V interiéru to vypadá, že sedačky mají rozumnější sklon opěradla v porovnání s Citelisy. Tam člověk pokud nesjel trochu ze sedačky dopředu, tak seděl pomalu v předklonu. No a to místo pro to sjetí tam stejně nebylo.
Nicméně design - připadá mi to trochu jako taková slepenina, obzvlášť ty přední světla. I když mi ten design nějak vyloženě nevadí, tak nemůžu říct, že by mě nějak oslovoval. Tak snad příští generace! :-)
A co teprve pražské SORry, to je taky "posezeníčko"... Přední světla jsou dělená kvůli snazší a levnější výměně, souhlasím, že to nijak zvlášť nevypadá, pokud si myslel jen ta světla, jinak čumák jako celek se mi docela líbí.
Ano, ano. Myslel jsem hlavně ta dělená světla. Jinak to až tak špatně nevypadá. Ale jsem zvyklý hodnotit věc jako celek a teda nemůžu říct, že záď by byla v tomto ohledu nějak koncepčně jednodušší, je tam moc silných, které po jednom vypadají zajímavě, nicméně pohromadě působí zmatečně.
Posezení v Pražských Sorech, to jako SORry, to asi radši no comment. Poslední příjemné posezení bylo snad ve škodě 21AB trolejbusech škoda 22TR.
Souhlasím, zadek by potřeboval více jednotící myšlenku, zde by například bylo vhodné udělat tu chadící mříž nenápadnou, ne ji ještě zvýraznit.
Tak oni i ty Agory a v jakých všech verzích to existovalo, byly stále pohodlnější. Obávám se, jak se bude sedět v budoucí generaci, možná budeme nohy odkládat do nějakého zvláštního prostoru. >:D8-s