Tak do velké míry za to mohou kamiony. Jistě jsou třeba, nicméně ne v takové míře, jak se to teď děje. Převáží se zboží sem a zase nesmyslně zpátky. A pořád dokola. Někde je nějaké zboží levnější šup pro něj, pak se neprodá a zas zpátky.... a jezdí se a jezdí... Vozí se jabka 2500 km a ty česká zase jinam nebo se vyhazují a tak je to pořád.
Zajímalo by mě, proč se k tomu více nevyužívá železnice. Navíc v době, kdy lidí cestujících vlakem podstatně ubylo, jelikož zvláště u nás je to drahý retro zážitek.
bohuzel nakladiste a prekladiste se v 90 letech hojne rusili respektive se nane sralo a ted jsou casto nepouzitelny, a ted nema SDC potazmo CD zajem je obnovovat, pac ji staci ty co vyuziva, a dalsi by jen ulehcili praci jejich konkurenci kterou se snazi drzet na uzde prave takto
pritom kuprikladu i celni mista pro kamionovou dopravu casto porad sidli na nadrazich, takze kamiony do tech mist stejne casto jedou kdyz jedou treba mezistatne
Je to smutný vidět, jak se ruší tratě. Měli jsme jednu z nejhustších žel. sítí na světě. Kdyby se využívali více i vlečky a nerušili průmyslové areály, mohla by železnice poskytnout na některých místech servis téměř nebo až "do obchodu" Je mi z toho smutno, náklad by mi na železnici nevadil.
oni este asi nevideli ake cesty mame na slovensku ... to by len cumeli :yes: a potom ze kup si male auticko .... na taketo rozbite cesty.... jednoznacne kto sa chysta zo zahranicia na slovensko dam mu dobru radu ... nech pride na SUV... ak si nechcete znicit auto ;-)
Tak to trochu rozveď, když v tom děláš. Rezonanční frekvence mostů je dána i jejich délkou, resp. délkou jednotlivých částí. Pak je prostě špatně navržená konstrukce, pokud je to co si napsal myšleno takto.
na to přeci nemusím být dispečer, solanka je prostě a jednoduše roztok soli obvykle ve vodě. Ovšem pokud jde o zimní údržbu, myslím že více používaná je krystalická sůl, obzváště za tmy je krásně vidět jak za sypačem odletuje na všechny strany. Ostaně ve zprávách je to vždy krásně vidět jak ji tam lifrujou nakladačem.
viděl jsem v něměcku opravu obyčejné okresky a to byl koncert. Ne jak u nás trocha směsi do nevyčištěné díry a za 3 měsíce to stejný na stejným místě zase. Tam jela pěkně fréza, chlapi s krumpáčema, dokonce vysavač. Záplaty dělali tak dokonale, že tam auto vůbec nedrncalo. A před zimou jsem viděl, že silnice postříkávali jakousi směsí, která zacelila póry a tak jim do silnic nezatéká voda a netrhá je. Jestli z této kvality slevili, dopadnou jako my.
Všechno je to o kvalitě. Dneska má asfalt, vrchní vrstva třeba jen 2 cm (můžu dodat fotky). Když se ještě položí v prudkém dešti do kaluží, za rok se většina oloupe. Stejně tak nekvalitní záplaty se každých pár měsíců musí opravovat za drahé peníze. Žádná záruka na odvedenou práci, to je kámen úrazu. Nikdo potom není nucen pracovat poctivě, když je mu proplacen jakýkoliv šlendrián a opravy oprav.
Predstavte si že v nemecku bola donedáávna doprava po dialnici zadarmo ... !
jazdilo tam vsetko zadarmo cez kamiony, suv az po malé auta...
teraz uz tam platia za dialnicu kamiony no osobná doprava ostáva bez platenia čiže zadarmo ...
ako je to mozne ze nemaju peniaze na opravu ciest ked sa v nemecku za dialnice vobec neplatíí... tam utekajúúú brutáálne miliardy kedze nemecko má velmi silnu dopravu ... !!!
>:D >:D >:D
Když je v Německu na dálnici značka strassen schaden
a u ní rychlostní omezení, tak najedete na něco co vypadá jako naše silnice při první sezoně používání.
Myslím, že by nebylo od věci, kdyby měli Němci pro vozidla s jinou než německou spz povinné dálniční známky. Přeci jen, hodně lidí si tam jezdí jak králové (já taky) a za využívání těch runwayí nic neplatí. Němci mají svou silniční daň a miliony dalších poplatků. Kamiony platí míto, ale cizinci v osobácích si jejich dálnice "zneužívají" zadarmo.
I na těch našich tankodromech musí mít Němec známku....a to se o pohodlném a rychlém cestování ani nedá mluvit.