Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: IMSA Gallardo Spyder: pořádný tuning

Německá ladičská firma IMSA naladila vedle sportovního Gallarda i jeho otevřenou verzi Spyder. Výkon pětilitrového desetiválce přesahuje 600 koní a točivý moment je dokonce 655 Nm.
Zpět na článek
20. 1. 2007 21:41
neregistrovaný "MartinLC"
20. 1. 2007 22:49
neregistrovaný "Drift King"
20. 1. 2007 23:45
neregistrovaný "MichoCZ"
21. 1. 2007 08:30
21. 1. 2007 10:15
neregistrovaný "sepo"
22. 1. 2007 10:57
neregistrovaný "FastDriver"
21. 1. 2007 09:57
neregistrovaný "CtvrtSardel"
21. 1. 2007 13:30
neregistrovaný "miro"
21. 1. 2007 14:31
neregistrovaný "Totálny šrót!!!!!!!!!!!!!"
21. 1. 2007 15:26
neregistrovaný "sepo"
23. 1. 2007 09:32
anonym
24. 1. 2007 10:09
anonym
1. 2. 2007 23:06
neregistrovaný "hhh"
neregistrovaný "MartinLC"
20. 1. 2007 21:41
pekné
hm,veľmi pekné :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drift King"
20. 1. 2007 22:49
tuning
no jako tuning nic moc ;-\
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "MichoCZ"
20. 1. 2007 23:45
Re: tuning
Kdyby to preplacali tak by se tu zas milion lidi rozcilovalo ze je to preplacane...Ja myslim ze je to pekne a ze ukazali ze i v Lamborghini to nedelaji na maximalni vykon.
Avatar - Blackblade
21. 1. 2007 08:30
Re: tuning
Maximální výkon = použité komponenty = kvalita = vydrz motoru = cena ... Stucne receno, kazda automobilka hleda nejaky kompromis mevi temito hodnotami a cenou a cilovou skupinou zakazníků. V lambu určitě umí udělat špičkový motor s vysokým výkonem, ale cena za použité komponenty by vůz vyhnala tak vysoko, že by už nezasahoval do karegorie, pro kterou byl určen ;)
neregistrovaný "sepo"
21. 1. 2007 10:15
Re: tuning
nic moc .. 100 k bez turba... jaaaj ty myslis TUZING .... no jako tuzing by to neuspelo ... ale ked pridas nalepovacie viecko nadrze ... nalepovacie vrtane klucky dveri ... kridlo a la F&F ... a podobne blbiny .... nie TUZING to neni je to dobry TUNNING :yes:
neregistrovaný "FastDriver"
22. 1. 2007 10:57
Re: tuning
:yes: sám bych to lépe nenapsal
neregistrovaný "CtvrtSardel"
21. 1. 2007 09:57
GRANULE!
Taxameter na nule, motor zerie granule...

Inak celkom povedene...kladivo na SL AMG, etc.? :) Lebo na "carodejnice"...:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miro"
21. 1. 2007 13:30
mazec
Parádní bič na *. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Totálny šrót!!!!!!!!!!!!!"
21. 1. 2007 14:31
Imro Radlica
to je totálny štrót ja dávam prednosť môjmu trabantu! čaute hnupy!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo"
21. 1. 2007 15:26
Re: Imro Radlica
?
anonym
23. 1. 2007 09:32
nechcel by som
všetko čo má motor v strede alebo nad zadnou nápravlou su šroty. Ja som zástanca GT-motor vpredu a rozhodne žiadny vysokootáčkový komár pod kapotou. Ak niekto vie ako sa robí auto tak sú to angličania: Aston Martin DBRS9 je skrátka nádhera....
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2007 10:09
DoDo
je pekne ale podaba sa mi volako velmi ne ENZO
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hhh"
1. 2. 2007 23:06
hhh
:-! :yes: :yes: :yes: >:D >:D :-) :-! :-! :-! 8-s >:-[] :yes: dobrý
Rozbalit vlákno
0