Diskuse

I Němci si stěžují na rozbité silnice

26.4.2013

Německo bývalo synonymem pro kvalitní silnice, zejména v očích českých motoristů. Jenže, problémy jsou u našich západních sousedů úplně stejné.

 

  • 00 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 26.04.2013  18:34

    Díry

    Tak do velké míry za to mohou kamiony. Jistě jsou třeba, nicméně ne v takové míře, jak se to teď děje. Převáží se zboží sem a zase nesmyslně zpátky. A pořád dokola. Někde je nějaké zboží levnější šup pro něj, pak se neprodá a zas zpátky.... a jezdí se a jezdí... Vozí se jabka 2500 km a ty česká zase jinam nebo se vyhazují a tak je to pořád.

    Zajímalo by mě, proč se k tomu více nevyužívá železnice. Navíc v době, kdy lidí cestujících vlakem podstatně ubylo, jelikož zvláště u nás je to drahý retro zážitek.
    • 00 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 26.04.2013  18:52

      « Re: Díry

      bohuzel nakladiste a prekladiste se v 90 letech hojne rusili respektive se nane sralo a ted jsou casto nepouzitelny, a ted nema SDC potazmo CD zajem je obnovovat, pac ji staci ty co vyuziva, a dalsi by jen ulehcili praci jejich konkurenci kterou se snazi drzet na uzde prave takto

      pritom kuprikladu i celni mista pro kamionovou dopravu casto porad sidli na nadrazich, takze kamiony do tech mist stejne casto jedou kdyz jedou treba mezistatne

      tohle je proste dilem politiku a vedeni SDC a CD
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 26.04.2013  19:12

        « Re: Re: Díry

        Dobré vědět. Fakt bordel... ono by to ulevilo dopravě, cesty by byly v lešpím stavu a ještě by to bylo i levnější...
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 27.04.2013  00:18

          « Re: Re: Re: Díry

          Je to smutný vidět, jak se ruší tratě. Měli jsme jednu z nejhustších žel. sítí na světě. Kdyby se využívali více i vlečky a nerušili průmyslové areály, mohla by železnice poskytnout na některých místech servis téměř nebo až "do obchodu" Je mi z toho smutno, náklad by mi na železnici nevadil.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 26.04.2013  20:06

      « Re: Díry

      V 90. letech ČD nevyužily potenciálu železniční sítě a nedokázaly poskytnout potřebné garance. To je můj laický pohled.
    • 00 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 27.04.2013  11:24

      « Re: Díry

      Protože to na železnici trvá neúměrně dlouho + 2 překládky na LKW navíc. Třeba ty jabka by pak byly tak akorát pro kompostování.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 26.04.2013  19:25

    posielam pozdrav nemcom

    [odkaz]

    oni este asi nevideli ake cesty mame na slovensku ... to by len cumeli :yes: a potom ze kup si male auticko .... na taketo rozbite cesty.... jednoznacne kto sa chysta zo zahranicia na slovensko dam mu dobru radu ... nech pride na SUV... ak si nechcete znicit auto ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 26.04.2013  21:01

      « Re: posielam pozdrav nemcom

      Já zítra jedu na Harley sraz... do Modre, někde kousek od Bratislavy :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Me-Myself-and-I

        "-- skrytý --" 27.04.2013  07:51

        « Re: Re: posielam pozdrav nemcom

        Ak to vezmes po obchvate Bratislavy a potom zlezies z dialnice smerom na Pezinok, tak si OK. Len sa vyhni prejazdu Bratislavou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 27.04.2013  00:07

      « Re: posielam pozdrav nemcom

      Tak taková cesta je snad někde na Sibiři..?
      Na Slovensko jedu v létě na dovču...asi si vezmu tank.
      Auta by byla škoda.. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 26.04.2013  19:31

    Je to tak.

    Zima pět měsíců, to se někde musí podepsat. A za 14 dnů třicítky. Svět se holt po.sr.al ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 26.04.2013  20:06

    pytle

    za ty díry a praskající mosty můžou auta, který mají vzduchový pérování.I když mají dobrý tlumiče je kmitočet otřesů jiný.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.04.2013  20:25

      « Re: pytle

      Ty jsi hlavně hlídej ten svůj přetočený "kmitočet"... 8-s >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 26.04.2013  20:38

      « Re: pytle

      Zajímavá teorie. Dost převratná řekl bych >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 26.04.2013  21:08

        « Re: Re: pytle

        dost v tom dělám, ale je to už dost starý, nejvíce práce měli konstruktéři mostů v dánsku a v anglii, nebot tam začali vyrábět návěsy na pytlách první.Kdo nezná konstrukci aut(label) tak to nikdy nepochopí
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 26.04.2013  21:02

      « Re: pytle

      To by v bohatých zemích museli mít cesty zničené mnohem více než u nás...
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 26.04.2013  21:15

        « Re: Re: pytle

        dříve se dbalo na ty tlumiče a dost se to kontrolovalo, v poslední době se mosty staví jináč a na tu techniku se sprominutím kaká.Dříve byly ramena v kulových pouzdrách, ted jsou uloženy v gumách a na návěsech už nevidíš listáky, které mají tlumení třením.Velkéj ojeb je na třech mostech u ostravy.
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 27.04.2013  00:16

      « Re: pytle

      Tak to trochu rozveď, když v tom děláš. Rezonanční frekvence mostů je dána i jejich délkou, resp. délkou jednotlivých částí. Pak je prostě špatně navržená konstrukce, pokud je to co si napsal myšleno takto.
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 27.04.2013  18:23

        « Re: Re: pytle

        já nedělám v mostech, ale v autech a když auta nebyla na vzduchových pérování, tak mosty stím nepočítali, v telce byl zajímavý dokument o mostech.
  • 00 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 26.04.2013  21:06

    Musí šetřit

    aby bylo na pořádné silnice v Portugalsku.
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 26.04.2013  21:20

      « Re: Musí šetřit

      v portugalsku se nesolí a ještě u nás , že se šetří, tak místo solanky se používá sůl s vodou a tady je největší kámen urazu >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 27.04.2013  00:14

        « Re: Re: Musí šetřit

        Tak stačí rozdrtit a sypat polské brambůrky, ne? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto ikoptak

        ikoptak 27.04.2013  11:27

        « Re: Re: Musí šetřit

        A v čem by měli tu sůl rozpustit? V pivu? Solanka je přeci sůl rozpuštěná ve vodě. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 27.04.2013  18:26

          « Re: Re: Re: Musí šetřit

          joo a ještě řekni, že jsi nějakej dispečer správy silnic a nemůžeme se divit po čem jezdíme
          • 00 Reagovat !

            foto ikoptak

            ikoptak 28.04.2013  15:53

            « Re: Re: Re: Re: Musí šetřit

            na to přeci nemusím být dispečer, solanka je prostě a jednoduše roztok soli obvykle ve vodě. Ovšem pokud jde o zimní údržbu, myslím že více používaná je krystalická sůl, obzváště za tmy je krásně vidět jak za sypačem odletuje na všechny strany. Ostaně ve zprávách je to vždy krásně vidět jak ji tam lifrujou nakladačem.
  • 00 Reagovat !

    foto biscuit

    biscuit 26.04.2013  21:21

    neni dira jako dira

    nemci na to nejsou zvykli, tudiz remcaji i kdyz jsou na tom stale o 80 % lepe nez my :-|
  • 10 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 26.04.2013  22:47

    Nevěřím,

    viděl jsem v něměcku opravu obyčejné okresky a to byl koncert. Ne jak u nás trocha směsi do nevyčištěné díry a za 3 měsíce to stejný na stejným místě zase. Tam jela pěkně fréza, chlapi s krumpáčema, dokonce vysavač. Záplaty dělali tak dokonale, že tam auto vůbec nedrncalo. A před zimou jsem viděl, že silnice postříkávali jakousi směsí, která zacelila póry a tak jim do silnic nezatéká voda a netrhá je. Jestli z této kvality slevili, dopadnou jako my.
    Všechno je to o kvalitě. Dneska má asfalt, vrchní vrstva třeba jen 2 cm (můžu dodat fotky). Když se ještě položí v prudkém dešti do kaluží, za rok se většina oloupe. Stejně tak nekvalitní záplaty se každých pár měsíců musí opravovat za drahé peníze. Žádná záruka na odvedenou práci, to je kámen úrazu. Nikdo potom není nucen pracovat poctivě, když je mu proplacen jakýkoliv šlendrián a opravy oprav.
  • 01 Reagovat !

    foto Wendover

    Wendover 26.04.2013  22:59

    Nechce sa mi veriť ...

    Predstavte si že v nemecku bola donedáávna doprava po dialnici zadarmo ... !
    jazdilo tam vsetko zadarmo cez kamiony, suv az po malé auta...
    teraz uz tam platia za dialnicu kamiony no osobná doprava ostáva bez platenia čiže zadarmo ...
    ako je to mozne ze nemaju peniaze na opravu ciest ked sa v nemecku za dialnice vobec neplatíí... tam utekajúúú brutáálne miliardy kedze nemecko má velmi silnu dopravu ... !!!
    >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 27.04.2013  11:30

      « Re: Nechce sa mi veriť ...

      No zase všichni platí silniční daň. Za BMW 5er zhruba 500 EUR/rok (12.500 Kč)
  • 10 Reagovat !

    foto TomasPT

    TomasPT 26.04.2013  23:10

    Když je v Německu na dálnici značka strassen schaden

    a u ní rychlostní omezení, tak najedete na něco co vypadá jako naše silnice při první sezoně používání.
    Myslím, že by nebylo od věci, kdyby měli Němci pro vozidla s jinou než německou spz povinné dálniční známky. Přeci jen, hodně lidí si tam jezdí jak králové (já taky) a za využívání těch runwayí nic neplatí. Němci mají svou silniční daň a miliony dalších poplatků. Kamiony platí míto, ale cizinci v osobácích si jejich dálnice "zneužívají" zadarmo.
    I na těch našich tankodromech musí mít Němec známku....a to se o pohodlném a rychlém cestování ani nedá mluvit.
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 26.04.2013  23:54

    I Němci si stěžují na rozbité silnice

    Shrnul bych to tak, že Němec může, Čech musí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vlaďka Erbová s dětmi a přítelem v exotickém ráji. Lidi z nich šílí! Tohle jejího ex nepotěší

Vlaďka Erbová s dětmi a přítelem v exotickém ráji.…

Zaslouženou dovolenou si v Dominikánské republice užívá Vlaďka Erbová (37) s přítelem Michalem Gulašim (31) a…

České válečné reportérce Kutilové vybílili účet: 100 jízd Uberem za jeden den

České válečné reportérce Kutilové vybílili účet: 100…

Opravdu nepříjemný zážitek má za sebou česká reportérka a humanitární pracovnice Markéta Kutilová. Po připojení…

 

iSport.cz

Asistent Bělohlav: o Hadamczikovi, práci s mládeží a tlaku v Motoru

Asistent Bělohlav: o Hadamczikovi, práci s mládeží a…

Cepuje mladé české talenty, za dva týdny s nimi jako pravá ruka Aloise Hadamczika vyrazí na prestižní Hlinka…

Krmenčík za 300 milionů? Taková nabídka teď nepřišla, říká Šádek

Krmenčík za 300 milionů? Taková nabídka teď…

Už v zimě měl Michael Krmenčík nakročeno k tomu, aby z Plzně zamířil na zahraniční angažmá. Jenže zástupci…

 

Reflex.cz

Výročí vyvraždění Romanovců. 10 věcí, které jste o hrůzném masakru ruské carské rodiny nevěděli

Výročí vyvraždění Romanovců. 10 věcí, které jste o…

Poslední ruský car Mikuláš II. byl se svojí manželkou a pěti dětmi zavražděn bolševiky v noci z 16. na 17.…

Dobrodružné safari aneb 10 nej národních parků Afriky

Dobrodružné safari aneb 10 nej národních parků Afriky

Snem všech milovníků přírody je možnost pozorovat zvířata v jejich domácím prostředí.  Pokud jste jedním z nich,…