Američané jsou podle posledního průzkumu spokojenosti spotřebitelů s novými vozy nejvíce spokojeni s luxusními německými značkami. Domácí americké značky se téměř neprosadily.
Haha >:D Kdyby se ptali tady v Čechách, tak by samo nejlépe dopadla fabia. 90 dní... to ještě majitelé žijí ve lži, jak skvělý vůz koupili ;-) Koukám, že je Lex "za" Jagem. A taky koukám, že jde jen o 90 dní po koupi >:D Vypovídací hodnota téměř nula. Lepší je sledovat ty roční zprávy.. a dvouroční... a spokojenost se službami, se servisem atd. ;-) PS: Ale vážně jsem si všiml, že ač Amíky nemusím i pro to jejich přehnané vlastenectví, tak mě mile překvapilo, že jakmile jde o jejich peníze, tak jde vlastenectví stranou a přichází drtivá realita... Vypovídá to i o tom, jak vyspělým trhem jsou a jak spotřebitelé hodnotí více bez emocí skrz pohled value-for-money.
Koukám, že žvaníš jak se to hodí....Když vyhrával Lex tak to bylo keců jak je Amerika před Evropou a pod... Najednou se karta obrátila a sní i náš kamarád ZZ....Takové lidi mám nejradši...:(
od te doby co montuji vic elektroniky jak autoradio, neumi se lexus udrzet ani na prvnich 3mistech. Mercedes to uz pred roky predpovidal ze jeho konkurenti budou muset zacit z ESP, computry rizenymi systemy a potom se ukaze co umi.
už přestaň čichat.Pak blábolíš:-)Tam kde má Mercedes 5 říd.jednotek + 9 ventilátorů chlazení,stačí japoncům jedna a bez chlazení.Srovnávat Mercedes a Lexus :-))Feťáku:-);-)
no jasne ABS,Airbag a nakonec ESP kdyz vymyslel a zacal jako prvni montovat mercedes tak se jeste Lexus v 90 letech potykal zproblemem jak nejlip zkopirovat sklasse. Tak vznikl ls430!
samozrejme ze ho vymyslel a z realizoval z boschem. Sice v roce 1928 nejaky Karl Wessel prihlasil jako prvni na patent blokovane brzdeni, ale nedokazal ztim nic udelat az vroce 1936 zacal bosch vyrabet ABS. Mercedes prisel z ABS jako prvni seriove na trh v r. 1978! Orginal Wikipedia: in 1936 the German Companies Bosch and Mercedes-Benz pioneered the first electronic version for use on Mercedes Benz cars.[citation needed] This version which was made of more than 1000 analogue electronic parts was still fairly slow.
To same plati o airbag prvni patent na airbag prihlasil nejaky nemec z amercanem v roce 1928 byl mysleny jako zachrance pilotu v letadle. Uz v 60 letech vyvijel mercedes a americke automobilky airbag, Cadilac prinesl jeden seriove jen ten zabijel lidi tak ho museli ztahnout ztrhu, az mercedes prisel jako 1 z funkcnim airbagem!
Prve seriovo pouzite ABS bolo v Jensen FF rok 1966 : [odkaz] airbag ako spravne pises PRVY pouzil Cadillac - ale ho musel stiahnut lebo sa stalo par smrtelnych urazov.
Ale ted vazne. Je jasne, ze za od 60 let se v USA uz zadne francouzske, ani italske auta (s vyjimkou Ferrari a Lamborghini) neobjevuji. Zamysleli se nekdy mistni rendlikofilove a fiatofilove proc tomu asi tak je? Neni to nahodou tim ze jsou pro Americany (a nejen pro ne) prilis hnusne a nekvalitni?
u frantiku tam hrala urcitou roly i politka. Oni se v USA prodavali, ale kdyz je zacali politicky kritizovat prisel boykot fr. aut a potom byl konec. Napr. v japonsku bylo nejlepsi zahranicni auto roku 2006 citoen c6 8-s .
Dotazy se týkají oblasti jízdních vlastností vozu, vnějšího a vnitřního vzhledu vozu, pohodlí uvnitř vozu a výbavy.
-tak to sa ani nečudujem že niektoré značky sú tak vysoko keď sa tam nejedna o spoľahlivosť vid: volksw,jaguar,land rover, atd..
Jen v této souvislosti doplním, že průzkum spolehlivosti provádí JD Power také a týká se problémů, které majitelé zaznamenají během oněch prvních 90 dnů vlastnictví. Oba tyto průzkumy (studie) se doplňují.
Tak jsem zvědav jestli se tady objeví tttom. Asi ne když jeho značka uspěla akorát s yarisem. Aspoň tu nebudeme muset číst ty jeho bláboly, i když jsou někdy docela zábavný >:D
:no: Ubožáčku-naumíš se ani podepsat. TTTom tu jako jeden z mála nepíše pohádky a už vůbec ne bláboly-vše dokládá čísly a když neumíš psát a ani číst nemáš tu co dělat... 8-s:no: