Třílitrový turbodiesel svého konkurenta od Mercedesu určitě nepřekonává. Ani o 20kW nižším výkonem, ani o 70Nm nižším točivým momentem a stejně tak ne otáčkami, ve kterých je ho dosahováno. Tolik na upřesněnou...
Ano,modernizovaný V6 350 CDI má parametry o kterých píšeš(a pro různé modely různé výkony),pochopil jsem to tak,že autor měl na mysli "předfaceliftovanou" verzi ;-)
Konkurenti, třeste se? V konzervativní a předsudky zatížené Evropě? Ne, tady se opravdu třást nemusí, neboť i kdyby bylo Infiniti sebelepší, dále budou lidé kupovat především "zavedené" značky BMW, M-B, Audi. Co by si pak o nich přeci ostatní pomysleli, kdyby přijeli někam mezi lidi v Japonci? Jakkoli lépe vypadajícím, lépe zpracovaném a lépe jezdícím, pořád Japonci.
Jaké předsudky? Postav si vedle sebe cokoliv z německé prémie a tohoto japonce, vybereš-li si přesto infinity, tak odkráčej ke svému lékaři a požádej o vyšetření. Neumím si prostě představit, jak si vzdělaný a inteligentní Evrpoan postaví do garáže Infiniti místo pětkového BMW. Ten japonský počin je prostě neuvěřitelně odporný, SUV, které se mihlo ve fotogalerii je něco neuvěřitelného, ukázková asijská škola "designu".
a ty si cital clanok? ani jedna vytka, ani jedna...to ze je to auto odporne je len tvoj subjektivny nazor, takze sa nesnaz to prezentovat ako dovod preco by si ziadny europan nemal toto auto kupit 8-s
Všechny předsudky, které přímo řvou z tvých všech příspěvků.
Vzdělaný a inteligentní Evropan si spíš tohle postaví do garáže, jenže takových Evropanů je velmi málo.
No protože... Infiniti je zřejmě rovnocenným hráčem (jízdní vlastnosti, kvalita interiéru, výbava) a je otázka vkusu, jestli ti lépe vyhoví třeba chladně elegantní Audi nebo efektní rafinované Infiniti. Samozřejmě za předpokladu, že jsi schopen si vybrat ze dvou motorizací a servis nemáš přes půl republiky. Na druhou stranu, za mega a půl máš to auto plně vybavené...
>:-[] To mě jednou málem potkalo u olympiády, ze slov "to nic není" se během půl hodiny stalo "auto tu musí zůstat, ale zatím nemáme náhradní". Pak jsem drandil dva dny v Caddy. Když vidím tu reklamu s vysmátejma děckama, jak si medí v tom otřesným plechovým trambusu, tak bych napsal do Vlčáku něco o lživý reklamě :-)
Jo, jen tam napiš, stejně ti je to k prdu :-) Taky jsem psal a nakonec mě nejaká polskoruská Světlana po půl roce odpověděla z Maastrichtu, že si můžu políbit a těší se, až si koupim další káru :-|
tak já si taky jednou užil svoje, děsný vibrace při řazení, spojka jako by snad ani nebyla, z ničeho nic, tak nejdříve pražský chytrolín na jarově, že to je v uložení motoru, rozežrané prý od kun, ať přijedu ve středu, cestou domů jsem se pro jistotu stavil ještě u jednoho servisáka a z MB jsem jel náhradním hned - spojka a setrvák, není nad to po někom zdědit služební :-(
ne, to byla klasika, jednak kuny v blízkosti domova mají jiné, lepší káry na ohlodání, druhak jsem zjistil, že to bylo jízdním stylem předchůdce, noha furt na spojce, třeťak technickým problémem u motoru, bylo to u té motorizace časté.
ale zase od té opravy dokonalý vůz, budiž mu země lehká ;-):yes:
Přiznám se, že o audi bych asi nikdy neuvažoval. Jestli je v něčem z jízdních vlastností zásadně lepší japonec, nebo BMW, tak o tom pochybuju. Alespoň pro potřeby běžnýho provozu, kde moc "kuželů" nepotkáš. Proto určitě hraje roli i image, servis a "zajetý koleje". Přetahování klientů němcům hlavu rozhodně netrhá. Teda krom těch "já znám spoustu lidí, co...".
To auto jezdí skvěle, ale pořád jsem nenašel důvod, proč si ho koupit. jak sedneš do BMW, nebo MB, tak jsi jako když si sedneš doma do svýho gauče a víš, že támhle je dálka od TV, támhle popelník a vlevo Jack Label. Infi je pro mě, jak flaška píva bez otvíráku.
Ona ta natáčecí zadní náprava má svoje kouzlo (i u BMW), ale...poslední odstavec sedí! Když už jednou naběhneš do evoluce, pak chceš mít všechno tak jak jsi zvyklej. A ten pocit důvěrně známýho je k nezaplacení.
Kouzlo má, ale toho jsem třeba "odpůrcem" stejně, jako aktivního řízení s proměnným převodem. U BMW mě to zklamalo, ale taky je to o zvyku. Když pak lezeš z auta do auta, tak je to podobný, jak bez PDC a křach!
Se tady ani nebudu rozepisovat, jak jsem za poslední měsíc přišel o některý automatický věci... >:-[] Musíš to kupovat v páru! Jinak je zaděláno na průs...švih :-)
Ale pozor, dřív se na to nehrálo vůbec a i dnes je vozů ve kterých máš kam odložit 1,5litrovou láhev pomálu... Nota bene v prémii.... :D nota bene dvě láhve.... :D
Neznám reálné (neceníkové) ceny Infiniti, ale ty papírové jsou v mezích německé konkurence, což není zrovna výhoda u nezavedené značky. Na druhou stranu jsem M viděl v černé, která dokáže lépe maskovat gril tvaru sevřeného zadku a v tu chvíli In M vypadá i přes boubalaté tvary poutavě. Doufám, že bude možnost se svézt, velmi rád bych porovnal s evropskou konkurencí. ;-)
Mám teď courání po prodejcích plný zuby :-) Potřebuju si trochu oddechnout anebo zjistit, že to koupil někdo známej ;-) . Já bych asi zatím Inf saloon navštívil až jako poslední.
buď rád, že si vybíráš ty ! ;-) nemůžeš se pak na nikoho zlobit, žes šlápl vedl >:-[] proto, záleží na třídě - mé pořadí 3, C pak dlouho nic S60, výše 5, E, XF. kde lovíš ? ;-):yes:
no tak alespoň pak budeš mít dokonalý přehled a rozhodování bude o něco jednodušší ;-)
ten nový motor do E 350cgi je podle parametrů pecka, jak to bude na silnici, to je to co mně zajímá, že by štutgarští začli lézt do zelí motorářům z mnichova ? ;-):yes:
Koukal jsem se na to a zvenku by jsem k tomu měl pár menších připomínek, ale nic co by byla nějaká nepřekonatelná překážka. Předkem navazuje tvarově na ostatní infiniti a jde jen o chvíli zvyku a pak se začne líbit. Mě se líbila řada FX. Zezadu mi to lehce připomíná starší jaguary například X-Type. Interier na mě zapůsobil asi nejvíc a tam Infinity zaslouží pochvalu. V některých provedeních vypadá obzvláště povedeně. Škoda výběru jen dvou motorů, ale na druhou stranu to jsou zase motory, které pokrývají nejširší spektrum a stejně by tvořili většinu prodejů. Takže za mě :yes:
Dizajnovo sa mi infiniti páčia..tie "vlnky" ktoré niekomu tak prekážajú mi prídu ako osvieženie oproti "renesancii hrán" u konkurencie.
Jedným dychom ale treba dodať, že konkurenciu infiniti neohrozí..ani prinajmenšom. Veľké reči pri nástupe do európy mal aj lexus a kde je teraz? Predáva sa tu ešte vôbec? :-O
Videl by som to pre m-ko na konkurenciu prémii mimo svätej nemeckej trojice. Teda tak trochu okraj, ale buďme radi, že je na výber :-)
infinity se plně vyrovná bmw a mercedesu (audi je prémiová značka jen cenou a neuvěřitelně drzým i když schopným marketingem), design je věc názoru, ale japonská technika je zcela srovnatelná s evropskou (německou) a v řadě ukazatelů ji dokonce i překonává, např. spolehlivostí...majitelé bmw a mercedesů by jistě mohli vyprávět. >:D
sám sis odpověděl - technika je stejná ne-li kvalitnější, jak píšeš, a je to o designu, jak opět píšeš, je to věc názoru - to si má člověk podle tebe koupit auto se skvělou technikou a přitom se mu nemusí líbit ? no nechtěl bych v garáži nic, co by mi nedělalo radost už jen na pohled ;-):yes: a pokud si majitel bmw či mb vyprávěj o té spolehlivosti, pls ;-):yes:
Tak klasicke infi tady je to novy ptak ale na zavedenych trzich dokaze zdatne konkurovat jinym klasickym nemeckym znackam.
Ta zad je podobna stare mazde xedos 9 neli stejna.Interier jako vzdy na urovni.
Chce to par let a vybudovat odpovidajici servisni zazemi a i pristup k zakaznikum jako napr v usa prima konkurence lexus ve sluzbach.
Cenova politika by mohla byt mirnejsi aby se dostali lidem pod kuzi.
Zde v evrope to bude mit tezke lide jsou na image znacky kult ale nabizi to same jen v jinem baleni .
Docela jim fandim
vůči infiniti nemám, a nemám ani nic vůči principu koupě více muziky sa menší peníze. Jenže u mě to s infiniti pořád nefunguje, týká se to i emka, které jsem jel v obou motorizacích, benzinovou i přímo proti bavorské pětce. S testem souhlasím v hodnocení jízdních vlastností, M je s pětkou naprosto srovnatelné, velmi kvituju poznámku testera o nekomfortu na větších kolech, mockrát jsem v souvislosti s infinity četl o skvělém komfortu i na dvacetipalcových kolech a podobné pitomosti. Faktem je, že emko je tvrdé, zvlášť v benzinu, na osmnáctkách je komfort horší než v pětce se stejným rozměrem. Nic hrozného, jen aby někdo pro koho je pětka tvrdá nečekal, že si s infi M pomůže.
Co se ostatního týká, hlavně ve smyslu hlášky "konkurenti třeste se" pak nesouhlasím. Konkurenti nemají důvod. Design nahlížen skrze vypiplanost pětky, novou vlnu éčka či dokonalost tvarové vyváženosti nové A6 prostě v Evropě neobstojí, uvnitř je to ještě citelnější než zvenku. Obalen kůží je perfektně zpracovaný interier na úrovni, tvarově je to ale bída, klasická variace na asijský "rozvinutý květ" přístrojovky, prostě z Japonců nic jiného neleze. Podobně je na tom ergonomie, ovládání navigace nebo klimatizace s rukou v luftě je ve srovnání s čímkoliv německým, kdy je ruka položena na loketce naprosto mimo. Různě velké čudlíky, i v rámci jednoho celku (třeba volant), umístění tempomatu, grafika mezibudíkového displeje atd., jde si na to zvyknout, jistě, ale proč by to zákazník zvyklý na do detailu propracovanou německou ergonomii dělal, to myslím jako odpověď na otázku ohledně "třesení se". Prostě důvod přechodu by mohl být v zajímavém cenovém rozdílu, ten tu ovšem není, resp. za sebe bych mohl říct, Infi M hezký svezení, ale při celkové ceně vyšší střední nebudu řešit rozdíl sto tisíc proto, abych se čtyři roky vztekal nad pár pitomými tlačítky a čučel na vnitřek ve tvaru lotosového květu. A to jsem nezmínil, že i v projevu spojení motor-převodovka jsou porovnatelné motorizace v pětce či A6 (podle A7) lepší, zvlášť zde chválený dýzl mě vůbec nezaujal. Budu velmi zvědav, kolik emek na evropských cestách potkám, ačkoliv si myslím, že je to mnohem lepší auto než lexus GS, odhaduju, že z kategorie "ostatní" v prodejích dlouhodobě nevyskočí, záležet bude jestli se ceny "zreální" nebo ne. ;-)
Podla mna si si aj ty prave sam odpovedal, 4 roky sa vztekat nad par pytomimi tlacitky dokaze asi ozaj len vygumovana hlava, ktora sa to po max 5tom pouziti nevie naucit...neber to ako urazku prosim, ale zamysli sa nad tym co si napisal. Ak ma byt toto dovod, kvoli ktoremu neprejdem na inu znacku tak ti nezavidim zmenu mobilneho telefonu napr zo sonyericson na bleckberry atd...to by si sa asi nikdy nenaucil a tiez si neviem predstavit ked kupis new TV s novym dialkovym.... :-):-):-)
Dovod kupit si infinity bude odlisit sa a pritom nestratit... ja by som si ho asi kvoli tomu vybral, ze ho tu pomaly nikto nema a je velmi dobre....aj ked pravda by som tazko odolaval novej 5ke, no pri pomysleni kolko ich tu bude opat jazdit a ze dizajn zovsednie tak infiniti bude stale exotika...aj po rokoch...a to je super to si u svate trojky nezaplatis
No, lamale, spousta písmenek, kterými jen ukazuješ, že minout podstatu, dá se plácat o čemkoliv, a to přesně děláš. U emka nejde o to pochopit, na co které tlačítko je, resp. co jak ovládat, jde o to, že ve srovnání s kterýmkoliv autem německé premie, jejichž ergonomie ovládacích prvků a logika použití je dotažena k dokonalosti, je ergonomie v emku horší a některé věci jsou vyloženě nelogické. Nejde o to, že by to znamenalo překážku užívání toho auta, ale u konkurence je to prostě lepší, tj. ve smyslu odpovědi na otázku, proč a jestli vyměnit, je to jasný důvod proti výměně, proč jí do něčeho co funguje hůř.
Z hlediska důvodů koupě, odlišit se a přitom neztratit, hm, já si kupuju auto, které mi vyhovuje, a je mi jedno, jestli stojí na každém rohu. A mluvíme-li o běžné konfekci, kam jak např. pětka tak infi M patří, pak rovina odlišení se (autem) je zcela mimo tuto kategorii, tohle je pořád konzum. Odlišení se, exkluzivita, jsou v běžných třídách naprosto mimózní kategorie užíváné zhusta v internetových diskusích, většinou se těmi slovy obhajuje nějaký okrajový neúspěšný model. Odlišení, nesplynutí s davem, se neřeší autem (v konfekčních třídách), podstatné je co máš v hlavě a v trenkách, pro mě má mnohem větší koule chlap, který si v českých podmínkách koupí oktávku, protože mu zcela vyhovuje, a neřeší, že ji má každej druhej, než ňoumové, co v makovici moc nemají, a budou ostatní přesvědčovat, že zrezlá alfa z bazaru ukazuje na jejich individualitu, protože oni přece nebudou mít něco, co má každej pepík. To není nijak individualistický přístup, přesně naopak, tento postoj je velmi stádovitý, má ho většina hloupých a neúspěšných. (Alfa promine, bývá v tomto případě velmi častým nástrojem podobného "individuála")
Náhodou... při jinak shodných vlastnostech (což je samozřejmě fikce) bych taky raděj sáhl po méně obvyklém autě. Láká mě občas i vyzkoušet zase něco nového... (byť někteří si i v mainstreamu prostě koupí stejné auto jako měl děda a nic neřeší).
Jinak nevím kde se pohybuješ ty, ale "tam u nás" je i nová 5ka dostatečně exkluzivní zboží, abys ji na parkovišti nemusel hledat za pomoci dálkového ovládání ;-).
Sám se zkoušením problém taky nemám, viz. to čím dneska jezdím, na druhé straně bych ten konkrétní výběr nikdy neobhajoval jinak, než že hlavní důvod koupě bylo, že jsem to chtěl na chvíli, a proto jsem byl ochoten zaplatit výrazně míň než obvykle. Lhát si do kapsy resp. veřejně na netu v tom smyslu, že můžu za míň dostat víc, je o ničem. Takhle to funguje i s tím emkem, moc rád se osobně potkám s někým, kdo měl třeba dvě předchozí auta vyšší střední z německé premie a teď si za 1,6 mega koupil Infiniti M protože prostě chtěl. ;-)
Ja by som povedal, že otázka nestojí tak, kto si po BMW, Audi alebo MB vyššej strednej kúpi Infiniti. Tam sa stotožňujem s Tvojím názorom, že v podstate nikto.
Ja by som kupujúcich Mka videl spomedzi nováčikov v triede, ktorí prechádzajú trebárs zo strednej triedy a ktorí skutočne nebudú na Mku vidieť jedinú vadu. Zároveň ocenia, že Infiniti im ponúka viac extras v základe, za ktoré si nemecká trojka nechá tvrdo priplatiť. Komu tie príplatky (sám hovoríš, že v tejto triede treba rátať tak s polmelónom na extras) nevadia, ide do Nemecka. Kto chce ušetriť, uspokojí sa s týmto Japoncom (a bude ho hriať téza vyjadrená v článku, že Mko jazdí ako 5er).
Příchozí (kupci) z nižších tříd budou stačit na registrace v kolonce "ostatní", vo tom to je, má-li hrát nějakou roli na trhu, musí přetáhnout aspoň někoho od konkurence. A na to myslím, že kombinace toho co nabízí, a za jakou cenu stačit nebude. Můj názor, ale jak jsem říkal, velmi rád se potkám s někým, kdo těch jedenapůl mega za to auto dá, protože si ho prostě vybral před němcem, kterého měl před tím. ;-)
Dostat víc za míň lze, příkladem budiž nedávno diskutovaný Skyline GT-R, který bezpečně strčí do kapsy mnohé dražší Porsche (alespoň v jízdě, kritérií je samozřejmě spousta).
S webpajou říkáte, že Infiniti stojí stejně jako odpovídající 5er... no, to je pak problém. Všichni intuitivně cítíme, že se od Infiniti čeká nějaká vějička ve formě nižší ceny nebo balíku výbavy navíc. Možná by napověděl osobní pohovor s prodejcem...
GTR je přitahovací projekt, cena je tam účelová, je to výstavní skříň technologií nissan/renault, jak to kdesi popisoval Ghosn. Má to být image nosiš, přitahovač. Podle mě dobrý tah, který vychází.
Na druhé straně, dej debatu s nějakým majitelem o provozních nákladech, zjistíš, že ta prodejní cena není všespasitelná.
Emko je ale ve zcela jiné situaci, bude-li za porovnatelnou cenu s Němci, zbude na něj postávání v koutě. ;-)
Provozní náklady jsou hodně variabilní... známý s Ferrari 360 (řekněme lowend Ferrari ;-)) to počítal asi na 120.000 měsíčně při častém okruhovém nasazení a občasném rozbití nějaké blbosti, tahle částka mě upřímně dost šokovala.
Na druhou stranu vím, že pokud se čas od času povozíš normálně po silnici a jednou za dva měsíce si dopřeješ půl dne na okruhu, žádné zvláštní pálky tě to stát nemusí - většina dílů na japonské sporťáky se dá sehnat za hodně zajímavé ceny z USA, Austrálie nebo Japonska... a olej + benzín neřeším, to tam bude vždycky.
Emele, to GT-R je uprimne dobre jen na tu jednu jedinou vec: Jezdit rychle na okruhu. A to umi lepe nez Porsche i jina auta - namatkou hodim treba Radical SR8. A ten je taky levnejsi nez Porsche. Nedostavas ale vic za min, je to presne prima umera - dostavas min za min a auto je pak tezce ochuzeno na hromade vlastnosti pro zisk par setinek na okruhu a to za idealnich podminek. Vedels napriklad, ze u toho GT-R se po odpichu s Launch Controlem (jinak se 0-100 pod 4s asi nedostanes) musi udelat mimoradna prohlidka?
Nejsem si jisty, ale s Porsche toto delat nemusis. Muzes se s GT-R ***t v prazskych zacpach, aniz by se neco prehralo? A prelitavat pres koleje, jakoby se nechumelilo?
Krasa Porsche je v tom, ze je s nim toto supersonicke auto srovnavano, ale Porsche je proste normalne bezne pouzitelne v kazde situaci.
Skyline je provozovatelný i na normální silnici... samozřejmě nemá kufr jako Oktáfka v kombíku ani měkoučké pérování jako C5, ale nic co by se nedalo skousnout. ***t v pražských zácpách se s ním jakž takž dá, až na to pérování.
Od roku 2009 má Skyline přeprogramovanou jednotku pro rozjezdy, žádná prohlídka nutná není.
Pokud si vezmu pro srovnání Carreru 4S proti GT-R z pohledu sportovně laděného kupujícího, tak to je úplně jiná liga.
GT-R je jen dobré na ježdění po okruhu... Ach... ach... mé automobilové znalosti pláčou, to snad není pravda, jak takovou PITOMOST někdo dokáže napsat! GT-R už v samotném názvu má GT, má 4 sedadla, téměř plnohodnotná, má velmi dobře udělaný interiér, dokáže udělat velmi pohodlnou jízdu, jen navíc je neskutečně rychlé na okruhu, což mu ale naopak mnoho lidí vytýká, že je rychlé, ale málo zábavné, až moc konstruované jako GT, příliš těžké. Tohle není žádný Radical či Ariel Atom
Ronaulte sorry, ale jel jsi s tim nekdy? A s Porsche - treba s Carrerou 4?
K tomuhle jsme se dostali pres Emelovo tvrzeni, ze GT-R je lepsi auto za mene penez. Ale ja tvrdim, ze je pri urcitych podminkach jen rychlejsi. Ale rozhodne ne lepsi auto. Ostatne to psal i Emel.
Samozrejme, ze se GT-R da pouzit v normalnim provozu, ale Porsche je v tu chvili skvele, kdezto ten Nissan jen pouzitelny.
Co znamená v běžném provozu skvělý? K použitelnosti tolik, známý zvažoval koupi, či dokonce objednal a nakonec prozatím do faceliftu zrušil objednávku s tím, že auto bude pro něj vhodné díky 2 místům vzadu, kde dá bez problémů 2 dětské sedačky a ještě se do auta vleze manželka s nákupem. To je takové typické auto na okruhy.
Ja bych rekl, ze ten tah moc nevychazi. Nebo snad znas nekoho, kdo o Thalii rekne: Thalia, to je to auto od koncernu, co vyrabi GT-Rko >:D
V soucasne produkci Nissanu a Renaultu je GT-R uplny ulet, pripada MiTo, ze ho delaji jen proto, ze ma urcity okruh obdivovatelu (hlavne v americe a australii) a tak se jim to proste vyplati.
Navic Nissan s temi ulety ani neumi moc pracovat - rada Z i GT-R jsou uplne rozdilna auta, nic pod nimi ani nad nimi. Tezko si kupec Juka treba pri koupi vybavi Z nebo GT-R... Kdyby treba Nissan udelal nejaky zajimavy HB a ten mel nejakou fajnovost z GT-R, nebo v nejake top verzi treba V6 ze zetka.
Takove budovani image, jako vidime v Nemecku, v asii jeste dlouho umet nebudou.
GT-R čili potažmo Skyline je několikátá generace tohodle vozu. Stejně tak jako před 370 Z bylo 350Z, 300 ZX, 280Z, 240Z, celkově 6. generace. Stejně tak Nissan má prémiovou odnož, velmi široké portfolio modelů...
A rozhodně jsem zatím neslyšel, že by majitel Thalie tvrdil, že je mezi těmi auty nějaká spojitost, zatímco můj strýc tvrdil o své Fabii HTP 40 kw, že je to motor z Audi.
Co se týče marketingu, tak GT-R první dva roky produkce byl naprosto vyprodané zboží.
Já mám pocit, že ty snad vůbec nemáš žádné znalosti 8-s
Ja som neminul podstatu, ja som reagoval na to co si napisal... v tvojom texte som podstatu vystihol, pre mna mierna ne logika a mierna nedokonalost neda tak vazny dovod...ako si sam napisal, nieje to problem pri pouzivani automobilu ... tento druhy prispevok hodnotim z tvojej strany ako objektivnejsi
je cele zle ked odlisenie sa zvalujes na komplexy a zastavanie si niecoho neuspesneho...je to presne o tom co pises, najst si nieco co mi vyhovuje...ak mi vyhovuje alfa a neprekaza mi, ze je obcas problemova ci narocna na service tak je to moja vec nie? caro je vec ktora nema casto logicke vysvetlenie ba je nelogicke obcas...tos plati casto u zien hehe
tak isto nemozes skatulkovat odlisnost alebo tuzbu po nej na zaklade tvojho pohladu na nu... je spravne si kupit vec, ktora ti vyhovuje no nie kazdy pozera na to iste...mne moze vyhovovat i octavka i lancer i impreza a tiez passat atd....no som clovek ktory sa rad odlisuje aj oblecenim aj vecami metodami ktore pouzivam popr rad skusam aj nieco nove...nemozes mi to zazlievat ja to citim inac nez ty a je mi jedno ze octavka vyhovie veducemu zaroven aj sedliakovi mne proste vadi ze nic ine nevidim ako octavku a preto ju nechcem mat a chcem mat nieco dobre a alternativne. Skorej by som povedal, z ti co oznacuju zmenu a odlisnost za masku niecoho neuspesneho su obmedzeni viac nez ti co skusaju nove veci.
Ako priklad ...ked si idem kupit nejaku bundu a vidim, ze ju ma polka dediny, tak si ju nekupim uz len kvoli tomu aj ked je dobra no na vyber su aj ine dobre... - ta dedina tam musela byt lebo vo velkom meste sa ti to nestane :-)
na zaver k tym reciam o tom co ma kto v hlave na tom ozaj zalezi a na tom co maju chlapi v gatiach...to ma popravde nezaujima tak mi na tom vobec nezalezi hehe
Pěkné, leč idealistické...až se ti na kontě usídlí částka 70kEUR a půjdeš na nákup, koupíš Infiniti...pak se můžeme o tom bavit. Do té doby je to jen o hypotézách.
Kamarád si koupil GS, ale dostal cenu za kterou by měl i při maximální slevě u BMW holé kuře, on má vybavený vůz vyšší střední. Tomu už říkám argument. Pokud však hovoříme o technologii, má Infiniti to samé co konkurenti, design rozdílný, motory relativně porovnatelné a co mě tedy má přimět vyměnit svůj stylový obývák za něco úplně jiného, když ne cena?
a co ta prinuti neurobit zmenu ? cena? ta ako vravis nieje rozdielna, motory technika nie tak tych par tlacitiek ? pokial zmenu nepotrebujes, resp niesi zvedavy skusat pouzivat nieco nove tak je to OK ja ti to nezazlievam mas pravo si robit ako chces.....
jedine co chcem aby si si svoj nazor nezovseobecnoval pre vsetkych ludi, ako nazor jedneho cloveka budis...a nevravim, ze je zly, no nepasoval by som ho za nadpis pre vsetkych ostatnich....z toho hladiska aj ty nepochopis aku cenu ma sa odlisit pre niekoho...
nie nemam este na to, aby som si kupil Mko ani dlho mat nebudem, to ale netusis preco, no podstatne je, ze tuto istu zmenu a alternativu mozem robit aj v nizsej cenovej hladine, ktora pre mna mozno znamena to co pre inych 2 mega ....staci ked nadtym porozmyslas kde su moznosti a co urcuju
Já neříkám, že to je špatná volba. Určitě se najdou lidé, které Infiniti uchvátí natolik, že ho koupí. Jen si nemyslím, že se budou rekrutovat z řad majitelů BMW nebo M-B. Tzn., že to bude nějaké procento, promile lidí, kteří postupují výše. Můj názor není samozřejmě dogma, je to mů´j pohled.
toto je uz ine a mozem s tym uplne suhlasit...ja som nikde nenapisal, ze Mko bude predajny trhak...ja som iba napisal, ze sance tu ma a je velmi dobra alternativa...ostatne zalezi od trhu
Při výběru je u mě kriterium "vyhovuje mě" zcela nad kriteriem "má/nemá někdo jiný". O tom píšu, jestli bunda nebo auto, nehraje roli. Ale že to platí tím tuplem o něčem, v čem mám tři čtyři roky trávit docela dost času, a za co mám zaplatit řádově jinou cenu než za bundu, je jasné. Právě proto se to zcela míjí s rovinou problému "zkusit něco nového", protože tak otázka vůbec nestojí. Já si cokoliv nového zkusím, rád, jako tohle emko, ale říkám, že pokud to nebude lepší než to, pro mě osvědčené, nemám důvod si to koupit čistě z důvodu menšího výskytu, tj. abych byl jiný, originální (logikou tvou) a zakrýval to větami o tom, jak jsem progresivní v přístupu. Předsudky jsou zcela jiná kategorie, ty nepředpokládají vyzkoušení.
Mě to, co mají chlapi v kalhotách, zajímá (obrazně pochopitelně), se s.r.áči hledícími primárně na to co okolí, nějak nekamarádím, jsou jich plné hospody, a je to ztráta času. ;-)
bohuzial ti uslo, ze to v com budes 4 roky je to iste co ponuka tu a teraz infiniti a rozdiel je v nejakych tlacitkach ci ovladani co sa tyka kvalit vozu... nic viac nic menej tak to nepis ako keby to bol zigulak VS 5ka....neopodstatnene
to pisat ako argument
btw neviem co je osvedcene ale infiniti pouziva sakra osvedcenu techniku takze jedine co je osvedcene je pre teba ovladanie radia
u nas sa v krcmach schadzaju ludia, ktori idu na pivo a je im pri tom jedno ci prisiel v adidaskach alebo v kanadach od hnoja...autom sa do krcmy totiz nejazdi, poskial teda v nej chces pit a nie debatit so sracmi co chodia autami do krcmy
ale k veci...neviem co to ma s krcmami ale kazdy kto ma rad alternativne veci a nie tie vsedne je krcmovy srac jo ? to by som skorej povedal, ze ten kto toto napise riesi jeho celozivotnu dilemu - ia niesom ziaden srac ja som uz niekto - to ta lutujem
To asi nebylo na mě, ale vžij se do situace majitele BMW řady 5, koupíš novou generaci, která navazuje na tvou současnou, nebo budeš zkoušet experimentovat?
zalezi ako budem spokojny...je pravdepodobne, ze pokial mi vyhovovala 5ka do teraz bude i nadalej a aby ste si nemysleli podla mna je 5ka vynikajuca...otazke je dokedy ma bude bavit? na tuto otazku nepoznam odpoved ani ty ani ja ani nikto iny...5ka bude stale vynikajuca no mozna budem mat chut na nieco ine ...zmena...nedokazem ti to inac vysvetlit ak to nechapes...ak si mal skvelu partnerku na sex a po dlhsej dobe to uz nebolo take ale stale bola dobra len ty si uz tuzil skusit nieco ine...a s tou dalsou to bolo tiez skvele ale ine....lepsi priklad nepoznam
tiez z mercedesu odislo dost zakaznikov kvoli spolahlivosti - bolo to dobre ale kazilo sa to a uz ich to nebavilo...vacsinou jazdia v japoncoch
este by som dodal, ze je tu kopec novych zakaznikov, ktory svoje p407 a octavie atd menia ze vyssiu tridu...hlavne ti co maju japonca a chcu ist vyssie...to je predsa len vacsie percento trhu ako ti co si kupia BMW5 aj o dalsich 7 ci kolko rokov...
suhlasim s tym, ze new zakaznici z nizsich tried budu vacsina pre infiniti a ozaj menej bude tych ktorich ukradnu zo svojej triedy inej znacke...s tym suhlasim
Už je to moc písmen pro nic, na můj vkus. Vedem tu debatu s člověkem, který daným autem nejel, přesto ví, že mé hodnocení je špatné, rozumuje o motivacích kupců vyšší střední s tím, že vlastní zkušenost kupce chybí. To nemá smysl, dojde to jen k coby kdyby, vždycky říkám, řeči se vedou, ale až dojde na to vyklopit vlastních jedenapůl, začnou se tihle druhdy chytrolíni ometat kolem autosalonů s kroužky, vrtulemi či hvězdami a tváří se, že na své řeči o "originalitě" si nějak nemůžou vzpomenout. ;-)
ja som kritizoval nieco uplne ine ako to co ty pises a nikde som nenapisal, ze som tym autom jazdil a prisiel som na to alebo to...keby si cital az potom pisal tak by si sa to dozvedel....o tom kto s tym autom jazdil tu rec nebola, tak zas vedla..snad nabuduce
ty sa tym autom zvezies a uz aj vies ake ma sance a aku bude mat predajnost a dokonca presne 99% zakaznikov zostane vernych svojej D3 marke... keby si to aspon cital po sebe, hlave ze sa tvaris dolezito...dufam ze GTi ti vleze dnu a hodi ti smajlika za :yes: haha
Už to nezvládáš, promiň ale to co píšeš už je za hranicí blábolení. Přečti si můj původní příspěvek a nevkládej mi do "vět", že někde píšu o kvalitách infiniti M jako o véesce nebo žiguli. Naopak, srovnávám ho s tím nejlepším, co se dá v dané třídě pořídit, a celá debata se odehrává v rovině, "je emko natolik dobré, aby přetáhlo zákazníky zavedené německé D3?" Já říkám, jízdně je na úrovni, nedostatky má v ergonomii a designem nestačí. K tomu přidávám cenu porovnatelnou s Němci, z čehož mi vychází předpoklad, tady si dovolím zobecnit, že prodejní úspěch mít nebude. V osobní rovině říkám, že jako dlouholetý uživatel této třídy, jsem se emkem (i v předchozí generaci) rád svezl, ale své peníze za něj nedám, protože ta německá konkurence je ve výše zmíněném lepší, tedy zůstanu u ní, stejně jako předpokládám to udělá 99% jejích souč. zákazníků. Tvé přídavky o originalitě, rovina "zkoušení nového" představovaná jako přístup individualisty je jen tvým bojem, pro mě je tato rovina mimo podstatu debaty, která se tu vede. Ale rád si v přečtu, že jsi emko koupil, pak si přestanu myslet, žes jen další rozumbrada ze zdejší kolonie "kdybystů". ;-)
na jednej strane tu pises o hospode curakoch a ine kecy z ktorych vydes ako ten najvacsi borec a teraz si zas neoblomny realista - uz prestan snivat a budovat si v diskusiach svoj idol
tych tvojich 99% si mozes akurat mysliet to je vse, neuspeje to ani ako tuzba presvedcit
ku koncu si napisal par normalnych viet, no niesom si uplne isty tym kto nezvlada svoje pohnutky sa tu hrat na borca
teba zaujimaju hlavne predaje a nie kecy , tak si ho teda idem teraz kupit aby som ta presvedcil velkeho realistu co vsetko co komentuje si aj kupuje lebo on len nekeca ze jo ? :-) smiesne, dalej ma uz ani o nicom nepresviedcaj, viem uz vse co potrebujem
Člověk si zvykne i na ty čudlíky, ale nevím jstli si zvykne na kůži. Alcantaru na sedáku nic nenahradí a to nevím jestli ti Infi nabídne. Němci mají servis na každém rohu, ale kde zajedeš s Infi je problém.
taky si myslím , že navzdory kvalitám, které Infiniti nepochybně má, ne každej zkousne ten "korejskej" design karoserie. Nevím jak vy, ale mě designem neoslovuje a to bude IMHO jeho achilovou patou úspěchu tady v Evropě :-!
ad. ovladanie multifunkcneho zariadenia...fifth gear web tv porovnaval BMW E class vs. Skoda Superb a tester sa vyjadril, ze ocenuje na superbe klasicku dotykovu obrazovku pretoze je viac intuitivna oproti idrive style systemu mercedes...no, kazdy je rozdielne technicky zdatny a niekomu ta dotykovka moze vyhovovat viac ;-)
Dilema dotykovka vs. rozhraní á la idrive je zcela legitimní, a klidně je můžem přenést do roviny osobních preferencí, jenže v emku není ani jedno, je tam mix. tlačítek s rozhraním podobným idrive (jen pro něco) navíc mu chybí jeden ze zásadních argumentů idrive proti dotykovce tj. nenatahovaní ruky někam. Je to řešení spojující nevýhody obou zmíněných, výhodu žádnou nemá. ;-)
tak teraz nerozumiem, v teste sa pise ze obrazovka dotykova je...plus doplnena, ako pises, idrive-like systemom ovladania, hoc umiestnenym nie najlepsie.
Vždyť to říkám, není tam ani jen dotykovka ani jen rozhraní typu idrive. Je sice hezké, že si v navigaci můžeš naťukat cíl na obrazovce, ale max. když stojíš, ten displej je daleko, neumím si představit, že se tam za jízdy někdo natahuje, a u infiniti asi taky ne, tak tam šoupli ještě to kolečko s tlačítky kolem. Proč to vůbec kombinovali, a proč když už tam to kolečko dávali ho nedali někde na středový tunel nechápu, ale netvrdím, že musím chápat všechno. ;-)
Berme horní dojmy jako dobré čtení o dobrém autě. Záladní problém je v tom, že evropská prémie od nikoho nečerpá, evropská prémie sama definuje. to ona je tu doslovným prorokem, a to je ten základní problém neevropské konkurence v této třídě. Totiž BMW 5 nejede jako Infiniti, neboť právě to Infiniti jede údajně jako BMW, pokud mi tedy dobře rozumíš...
A pak design. Často si tak představuji, že jsem jedním z těch, co se setkají v utajené místnosti, před nimi stojí nový model, odhrne se plachta a oni vynáší verdikt. Tak například u nové BMW 5 bych byl jedním z těch, který by řekl - jistě, můžete to vyrábět. Avšak co bych řekl u horního Infiniti, to tu snad ani nebudu psát.
V cenách nad milión si žádný kupec nechce odůvodňovat, proč si nepořídil to, co je nekompromisní nejen technikou, nýbrž i designem, ergonomií. A samozřejmě, že jde o image, o zvyk (jak velmi trefně odglosoval kolega Navtech) a též o kvalitní prémiové servisní zázemí.
Zde není co řešit. V Evropě si přečtu test Infiniti, kývnu uznale hlavou a... zítra si jdu koupit to nejlepší, co svět nabízí - Mercedes, BMW, AUDI, Jaguar, VOLVO.
P.S. To nahoře jsou první jízdní dojmy, znáš to, pozlátko, cingrlátka a tak podobně, natvrdo to bude až tu budeme číst regulerní test. Mezi tím, si prubni pětkového bavora. Na čtení testu Infiniti už nikdy nebudeš mít čas...
od autora myslienky: *pocet nul na konte sa rovna priamoumerne jeho IQ* som nic ine ako primitivny prispevok necakal...
Ked mercedes porovnavaju s bmw 5 , 3 ako im nebezpecne slape na paty a stale komfortny plati to ist ako u infinity ? novy mercedes tak zrovnavaju tak potom by sa mal hanbit ze na BMW nema pravo si trufat lebo bmw to zaviedlo hej ? ale nemeckej 3 to neplati, to je pre zakomplexovanych svate a tam sa to teraz nerata ze jo >:D
ja ti to vysvetlim, vsetko nove co pride sa porovnavam s tym co uz je, alebo to chces ty porovnavat s tym co bude ? je to zakladny proces hodnotenia, porovnavanie...aby si to vedel zaradit - dufam, ze toto ti staci aby si vedel, ze ten prvy odstavec je bachorka pre pytomcov
Design je otazka vkusu, nova 5ka mi reze, ale pri pomysleni na to, ze ochvilu tu okolo mna bude chodit kazde 5te auto bmw 5 zovsednie...infiniti bude exotika a ako som pisal v prispevku pre kolegu to si u nemcov nikdy nekupis. Dizajn infiniti vydrzi dovolim si tvrdit dlhsie a tuzba odlisit sa a pritom nestrartit je asi to najcennejsie co mozes najst...az sa raz odlisis od zmagoreneho davu tak to pochopis
design nieje otazka vkusu? 10 ludi hodnoti a 6 povie, ze sa paci ostatni povedia ze sa nepaci..otazka coho je to prosim ta? ty v tom pripade urcis ze 6 hlasov znamena dobry design a 4 zly jo ? opat mi to pride velmi primitivne
exotika je nieco nevidane, priam nepoznane...co sa do o infinity v SK-CZ tvrdit, hlavne ked design je tak isto nevidany a odlisny od toho co tu vidno...zapamataj si slova : Nevidane, nepoznane, odlisne....dalsie slova: cudzokrajny, nevlastny, dovezeny...
Tohle přece neůžeš uplatnit při designu Infiniti. Zde jde o něco jiného - jedná se o neschopnost vtělit do karoserie charakter auta. Ideální by bylo postavit vedle sebe BMW a infi a vizuálně porovnat. Možná nám redakce vyjde vstříc.
to je opat LEN tvoj nazor...stale nevidim kde si si obhajil to, ze design je bud bobry alebo nie....tiez nevidim, ze si niekde obhajil svoje tvrdenie, ze design nieje vec vkusu...pokial to nenapises nevidim dovod brat tvoj nazor len ako tvoj a nechat ta v nom
nejprve bych ti chtěl poděkovat, protože tvé pseudofilozofické žvásty na téma automobil, mě vždycky spolehlivě rozesmějí!! (zvláště groteskně pak působí věta ... pokud mi dobře rozumíš? ... no a závěr typu ... mysli si, co chceš, stejně mám pravdu já, protože tady prostě není co řešit ... to už je jenom taková třešinka na dortu!! ;-))
Pokud jsem ti natrh´plakát, podlep si ho izolepou. Zde nejde vůbec o nějakou mou či tvou pravdu, zde jde o fakta. O fakta života. Ty zatím trénuj teorii života, fakta života, ta tě teprve čekají.
Copak mých osmnáct, ale tvých zastydlých šestnáct, to je trefa... >:-[] Ale jinak jsi zábavnej asi jako jak promrzlej patník... asi to bude tím, že se ti na tom plakátu odchlipujou rohy 8-s >:D
a jak často si tak představuješ, že jsi v utajené místnosti, rozhrnuje se před tebou plachta a ty dáváš palec nahoru nebo dolů ... ??? >:D >:D to je totiž docela slušná diagnóza ... ;-)
V podstatě si to představuji u každého nového modelu, zejména u toho, u něhož jen nevěřícně kroutím hlavou. Jsou to ty modely, které naplňují tvojí estetiku po hrdlo... U infi je to o to bolestnější, že se snaží o jednotnou, originální vizáž, tedy nejde o to, že by snad jednotlivé modely lítaly od zdi ke zdi. Jenomže holt ten designový základ, tam ja zakopanej pes, v tom se dokonale trefil kolega lowkick - latitůda jako vyšitá....
Odtušuji, že tys ten příznivce Infi designu. Kdybych ti položil otázku jak hodnotíš horní design k designu řekněme BMW 5. Řekněme, že bychom (pracovně) dali Infi 5 bodů z deseti možných. Kolik by od tebe získal BMW 5?
kašli na to ... mně je to úplně ukradený ... já se párkrát do roka kopu do * a tak kouknu na tohle forum ... a s někým, kdo mě "zaujme", se začnu jen tak na oko dohadovat ... mně jsou jinak autíčka úplně volný ... (jen pro informaci - vždycky jsem měl, mám a budu mít japonce, do žádný německý šunky bych jakživ nesed ... a do bavoráku už vůbec ne, studem bych se musel propadnout ... bavorák(audi, mercedes...) ve mě evokuje buď venkovské diskotéky nebo korporátní stupiditu - obé je mi dost cizí ... >:D) ZDAR!
zdá se, že ses tu vážně našel..ostatně tvých sedmadvacet tisíc příspěvků mluví za vše.. :-) asi tak v únoru se tady zase stavím, mezitím hodně zdaru v utajené místnosti, snad se ti tam místo autíček jednou zjeví i ženská .. ;-)
Je asi normální, že tě asijský design, stejně jako mě, neoslovuje. Jen nevím, zda by bylo dobré dělat Infiniti pro evropské oko. Prostě to je Japonec a jako Japonec a Infinity taky vypadá. Hra na Evropu by možná byla i trochu trapná a nedůstojná.
V tom jednoznačný souhlas. Kdo srká saké, kdo má doma gejšu v teplákách a kdo v sobě objevil zasutého samuraje, ano, pro něho je to jistě ta pravá inspirace...
Byla doba kdyz mi bylo jeste X...nact, tak jsem si sil vlastni kimonu. ;-) Tehdy Infinity jeste nebylo narozeno.
Myslim si, ze budeme tu mit znacky co rozkvetou a jine co povadnou za nejaky ten cas, to je proste zivot.
BMW = Rolls treba ma uspech za uspechem a prodava sve auta jak housky na kramu s a MB = Maybach pomalu premysli to zabalit. Pritom obe povztaly temer z hrobu pod nemeckou taktovkou.
Tim chtel basnik rici: Budme radi, ze tu jsou i jini... ;-)
A oč jsou něčí (nikoliv moje) oblíbené saké, gejša a samuraj horší nebo lepší než tvůj milovaný eintopf, Gertruda a zasloužilý člen Sudetoněmeckého landsmannschaftu? ;-)
Pominu-li primitivnost tvého posledního příměru, pak je potřeba napsat, že by sis měl přát k ježíšku globus. Mnohé bys pak možná pochopil. Osobněvšak v to nevěřím, neb týpci tvého maloformátu jsou známí svojí zabedněností a hlavně neukotvenou estetikou.
ANO...takovou zdrápaninu vydávat za prémii...to se nehodí. Zaujala mne jen boční linie, jinak je to designový paskvil bez myšlenky.
edit: Kdyby tomu dali název (low) Altitude...mohl by to být designový bratr nového rendlíku >:-[]
Ako obvykle, nečítaš článok, pod ktorým prispievaš. Ak by si tak urobil, netliachaš. Ostatne reálne argumenty okrem subjektívnych šplechov typu "nezaujala ma (ja podotýkam, že len na obrázku) nemáš a nemôžeš mať.
Milý oslíku :-) Právě jsi se "vytliachal" až na zem, tak po sobě ukliď a běž si zase někdy půjčit jedničkové BMW >:-[] Já jezdím o pár tříd výš a vlastním...bez reklamních polepů...kapíruješ chudáčku? :-!
Hmmmm text dobry, aj aktualne Volvo S80 je pre bezneho a v kazdom druhom pripade firemneho zakaznika priajtelnejsie, ako toto, nie spatne, ale zvlastne Infinity. Nehovoriac o E-Classe, 5-er, nove A6, XF... :-)
No ale chcelo by to vyzdvihnut prinos! Chcelo by to zaver typu "Nie, dakujem, ale inak BRAVO INFINITY".
Jednak ocenime azijskeho supera >:-[] a takisto ocenime jeho prinos do segmentu - tlak na nove hovadiny (forest air) ci tlak na cenu. Cim viac konkurentov BLIZIACICH sa k 5-er, tym lacnejsia ponuka na BMW u dealera ;-)
Este by to chcelo Acuru a novu vlnu Cadillacov, bez ohladu co si o tych autach myslime a budeme mysliet, budeme sa z nich tesit, lebo "vsetko azijske a americke je na nieco dobre"
Minimalne znizuju ceny toho co mame tak radi :-)
Souhlasím s tvým názorem na Infinity, je to pro evropské voko fakt těžký vořech, ale řekni, mi proč mezi opravdové ikony, jako BMW, MB, Audi a s přihmouřením oka furt cpeš to volvo, vždyť ani sami hoši od volva nejsou tak optimističtí ...
[odkaz]
a tady cituji z tohoto zdroje:
[odkaz]
"...Mezitím, co inženýři usilovně pracují na novém způsobu pohonu, se šéfové automobilky hádají s novými majiteli z Číny. Prezident koncernu Geely, Li Shufu, před nedávnem prozradil, že se s vedením Volva neshodne v plánech na budoucí produkty. Šéfové Volva by raději vyráběli menší a úsporná vozidla, zatímco Li by rád viděl velké modely pro čínský trh. To by ještě nemusel být takový problém, protože specifické modely pro určité trhy jsou spíše otázkou investice.
Ale čínští majitelé se domnívají, že by Volvo mělo být přímým konkurentem značek BMW a Mercedes-Benz, zatímco management Volva tvrdí, že jeho zákazníci jsou odlišní. Li Shufu ale přiznává, že bude nadále s vedením Volva vyjednávat a je připraven ze svých představ ustoupit. Podle něj totiž musí mít management pro současné směřování automobilky své důvody. To jsou trochu netaktická prohlášení, která jistě jeho vyjednávací pozici nevylepší..."
Píší tam, "... volvo by mělo být konkurentem...", to znamená, že ani ve volvu se tak zatím necítí, ale chtěli by. Je to pochopoitelné, makají na tom teprve od 2000, takže co bychom po pouhých 10 letech chtěli
mohl bych ti vyhledat cca 2 roky dozadu tvý "pravdy" o subprémiovém Volvu, které má k D3 dál než Fiat k úspěchu ve střední třídě a náhlý postup Volva do prémie, který se jaksi náhodně kryje s určitou tajemnou údálostí... Ale to určitě nikoho nezajímá, blbostí se tady dočte člověk dost i bez toho
Na to, aby Volvo mohlo být rovnocenným partnerem BMW nebo Mercedesu nestačí ani deset ani dvacet let, a už vůbec ne změna vlastníka. Ta tomu může jen napomoci. Konkurovat těmto gigantům v komplexu není koneckonců ani ambicí Volova, ani to není dost dobře možné. Co tvrdí čínský vlastník, to jsou jen mediální výkřiky bez obsahu. Obdobné, avšak v horší pozici je to dnes u Jaguaru, u Saabu je to dokonce ještě o řád či dva horší, a o Alfě romeo snad v této souvislosti raději ani nepsat. Z hlediska šíře modelového spektra je tu především Mercedes, BMW a AUDI, pak je ještě VOLVO a pak už jen kusovky - Jaguar a Saab.
....berme to v kontextu působení značek jako takových. Od Volva se kopírují bezpečnostní systémy. Volvo to prostě dělá jinak....... ale to neznamená, že se nevyrovná s mb, bmw nebo audi. je prostě jiné. V něčem horší (motory slabší), v něčem lepší - sedadla - křesla....jinak si nemají co vyčítat.... ;-) Navíc naše pohledy jsou bezesporu ovlivněny i zeměpisnou polohou.....a jinou mentalitou. A ty za tím Volvem stůj a nenech se zviklat kde kým....
Ano v tom máš pravdu. Já nahoře píši o výrobe jako komplexu modelů, a v tom holt musíme přitakat německé prémii, i když Volvo se velmi velmi sympaticky rozrůstá.
Plne musim souhlasit "Tri nemecti kralove vladnou segmentu", ale Volvo nad Jaguar bych nikdy nestavel... Jaguar XJ chces postavit vuci Volvu ... a jaky 5 metrovy model maji ? Odpovim si sam, zdany! ;-)
Zde pozor, píšemne o výrobě v prémii, nikoliv o exklusiv třídě, a tedy bych se tě musel zeptat, co má Jaguar v SUV, ve střední, v kompaktní třídě. Nic.
Píšeme o značkách, nikoliv o majitelích.Jjaguar doslova vstává z popela, Volvo je zásadně v jiné pozici. Jakkoli jsou tedy tyto dvě značky neporovnatelné ve svém zacílení.
....vytrh si to celé z kontextu. Ono jde o to, že číňan chce vždycky to neeeeeej. Je to jako rus s kladným vztahem k rýži místo k vodce. Volvo JE prémie, o tom ani na chvilku nepřemýšlej. Volvo ale cílí na jiné lidi než německá trojka. Nesoutěží, ani bmw, audi a s-class nesoutěží, protože tahle kategorie, je už tak nějak rozebraná. Asi si nedokáže nikdo představit, proč by šel někdo z MB do bmw do audi....atd. Zkus si to Volvo, když už o něm tak fundovaně hovoříš. A to, že Volvo má rozepře s majitelem je pochopitelné - Volvo na starém kontinentu buduje svou image dlouho a s velkým úspěchem s ohledem na přírodu - majitel, někdo z kontinentu, kde se má za to, že mají nevyčerpatelné vše. No a na závěr: čína žádá velké auta. Osobně bych tam vozil Karosy Coupé nebo Ikarusy CLS ....... Trošku mě u Gtiho mrzí, že po mrzském tlaku ustupuje ze svého názoru. Takže, Frankíno, opravit: VOLVO JE PRÉMIE! :-!
Nikam neustupuji, Volvo má modely, které velmi důstojně jednak sekundují německé prémii, jednak přináší na svět příjemnou filosofii v podobě bezpečného rodinného "tanku". Na druhé straně je korektní uznat, že holt modelová, motorová síla německé prémie je současný garážový zenit.
Já volva znám, jinak bych o nich asi nepsal. To, co si o volvu myslíš ty, je jedna věc, jaká je skutečnost je věc druhá. Až někdy budeš řídit např. XC90, pak si vzpomenešm, že taky třeba existuje X5, tak ji pak jdi hned zkusit. Podle tvých adorací za volvo usuzuji, že tě nechali v autosalonu sednout do S60 ve vrcholné výbavě a ty máš hned jasno. Ale chci tě, jako majitele Céčka vidět, jak přesedláš do nového volva....
Návod na instalaci vůně lesa do každého vozu:
1) Vezměte prázdnou PET lahev, nejlépe od čaje Nestea s velkým víčkem, důkladně umyjte a usušte.
2) Vezměte smrkovou nebo borovou větvičku, umístěte ji do láhve.
3) Láhev připevněte k palubní desce vašeho vozu tak, aby víčko směřovalo do interiéru v ergonomicky vhodném místě
4) Na víčko nakreslete fixou stupnici od Min do Max, otvíráním či zavíráním lze intenzitu vůně plynule regulovat. Pozor, směr regulace je opačný než je obvyklé
5) Jednou ročně nebo každých 20.000 km vyměňte větev
No dobře, tak mi to pošli přes SZ... aby mi to místo někdo nevyfoukl.
Představuju si to asi takhle: přijedu do Mnichova vlakem, z půjčovny si vemu novou 7. Naplácám na ní takový ty maskáče a v přestrojení projedu až do vývojového centra. Tam zaklepu, řeknu že mě posílá Dinar a že tu budu dělat ředitele. A když budou dělat okolky, tak se jich výhružně zeptám, jestli vědí, jak voní psí * rozšlapaný v koberečku.
Latitude má ionizátor, to je zase něco jiného... pro tebe jako majitele nedovybaveného auta od konkurence sestavím návod na domácí výrobu do příště. Pokud ti tedy nevadí blesky v kabině...
Diskuzim na auto.cz jsem ze srdce vdecnej za neutuchajici peci o moje dusevni zdravi, nebot v nich mam v podstate nevycerpatelnou studnici zabavy a rozptyleni. Predstava, ze nekdo, kdo jde (napriklad) do Mercedesu vysolit 1,5 - 2 mega za jedno Ecko, cestou v hlave premita, jestli by nebylo lepsi zavolit treba jedno Infinity, aby se na silnici vic odlisil, je skutecne naprosto komicka a uplne mimo realitu. Nikdo, kdo lovi v techto vodach, neni takovej ubozak, aby se rozhodoval o svym aute na zaklade objemu jeho prodeje a souvisejici cetnosti na silnicich. Dokazete si naprikad predstavit, jak imaginarni zakaznik zavrhuje Sko, neb je nejprodavanejsi, a se zdanim absolutni vyjimecnosti saha po Lexusu LS? Sranda, co?
Pri koupi novych aut, a zvlaste pak v techto tridach, se kazdy s trochou rozumu a dustojnosti rozhoduje jednoduse na zaklade toho, jak mu to konkretni auto technicky, vybavove ci designove vyhovuje jako takovy, a ne jestli s tim jezdi nebo nejezdi taky Pepa. A proto jestli si nekdo testovany Mko koupi, jakoze par takovych se urcite najde, bude to zkratka z toho duvodu, ze mu to auto bude ze vsech konkurentu vyhovovat absolutne nejvic, a ne proto, ze se jich proda pet a pul. Podobne kdyz si jde nekdo koupit rekneme A6ku, nekoupi si ji proto, ze jich jezdi relativne hodne, ale protoze idealni sedi jeho pozadavkum.
Jak pise nahore Dinar, hrani na strunu vyjimecnosti a unikatnosti svych aut je vysadou jezdcu sedlajicich skutecne exkluzivni vozy (nevim ovsem, ze by se nekdo takovy zde na diskuzi nachazel) a pak zoufalcu snazicich se za svych 60 tisic ohromit svet, pripadne skalnich fandu neuspesnych automobilek.
Pokud jde o samotny Infinity M, jedna se o pro me zcela neprijatelny vuz, a to pro svou vypjatou asijskou estetiku, ktera se uplatnuje v exterieru i interieru. Zvlaste exterier s premirou oblin, typicky asijsky rozharanymi svetly a pick-upovym grilem masky vypada tvari v tvar soudoby evropsky konkurenci (nejen D3, ale i Volva, Saabu a Jagu) jako z jinyho stoleti. Doufejme, ze jeho prodeje naplni realisticky ocekavani.