Take fandim vodiku, ale nemyslim si, ze jsou baterky k nicemu. Pro dojizdeni do prace muzou vyborne slouzit uz ted. Dojezd se urcite v blizke dobe zdvoj az trojnasobi, ale dalsi zlepseni akumulatoru je tezke predvidat. Mozna mezitim prevezmu vladu H2.
Mně taky, ale speciálně sedan Peugeota vypadá naživo podstatně hůř, naž na fotkách. Tohle ale vypadá hodně dobře, vybavila se mi Ampera. Vodíku taky fandím - na dlouhý trasy vodík, na krátký elektrika, to je podle mně budoucnost - nabíjení v noci, když je celkově menší odběr. Vodík není tak slepá cesta, jak se snaží někteří naznačit, paradoxně Fukušima ukázala, jak se vodík dá vyrábět. U jaderných reaktorů čtvrté generace je vodík "odpad", to by byl ideální stav. Rozhodně je lepší diverzifikovat vývoj a uvědomit si, že koncentrace na jednu technologii (hybridy...) je cestou do pekel.
Predná maska = kombinácia Opel Ampera + Peugeot 508
Zadok = Peugeot 508
- obyčajne narážky na napodobovanie beriem s rezervou, ale ta predná maska (ten previs horný) a hlavne štýl zadných svetiel... ako keby 508 z oka vypadli...
Phil Zak, jeden z dnešních šéfdesinérů Hyundaie, si při odchodu z GM s sebou odnesl samozřejmě evoluční obrázky Opelu Ampera, žádného Peugeotu. Uplatnily se začerněné přední sloupky ("motocyklová přilba") z Velosteru. A pokračuje tichý ústup od bujarých bionických tvarů. Ovšem pokud je tenhle model zamýšlený do portfolia vyšší kasty Hyundaie (dnešní rodina Genesis), jak nasvědčuje i jiné logo než opilé H, je docela možné, že Hyundai dost výrazně designově odliší "affluent" a "mass" segment svých modelů.
Pokud jde o pohon, patří právě Hyundai mezi firmy, které hodně investovaly do vývoje baterií - společně s LG mají joint venture na novou generaci lithium-polymerových "suchých" baterek, které jsou podstatně lehčí, prostorově úspornější, bezpečnější a mají větší výdrž. Čili, když Hyundai souběžně pracuje na vodíku, neznamená to ani náhodou, že by ztratil zájem o plug-iny a elektrohybridy.
Dokud se nezačnou masivně provozovat jaderné reaktory 4.generace, je jakékoliv vodíkové hospodářství nesmysl a utopie. Dnes se totíž vodík vyrábí naprosto neekologicky z ropy, protože výroba elektrolýzou je nemožná - spotřeba elektřiny by byla ohromná, nevyplatilo by se to ani kdyby to celé dotovala EU.
Jedině reaktory 4. generace budou produkovat vodík levně a ve velkých objemech, bohužel do jejich vývoje nejde dostatek peněz a tak se jejich realizace neustále opožďuje...