Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Iveco Bus Urbanway: Více cestujících

Autobus Urbanway se může dodávat s motorem Tector 7 Euro 6. Pro provozovatele to znamená desetinu cestujících navíc.
Zpět na článek
9. 4. 2014 07:53
9. 4. 2014 08:55
9. 4. 2014 14:25
9. 4. 2014 07:53
No...
V interiéru to vypadá, že sedačky mají rozumnější sklon opěradla v porovnání s Citelisy. Tam člověk pokud nesjel trochu ze sedačky dopředu, tak seděl pomalu v předklonu. No a to místo pro to sjetí tam stejně nebylo.
Nicméně design - připadá mi to trochu jako taková slepenina, obzvlášť ty přední světla. I když mi ten design nějak vyloženě nevadí, tak nemůžu říct, že by mě nějak oslovoval. Tak snad příští generace! :-)
Rozbalit vlákno
4
9. 4. 2014 08:55
Re: No...
Příští generace už snad přinese něco opravdu od základu nového, přecen jen Urbanway je jen další z mnoha evolucí Renaultu R312 z 80. let.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 4. 2014 14:12
Re: No...
A co teprve pražské SORry, to je taky "posezeníčko"... Přední světla jsou dělená kvůli snazší a levnější výměně, souhlasím, že to nijak zvlášť nevypadá, pokud si myslel jen ta světla, jinak čumák jako celek se mi docela líbí.
9. 4. 2014 14:25
Re: No...
Ano, ano. Myslel jsem hlavně ta dělená světla. Jinak to až tak špatně nevypadá. Ale jsem zvyklý hodnotit věc jako celek a teda nemůžu říct, že záď by byla v tomto ohledu nějak koncepčně jednodušší, je tam moc silných, které po jednom vypadají zajímavě, nicméně pohromadě působí zmatečně.
Posezení v Pražských Sorech, to jako SORry, to asi radši no comment. Poslední příjemné posezení bylo snad ve škodě 21AB trolejbusech škoda 22TR.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 4. 2014 17:04
Re: No...
Souhlasím, zadek by potřeboval více jednotící myšlenku, zde by například bylo vhodné udělat tu chadící mříž nenápadnou, ne ji ještě zvýraznit.

Tak oni i ty Agory a v jakých všech verzích to existovalo, byly stále pohodlnější. Obávám se, jak se bude sedět v budoucí generaci, možná budeme nohy odkládat do nějakého zvláštního prostoru. >:D 8-s