Američané jsou podle posledního průzkumu spokojenosti spotřebitelů s novými vozy nejvíce spokojeni s luxusními německými značkami. Domácí americké značky se téměř neprosadily.
Koukám, že žvaníš jak se to hodí....Když vyhrával Lex tak to bylo keců jak je Amerika před Evropou a pod... Najednou se karta obrátila a sní i náš kamarád ZZ....Takové lidi mám nejradši...:(
:no: Ubožáčku-naumíš se ani podepsat. TTTom tu jako jeden z mála nepíše pohádky a už vůbec ne bláboly-vše dokládá čísly a když neumíš psát a ani číst nemáš tu co dělat... 8-s:no:
Prve seriovo pouzite ABS bolo v Jensen FF rok 1966 : [odkaz] airbag ako spravne pises PRVY pouzil Cadillac - ale ho musel stiahnut lebo sa stalo par smrtelnych urazov.
samozrejme ze ho vymyslel a z realizoval z boschem. Sice v roce 1928 nejaky Karl Wessel prihlasil jako prvni na patent blokovane brzdeni, ale nedokazal ztim nic udelat az vroce 1936 zacal bosch vyrabet ABS. Mercedes prisel z ABS jako prvni seriove na trh v r. 1978! Orginal Wikipedia: in 1936 the German Companies Bosch and Mercedes-Benz pioneered the first electronic version for use on Mercedes Benz cars.[citation needed] This version which was made of more than 1000 analogue electronic parts was still fairly slow.
To same plati o airbag prvni patent na airbag prihlasil nejaky nemec z amercanem v roce 1928 byl mysleny jako zachrance pilotu v letadle. Uz v 60 letech vyvijel mercedes a americke automobilky airbag, Cadilac prinesl jeden seriove jen ten zabijel lidi tak ho museli ztahnout ztrhu, az mercedes prisel jako 1 z funkcnim airbagem!
no jasne ABS,Airbag a nakonec ESP kdyz vymyslel a zacal jako prvni montovat mercedes tak se jeste Lexus v 90 letech potykal zproblemem jak nejlip zkopirovat sklasse. Tak vznikl ls430!
Tak jsem zvědav jestli se tady objeví tttom. Asi ne když jeho značka uspěla akorát s yarisem. Aspoň tu nebudeme muset číst ty jeho bláboly, i když jsou někdy docela zábavný >:D
už přestaň čichat.Pak blábolíš:-)Tam kde má Mercedes 5 říd.jednotek + 9 ventilátorů chlazení,stačí japoncům jedna a bez chlazení.Srovnávat Mercedes a Lexus :-))Feťáku:-);-)
Jen v této souvislosti doplním, že průzkum spolehlivosti provádí JD Power také a týká se problémů, které majitelé zaznamenají během oněch prvních 90 dnů vlastnictví. Oba tyto průzkumy (studie) se doplňují.
Haha >:D Kdyby se ptali tady v Čechách, tak by samo nejlépe dopadla fabia. 90 dní... to ještě majitelé žijí ve lži, jak skvělý vůz koupili ;-) Koukám, že je Lex "za" Jagem. A taky koukám, že jde jen o 90 dní po koupi >:D Vypovídací hodnota téměř nula. Lepší je sledovat ty roční zprávy.. a dvouroční... a spokojenost se službami, se servisem atd. ;-) PS: Ale vážně jsem si všiml, že ač Amíky nemusím i pro to jejich přehnané vlastenectví, tak mě mile překvapilo, že jakmile jde o jejich peníze, tak jde vlastenectví stranou a přichází drtivá realita... Vypovídá to i o tom, jak vyspělým trhem jsou a jak spotřebitelé hodnotí více bez emocí skrz pohled value-for-money.
u frantiku tam hrala urcitou roly i politka. Oni se v USA prodavali, ale kdyz je zacali politicky kritizovat prisel boykot fr. aut a potom byl konec. Napr. v japonsku bylo nejlepsi zahranicni auto roku 2006 citoen c6 8-s .
Dotazy se týkají oblasti jízdních vlastností vozu, vnějšího a vnitřního vzhledu vozu, pohodlí uvnitř vozu a výbavy.
-tak to sa ani nečudujem že niektoré značky sú tak vysoko keď sa tam nejedna o spoľahlivosť vid: volksw,jaguar,land rover, atd..
Ale ted vazne. Je jasne, ze za od 60 let se v USA uz zadne francouzske, ani italske auta (s vyjimkou Ferrari a Lamborghini) neobjevuji. Zamysleli se nekdy mistni rendlikofilove a fiatofilove proc tomu asi tak je? Neni to nahodou tim ze jsou pro Americany (a nejen pro ne) prilis hnusne a nekvalitni?
od te doby co montuji vic elektroniky jak autoradio, neumi se lexus udrzet ani na prvnich 3mistech. Mercedes to uz pred roky predpovidal ze jeho konkurenti budou muset zacit z ESP, computry rizenymi systemy a potom se ukaze co umi.