Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Sonata: První modernizace nové generace a motor 2,0 Turbo (202 kW, 365 Nm)

V lehce modernizovaném Hyundaii Sonata pro Jižní Koreu se nově objevuje dvoulitrový čtyřválec o výkonu 202 kW.
Zpět na článek
21. 7. 2011 08:04
21. 7. 2011 12:28
21. 7. 2011 14:39
21. 7. 2011 14:41
21. 7. 2011 14:57
21. 7. 2011 14:45
21. 7. 2011 14:56
21. 7. 2011 23:42
22. 7. 2011 08:18
22. 7. 2011 16:31
21. 7. 2011 09:31
21. 7. 2011 09:38
21. 7. 2011 10:25
21. 7. 2011 11:11
21. 7. 2011 11:08
21. 7. 2011 11:26
21. 7. 2011 11:38
21. 7. 2011 11:43
21. 7. 2011 11:43
21. 7. 2011 12:09
21. 7. 2011 12:22
21. 7. 2011 18:53
21. 7. 2011 18:59
21. 7. 2011 20:21
21. 7. 2011 20:34
21. 7. 2011 21:03
22. 7. 2011 10:45
26. 7. 2011 22:56
21. 7. 2011 21:09
21. 7. 2011 11:45
21. 7. 2011 11:45
21. 7. 2011 11:48
21. 7. 2011 12:09
21. 7. 2011 12:25
21. 7. 2011 12:37
21. 7. 2011 12:40
21. 7. 2011 12:50
21. 7. 2011 21:08
21. 7. 2011 13:01
21. 7. 2011 20:05
21. 7. 2011 22:12
23. 7. 2011 10:31
21. 7. 2011 13:04
21. 7. 2011 13:11
21. 7. 2011 12:57
21. 7. 2011 13:20
21. 7. 2011 12:35
21. 7. 2011 13:01
21. 7. 2011 13:04
21. 7. 2011 14:01
21. 7. 2011 12:48
21. 7. 2011 13:00
21. 7. 2011 13:16
21. 7. 2011 13:22
21. 7. 2011 14:42
21. 7. 2011 11:30
21. 7. 2011 12:37
21. 7. 2011 14:11
21. 7. 2011 14:46
21. 7. 2011 14:17
Avatar - Choochoo
21. 7. 2011 08:04
Hyundai
Nove prichozi motory lehce svymi parametry valcuji koncernovy prumer. Myslim ze Hyundai/Kia ma hodne dobre naslapnuto a to po celem svete :yes: Vzpominam na nedavny clanek o nove pripravovanem koncernovem motoru 1,8 125kW, kdepak je ten naskok diky technice >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 12:28
Re: Hyundai
Máš značně zkrácený rozhled. Parametry motoru jsou super, o tom žádná. Ale proč by měl koncern rvát do aut 200KW dvoulitr, když do passata je k dispozici 3,6 220KW a do Superbu 3,6 191 KW. Do Audi A4 mají 3,2 FSI 195KW.
Tak proč by honili motor, když mají jiný větší.

A k tomu 1,8TSI: Do audi jde v tuto chvíli objednat :
1,8 TFSI 88 KW
1,8 TFSI 118 KW (později oněch 125KW)
2,0 TFSI 132 KW
2,0 TFSI 155 KW
3,2 TFSI 195 KW
popřípadě S4 3,0 TFSI 245 KW

U Passatu máš k dispozici:
1,4 TSI 90 KW
1,4 TSI 110 KW
1,8 TSI 118 KW
2,0 TSI 155 KW
3,6 V6 FSI 220KW

Nevidím tam jediný důvod nahonit tam dvoulitr. Nebo ti připadá to spektrum malé?
21. 7. 2011 14:39
Re: Hyundai
Nesouhlasím. Lepší 2 litr s turbem než těžkej 3,6 V6. Na co se tahat s těžkým motorem nad přední nápravou?
Avatar - Choochoo
21. 7. 2011 14:41
Re: Hyundai
Co pomer cena/vykon ?
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 14:57
Re: Hyundai
už víš kolik bude ta Hyundai s tímhle motorem stát?
Avatar - iudex
21. 7. 2011 14:45
Re: Hyundai
Len 2 poznámky: 3,2 nie je TFSI, ale atmosféra FSI.
A môžeš staviť svoj mesačný plat na to, že v budúcej generácii A4 ten 3,2 V6 nebude, ale bude tam práve nejaký fúkaný štvorvalec, obdobne ani 3,6 VR6 v Passate. ;-)
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 14:56
Re: Hyundai
jj to jsem se jen ukliknul mezi těmi všemi TFSI.
Jinak nikde nepopírám, že šestiválce nahradí čtyřválce. Jenom jsem reagoval na výkřiky korejcofilů, kteří se tu rozplývají a staví to hned nad Audi. Jediná podstata mého sdělení je ta, že v součastné době mají motory postavené jinak a nemají důvod mít silnější dvoulitr v nabídce. To že v přístí generaci to bude nejspíše jinak, je prostě fakt.
21. 7. 2011 23:42
Re: Hyundai
zapomenul jsi na 3,8 V6 s 223KW ..... Hyundai
Avatar - kari.laz
22. 7. 2011 08:18
Re: Hyundai
já jsem ho nikde nevzpomínal schválně. Předpokládám, že v Sonatě ani nebude.
22. 7. 2011 16:31
Re: Hyundai
Nějak jsem tě nepochopil...Ty říkáš: "VW se nemusí momentálně honit za dvoulitrovým turbem, když má svojí 3.6 FSI", tak mi ale odpověz, proč se teda za ním honil Hyundai, když má v nabídce 3.8??
21. 7. 2011 09:31
Zdá se mi
to, nebo mám vlčí mlhu - jako nedesignér a prostý uživatel vidím na některých fotkách náznaky designu mercedesu........... Jinak k dvoulitrovému turbu - paráda.... jen prosím do manuálu pro řidiče napsat, jak se k turbu chovat......jinak bude spousty rozladěných uživatelů..... Takže soudruzi - povím Vám to asi takhle... Hned po startu to pořádně ohulit - nejlíp do červených a každý rozjezd do plnejch - otáčkoměr se musí prolítnout, jak splašená japonská studentka při návštěvě Justina Bobra na letišti. Na teplotu chladiva a oleje se vykašlete - je jejich povinností chladit a mazat, takže co je Vám po nich. Jak si někde takhle zařádíte a budete chtít zastavit - dupněte na brzdy a ještě ve smyku, kterým to stavíte před barák, vypněte klíček - ušetříte decku paliva......
Rozbalit vlákno
4
Avatar - T613
21. 7. 2011 09:38
Re: Zdá se mi
v tom autu uvidíš vše co chceš.. tu Subaru, tu Mercedes, jinde zase Ford. ;-)
Avatar - 4hill
21. 7. 2011 10:25
Re: Zdá se mi
a panel klimatizace z Volva :-) Ale jinak je to pěkný vůz za slušný prachy..to jo. :yes:
21. 7. 2011 11:09
Re: Zdá se mi
Subaru nééé - tak ošklivý to nejní ;-) >:D
Avatar - T613
21. 7. 2011 11:11
Re: Zdá se mi
o tom to je >:D
Já vidím v přídi Legacy a zase kolega Podpolanec Insignii. Co chceš, tak tam vidíš ;-)
21. 7. 2011 10:31
Predok ako Insignia
straca sa unikatny design jednotlivych automobiliek .... :-(
Rozbalit vlákno
0
21. 7. 2011 11:08
A6
Takze, nedavno prisla na trh A6...
A ked si porovname parametre motorov, je jasne kto ma naskok vdaka technike >:-[]
2,8 FSI (150kW)
3,0 TFSI (220kW)
a to su oba motory 6 valce...

vs

Hyundai 2,0T (202 KW)

nehovoriac o tom, ze Sonata je kategorie A4 a najsilnejsi benzinovy dvojliter je o vykone 155kW.

Hyundai
:yes:
Rozbalit vlákno
40
21. 7. 2011 11:26
Re: A6
Až uvidíš křivku toho korejskýho motoru, už se tak smát nebudeš. ;-)

Mimoto, u Audi je možnost S4 a zanedlouho i RS4.
21. 7. 2011 11:38
Re: A6
Na to nemusí vidět křivku ;-)

Sonata bude v Koreji nově nabízena s dvoulitrovým přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 202 kW (271 k) při 6000 ot./min, točivý moment 365 Nm je k dispozici mezi 1700 a 4500 ot./min.

Plochý krouťák a špička výkonu o 1500-2000ot/min výše než u nafty, co je špatně?
21. 7. 2011 11:43
Re: A6
Já tomu prostě nevěřím, zatím ani jeden motor od korejců, co jsem zkoušel, nejel tak, jak vypadaly parametry. Nemám důvod se domnívat, že teď to bude jiné. ;-)
Avatar - Choochoo
21. 7. 2011 12:09
Re: A6
Ono to může být spřevodováním, které pak ty parametry zabijou ;-\ Nemám zkušenost. Myslim, že nastávaj časy kdy se další šikmooký národ začne trochu pousmávat nad náskokem díky technice ;-)
21. 7. 2011 12:22
Re: A6
Audi může být v klidu, kdo ale zapláče, tak to jsou Italové a Francouzi, ty Korejci brzo sežerou.
Avatar - GM.rja
21. 7. 2011 18:53
Re: A6
Audí možná, ale Shitwagen jistě ne, pro jejich Passssssat už to taková legrace nebude >:-[]
21. 7. 2011 18:59
Re: A6
Aha, a to, že je Passat nejprodávanějším modelem segmentu D v celé Evropě, zajisté ... nevíš, co? 8-s
Avatar - GM.rja
21. 7. 2011 20:21
Re: A6
Však říkám - všeho do času, taky na něj dojde. A naštěstí jinde ve světě na to mají i jiný názor >:D
21. 7. 2011 20:34
Re: A6
Na to, že bys už měl mít i rozum, tak tvé názory postrádají náznak logiky... 8-s
Avatar - GM.rja
21. 7. 2011 21:03
Re: A6
Myslím, že jsem Vás v žádném příspěvku neurazil, že? Ale to je tady asi typická reakce fxfagnistů, když dojdou slova ...
22. 7. 2011 10:45
Re: A6
Narážel jsem na to, že než někdo sesadí Passata, tak bude muset rozdupat všechny ostatní, a to včetně Audi, a jak ti možná dojde, k tomu si napsal "Audí možná, ale Shitwagen jistě ne", čož právě postrádá byť jen náznak logiky.

Vím, že asi potřebuješ napsat něco hodně vyhraněného a použít několikrát ve spojení s VW slovo "šit", tímto si ale respekt ani úctu nezískáš...
Avatar - GM.rja
26. 7. 2011 22:56
Re: A6
Nevíte vůbec nic o tom, co jsem chtěl napsat, stále jste to nepochopil a už vůbec nepotřebuji získávat respekt někoho, kdo pomlouvá vše, co není od fxfágenu. K té zmíněné automobilce to slovo celkem sedí vzhledem ke kvalitě její produkce, kterou mimochodem přiznává sama délkou záruky na své "produkty" (jejda, to se tu nesmí říkat ;-)), ale to je vedlejší.
Extrémně vyhraněné názory tady padly první z Vaší strany, pouze vyrovnávám účet. Ale hlavně - bylo to bez urážek Vaší osoby, Vy jste se bez nich neobešel :-)
21. 7. 2011 21:09
Re: A6
Možná jsi toho moc nevyzkoušel. :-!
21. 7. 2011 11:45
Re: A6
Papírově vypadají parametry hvězdně. Uvidí se v reálu, jaký bude projev motoru. Hodnota kroutícího momentu ve vztahu k uváděnému rozsahu je až neuvěřitelná.
Avatar - Sosa
21. 7. 2011 11:48
Re: A6
pokial viem tak VAG ma 2.0 TSI 199kw
Avatar - iudex
21. 7. 2011 12:09
Re: A6
A dáva ju do áut strednej triedy? ;-)
Pokiaľ viem, iba do športových derivátov kompaktov (Golf, Rocco, Leon, S3). Teda Sonata s týmto motorom v strednej triede nemá priameho konkurenta.
21. 7. 2011 12:25
Re: A6
To je právě ta "řečnická" otázka, jestli je nutno šroubovat výkon u dvoulitru, když máš k dispozici i větší motory.
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 12:37
Re: A6
Přesně tak, to je moje řeč. Proč rvát takové výkony z dvoulitru, když v Passatu i Superbu toto obstarají 3,6 FSI.
21. 7. 2011 12:40
Re: A6
hoši, jmenuje se to DOWNSIZING a právě "koncern je jedním z jeho průkopníků

doufám, že si kladete stejné otázky když čtete o 1.4TSI 110kw - proč tak honit ubohou jedna štyrku, když stejný výkon dostanu z atmosferického dvoulitru ;-)
Avatar - Dinar
21. 7. 2011 12:50
Re: A6
Přesně tak, jen to otoč, plkání o nemožnosti 1,2tsi přežít 20 tkm jsme si tu početli dost a dost, doufám, že plkači teď budou pokračovat ve stejném duchu i o tomto hyundai 2,0t. ;-)
21. 7. 2011 21:08
Re: A6
Tak z hlediska výdrže,možná i ekonomiky (ony i ty TSI docela žerou) bude v Sonatě třeba lepší toto:[odkaz]
Osobně se mi ten hybrid zamlouvá více.Ale na to v koncernu těžko budeš hledat odpověď.
Navíc když dělají dva stejnou věc,nemusí to vždy být totéž,proto uvidíme.
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 13:01
Re: A6
Nejsem zastáncem 1,4 TSI o takových výkonech. Navíc určitě ne ve střední třídě. Maximálně tak nižší střední by se to dalo ještě pochopit. Jediné opodstatnění vidím třeba v POLO GTI, Fabia RS, IBIZA CUPRA, kam se malý motor hodí. To že například v A4 je portfolio motorů nádherně odstupňovaný bez použití drastických šroubování motorů do výkonu je bezesporu. (viz můj příspěvek ve 12:28)

Jinak proti tomu korejskýmu motoru nic nemám. Parametry má super a pokud to dobře sladí s převodovkou, tak to určitě bude pěkně svižné auto. Ta reakce o tom, že německá konkurence používá na tyto výkony větší motory vzikla jako reakce na příspěvky KoreaFans, kteří hned tvrdí, jak na ten motor nemá koncern odpověď. Takže jsem je jen obeznámil, že nepotřebuje dvoulitrovou odpověď, když má na tyto výkony jiné motory.
21. 7. 2011 20:05
Re: A6
Chester to mas marne - tychto karilaznikov a dalsich nikdy nepresvedcis - ja len sledujem, ze v poslednej dobe vidam na cestach stale viac novych Hyundaiov najma ix20, ix35 a more i30. Uz to neni len sama Fabia, Octavia.

Hyundai davno dosiahol v motoroch konkurenciu - ma vsak stale co dohanat vo vlastnej prezentacii svojej techniky. Koncern je aj preto taky popularny, lebo ma skvele PR.

Napr. teraz Genesis s 500 konmi a special s cca 800 konmi dosiahle vitazstvo a druhe miesto celkovo na kopci Pikes Pike a horko tazko o tom najdes jedno malu spravicku.

Asi to chce dalsich 10-20 rokov kym konzervativna europa zacne korejcov naplno akceptovat.

Len aby to tym korejcom vydrzalo.
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 22:12
Re: A6
andy333, ukus na chvíli popustit své korejofilství a popřemýšlej, proč nenasazují Němci nahoněný dvoulitr do střední třídy.

PS: Proti tomu motoru nic nemám, zdá se být parametrově skvělý. A pod tlakem Ekologů nejspíše podlehnou i němci (BMW už začalo)

PS2: Kolik toho měla ta osmisetkoňová Hyundai společného se seriovým vozem? Stěží název.
23. 7. 2011 10:31
Re: A6
vysledky hyundai na pikes peak som spominal len ako priklad stale nedostatocnej propagacie znacky v EU - ked vyhra Peugeot alebo VW akekolvek preteky hned su toho plne serveri, casopisy, TV.

Neporovnaval som special na Pikes Peak so seriovymi motormi. Tam ma Hyundai v USA pre Genesis a Equus skvelu 4,6 V8 2 krat po sebe ohodnotenu ako jeden z 10 najlepsich motorov na svete a teraz prichadza dalsia evolucia s 5,0 V8 GDI so 429 konmi a 8.stupnovym automatom Hyundai.

Nahoneny dvojliter nemci do strednej triedy nenasadzuju preto lebo tam nasadzuju nahonenu 1,4 TSI, 1,8 TSI atd. To co pri VW vsetci vynasaju do nebies ako pokrokove technologie a downsizing je u Hyundai zbytocne honenie malych motorov.

Ja sa drzim faktov a tie hovoria jasne: z 12 miesta v roku 2001 sa Hyundai za 9 rokov dostal na 5. miesto na svete medzi vsetkymi znackami - takyto rast nema na svete nikto. Naviac hodnota znacky Hyundai v bilionoch dolarov je dnes vacsia ako Porsche alebo Ferrari a medzi vsetkymi znackami je 8.najvacsia.

[odkaz]

Hyundai si ide extremne cielavedome za svojim cielom a najblizsich 5 rokov bude zaujimave sledovat kde to skonci.

Mna by len zaujimalo ci si Ty v nejakom novom Hyundaii z poslednych 3-4 rokov jazdil - nie sedel ale jazdil! Ak nie tak sa prekonaj a chod sa previezt do novej i40 (ze vraj v priebehu augusta maju dostat prve kusy) a potom sa odvez v 508 alebo v Passate. Budem zvedavy na Tvoj nazor.
21. 7. 2011 13:04
Re: A6
ako mozes porovnavat V6 so stvorlitrom__sa preber...
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 13:11
Re: A6
Já nikde neporovnávám šestiválce se čtyřválci. Já ti jen píšu, že nemají zapotřebí používat vyhoněný dvoulitr v této kategorii, když na podobné výkony mají šetiválce. Jenže ty nejsi schopný pochopit, že v koncernu mají motorové portfolium nastaveno prostě jinak. Až budou ekologické tlaky stoupat, tak holt budou muset nahradit šestiválce podobně výkonnými foukanými čtyřválci. Zatím to evidentně jde i bez toho.
Avatar - iudex
21. 7. 2011 12:57
Re: A6
To je síce teoreticky správna otázka, ale v dnešnej eko dobe mierne mimo. Aj BMW má k dispozícii i väčšie motory a predsa nahrádza svoje famózne šesťvalce fúkanými štvorvalcami a desaťvalec s formulovým pôvodom fúkanou V8. ;-)
Avatar - Dinar
21. 7. 2011 13:20
Re: A6
Popravdě, vůbec nechápu, o čem je tato diskuse. Matlají se tu obecné otázky downsizingu dohromady s údajnou "nakládačkou", kterou dává jeden konkrétní motor konkurenci. Guláš! :-O
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 12:35
Re: A6
A na co by měli v Audi honit dvoulitry k výkonu, který jim v pohodě obstarají jiné motory? To že vydolovali z motoru 2,0 202 KW nic neznamená.

V golfu R je taky motor 2,0 TSI 199 KW, nebo v Seatu leon Cupra Limited Edition měli dvoulitr 228KW a 425Nm.
21. 7. 2011 13:01
Re: A6
nic neznamena? >:D nebud smiesny... ;-)

vw ma slabsi dvojlitrovy turbo motor ako Hyundai! a to ze Seat mal...no__uz ho nema >:-[]
Avatar - kari.laz
21. 7. 2011 13:04
Re: A6
A co to znamená? Že udělali dvoulitr se slušným výkonem. To je jediné co to znamená. V koncernu mají podobné motory taky. A že je nepoužívají ve střední třídě? Proč by to dělali, když prozatím mají portfolio motorů postavené jinak. Jestli se tlaky ekologů budou stupňovat, tak se brzy dočkáme něčeho podobného i u nich, ale prozatím to mají nastavené jinak.
Avatar - R32
21. 7. 2011 14:01
Re: A6
Tak tak, skrátka treba sa na to pozerať aj tak, že predsa len kvôli tomu že príde jeden výrobca s takým motorom sa všetci posrú a okamžite začnú aj oni montovať niečo podobné. Aj z 1,4 sa dá vydolovať cca 400 koní ale načo, nehovoriac o životnosti... Hyundai ide, a čo je chválihodné vedia sami postaviť veľmi schopné motory no to ešte neznamená, že bude taký mega koncern ako je VW rýchlo opakovať. Skôr by sa Hyundai mohol ešte raz zamyslieť nad skladbou motorov v i40.
Avatar - Dinar
21. 7. 2011 12:48
Re: A6
Kolikátý v řadě jsi byl, když vw přišel s 1,2tsi a strhl se pokřik, jak "vyhoněné" turbo nemůže konkurovat atmosféře, zlatý hyundai s 1,6 atmo.?? >:D Druhý nebo třetí mudrlant? Teď tu jásáš nad dvoulitrem s 202 kW, tj. s parametry odpovídající průměrné tříapůllitrové atmosféře. Kde jsou argumenty o spolehlivosti typu, "to ten motor nemůže vydržet"?
Prostota tvého ducha musí být nekonečná, jsi-li schopen uvažovat způsobem, že hyundai přijde s motorem o parametrech, kterých audi nebo kdokoliv jiný ze špičkových evropských výrobců (jež mají na kontě iks motorů roku, a iksletý vývoj turbomotorů) není schopen dosáhnout. Chápu, že na dílně v Nošovicích vám tahle informace asi způsobila důvod k oslavě, ale my ostatní počkáme, až co ten motor skutečně předvede. ;-)
21. 7. 2011 13:00
Re: A6
nj__byt to od vw group tady jasas ty >:D
preco nad tymito parametrami nevdzas hold???

Uvidime ake budu jazdne vlastnosti, no sam musis uznat ze sa jedna o spickove hodnoty!

A k tej zivotnosti...tento motor bude ponukany aj v usa a tam Hyundai poskytuje 10 rokov zaruku na vozidlo__takze predpokladam, ze s tou zivotnostou a spolahlivostou to nebude az tak zle :-!

A pochybujem o tom, ze by Korejci vypustili nieco poruchove (ako 1,4TSi) na trh__ved by sa im ***a reputacia spolahliveho vyrobcu...
Avatar - Dinar
21. 7. 2011 13:16
Re: A6
Pohled v tom smyslu, že bych já jásal nad něčím od vw vyplývá možná z toho, že se ozývám pokaždé, když se tu dočtu nějaký blábol na konto vw, ovšem, že bych já sám o sobě psal cokoliv oslavného o volkswagenu resp. koncernu vw, to bys dlouho hledal... a nenašel. Tedy ve vztahu mém k vw a tvém k hyundai/kia je rozdíl velmi zásadní.

K motoru samotnému, parametry jsou hezké, ale opět, pokud hodláš diskutovat způsobem "ze by Korejci vypustili nieco poruchove (ako 1,4TSi) na trh", pak budeš muset hledat partnera k diskusi jinde. ;-)
21. 7. 2011 13:22
Re: A6
Ano, korejci mají špičkové hodnoty, výkonů, krouťáků, záruk a kde čeho. Ale v praxi už to tak špičkově nevypadá. ;-)

Někomu k polucem stačí, přečíst si pár řádků na internetu...
21. 7. 2011 14:42
Re: A6
A ja myslel, ze budes narazet na bocni profil oken a jeho podobnost s A6. ..Design predku se mi vubec nelibi, mozna to chtelo jeste vic zduraznit linie a protahnout svetla >:D celkove to auto pusobi bantamovym dojmem, jako jiny korejci a japonci. Zatukej na plech a bude to zvonit.
Ten motor s twin scroll bude urcite dobrej :yes:
Avatar - Tomogo
21. 7. 2011 11:30
Mám TSI...
... ale toto je opravdu super. Jinak to chce klid a teprve skutečnost ukáže jak na tom tento motor a celé auto je. Ale prozatím palec nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 7. 2011 12:37
Oslava v klidu
Zde se ve mne střídají skepse, uznání a očekávání reality. Skepse z toho důvodu, jak se tento motor bude reálně projevovat. Udávané hodnoty, rozsah kroutícího momentu a jeho hodnota jsou hvězdné. Realita sladění s autem, převodovkou a hlavně pocit při řízení může být ale za očekáváními, která mhou vzbuzovat papírové parametry. Uznání patří Hyundaii za takovéto vyladění v této objemové kategorii. A skepse. Ta už částěčně pramení z právě až podezřele výborných parametrů. Navíc v době, kdy automobilky "bojují" se škrcením motorů z důvodů tabulkových spotřeb a emisí. Další věcí bude sledovat celou motorovou paletu pro dané vozidlo. Již posměšně zmíněný (ne)náskok díky technice Audi, které nemá v tomto objemu a výkonu co nabídnout (mimochodem to samé lze aplikovat i na další výrobce) je dán právě šestiválci, které pokrývají tyto výkony, ale lépe podtrhují charakter této třídy vozidel (opět lze aplikovat i na další).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - R32
21. 7. 2011 14:11
Re: Oslava v klidu
Všetko fajn no to škrtenie motorov som nepochopil. Veď preto Hyundai ten motor spravil, aby nemusel dávať V6 atmosféru cca podobných parametrov kde by spotrebu (tabuľkovú) nedostali hádam ani pod 9 litrov, tu sa môžu chváliť (a zároveň znižovať CO) spotrebou 6,9... To, že reálna spotreba turbo motorov je niekde inde je druhá vec, ide tu predsa o plnenie noriem CO. ;-\
21. 7. 2011 14:37
Re: Oslava v klidu
Právě, že vzhledem k tomu škrcení motorů jsou ty udávané parametry až neuvěřitelné a jsem zvědav co tomu padlo za oběť.
Avatar - R32
21. 7. 2011 14:46
Re: Oslava v klidu
Ak sa pozrieš na iné príklady napr. koncernový 1,4TSI vs 2,0 tak zistíš, že padla za obeť "iba" spoľahlivosť lebo parametre sa dajú (hlavne krivka krútiaceho momentu) prekonať. Skrátka na atmosfére sa "nemá" čo pokaziť, ale doba a predpisy si pýtajú svoje... ;-\
21. 7. 2011 14:17
zase ty kopie
Koukám že zas číňani obšlehli kde se co dalo. >:D Uááá a teď do mě , že to je korea.
Rozbalit vlákno
0
21. 7. 2011 15:48
Předchozí model nové Sonaty
Mám předchozí model Sonaty r.v. 4/2010 ve výbavě Premium s benzínovým motorem 2.0 DCVVT 121kW. Mé předchozí auto bylo Ford Mondeo TDCi 96kW r.v. 2005, které bylo pro mě zklamáním ohledně spolehlivosti. Po třech letech provozu šlo z domu a přemýšlel jsem jaké nové auto opět střední třídy si pořídím. Po všech možných předváděčkách v salonech a zkušebních jízdách s auty střední třídy jsem co by zhýčkaný řidič pro mnohé zvolil překvapivě Sonátu. Ke korejským vozům jsem prve jako mnozí z vás příliš důvěry neměl. Pak jsem si začal kupovat různé moto časopisy a četl články o korejských motorech, hlavně benzínových, dále spolehlivost atd. Své budoucí auto jsem vybíral pečlivě a precizně tak, abych nemusel následujících min. 10 let řešit výměnu auta. Sonáta u mě ze střední třídy a s rozpočtem do 600 tis.Kč vyhrála, neboť jako jedinému autu mi na předváděcí jízdě nic nevadilo a padla mi jak se říká jako poklice na hrnec Vše bylo příjemné a na dosah ruky. Po více jak ročním provozu absolutně bez problémů ku spokojenosti. Každý zarputivec kterého jsem svezl, pak rychle změnil své pochybnosti o korejských autech. A ti největší zarputivci z mého okolí radši ani svézt nechtěli :-)
Rozbalit vlákno
0