Souhlasím, zadek by potřeboval více jednotící myšlenku, zde by například bylo vhodné udělat tu chadící mříž nenápadnou, ne ji ještě zvýraznit.
Tak oni i ty Agory a v jakých všech verzích to existovalo, byly stále pohodlnější. Obávám se, jak se bude sedět v budoucí generaci, možná budeme nohy odkládat do nějakého zvláštního prostoru. >:D8-s
Ano, ano. Myslel jsem hlavně ta dělená světla. Jinak to až tak špatně nevypadá. Ale jsem zvyklý hodnotit věc jako celek a teda nemůžu říct, že záď by byla v tomto ohledu nějak koncepčně jednodušší, je tam moc silných, které po jednom vypadají zajímavě, nicméně pohromadě působí zmatečně.
Posezení v Pražských Sorech, to jako SORry, to asi radši no comment. Poslední příjemné posezení bylo snad ve škodě 21AB trolejbusech škoda 22TR.
A co teprve pražské SORry, to je taky "posezeníčko"... Přední světla jsou dělená kvůli snazší a levnější výměně, souhlasím, že to nijak zvlášť nevypadá, pokud si myslel jen ta světla, jinak čumák jako celek se mi docela líbí.
V interiéru to vypadá, že sedačky mají rozumnější sklon opěradla v porovnání s Citelisy. Tam člověk pokud nesjel trochu ze sedačky dopředu, tak seděl pomalu v předklonu. No a to místo pro to sjetí tam stejně nebylo.
Nicméně design - připadá mi to trochu jako taková slepenina, obzvlášť ty přední světla. I když mi ten design nějak vyloženě nevadí, tak nemůžu říct, že by mě nějak oslovoval. Tak snad příští generace! :-)