo spy fotiek zistime ze ma aj okruhly volant ... dalsia kopia europanov.... neda sa nevsimnut ze smerove svetla su ukryte v spatnych zrkadlach... opat slo o kopirovanie od europanov.... ale to je len zaciatok... pri pozornejsom pohlade zistime ze auto ma pod kapotou klasicky spalovaci motor... co je tiez kopirovanie europskeho vkusu.... dalej mame tu klasicke sedadla ako v europe... mame tu antenu na streche.. co tiez vymysleli europania.... vyfuk konci v zadnej casti auta... co je bohuzial pre korejcov tiez okopceny technicky prvok.... kedze korejci chceli povodne vyviest vyfuk na strechu.... a takto mozeme pokracovat dalej... chromovane klucky su tiez nicim inym ako europskou kopiou... asi to videli na alfe romeo tak si povedali ze aj my take chceme .....korejci nevedia ani vlastne klucky spravit.... ostuda nad ostudu ... ale to je vsetko len zaciatok... pri hlbsom a detailnejsom pohlade zistime ze vlastne cele auto narhovali europania... to je dalsi pruser... je toho viacej .... ja pevne verim ze casom sa to zlepsi a pridu uz konecne s niecim vlastnym ... nejakym vlastnym premiestnovadlom co sa nebude podobat na ziadne europske auto aby bol kazdy spokojny ... povedzme s nejakym lietajucim tanierom spalujucim ryzu .... snad potom to bude ok :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
12. 8. 2014 13:37
Re: je to pruser
Tvůj pohled mě nepřekvapil. :-)
Avatar - pallas
12. 8. 2014 14:06
Re: je to pruser
baví ťa to stále?
tu máš link a môžeš sa kochať.
verzie, farby, motory, recenzie, všetko o tomto novom zázraku
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 20:40
Re: je to pruser
To by se ovšem musela vyplnit předpověď Paroubka, aby měli Korejci od koho kopírovat >:-[] :-!