Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chyba v textu!
neregistrovaný "Kajfik"
| 8. 12. 2010 02:06
Třílitrový turbodiesel svého konkurenta od Mercedesu určitě nepřekonává. Ani o 20kW nižším výkonem, ani o 70Nm nižším točivým momentem a stejně tak ne otáčkami, ve kterých je ho dosahováno. Tolik na upřesněnou...
Avatar - Andromeda
Chyba v textu!
| 8. 12. 2010 09:29
Ano,modernizovaný V6 350 CDI má parametry o kterých píšeš(a pro různé modely různé výkony),pochopil jsem to tak,že autor měl na mysli "předfaceliftovanou" verzi ;-)
Chyba v textu!
| 8. 12. 2010 09:31
byl jsi rychlejší :yes:

350CDI 170kW/540Nm (test zde na auto.cz)
30d 175(6)Kw/550Nm
Chyba v textu!
| 8. 12. 2010 09:49
Máte pravdu, opravím to. Měl jsem stále zafixováno těch 170 kW, omlouvám se
Chyba v textu!
| 8. 12. 2010 10:01
To nic, motor se objevil v nabídce tak nějak samosebou bez velkého anoncování ;-)
Infinity QX
| 8. 12. 2010 07:56
To je hadam vacsia obluda ako Sang Yong :no:
Infinity QX
| 8. 12. 2010 08:41
?
Infinity QX
| 8. 12. 2010 15:22
myslim to cierne SUV, ktore je na 3 fotkach... 8-s
Avatar - Johny.Rico
Infinity QX
| 8. 12. 2010 22:43
Pěkné to je!
Avatar - Blue Sun
Konkurenti
| 8. 12. 2010 08:51
Konkurenti, třeste se? V konzervativní a předsudky zatížené Evropě? Ne, tady se opravdu třást nemusí, neboť i kdyby bylo Infiniti sebelepší, dále budou lidé kupovat především "zavedené" značky BMW, M-B, Audi. Co by si pak o nich přeci ostatní pomysleli, kdyby přijeli někam mezi lidi v Japonci? Jakkoli lépe vypadajícím, lépe zpracovaném a lépe jezdícím, pořád Japonci.
Avatar - strýček BOB
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:03
Jaké předsudky? Postav si vedle sebe cokoliv z německé prémie a tohoto japonce, vybereš-li si přesto infinity, tak odkráčej ke svému lékaři a požádej o vyšetření. Neumím si prostě představit, jak si vzdělaný a inteligentní Evrpoan postaví do garáže Infiniti místo pětkového BMW. Ten japonský počin je prostě neuvěřitelně odporný, SUV, které se mihlo ve fotogalerii je něco neuvěřitelného, ukázková asijská škola "designu".
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:22
a ty si cital clanok? ani jedna vytka, ani jedna...to ze je to auto odporne je len tvoj subjektivny nazor, takze sa nesnaz to prezentovat ako dovod preco by si ziadny europan nemal toto auto kupit 8-s
Avatar - twistedTSD
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:50
:no: no ty ses zase předvedl
Avatar - Johny.Rico
Konkurenti
| 8. 12. 2010 22:44
:yes:
Avatar - Blue Sun
Konkurenti
| 8. 12. 2010 11:11
Všechny předsudky, které přímo řvou z tvých všech příspěvků.
Vzdělaný a inteligentní Evropan si spíš tohle postaví do garáže, jenže takových Evropanů je velmi málo.
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:18
A víš snad o nějakém důvodu, proč si nekoupit radši to BMW, M-B, Audi, kromě těch předsudků?
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:23
a vies o nejakom dovode, preco si nekupit radsej to Infinity, okrem predsudkov?
Avatar - Johny.Rico
Konkurenti
| 8. 12. 2010 22:45
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:28
No protože... Infiniti je zřejmě rovnocenným hráčem (jízdní vlastnosti, kvalita interiéru, výbava) a je otázka vkusu, jestli ti lépe vyhoví třeba chladně elegantní Audi nebo efektní rafinované Infiniti. Samozřejmě za předpokladu, že jsi schopen si vybrat ze dvou motorizací a servis nemáš přes půl republiky. Na druhou stranu, za mega a půl máš to auto plně vybavené...
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:34
Servisní místa jsou problém, ale zase věřím, že budou u Inf líbat ruce a leštit polobotky.
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:44
Aby si pak v těch naleštěnejch polobotkách mohl běžet 100 kiláků domu ze servisu? :-)
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:52
>:-[] To mě jednou málem potkalo u olympiády, ze slov "to nic není" se během půl hodiny stalo "auto tu musí zůstat, ale zatím nemáme náhradní". Pak jsem drandil dva dny v Caddy. Když vidím tu reklamu s vysmátejma děckama, jak si medí v tom otřesným plechovým trambusu, tak bych napsal do Vlčáku něco o lživý reklamě :-)
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:58
Jo, jen tam napiš, stejně ti je to k prdu :-) Taky jsem psal a nakonec mě nejaká polskoruská Světlana po půl roce odpověděla z Maastrichtu, že si můžu políbit a těší se, až si koupim další káru :-|
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:59
A koupils´? :-)
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:02
Koupil >:D Ale dva roky starou ojetinu ;-)
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:05
Světlanka měla pravdu >:-[] ...klid Rolf...ten ještě koupí :-! :-)
Avatar - manitou
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:04
tak já si taky jednou užil svoje, děsný vibrace při řazení, spojka jako by snad ani nebyla, z ničeho nic, tak nejdříve pražský chytrolín na jarově, že to je v uložení motoru, rozežrané prý od kun, ať přijedu ve středu, cestou domů jsem se pro jistotu stavil ještě u jednoho servisáka a z MB jsem jel náhradním hned - spojka a setrvák, není nad to po někom zdědit služební :-(
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:06
...aby nebyla pravda někde uprostřed...vůbec bych se nedivil u těch našich vykuků :-)
Avatar - manitou
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:21
ne, to byla klasika, jednak kuny v blízkosti domova mají jiné, lepší káry na ohlodání, druhak jsem zjistil, že to bylo jízdním stylem předchůdce, noha furt na spojce, třeťak technickým problémem u motoru, bylo to u té motorizace časté.
ale zase od té opravy dokonalý vůz, budiž mu země lehká ;-) :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 11:57
Kuny mě vyžraly celý volvo. Nevěřil jsem, že to má takovej vliv na hluk motoru ;-\
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:42
Přiznám se, že o audi bych asi nikdy neuvažoval. Jestli je v něčem z jízdních vlastností zásadně lepší japonec, nebo BMW, tak o tom pochybuju. Alespoň pro potřeby běžnýho provozu, kde moc "kuželů" nepotkáš. Proto určitě hraje roli i image, servis a "zajetý koleje". Přetahování klientů němcům hlavu rozhodně netrhá. Teda krom těch "já znám spoustu lidí, co...".

To auto jezdí skvěle, ale pořád jsem nenašel důvod, proč si ho koupit. jak sedneš do BMW, nebo MB, tak jsi jako když si sedneš doma do svýho gauče a víš, že támhle je dálka od TV, támhle popelník a vlevo Jack Label. Infi je pro mě, jak flaška píva bez otvíráku.
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:46
Ona ta natáčecí zadní náprava má svoje kouzlo (i u BMW), ale...poslední odstavec sedí! Když už jednou naběhneš do evoluce, pak chceš mít všechno tak jak jsi zvyklej. A ten pocit důvěrně známýho je k nezaplacení.
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:53
Kouzlo má, ale toho jsem třeba "odpůrcem" stejně, jako aktivního řízení s proměnným převodem. U BMW mě to zklamalo, ale taky je to o zvyku. Když pak lezeš z auta do auta, tak je to podobný, jak bez PDC a křach!
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:57
Se tady ani nebudu rozepisovat, jak jsem za poslední měsíc přišel o některý automatický věci... >:-[] Musíš to kupovat v páru! Jinak je zaděláno na průs...švih :-)
Avatar - Emel
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:08
Ono nemusí jít jen o přetahování... pořád je fůra úspěšných lidí, kterým přestává stačit jejich Mondeo / Accord / 407...
Konkurenti
| 8. 12. 2010 11:38
Tohle je hodně dobrý :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 11:55
Neni nad pivo v petflašce :-) :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 13:34
:-) :yes:
Konkurenti
neregistrovaný "Kajfik"
| 8. 12. 2010 17:16
Ale pozor, dřív se na to nehrálo vůbec a i dnes je vozů ve kterých máš kam odložit 1,5litrovou láhev pomálu... Nota bene v prémii.... :D nota bene dvě láhve.... :D
Avatar - Blue Sun
Konkurenti
| 8. 12. 2010 11:15
Možná ano, možná ne, záleží na tom, komu jsou důvody předkládány. Pro tebe ne, neznám.
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:26
Neznám reálné (neceníkové) ceny Infiniti, ale ty papírové jsou v mezích německé konkurence, což není zrovna výhoda u nezavedené značky. Na druhou stranu jsem M viděl v černé, která dokáže lépe maskovat gril tvaru sevřeného zadku a v tu chvíli In M vypadá i přes boubalaté tvary poutavě. Doufám, že bude možnost se svézt, velmi rád bych porovnal s evropskou konkurencí. ;-)
Avatar - Emel
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:29
V mezích možná jsou... ale co výbava?
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:30
Když říkám v mezích, tak komplet ;-) (u němců reálné ceny znám)
Avatar - Emel
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:11
Včetně vůně lesa a tuhnoucího plynu ;-)?
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:20
To záleží na tom, kde parkuju a kolik hnoje mi spadlo pod pedál ;-)
Avatar - Emel
Konkurenti
| 8. 12. 2010 12:08
No, jen abys neměl vůni hnoje i při parkování v lese...
Konkurenti
| 8. 12. 2010 12:55
>:-[]
Avatar - Andromeda
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:37
Jsem zvědavý na Tvoje dojmy ridere ;-) - většinou ho hodnotí dobře.A jako alternativa vůči D3?Proč ne.
Konkurenti
| 8. 12. 2010 09:48
Mám teď courání po prodejcích plný zuby :-) Potřebuju si trochu oddechnout anebo zjistit, že to koupil někdo známej ;-) . Já bych asi zatím Inf saloon navštívil až jako poslední.
Avatar - manitou
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:08
buď rád, že si vybíráš ty ! ;-) nemůžeš se pak na nikoho zlobit, žes šlápl vedl >:-[] proto, záleží na třídě - mé pořadí 3, C pak dlouho nic S60, výše 5, E, XF. kde lovíš ? ;-) :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:21
Ta druhá ;-) ale není to tak úplně pro mě, já si musím ještě pár měsíců počkat... ;-)
Avatar - manitou
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:32
no tak alespoň pak budeš mít dokonalý přehled a rozhodování bude o něco jednodušší ;-)
ten nový motor do E 350cgi je podle parametrů pecka, jak to bude na silnici, to je to co mně zajímá, že by štutgarští začli lézt do zelí motorářům z mnichova ? ;-) :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:36
V pondělí bych měl projet nějaký novinky v M-B, tak uvidím ;-)
Avatar - manitou
Konkurenti
| 8. 12. 2010 10:54
no vidíš, pokud to bude ono, no vlastně ať je to cokoli, když to hodíš do blogu, s radostí přečtu, předem děkuji ;-) :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 11:21
Ani ŤUK! Pak budu číst ještě za měsíc jak stárnu >:-[]
Avatar - manitou
Konkurenti
| 8. 12. 2010 11:40
minimálně o měsíc ;-) :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 12:21
Stárneš... káru už na to máš :-)
Avatar - manitou
Konkurenti
| 8. 12. 2010 12:34
trochu ohledu takhle před vánocemi >:-[] ;-) :yes:
Konkurenti
| 8. 12. 2010 12:54
Nikdy jsem si nevšímal, kolik jich reálně jezdí. :-)
Avatar - kari.laz
moc pěkné
| 8. 12. 2010 09:50
Koukal jsem se na to a zvenku by jsem k tomu měl pár menších připomínek, ale nic co by byla nějaká nepřekonatelná překážka. Předkem navazuje tvarově na ostatní infiniti a jde jen o chvíli zvyku a pak se začne líbit. Mě se líbila řada FX. Zezadu mi to lehce připomíná starší jaguary například X-Type. Interier na mě zapůsobil asi nejvíc a tam Infinity zaslouží pochvalu. V některých provedeních vypadá obzvláště povedeně. Škoda výběru jen dvou motorů, ale na druhou stranu to jsou zase motory, které pokrývají nejširší spektrum a stejně by tvořili většinu prodejů. Takže za mě :yes:
Avatar - Emel
moc pěkné
| 8. 12. 2010 10:17
U nafty dejme tomu, u benzínu by se snesla nějaká foukaná varianta.
Avatar - gld
moc pěkné
| 8. 12. 2010 11:13
Dizajnovo sa mi infiniti páčia..tie "vlnky" ktoré niekomu tak prekážajú mi prídu ako osvieženie oproti "renesancii hrán" u konkurencie.

Jedným dychom ale treba dodať, že konkurenciu infiniti neohrozí..ani prinajmenšom. Veľké reči pri nástupe do európy mal aj lexus a kde je teraz? Predáva sa tu ešte vôbec? :-O

Videl by som to pre m-ko na konkurenciu prémii mimo svätej nemeckej trojice. Teda tak trochu okraj, ale buďme radi, že je na výber :-)
Avatar - twistedTSD
nádhera
| 8. 12. 2010 09:57
vypadá skvěle, rád bych ho už viděl na živo :yes:
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 10:00
infinity se plně vyrovná bmw a mercedesu (audi je prémiová značka jen cenou a neuvěřitelně drzým i když schopným marketingem), design je věc názoru, ale japonská technika je zcela srovnatelná s evropskou (německou) a v řadě ukazatelů ji dokonce i překonává, např. spolehlivostí...majitelé bmw a mercedesů by jistě mohli vyprávět. >:D
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 10:02
Fakt? A o čem? :-)
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 10:10
prý se ti kazí auťák

tak, teď už to víš a můžeš spokojeně jezdit dál ;-)
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 10:22
To je strašný! A nikdo mi nic neřekne!!! ;-\
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 10:52
ani palubní PC ti to nevypsal? Tak vidíš, další důkaz že se ti kazí >:-[]
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 11:22
Hned v pondělí to vysvětlím diagnostikovi!
Avatar - manitou
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 10:25
sám sis odpověděl - technika je stejná ne-li kvalitnější, jak píšeš, a je to o designu, jak opět píšeš, je to věc názoru - to si má člověk podle tebe koupit auto se skvělou technikou a přitom se mu nemusí líbit ? no nechtěl bych v garáži nic, co by mi nedělalo radost už jen na pohled ;-) :yes: a pokud si majitel bmw či mb vyprávěj o té spolehlivosti, pls ;-) :yes:
Avatar - kari.laz
je prostě lepší
| 8. 12. 2010 11:54
A v čem konkrétně je Audi nepremiové oproti konkurenci?
Avatar - dicky
infi
| 8. 12. 2010 10:27
Tak klasicke infi tady je to novy ptak ale na zavedenych trzich dokaze zdatne konkurovat jinym klasickym nemeckym znackam.
Ta zad je podobna stare mazde xedos 9 neli stejna.Interier jako vzdy na urovni.
Chce to par let a vybudovat odpovidajici servisni zazemi a i pristup k zakaznikum jako napr v usa prima konkurence lexus ve sluzbach.
Cenova politika by mohla byt mirnejsi aby se dostali lidem pod kuzi.
Zde v evrope to bude mit tezke lide jsou na image znacky kult ale nabizi to same jen v jinem baleni .
Docela jim fandim
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 11:22
vůči infiniti nemám, a nemám ani nic vůči principu koupě více muziky sa menší peníze. Jenže u mě to s infiniti pořád nefunguje, týká se to i emka, které jsem jel v obou motorizacích, benzinovou i přímo proti bavorské pětce. S testem souhlasím v hodnocení jízdních vlastností, M je s pětkou naprosto srovnatelné, velmi kvituju poznámku testera o nekomfortu na větších kolech, mockrát jsem v souvislosti s infinity četl o skvělém komfortu i na dvacetipalcových kolech a podobné pitomosti. Faktem je, že emko je tvrdé, zvlášť v benzinu, na osmnáctkách je komfort horší než v pětce se stejným rozměrem. Nic hrozného, jen aby někdo pro koho je pětka tvrdá nečekal, že si s infi M pomůže.
Co se ostatního týká, hlavně ve smyslu hlášky "konkurenti třeste se" pak nesouhlasím. Konkurenti nemají důvod. Design nahlížen skrze vypiplanost pětky, novou vlnu éčka či dokonalost tvarové vyváženosti nové A6 prostě v Evropě neobstojí, uvnitř je to ještě citelnější než zvenku. Obalen kůží je perfektně zpracovaný interier na úrovni, tvarově je to ale bída, klasická variace na asijský "rozvinutý květ" přístrojovky, prostě z Japonců nic jiného neleze. Podobně je na tom ergonomie, ovládání navigace nebo klimatizace s rukou v luftě je ve srovnání s čímkoliv německým, kdy je ruka položena na loketce naprosto mimo. Různě velké čudlíky, i v rámci jednoho celku (třeba volant), umístění tempomatu, grafika mezibudíkového displeje atd., jde si na to zvyknout, jistě, ale proč by to zákazník zvyklý na do detailu propracovanou německou ergonomii dělal, to myslím jako odpověď na otázku ohledně "třesení se". Prostě důvod přechodu by mohl být v zajímavém cenovém rozdílu, ten tu ovšem není, resp. za sebe bych mohl říct, Infi M hezký svezení, ale při celkové ceně vyšší střední nebudu řešit rozdíl sto tisíc proto, abych se čtyři roky vztekal nad pár pitomými tlačítky a čučel na vnitřek ve tvaru lotosového květu. A to jsem nezmínil, že i v projevu spojení motor-převodovka jsou porovnatelné motorizace v pětce či A6 (podle A7) lepší, zvlášť zde chválený dýzl mě vůbec nezaujal. Budu velmi zvědav, kolik emek na evropských cestách potkám, ačkoliv si myslím, že je to mnohem lepší auto než lexus GS, odhaduju, že z kategorie "ostatní" v prodejích dlouhodobě nevyskočí, záležet bude jestli se ceny "zreální" nebo ne. ;-)
Předsudky
| 8. 12. 2010 11:41
No pěkně :-) ...o to spíš ho musím zkusit ;-)
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 12:39
Podla mna si si aj ty prave sam odpovedal, 4 roky sa vztekat nad par pytomimi tlacitky dokaze asi ozaj len vygumovana hlava, ktora sa to po max 5tom pouziti nevie naucit...neber to ako urazku prosim, ale zamysli sa nad tym co si napisal. Ak ma byt toto dovod, kvoli ktoremu neprejdem na inu znacku tak ti nezavidim zmenu mobilneho telefonu napr zo sonyericson na bleckberry atd...to by si sa asi nikdy nenaucil a tiez si neviem predstavit ked kupis new TV s novym dialkovym.... :-) :-) :-)

Dovod kupit si infinity bude odlisit sa a pritom nestratit... ja by som si ho asi kvoli tomu vybral, ze ho tu pomaly nikto nema a je velmi dobre....aj ked pravda by som tazko odolaval novej 5ke, no pri pomysleni kolko ich tu bude opat jazdit a ze dizajn zovsednie tak infiniti bude stale exotika...aj po rokoch...a to je super to si u svate trojky nezaplatis
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 13:33
No, lamale, spousta písmenek, kterými jen ukazuješ, že minout podstatu, dá se plácat o čemkoliv, a to přesně děláš. U emka nejde o to pochopit, na co které tlačítko je, resp. co jak ovládat, jde o to, že ve srovnání s kterýmkoliv autem německé premie, jejichž ergonomie ovládacích prvků a logika použití je dotažena k dokonalosti, je ergonomie v emku horší a některé věci jsou vyloženě nelogické. Nejde o to, že by to znamenalo překážku užívání toho auta, ale u konkurence je to prostě lepší, tj. ve smyslu odpovědi na otázku, proč a jestli vyměnit, je to jasný důvod proti výměně, proč jí do něčeho co funguje hůř.

Z hlediska důvodů koupě, odlišit se a přitom neztratit, hm, já si kupuju auto, které mi vyhovuje, a je mi jedno, jestli stojí na každém rohu. A mluvíme-li o běžné konfekci, kam jak např. pětka tak infi M patří, pak rovina odlišení se (autem) je zcela mimo tuto kategorii, tohle je pořád konzum. Odlišení se, exkluzivita, jsou v běžných třídách naprosto mimózní kategorie užíváné zhusta v internetových diskusích, většinou se těmi slovy obhajuje nějaký okrajový neúspěšný model. Odlišení, nesplynutí s davem, se neřeší autem (v konfekčních třídách), podstatné je co máš v hlavě a v trenkách, pro mě má mnohem větší koule chlap, který si v českých podmínkách koupí oktávku, protože mu zcela vyhovuje, a neřeší, že ji má každej druhej, než ňoumové, co v makovici moc nemají, a budou ostatní přesvědčovat, že zrezlá alfa z bazaru ukazuje na jejich individualitu, protože oni přece nebudou mít něco, co má každej pepík. To není nijak individualistický přístup, přesně naopak, tento postoj je velmi stádovitý, má ho většina hloupých a neúspěšných. (Alfa promine, bývá v tomto případě velmi častým nástrojem podobného "individuála")
Avatar - Emel
Předsudky
| 8. 12. 2010 13:59
Náhodou... při jinak shodných vlastnostech (což je samozřejmě fikce) bych taky raděj sáhl po méně obvyklém autě. Láká mě občas i vyzkoušet zase něco nového... (byť někteří si i v mainstreamu prostě koupí stejné auto jako měl děda a nic neřeší).

Jinak nevím kde se pohybuješ ty, ale "tam u nás" je i nová 5ka dostatečně exkluzivní zboží, abys ji na parkovišti nemusel hledat za pomoci dálkového ovládání ;-).
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:12
Sám se zkoušením problém taky nemám, viz. to čím dneska jezdím, na druhé straně bych ten konkrétní výběr nikdy neobhajoval jinak, než že hlavní důvod koupě bylo, že jsem to chtěl na chvíli, a proto jsem byl ochoten zaplatit výrazně míň než obvykle. Lhát si do kapsy resp. veřejně na netu v tom smyslu, že můžu za míň dostat víc, je o ničem. Takhle to funguje i s tím emkem, moc rád se osobně potkám s někým, kdo měl třeba dvě předchozí auta vyšší střední z německé premie a teď si za 1,6 mega koupil Infiniti M protože prostě chtěl. ;-)
Avatar - manitou
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:15
Tak odpověď na tvoji poslední větu by mně tedy taky zajímala ;-) :yes:
Avatar - iudex
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:33
Ja by som povedal, že otázka nestojí tak, kto si po BMW, Audi alebo MB vyššej strednej kúpi Infiniti. Tam sa stotožňujem s Tvojím názorom, že v podstate nikto.
Ja by som kupujúcich Mka videl spomedzi nováčikov v triede, ktorí prechádzajú trebárs zo strednej triedy a ktorí skutočne nebudú na Mku vidieť jedinú vadu. Zároveň ocenia, že Infiniti im ponúka viac extras v základe, za ktoré si nemecká trojka nechá tvrdo priplatiť. Komu tie príplatky (sám hovoríš, že v tejto triede treba rátať tak s polmelónom na extras) nevadia, ide do Nemecka. Kto chce ušetriť, uspokojí sa s týmto Japoncom (a bude ho hriať téza vyjadrená v článku, že Mko jazdí ako 5er).
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:58
Příchozí (kupci) z nižších tříd budou stačit na registrace v kolonce "ostatní", vo tom to je, má-li hrát nějakou roli na trhu, musí přetáhnout aspoň někoho od konkurence. A na to myslím, že kombinace toho co nabízí, a za jakou cenu stačit nebude. Můj názor, ale jak jsem říkal, velmi rád se potkám s někým, kdo těch jedenapůl mega za to auto dá, protože si ho prostě vybral před němcem, kterého měl před tím. ;-)
Avatar - Emel
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:37
Dostat víc za míň lze, příkladem budiž nedávno diskutovaný Skyline GT-R, který bezpečně strčí do kapsy mnohé dražší Porsche (alespoň v jízdě, kritérií je samozřejmě spousta).

S webpajou říkáte, že Infiniti stojí stejně jako odpovídající 5er... no, to je pak problém. Všichni intuitivně cítíme, že se od Infiniti čeká nějaká vějička ve formě nižší ceny nebo balíku výbavy navíc. Možná by napověděl osobní pohovor s prodejcem...
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:54
GTR je přitahovací projekt, cena je tam účelová, je to výstavní skříň technologií nissan/renault, jak to kdesi popisoval Ghosn. Má to být image nosiš, přitahovač. Podle mě dobrý tah, který vychází.
Na druhé straně, dej debatu s nějakým majitelem o provozních nákladech, zjistíš, že ta prodejní cena není všespasitelná.

Emko je ale ve zcela jiné situaci, bude-li za porovnatelnou cenu s Němci, zbude na něj postávání v koutě. ;-)
Avatar - Emel
Předsudky
| 8. 12. 2010 16:09
Provozní náklady jsou hodně variabilní... známý s Ferrari 360 (řekněme lowend Ferrari ;-)) to počítal asi na 120.000 měsíčně při častém okruhovém nasazení a občasném rozbití nějaké blbosti, tahle částka mě upřímně dost šokovala.

Na druhou stranu vím, že pokud se čas od času povozíš normálně po silnici a jednou za dva měsíce si dopřeješ půl dne na okruhu, žádné zvláštní pálky tě to stát nemusí - většina dílů na japonské sporťáky se dá sehnat za hodně zajímavé ceny z USA, Austrálie nebo Japonska... a olej + benzín neřeším, to tam bude vždycky.
Předsudky
| 8. 12. 2010 18:41
Emele, to GT-R je uprimne dobre jen na tu jednu jedinou vec: Jezdit rychle na okruhu. A to umi lepe nez Porsche i jina auta - namatkou hodim treba Radical SR8. A ten je taky levnejsi nez Porsche. Nedostavas ale vic za min, je to presne prima umera - dostavas min za min a auto je pak tezce ochuzeno na hromade vlastnosti pro zisk par setinek na okruhu a to za idealnich podminek. Vedels napriklad, ze u toho GT-R se po odpichu s Launch Controlem (jinak se 0-100 pod 4s asi nedostanes) musi udelat mimoradna prohlidka?
Nejsem si jisty, ale s Porsche toto delat nemusis. Muzes se s GT-R ***t v prazskych zacpach, aniz by se neco prehralo? A prelitavat pres koleje, jakoby se nechumelilo?
Krasa Porsche je v tom, ze je s nim toto supersonicke auto srovnavano, ale Porsche je proste normalne bezne pouzitelne v kazde situaci.
Avatar - Emel
Předsudky
| 8. 12. 2010 21:26
Skyline je provozovatelný i na normální silnici... samozřejmě nemá kufr jako Oktáfka v kombíku ani měkoučké pérování jako C5, ale nic co by se nedalo skousnout. ***t v pražských zácpách se s ním jakž takž dá, až na to pérování.

Od roku 2009 má Skyline přeprogramovanou jednotku pro rozjezdy, žádná prohlídka nutná není.

Pokud si vezmu pro srovnání Carreru 4S proti GT-R z pohledu sportovně laděného kupujícího, tak to je úplně jiná liga.
Avatar - Ronault.
Předsudky
| 9. 12. 2010 00:54
GT-R je jen dobré na ježdění po okruhu... Ach... ach... mé automobilové znalosti pláčou, to snad není pravda, jak takovou PITOMOST někdo dokáže napsat! GT-R už v samotném názvu má GT, má 4 sedadla, téměř plnohodnotná, má velmi dobře udělaný interiér, dokáže udělat velmi pohodlnou jízdu, jen navíc je neskutečně rychlé na okruhu, což mu ale naopak mnoho lidí vytýká, že je rychlé, ale málo zábavné, až moc konstruované jako GT, příliš těžké. Tohle není žádný Radical či Ariel Atom
Předsudky
| 9. 12. 2010 07:43
Ronaulte sorry, ale jel jsi s tim nekdy? A s Porsche - treba s Carrerou 4?
K tomuhle jsme se dostali pres Emelovo tvrzeni, ze GT-R je lepsi auto za mene penez. Ale ja tvrdim, ze je pri urcitych podminkach jen rychlejsi. Ale rozhodne ne lepsi auto. Ostatne to psal i Emel.
Samozrejme, ze se GT-R da pouzit v normalnim provozu, ale Porsche je v tu chvili skvele, kdezto ten Nissan jen pouzitelny.
Předsudky
| 9. 12. 2010 09:27
až sem slyším to ševelení zájemců o koupi Fabky HTP: "Mámo, tuhle káru dělá koncern, co nabízí i Bugatti Veyron...."

mělo to být o jeden komentář níž ;-)
Avatar - Ronault.
Předsudky
| 10. 12. 2010 00:16
Co znamená v běžném provozu skvělý? K použitelnosti tolik, známý zvažoval koupi, či dokonce objednal a nakonec prozatím do faceliftu zrušil objednávku s tím, že auto bude pro něj vhodné díky 2 místům vzadu, kde dá bez problémů 2 dětské sedačky a ještě se do auta vleze manželka s nákupem. To je takové typické auto na okruhy.
Předsudky
| 8. 12. 2010 18:52
Ja bych rekl, ze ten tah moc nevychazi. Nebo snad znas nekoho, kdo o Thalii rekne: Thalia, to je to auto od koncernu, co vyrabi GT-Rko >:D
V soucasne produkci Nissanu a Renaultu je GT-R uplny ulet, pripada MiTo, ze ho delaji jen proto, ze ma urcity okruh obdivovatelu (hlavne v americe a australii) a tak se jim to proste vyplati.
Navic Nissan s temi ulety ani neumi moc pracovat - rada Z i GT-R jsou uplne rozdilna auta, nic pod nimi ani nad nimi. Tezko si kupec Juka treba pri koupi vybavi Z nebo GT-R... Kdyby treba Nissan udelal nejaky zajimavy HB a ten mel nejakou fajnovost z GT-R, nebo v nejake top verzi treba V6 ze zetka.
Takove budovani image, jako vidime v Nemecku, v asii jeste dlouho umet nebudou.
Avatar - Ronault.
Předsudky
| 10. 12. 2010 00:25
GT-R čili potažmo Skyline je několikátá generace tohodle vozu. Stejně tak jako před 370 Z bylo 350Z, 300 ZX, 280Z, 240Z, celkově 6. generace. Stejně tak Nissan má prémiovou odnož, velmi široké portfolio modelů...

A rozhodně jsem zatím neslyšel, že by majitel Thalie tvrdil, že je mezi těmi auty nějaká spojitost, zatímco můj strýc tvrdil o své Fabii HTP 40 kw, že je to motor z Audi.

Co se týče marketingu, tak GT-R první dva roky produkce byl naprosto vyprodané zboží.

Já mám pocit, že ty snad vůbec nemáš žádné znalosti 8-s
Předsudky
| 8. 12. 2010 17:05
Zas ale na druhou stranu, podle toho co píšeš, by infinity neprodalo ani kus ...
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:31
Ja som neminul podstatu, ja som reagoval na to co si napisal... v tvojom texte som podstatu vystihol, pre mna mierna ne logika a mierna nedokonalost neda tak vazny dovod...ako si sam napisal, nieje to problem pri pouzivani automobilu ... tento druhy prispevok hodnotim z tvojej strany ako objektivnejsi

je cele zle ked odlisenie sa zvalujes na komplexy a zastavanie si niecoho neuspesneho...je to presne o tom co pises, najst si nieco co mi vyhovuje...ak mi vyhovuje alfa a neprekaza mi, ze je obcas problemova ci narocna na service tak je to moja vec nie? caro je vec ktora nema casto logicke vysvetlenie ba je nelogicke obcas...tos plati casto u zien hehe

tak isto nemozes skatulkovat odlisnost alebo tuzbu po nej na zaklade tvojho pohladu na nu... je spravne si kupit vec, ktora ti vyhovuje no nie kazdy pozera na to iste...mne moze vyhovovat i octavka i lancer i impreza a tiez passat atd....no som clovek ktory sa rad odlisuje aj oblecenim aj vecami metodami ktore pouzivam popr rad skusam aj nieco nove...nemozes mi to zazlievat ja to citim inac nez ty a je mi jedno ze octavka vyhovie veducemu zaroven aj sedliakovi mne proste vadi ze nic ine nevidim ako octavku a preto ju nechcem mat a chcem mat nieco dobre a alternativne. Skorej by som povedal, z ti co oznacuju zmenu a odlisnost za masku niecoho neuspesneho su obmedzeni viac nez ti co skusaju nove veci.

Ako priklad ...ked si idem kupit nejaku bundu a vidim, ze ju ma polka dediny, tak si ju nekupim uz len kvoli tomu aj ked je dobra no na vyber su aj ine dobre... - ta dedina tam musela byt lebo vo velkom meste sa ti to nestane :-)

na zaver k tym reciam o tom co ma kto v hlave na tom ozaj zalezi a na tom co maju chlapi v gatiach...to ma popravde nezaujima tak mi na tom vobec nezalezi hehe
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:46
Pěkné, leč idealistické...až se ti na kontě usídlí částka 70kEUR a půjdeš na nákup, koupíš Infiniti...pak se můžeme o tom bavit. Do té doby je to jen o hypotézách.
Kamarád si koupil GS, ale dostal cenu za kterou by měl i při maximální slevě u BMW holé kuře, on má vybavený vůz vyšší střední. Tomu už říkám argument. Pokud však hovoříme o technologii, má Infiniti to samé co konkurenti, design rozdílný, motory relativně porovnatelné a co mě tedy má přimět vyměnit svůj stylový obývák za něco úplně jiného, když ne cena?
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:50
:yes: ;-)
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 15:03
a co ta prinuti neurobit zmenu ? cena? ta ako vravis nieje rozdielna, motory technika nie tak tych par tlacitiek ? pokial zmenu nepotrebujes, resp niesi zvedavy skusat pouzivat nieco nove tak je to OK ja ti to nezazlievam mas pravo si robit ako chces.....

jedine co chcem aby si si svoj nazor nezovseobecnoval pre vsetkych ludi, ako nazor jedneho cloveka budis...a nevravim, ze je zly, no nepasoval by som ho za nadpis pre vsetkych ostatnich....z toho hladiska aj ty nepochopis aku cenu ma sa odlisit pre niekoho...

nie nemam este na to, aby som si kupil Mko ani dlho mat nebudem, to ale netusis preco, no podstatne je, ze tuto istu zmenu a alternativu mozem robit aj v nizsej cenovej hladine, ktora pre mna mozno znamena to co pre inych 2 mega ....staci ked nadtym porozmyslas kde su moznosti a co urcuju
Předsudky
| 8. 12. 2010 15:18
Já neříkám, že to je špatná volba. Určitě se najdou lidé, které Infiniti uchvátí natolik, že ho koupí. Jen si nemyslím, že se budou rekrutovat z řad majitelů BMW nebo M-B. Tzn., že to bude nějaké procento, promile lidí, kteří postupují výše. Můj názor není samozřejmě dogma, je to mů´j pohled.
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 15:27
toto je uz ine a mozem s tym uplne suhlasit...ja som nikde nenapisal, ze Mko bude predajny trhak...ja som iba napisal, ze sance tu ma a je velmi dobra alternativa...ostatne zalezi od trhu

vybavene..
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:46
Při výběru je u mě kriterium "vyhovuje mě" zcela nad kriteriem "má/nemá někdo jiný". O tom píšu, jestli bunda nebo auto, nehraje roli. Ale že to platí tím tuplem o něčem, v čem mám tři čtyři roky trávit docela dost času, a za co mám zaplatit řádově jinou cenu než za bundu, je jasné. Právě proto se to zcela míjí s rovinou problému "zkusit něco nového", protože tak otázka vůbec nestojí. Já si cokoliv nového zkusím, rád, jako tohle emko, ale říkám, že pokud to nebude lepší než to, pro mě osvědčené, nemám důvod si to koupit čistě z důvodu menšího výskytu, tj. abych byl jiný, originální (logikou tvou) a zakrýval to větami o tom, jak jsem progresivní v přístupu. Předsudky jsou zcela jiná kategorie, ty nepředpokládají vyzkoušení.

Mě to, co mají chlapi v kalhotách, zajímá (obrazně pochopitelně), se s.r.áči hledícími primárně na to co okolí, nějak nekamarádím, jsou jich plné hospody, a je to ztráta času. ;-)
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:51
:yes: >:-[]
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 15:15
bohuzial ti uslo, ze to v com budes 4 roky je to iste co ponuka tu a teraz infiniti a rozdiel je v nejakych tlacitkach ci ovladani co sa tyka kvalit vozu... nic viac nic menej tak to nepis ako keby to bol zigulak VS 5ka....neopodstatnene
to pisat ako argument
btw neviem co je osvedcene ale infiniti pouziva sakra osvedcenu techniku takze jedine co je osvedcene je pre teba ovladanie radia

u nas sa v krcmach schadzaju ludia, ktori idu na pivo a je im pri tom jedno ci prisiel v adidaskach alebo v kanadach od hnoja...autom sa do krcmy totiz nejazdi, poskial teda v nej chces pit a nie debatit so sracmi co chodia autami do krcmy

ale k veci...neviem co to ma s krcmami ale kazdy kto ma rad alternativne veci a nie tie vsedne je krcmovy srac jo ? to by som skorej povedal, ze ten kto toto napise riesi jeho celozivotnu dilemu - ia niesom ziaden srac ja som uz niekto - to ta lutujem

>:D myslim, to uprimne
Předsudky
| 8. 12. 2010 15:26
To asi nebylo na mě, ale vžij se do situace majitele BMW řady 5, koupíš novou generaci, která navazuje na tvou současnou, nebo budeš zkoušet experimentovat?
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 15:35
zalezi ako budem spokojny...je pravdepodobne, ze pokial mi vyhovovala 5ka do teraz bude i nadalej a aby ste si nemysleli podla mna je 5ka vynikajuca...otazke je dokedy ma bude bavit? na tuto otazku nepoznam odpoved ani ty ani ja ani nikto iny...5ka bude stale vynikajuca no mozna budem mat chut na nieco ine ...zmena...nedokazem ti to inac vysvetlit ak to nechapes...ak si mal skvelu partnerku na sex a po dlhsej dobe to uz nebolo take ale stale bola dobra len ty si uz tuzil skusit nieco ine...a s tou dalsou to bolo tiez skvele ale ine....lepsi priklad nepoznam

tiez z mercedesu odislo dost zakaznikov kvoli spolahlivosti - bolo to dobre ale kazilo sa to a uz ich to nebavilo...vacsinou jazdia v japoncoch

este by som dodal, ze je tu kopec novych zakaznikov, ktory svoje p407 a octavie atd menia ze vyssiu tridu...hlavne ti co maju japonca a chcu ist vyssie...to je predsa len vacsie percento trhu ako ti co si kupia BMW5 aj o dalsich 7 ci kolko rokov...

suhlasim s tym, ze new zakaznici z nizsich tried budu vacsina pre infiniti a ozaj menej bude tych ktorich ukradnu zo svojej triedy inej znacke...s tym suhlasim
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 20:04
Už je to moc písmen pro nic, na můj vkus. Vedem tu debatu s člověkem, který daným autem nejel, přesto ví, že mé hodnocení je špatné, rozumuje o motivacích kupců vyšší střední s tím, že vlastní zkušenost kupce chybí. To nemá smysl, dojde to jen k coby kdyby, vždycky říkám, řeči se vedou, ale až dojde na to vyklopit vlastních jedenapůl, začnou se tihle druhdy chytrolíni ometat kolem autosalonů s kroužky, vrtulemi či hvězdami a tváří se, že na své řeči o "originalitě" si nějak nemůžou vzpomenout. ;-)
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 22:48
ja som kritizoval nieco uplne ine ako to co ty pises a nikde som nenapisal, ze som tym autom jazdil a prisiel som na to alebo to...keby si cital az potom pisal tak by si sa to dozvedel....o tom kto s tym autom jazdil tu rec nebola, tak zas vedla..snad nabuduce
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 22:50
ty sa tym autom zvezies a uz aj vies ake ma sance a aku bude mat predajnost a dokonca presne 99% zakaznikov zostane vernych svojej D3 marke... keby si to aspon cital po sebe, hlave ze sa tvaris dolezito...dufam ze GTi ti vleze dnu a hodi ti smajlika za :yes: haha
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 19:56
Už to nezvládáš, promiň ale to co píšeš už je za hranicí blábolení. Přečti si můj původní příspěvek a nevkládej mi do "vět", že někde píšu o kvalitách infiniti M jako o véesce nebo žiguli. Naopak, srovnávám ho s tím nejlepším, co se dá v dané třídě pořídit, a celá debata se odehrává v rovině, "je emko natolik dobré, aby přetáhlo zákazníky zavedené německé D3?" Já říkám, jízdně je na úrovni, nedostatky má v ergonomii a designem nestačí. K tomu přidávám cenu porovnatelnou s Němci, z čehož mi vychází předpoklad, tady si dovolím zobecnit, že prodejní úspěch mít nebude. V osobní rovině říkám, že jako dlouholetý uživatel této třídy, jsem se emkem (i v předchozí generaci) rád svezl, ale své peníze za něj nedám, protože ta německá konkurence je ve výše zmíněném lepší, tedy zůstanu u ní, stejně jako předpokládám to udělá 99% jejích souč. zákazníků. Tvé přídavky o originalitě, rovina "zkoušení nového" představovaná jako přístup individualisty je jen tvým bojem, pro mě je tato rovina mimo podstatu debaty, která se tu vede. Ale rád si v přečtu, že jsi emko koupil, pak si přestanu myslet, žes jen další rozumbrada ze zdejší kolonie "kdybystů". ;-)
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 20:13
na jednej strane tu pises o hospode curakoch a ine kecy z ktorych vydes ako ten najvacsi borec a teraz si zas neoblomny realista - uz prestan snivat a budovat si v diskusiach svoj idol

tych tvojich 99% si mozes akurat mysliet to je vse, neuspeje to ani ako tuzba presvedcit

ku koncu si napisal par normalnych viet, no niesom si uplne isty tym kto nezvlada svoje pohnutky sa tu hrat na borca

teba zaujimaju hlavne predaje a nie kecy , tak si ho teda idem teraz kupit aby som ta presvedcil velkeho realistu co vsetko co komentuje si aj kupuje lebo on len nekeca ze jo ? :-) smiesne, dalej ma uz ani o nicom nepresviedcaj, viem uz vse co potrebujem
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 20:46
Zkus meduňku nebo si omýt toho "cu.raka" vlažnou vodou, prý to na nervy pomáhá. ;-)
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 21:06
to som aj cakal...slabota
Předsudky
| 8. 12. 2010 22:21
>:D :yes:
Avatar - lamal
Předsudky
| 8. 12. 2010 22:42
gti fandi tomu kto je proti mne >:D kolektivna hra, to sa mi paci heheh
Předsudky
| 9. 12. 2010 08:03
Jasneze - ty jsi sam proti sobe.
Avatar - KANKUNEN
Předsudky
| 8. 12. 2010 12:56
Člověk si zvykne i na ty čudlíky, ale nevím jstli si zvykne na kůži. Alcantaru na sedáku nic nenahradí a to nevím jestli ti Infi nabídne. Němci mají servis na každém rohu, ale kde zajedeš s Infi je problém.
Předsudky
| 8. 12. 2010 19:16
Do Nissanu prece.
Hodis to do fronty mezi Juka a Micru a budes si pripadat jak U Modre ustrice >:D
Avatar - Ronault.
Předsudky
| 9. 12. 2010 01:01
Zatím co vím, tak Praha a tuším, minimálně tam mají Infitniti vystavené, JPN cars v Brně.
Předsudky
| 9. 12. 2010 13:10
V Ostrave mozna Impexta (??).
Avatar - del42sa
Předsudky
| 8. 12. 2010 13:18
taky si myslím , že navzdory kvalitám, které Infiniti nepochybně má, ne každej zkousne ten "korejskej" design karoserie. Nevím jak vy, ale mě designem neoslovuje a to bude IMHO jeho achilovou patou úspěchu tady v Evropě :-!
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:21
ad. ovladanie multifunkcneho zariadenia...fifth gear web tv porovnaval BMW E class vs. Skoda Superb a tester sa vyjadril, ze ocenuje na superbe klasicku dotykovu obrazovku pretoze je viac intuitivna oproti idrive style systemu mercedes...no, kazdy je rozdielne technicky zdatny a niekomu ta dotykovka moze vyhovovat viac ;-)
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 14:32
Dilema dotykovka vs. rozhraní á la idrive je zcela legitimní, a klidně je můžem přenést do roviny osobních preferencí, jenže v emku není ani jedno, je tam mix. tlačítek s rozhraním podobným idrive (jen pro něco) navíc mu chybí jeden ze zásadních argumentů idrive proti dotykovce tj. nenatahovaní ruky někam. Je to řešení spojující nevýhody obou zmíněných, výhodu žádnou nemá. ;-)
Předsudky
| 8. 12. 2010 15:42
tak teraz nerozumiem, v teste sa pise ze obrazovka dotykova je...plus doplnena, ako pises, idrive-like systemom ovladania, hoc umiestnenym nie najlepsie.
Avatar - Dinar
Předsudky
| 8. 12. 2010 20:58
Vždyť to říkám, není tam ani jen dotykovka ani jen rozhraní typu idrive. Je sice hezké, že si v navigaci můžeš naťukat cíl na obrazovce, ale max. když stojíš, ten displej je daleko, neumím si představit, že se tam za jízdy někdo natahuje, a u infiniti asi taky ne, tak tam šoupli ještě to kolečko s tlačítky kolem. Proč to vůbec kombinovali, a proč když už tam to kolečko dávali ho nedali někde na středový tunel nechápu, ale netvrdím, že musím chápat všechno. ;-)
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 11:55
Berme horní dojmy jako dobré čtení o dobrém autě. Záladní problém je v tom, že evropská prémie od nikoho nečerpá, evropská prémie sama definuje. to ona je tu doslovným prorokem, a to je ten základní problém neevropské konkurence v této třídě. Totiž BMW 5 nejede jako Infiniti, neboť právě to Infiniti jede údajně jako BMW, pokud mi tedy dobře rozumíš...

A pak design. Často si tak představuji, že jsem jedním z těch, co se setkají v utajené místnosti, před nimi stojí nový model, odhrne se plachta a oni vynáší verdikt. Tak například u nové BMW 5 bych byl jedním z těch, který by řekl - jistě, můžete to vyrábět. Avšak co bych řekl u horního Infiniti, to tu snad ani nebudu psát.

V cenách nad milión si žádný kupec nechce odůvodňovat, proč si nepořídil to, co je nekompromisní nejen technikou, nýbrž i designem, ergonomií. A samozřejmě, že jde o image, o zvyk (jak velmi trefně odglosoval kolega Navtech) a též o kvalitní prémiové servisní zázemí.

Zde není co řešit. V Evropě si přečtu test Infiniti, kývnu uznale hlavou a... zítra si jdu koupit to nejlepší, co svět nabízí - Mercedes, BMW, AUDI, Jaguar, VOLVO.

P.S. To nahoře jsou první jízdní dojmy, znáš to, pozlátko, cingrlátka a tak podobně, natvrdo to bude až tu budeme číst regulerní test. Mezi tím, si prubni pětkového bavora. Na čtení testu Infiniti už nikdy nebudeš mít čas...
Avatar - lamal
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 12:51
od autora myslienky: *pocet nul na konte sa rovna priamoumerne jeho IQ* som nic ine ako primitivny prispevok necakal...

Ked mercedes porovnavaju s bmw 5 , 3 ako im nebezpecne slape na paty a stale komfortny plati to ist ako u infinity ? novy mercedes tak zrovnavaju tak potom by sa mal hanbit ze na BMW nema pravo si trufat lebo bmw to zaviedlo hej ? ale nemeckej 3 to neplati, to je pre zakomplexovanych svate a tam sa to teraz nerata ze jo >:D

ja ti to vysvetlim, vsetko nove co pride sa porovnavam s tym co uz je, alebo to chces ty porovnavat s tym co bude ? je to zakladny proces hodnotenia, porovnavanie...aby si to vedel zaradit - dufam, ze toto ti staci aby si vedel, ze ten prvy odstavec je bachorka pre pytomcov

Design je otazka vkusu, nova 5ka mi reze, ale pri pomysleni na to, ze ochvilu tu okolo mna bude chodit kazde 5te auto bmw 5 zovsednie...infiniti bude exotika a ako som pisal v prispevku pre kolegu to si u nemcov nikdy nekupis. Dizajn infiniti vydrzi dovolim si tvrdit dlhsie a tuzba odlisit sa a pritom nestrartit je asi to najcennejsie co mozes najst...az sa raz odlisis od zmagoreneho davu tak to pochopis
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 13:28
Design není otázkou vkusu. Design je buďto dobrý, nebo dobrý není. BMW má dobrý design. Pojem exotika neznám, tedy v tebou uváděné spojitosti.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 14:26
mohol by si zareagovat aj na prvu cast lamalovho komentu - porovnavanie...este mas cas odvolat svoje dristy so ctou...
Avatar - lamal
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 14:54
design nieje otazka vkusu? 10 ludi hodnoti a 6 povie, ze sa paci ostatni povedia ze sa nepaci..otazka coho je to prosim ta? ty v tom pripade urcis ze 6 hlasov znamena dobry design a 4 zly jo ? opat mi to pride velmi primitivne

exotika je nieco nevidane, priam nepoznane...co sa do o infinity v SK-CZ tvrdit, hlavne ked design je tak isto nevidany a odlisny od toho co tu vidno...zapamataj si slova : Nevidane, nepoznane, odlisne....dalsie slova: cudzokrajny, nevlastny, dovezeny...
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:33
Tohle přece neůžeš uplatnit při designu Infiniti. Zde jde o něco jiného - jedná se o neschopnost vtělit do karoserie charakter auta. Ideální by bylo postavit vedle sebe BMW a infi a vizuálně porovnat. Možná nám redakce vyjde vstříc.
Avatar - lamal
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:51
to je opat LEN tvoj nazor...stale nevidim kde si si obhajil to, ze design je bud bobry alebo nie....tiez nevidim, ze si niekde obhajil svoje tvrdenie, ze design nieje vec vkusu...pokial to nenapises nevidim dovod brat tvoj nazor len ako tvoj a nechat ta v nom
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:55
Největší problém INFINITI bude asi ten Renault v pozadí. GTI je na něj poslední dobou nějak nabroušenej.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:57
Nabroušený nejsem, ale tvá úvaha ve vztahu k příbuznému designu těchto aut logiku má.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 16:07
Cením si tvé názorové konzistence. :yes:
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:24
A o tom co je a co není dobrý design, rozhoduje GTI, a to definitivně a bez možnosti odvolání. >:D >:D >:D
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:33
Ne ne, o tom rozhodují u... renaultu... 8-s >:-[]
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 13:08
nejprve bych ti chtěl poděkovat, protože tvé pseudofilozofické žvásty na téma automobil, mě vždycky spolehlivě rozesmějí!! (zvláště groteskně pak působí věta ... pokud mi dobře rozumíš? ... no a závěr typu ... mysli si, co chceš, stejně mám pravdu já, protože tady prostě není co řešit ... to už je jenom taková třešinka na dortu!! ;-))
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 13:30
Pokud jsem ti natrh´plakát, podlep si ho izolepou. Zde nejde vůbec o nějakou mou či tvou pravdu, zde jde o fakta. O fakta života. Ty zatím trénuj teorii života, fakta života, ta tě teprve čekají.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:03
>:D jestli je ti víc, než 18, tak máš docela vážný problém ... (ale pobavit umíš skvěle!! :-) )
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:41
Copak mých osmnáct, ale tvých zastydlých šestnáct, to je trefa... >:-[] Ale jinak jsi zábavnej asi jako jak promrzlej patník... asi to bude tím, že se ti na tom plakátu odchlipujou rohy 8-s >:D
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:45
a jak často si tak představuješ, že jsi v utajené místnosti, rozhrnuje se před tebou plachta a ty dáváš palec nahoru nebo dolů ... ??? >:D >:D to je totiž docela slušná diagnóza ... ;-)
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:56
V podstatě si to představuji u každého nového modelu, zejména u toho, u něhož jen nevěřícně kroutím hlavou. Jsou to ty modely, které naplňují tvojí estetiku po hrdlo... U infi je to o to bolestnější, že se snaží o jednotnou, originální vizáž, tedy nejde o to, že by snad jednotlivé modely lítaly od zdi ke zdi. Jenomže holt ten designový základ, tam ja zakopanej pes, v tom se dokonale trefil kolega lowkick - latitůda jako vyšitá....
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 16:11
"naplňují tvoji estetiku až po hrdlo"? >:D tvé slovní obraty mají přímo explozivní účinnost! >:D
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 16:14
Odtušuji, že tys ten příznivce Infi designu. Kdybych ti položil otázku jak hodnotíš horní design k designu řekněme BMW 5. Řekněme, že bychom (pracovně) dali Infi 5 bodů z deseti možných. Kolik by od tebe získal BMW 5?
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 17:05
kašli na to ... mně je to úplně ukradený ... já se párkrát do roka kopu do * a tak kouknu na tohle forum ... a s někým, kdo mě "zaujme", se začnu jen tak na oko dohadovat ... mně jsou jinak autíčka úplně volný ... (jen pro informaci - vždycky jsem měl, mám a budu mít japonce, do žádný německý šunky bych jakživ nesed ... a do bavoráku už vůbec ne, studem bych se musel propadnout ... bavorák(audi, mercedes...) ve mě evokuje buď venkovské diskotéky nebo korporátní stupiditu - obé je mi dost cizí ... >:D) ZDAR!
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:17
Já tušil, žes než diskuzní votrapa. Tak toho svého japonce pozdravuj, a dávej mu pozor na rohy. Jako aby se ti nekroutily nad pelestí...
INFINITIVNÍ CESTA
| 9. 12. 2010 06:57
zdá se, že ses tu vážně našel..ostatně tvých sedmadvacet tisíc příspěvků mluví za vše.. :-) asi tak v únoru se tady zase stavím, mezitím hodně zdaru v utajené místnosti, snad se ti tam místo autíček jednou zjeví i ženská .. ;-)
Avatar - Johny.Rico
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:56
Jako sorry, ale tohle je teda dost dobře ujetej výrok :no:
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 16:13
Je asi normální, že tě asijský design, stejně jako mě, neoslovuje. Jen nevím, zda by bylo dobré dělat Infiniti pro evropské oko. Prostě to je Japonec a jako Japonec a Infinity taky vypadá. Hra na Evropu by možná byla i trochu trapná a nedůstojná.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 16:16
V tom jednoznačný souhlas. Kdo srká saké, kdo má doma gejšu v teplákách a kdo v sobě objevil zasutého samuraje, ano, pro něho je to jistě ta pravá inspirace...
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 20:49
Byla doba kdyz mi bylo jeste X...nact, tak jsem si sil vlastni kimonu. ;-) Tehdy Infinity jeste nebylo narozeno.

Myslim si, ze budeme tu mit znacky co rozkvetou a jine co povadnou za nejaky ten cas, to je proste zivot.

BMW = Rolls treba ma uspech za uspechem a prodava sve auta jak housky na kramu s a MB = Maybach pomalu premysli to zabalit. Pritom obe povztaly temer z hrobu pod nemeckou taktovkou.

Tim chtel basnik rici: Budme radi, ze tu jsou i jini... ;-)
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:13
:-) Jistě, v tom souhlas.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 21:10
A oč jsou něčí (nikoliv moje) oblíbené saké, gejša a samuraj horší nebo lepší než tvůj milovaný eintopf, Gertruda a zasloužilý člen Sudetoněmeckého landsmannschaftu?
;-)
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:13
Pominu-li primitivnost tvého posledního příměru, pak je potřeba napsat, že by sis měl přát k ježíšku globus. Mnohé bys pak možná pochopil. Osobněvšak v to nevěřím, neb týpci tvého maloformátu jsou známí svojí zabedněností a hlavně neukotvenou estetikou.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 13:12
ANO...takovou zdrápaninu vydávat za prémii...to se nehodí. Zaujala mne jen boční linie, jinak je to designový paskvil bez myšlenky.
edit: Kdyby tomu dali název (low) Altitude...mohl by to být designový bratr nového rendlíku >:-[]
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 13:31
Souhlas. Auto musí jet a musí u toho i vypadat :-)
Avatar - iudex
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 14:37
Ako obvykle, nečítaš článok, pod ktorým prispievaš. Ak by si tak urobil, netliachaš. Ostatne reálne argumenty okrem subjektívnych šplechov typu "nezaujala ma (ja podotýkam, že len na obrázku) nemáš a nemôžeš mať.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 17:42
Milý oslíku :-) Právě jsi se "vytliachal" až na zem, tak po sobě ukliď a běž si zase někdy půjčit jedničkové BMW >:-[] Já jezdím o pár tříd výš a vlastním...bez reklamních polepů...kapíruješ chudáčku? :-!
INFINITIVNÍ CESTA
| 9. 12. 2010 09:35
ještě vetší blbec než jsme doufali....
Avatar - Rysguf.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 14:14
Hmmmm text dobry, aj aktualne Volvo S80 je pre bezneho a v kazdom druhom pripade firemneho zakaznika priajtelnejsie, ako toto, nie spatne, ale zvlastne Infinity. Nehovoriac o E-Classe, 5-er, nove A6, XF... :-)

No ale chcelo by to vyzdvihnut prinos! Chcelo by to zaver typu "Nie, dakujem, ale inak BRAVO INFINITY".
Jednak ocenime azijskeho supera >:-[] a takisto ocenime jeho prinos do segmentu - tlak na nove hovadiny (forest air) ci tlak na cenu. Cim viac konkurentov BLIZIACICH sa k 5-er, tym lacnejsia ponuka na BMW u dealera ;-)

Este by to chcelo Acuru a novu vlnu Cadillacov, bez ohladu co si o tych autach myslime a budeme mysliet, budeme sa z nich tesit, lebo "vsetko azijske a americke je na nieco dobre"
Minimalne znizuju ceny toho co mame tak radi :-)

Teda: Nie, dakujem, ale inak BRAVO INFINITY :yes:
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:05
Souhlasím s tvým názorem na Infinity, je to pro evropské voko fakt těžký vořech, ale řekni, mi proč mezi opravdové ikony, jako BMW, MB, Audi a s přihmouřením oka furt cpeš to volvo, vždyť ani sami hoši od volva nejsou tak optimističtí ...
[odkaz]
a tady cituji z tohoto zdroje:
[odkaz]
"...Mezitím, co inženýři usilovně pracují na novém způsobu pohonu, se šéfové automobilky hádají s novými majiteli z Číny. Prezident koncernu Geely, Li Shufu, před nedávnem prozradil, že se s vedením Volva neshodne v plánech na budoucí produkty. Šéfové Volva by raději vyráběli menší a úsporná vozidla, zatímco Li by rád viděl velké modely pro čínský trh. To by ještě nemusel být takový problém, protože specifické modely pro určité trhy jsou spíše otázkou investice.
Ale čínští majitelé se domnívají, že by Volvo mělo být přímým konkurentem značek BMW a Mercedes-Benz, zatímco management Volva tvrdí, že jeho zákazníci jsou odlišní. Li Shufu ale přiznává, že bude nadále s vedením Volva vyjednávat a je připraven ze svých představ ustoupit. Podle něj totiž musí mít management pro současné směřování automobilky své důvody. To jsou trochu netaktická prohlášení, která jistě jeho vyjednávací pozici nevylepší..."

Píší tam, "... volvo by mělo být konkurentem...", to znamená, že ani ve volvu se tak zatím necítí, ale chtěli by. Je to pochopoitelné, makají na tom teprve od 2000, takže co bychom po pouhých 10 letech chtěli
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:42
fakt tě nenapadá ani jeden důvod proč tam "cpe" to Volvo? A proč postoupilo mezi plnohodnotnou prémii? ;-)
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:08
Lacinej slogan, kuko. Mohu ti tu napsat dlouhé pojednání o volvu z pohledu prémie jako takové. Ale to tebe nezajímá...
INFINITIVNÍ CESTA
| 9. 12. 2010 09:41
mohl bych ti vyhledat cca 2 roky dozadu tvý "pravdy" o subprémiovém Volvu, které má k D3 dál než Fiat k úspěchu ve střední třídě a náhlý postup Volva do prémie, který se jaksi náhodně kryje s určitou tajemnou údálostí... Ale to určitě nikoho nezajímá, blbostí se tady dočte člověk dost i bez toho
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 15:50
Na to, aby Volvo mohlo být rovnocenným partnerem BMW nebo Mercedesu nestačí ani deset ani dvacet let, a už vůbec ne změna vlastníka. Ta tomu může jen napomoci. Konkurovat těmto gigantům v komplexu není koneckonců ani ambicí Volova, ani to není dost dobře možné. Co tvrdí čínský vlastník, to jsou jen mediální výkřiky bez obsahu. Obdobné, avšak v horší pozici je to dnes u Jaguaru, u Saabu je to dokonce ještě o řád či dva horší, a o Alfě romeo snad v této souvislosti raději ani nepsat. Z hlediska šíře modelového spektra je tu především Mercedes, BMW a AUDI, pak je ještě VOLVO a pak už jen kusovky - Jaguar a Saab.
Avatar - Emel
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 16:22
20 let samo o sobě nestačí... ale za 20 let se to dá stihnout.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:07
Jedině s Volkswagenem v zádech...
Avatar - Ji/Ri
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 17:54
....berme to v kontextu působení značek jako takových. Od Volva se kopírují bezpečnostní systémy. Volvo to prostě dělá jinak....... ale to neznamená, že se nevyrovná s mb, bmw nebo audi. je prostě jiné. V něčem horší (motory slabší), v něčem lepší - sedadla - křesla....jinak si nemají co vyčítat.... ;-) Navíc naše pohledy jsou bezesporu ovlivněny i zeměpisnou polohou.....a jinou mentalitou. A ty za tím Volvem stůj a nenech se zviklat kde kým....
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:02
Ano v tom máš pravdu. Já nahoře píši o výrobe jako komplexu modelů, a v tom holt musíme přitakat německé prémii, i když Volvo se velmi velmi sympaticky rozrůstá.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 21:02
Plne musim souhlasit "Tri nemecti kralove vladnou segmentu", ale Volvo nad Jaguar bych nikdy nestavel... Jaguar XJ chces postavit vuci Volvu ... a jaky 5 metrovy model maji ? Odpovim si sam, zdany! ;-)
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:04
Zde pozor, píšemne o výrobě v prémii, nikoliv o exklusiv třídě, a tedy bych se tě musel zeptat, co má Jaguar v SUV, ve střední, v kompaktní třídě. Nic.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 23:05
Jaguar nema nic, to mas pravdu. Od toho je v anglii Range Rover Sport ...atd. Beru to tak, ze oba maji stejneho majitele.
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 23:20
Píšeme o značkách, nikoliv o majitelích.Jjaguar doslova vstává z popela, Volvo je zásadně v jiné pozici. Jakkoli jsou tedy tyto dvě značky neporovnatelné ve svém zacílení.
Avatar - Ji/Ri
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 17:51
....vytrh si to celé z kontextu. Ono jde o to, že číňan chce vždycky to neeeeeej. Je to jako rus s kladným vztahem k rýži místo k vodce. Volvo JE prémie, o tom ani na chvilku nepřemýšlej. Volvo ale cílí na jiné lidi než německá trojka. Nesoutěží, ani bmw, audi a s-class nesoutěží, protože tahle kategorie, je už tak nějak rozebraná. Asi si nedokáže nikdo představit, proč by šel někdo z MB do bmw do audi....atd. Zkus si to Volvo, když už o něm tak fundovaně hovoříš. A to, že Volvo má rozepře s majitelem je pochopitelné - Volvo na starém kontinentu buduje svou image dlouho a s velkým úspěchem s ohledem na přírodu - majitel, někdo z kontinentu, kde se má za to, že mají nevyčerpatelné vše. No a na závěr: čína žádá velké auta. Osobně bych tam vozil Karosy Coupé nebo Ikarusy CLS ....... Trošku mě u Gtiho mrzí, že po mrzském tlaku ustupuje ze svého názoru. Takže, Frankíno, opravit: VOLVO JE PRÉMIE! :-!
INFINITIVNÍ CESTA
| 8. 12. 2010 22:07
Nikam neustupuji, Volvo má modely, které velmi důstojně jednak sekundují německé prémii, jednak přináší na svět příjemnou filosofii v podobě bezpečného rodinného "tanku". Na druhé straně je korektní uznat, že holt modelová, motorová síla německé prémie je současný garážový zenit.
INFINITIVNÍ CESTA
| 9. 12. 2010 09:47
Já volva znám, jinak bych o nich asi nepsal. To, co si o volvu myslíš ty, je jedna věc, jaká je skutečnost je věc druhá. Až někdy budeš řídit např. XC90, pak si vzpomenešm, že taky třeba existuje X5, tak ji pak jdi hned zkusit. Podle tvých adorací za volvo usuzuji, že tě nechali v autosalonu sednout do S60 ve vrcholné výbavě a ty máš hned jasno. Ale chci tě, jako majitele Céčka vidět, jak přesedláš do nového volva....
Avatar - Emel
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 12:04
Návod na instalaci vůně lesa do každého vozu:
1) Vezměte prázdnou PET lahev, nejlépe od čaje Nestea s velkým víčkem, důkladně umyjte a usušte.
2) Vezměte smrkovou nebo borovou větvičku, umístěte ji do láhve.
3) Láhev připevněte k palubní desce vašeho vozu tak, aby víčko směřovalo do interiéru v ergonomicky vhodném místě
4) Na víčko nakreslete fixou stupnici od Min do Max, otvíráním či zavíráním lze intenzitu vůně plynule regulovat. Pozor, směr regulace je opačný než je obvyklé
5) Jednou ročně nebo každých 20.000 km vyměňte větev
Avatar - Blue Sun
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 12:22
:yes: >:D
Avatar - gld
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 12:42
:yes: vyskúšame :-)
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 12:53
Brzo budeš šéfem vývoje v Infiniti, příteli! :yes: >:D
Avatar - Emel
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 13:43
Infiniti už to má, spíš v BMW ;-). Nebo v Ladě.
Avatar - Dinar
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 14:27
Tak, pokud půjdeš k BMW, můžu ti v práci pomoct např. tím, že ti přesně popíšu jak v interieru "voní" do koberečku zašlápnuté psí lejno. :-) ;-)
Avatar - Emel
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 14:42
Myslíš, že to je klíčová znalost k tomu, aby mi ten flek dali? Hmmm... a kolik za tu informaci chceš? Bude stačit 10% mzdy po dobu dvou let?
Avatar - Dinar
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 14:48
Žes to ty, bude info zdarma, ať máš konečně pořádnej flek. :-) ;-)
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 15:44
a jak se přesně jmenuje ta pozice rozeznávače rozšlápnutého lejna? >:-[]
Avatar - Emel
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 16:13
To co píšeš ty je ředitel pro styk se zákazníky... ale mě webpaja doporučoval šéfa vývoje.
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 16:23
>:D
Avatar - twistedTSD
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 19:30
>:D
Avatar - Emel
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 16:19
No dobře, tak mi to pošli přes SZ... aby mi to místo někdo nevyfoukl.

Představuju si to asi takhle: přijedu do Mnichova vlakem, z půjčovny si vemu novou 7. Naplácám na ní takový ty maskáče a v přestrojení projedu až do vývojového centra. Tam zaklepu, řeknu že mě posílá Dinar a že tu budu dělat ředitele. A když budou dělat okolky, tak se jich výhružně zeptám, jestli vědí, jak voní psí * rozšlapaný v koberečku.
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 16:25
jestli bys potřeboval levného a kvalitního dodavatele těch psích *, můžu nabídnou pravidelnou dodávku 3-4x denně ;-)
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 14:52
Lada to má v základu u Nivy už z principu :-)
Avatar - Dinar
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 13:37
>:D :yes:
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 15:51
>:D Tohle bych docela rád viděl pod latitůdou... >:D Ideální konfigurace.
Avatar - Emel
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 16:21
Latitude má ionizátor, to je zase něco jiného... pro tebe jako majitele nedovybaveného auta od konkurence sestavím návod na domácí výrobu do příště. Pokud ti tedy nevadí blesky v kabině...
Avatar - Ji/Ri
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 17:55
:yes: >:D
Vůně lesa do každého auta
| 8. 12. 2010 21:59
>:D :yes:
ten světlomet :D
| 8. 12. 2010 15:39
Nezvětšená fotka předního slvětlometu vypadá nachlup jako předchozí BMW 5 series :-)
Avatar - Righ
Tady je zase veselo
| 8. 12. 2010 19:17
Diskuzim na auto.cz jsem ze srdce vdecnej za neutuchajici peci o moje dusevni zdravi, nebot v nich mam v podstate nevycerpatelnou studnici zabavy a rozptyleni. Predstava, ze nekdo, kdo jde (napriklad) do Mercedesu vysolit 1,5 - 2 mega za jedno Ecko, cestou v hlave premita, jestli by nebylo lepsi zavolit treba jedno Infinity, aby se na silnici vic odlisil, je skutecne naprosto komicka a uplne mimo realitu. Nikdo, kdo lovi v techto vodach, neni takovej ubozak, aby se rozhodoval o svym aute na zaklade objemu jeho prodeje a souvisejici cetnosti na silnicich. Dokazete si naprikad predstavit, jak imaginarni zakaznik zavrhuje Sko, neb je nejprodavanejsi, a se zdanim absolutni vyjimecnosti saha po Lexusu LS? Sranda, co?

Pri koupi novych aut, a zvlaste pak v techto tridach, se kazdy s trochou rozumu a dustojnosti rozhoduje jednoduse na zaklade toho, jak mu to konkretni auto technicky, vybavove ci designove vyhovuje jako takovy, a ne jestli s tim jezdi nebo nejezdi taky Pepa. A proto jestli si nekdo testovany Mko koupi, jakoze par takovych se urcite najde, bude to zkratka z toho duvodu, ze mu to auto bude ze vsech konkurentu vyhovovat absolutne nejvic, a ne proto, ze se jich proda pet a pul. Podobne kdyz si jde nekdo koupit rekneme A6ku, nekoupi si ji proto, ze jich jezdi relativne hodne, ale protoze idealni sedi jeho pozadavkum.

Jak pise nahore Dinar, hrani na strunu vyjimecnosti a unikatnosti svych aut je vysadou jezdcu sedlajicich skutecne exkluzivni vozy (nevim ovsem, ze by se nekdo takovy zde na diskuzi nachazel) a pak zoufalcu snazicich se za svych 60 tisic ohromit svet, pripadne skalnich fandu neuspesnych automobilek.

Pokud jde o samotny Infinity M, jedna se o pro me zcela neprijatelny vuz, a to pro svou vypjatou asijskou estetiku, ktera se uplatnuje v exterieru i interieru. Zvlaste exterier s premirou oblin, typicky asijsky rozharanymi svetly a pick-upovym grilem masky vypada tvari v tvar soudoby evropsky konkurenci (nejen D3, ale i Volva, Saabu a Jagu) jako z jinyho stoleti. Doufejme, ze jeho prodeje naplni realisticky ocekavani.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku