To je zbytečný, tihle rozumimautum a petrolheadi s nějakým olítaným ctr v garáži mají jasno vždycky, stačí cokoliv neněmeckého a hned mají krále a zatínače tipců. Co z těch jaguarů projel a srovnal s německou konkurencí, se nemá smysl ptát, odpověď je jasná... >:D;-)
Proč myslíš, že jsem napsal jméno Callum? Nenarážím náhodou na styling a eleganci, jelito? ;-) Ostatní aspekty můžeme zatím logicky těžko soudit. A stále mi z minula dlužíš tvé automobilové reference ohledně tvých zkušeností >:D Jevíš se jako člověk, který si koupil jedno prémiové auto a od té doby se chová jako děd vševěd, který je oprávněn k všeobecnému napadání a korekci příspěvků.
A možná tě překvapím, ale jedno z mých 2 aut je německé výroby ;-)
Důkaz? Tady jsi milý diskutérský příteli vedle jak ta jedle. Reaguješ na někoho, kdo dokáže držet otěže slušný diskuzní úrovně na ACZ přes spoustu štěkalů a výronářů, co sem chodí taky. Vědomosti, zkušenosti, cit a umění opravdu řídit by mohl Dinar většině lidí tady přednášet.
A ty jsi bez urážky kdo? Jeho leštič bot? >:D Kde je ten cit, umění, zkušenosti a vědomosti? Zatím tady z něj lítají repetitivní nařknutí o plakátech, atd. Nikdy ten svůj mytický přehled nepředvedl a neobhájil...
Ne nemá smysl se urážet, jakkoliv tvoje reakce pouze prokazuje nakolik jsi tu nováčkem. Nejde o domnělý mýty...projeď si bár blogů, diskuzí ať se trochu dostaneš do obrazu.
Mohl jsem to pojmout stejně jako ty impertinentněji, ale pořád máš šanci ;-)
Pro začátek by stačilo obhájit jak kdo komu ZASE ZATNE TIPEC.
Na to, za jaké ostřílené diskuzní mazáky se tu s Dinarem považujete, tak nejste ani jeden schopný číst a odvozovat z textu. Už jsem psal nahoře - pokud zmíním Calluma v souvislosti s tím, že zase Němcům ZATNE TIPEC, naznačuju, že jeho další Jaguar po stránce DESIGNU bude opět oproti konkurentům (hlavně z Německa) zářit, viz. F-Type vs SLK, XF vs E klasse atd. Přečtěte si to několikrát, znova to už psát nebudu.
Nepovažuju se za žádnýho mazáka...beru auta jako komplex, nejen pro jejich design. Přestože souhlasím s Ianovou přidanou hodnotou, je to jen část toho, co musí Jag mít, aby obstál proti konkurenci.
Tou třeba u F-T není rozhodně SLK, ale Boxster a částečně 911, to je úplně jiná liga. XF jde jasně a zřetelně proti D3. Zároveň se ale jedná o model, kterej je na konci svojí kariéry. To, že zvenku díky výraznýmu FL nestačil zastarat je jedna věc, druhá je pak specifickej interiér, kterej nemusí každýmu sednout. Výtečnej podvozek zase nemusí stačit, pokud chce někdo víc místa vzadu nebo čtyřkolku v naftě.
Na to jaká jsi tu jiskřička máš zajímavou tendenci vetovat...myslíš, že máš dost pevnou větev? :-)
Sebevědomí ti, chlapče, nechybí, ale tvoje absolutní neschopnost zauvažovat o tom kdo, co a jak ti píše, stejně jako nepochopení faktu, že taháš za kratší konec lana a pouze dvěma prsty, svědčí jasně o tvé nevyzrálosti.
Zkus to tady trochu zpomalit a - jak ti poradil webpaja - nastuduj pár dinárových a webpajových blogů, ať víš, kdo tahá za ten delší konec a pevně ho drží.
Těch blogů, který jsou lepší než redakční články tu je hodně, ale Dinar jim vévodí...proto to doporučení. Když mám první jednání s někým, kde očekávám nějakej vzájemnej respekt, vždy si nastuduju pokud možno nejvíc o tom druhém.
A hele, odhady cifer věku už létají >:D Mám zkušenosti, že k tomuhle se uchylují ti, kteří mají jak se říká ''vystříleno'', takže pozor, tohle vypovídá spíš něco o tobě ;-)
Já že machruju? To se mě docela dotklo, odjakživa se ke všemu stavím skromně. Já tu o sobě nevrdím, že jsem všude byl, se vším jel a všechno vím, narozdíl od jiných, kteří tu drze odkazují na své blogísky...
Uch, ještě že nemám takové zvrácené tendence brát úroveň příspěvků podle toho, kolik jich druhý napsal za svou diskutérskou kariéru ;-) Takže čím více témat proberu, čím více příspěvků napatlám, čím více nazývám ostatní plakáty, tím větším guru jsem? >:D S tímhle škatulkováním jsi vstoupil na tenký led, tyhle úměry a hierarchická rozčlenění v diskuzi, která je převážně inkognito, jsou nekonečně úsměvné :-)
Všímáš si, jak absurdní věc jsi napsal? >:D Takže podle tebe je způsobilý účastník diskuze je pouze ten, který promoval ze sebraných povídek a balad klasických autorů Dinara a webpaji? >:D
webpajo upřímně, hraješ to nebo opravdu nejsi schopen pochopit celou tu dobu tak krátký a nerozvětvený příspěvek? Od začátku jsem se vyjadřoval k designu Jaguarů ve srovnání s konkurencí. Ten kdo sem tahá ostatní věci, jseš ty. Já jsem jasně napsal, že ostatní aspekty zatím nelze soudit. Už opravdu nevím, jak jinak ti to mám napsat...
Právě proto ti píšu, že je to ta nejmíň objektivně měřitelná část aut. SLK vybráno nevhodně. Nemám problém se ztotožnit s tím, že Callum umí, že dokáže vytvořit famozní tvary, ale je to na celej komplex jen díl puzzle, kterj musí sednout.
Na druhou stranu, když ti tu někdo napíše, že právě E-Klasse bere jako nejkrásnější sedan třídy, budeš mu velmi těžko oponovat.
A krátce závěrem...dovolit si predikovat, jak by mohlo (jestli vůbec bude) velký kupé Jagu vypadat jen kvůli Callumovi je celkem odvaha.
Jasně, že je to měřítko, který je předmětem diskuze. A právě proto jsem se k tomu designu v prvním příspěvku vyjádřil tak, jak to vidím já ;-)
SLKáčko uznávám, tam jsem se netrefil. Pokud se budeme bavit o celistvosti F-Typu, tak jediný smítko na jinak dobrém autě představuje dle mýho hmotnost, pokud bych se jako kupec chtěl pohybovat v podobný cenový hladině, šel bych asi spíš do Exige S nebo do Caymana/Boxsteru (konkurenti pro F-Type V6S, což je verze mému srdci nejbližší). Tam se zas můžem bavit o tom, jestli je Exige S auto na každý den, což by zase při výběru hrálo do karet Jaguaru nebo Porsche.
Co se týče odhadů vzhledu XJ kupé, dovolim si trochu drze tvrdit, že je to v tomhle případě totální sázka na jistotu ;-) Jagy jsou designově velmi, velmi konzistentní.
Co mu díky vyšší hmotnosti chybí na chirurgičnosti, to vynahradí jemnou dávkou pebescentní brutality. Navíc je opravdu použitelnej jako daily car.
Od posledního XK až na ne úplně dotaženej původní XF je design příjemnej.
Čoveče nemůžu si pomoct, ale brutalita se mi k F-Typu nehodí, zvlášť to, co předvádí V8S, véosmička se mi hodí víc do XKR-S/XFR-S.
Ideál je V6S. Nemáš zkušenosti s Alfou 4C? Pořád jsem se od nikoho nedozvěděl, jak na tom to auto je. Někdo je naprosto nadšenej, někdo tvrdí, že motor a převodovka jsou zklamání.
No vidíš - a jsme u toho.
Kdybys četl ty blogy, jak jsme ti radili, tak bys věděl, že brutalita k F-Typu patří, jak dinar, tak paja to popsali z vlastních zkušeností.
Ale ty nečteš, nevíš, tobě je všechno jasný jak facka, a místo abys odpověděl na jasně položenou otázku, začneš tu tahat 4C = úplně mimo.
?? Já se tu s webpajou teď normálně bavím, tak běž zas šoupat nohama. Proč bych se v souvislosti s F-Typem nezeptal na 4C? Zajímá mě, jak to vidí on, přijdeš ty a začneš zase útočit jako ten druhý samozvaný guru.
To co předvádí V8ka v f-typu je právě důvod, proč nevzít raději boxstera, s tím motorem je to nařvaný frajírek křížený s okruhovým atletem, kouzelná kombinace. V6S je schopné auto, na okruh naprosto dostatečné, ale není v kombinaci šoukár/cesťák/okruh tak zajímavý jako V8, navíc se u něj hůře "omlouvá" nadsazená cena f-typu.
Dinare proč jsi mi už dřív nenapsal, že máš blog, který za něco stojí? Sjel jsem tvůj i webpajův a klobouk dolů pánové, musím vzít spoustu věcí co jsem napsal zpátky, moje chyba a moje neinformovanost, za to se omlouvám.
Spousta zbytečných cintů kolem, už jsem ti to psal několikrát, z každé věty, kterou jsi tu napsal, trčí naprostá nezkušenost s tím, na co v daný moment vydáváš jasný názor. Je to prostě legrační, o to víc, pokud píšeš pod nickem petrolhead. >:D;-)
Jasný názor...napsal jsem, že Jaguar má u všech modelů výraznější designový směr, zejména v porovnání s německou konkurencí...to ty jsi okamžitě přilítl s obvyklými cinty o plakátech a nezkušených nepovolaných petrolheadech >:D Došlo ti, že je to můj subjektivní názor na design? Příště ti tam napíšu ''v mých očích'' nebo něco podobného, aby tě to tolik neprovokovalo ;-)
Článek je o autě, které ještě neexistuje, nikdo ho neviděl, a ty už víš, že Němcům zase zatne tipec. To je ten 'jasný názor', takovým příspěvkům se dá jen smát. Jak jim (a komu vlastně) ten tipec zatnul f-type? A to se ptám jako velký fanda f-typu.
F-Type je všeobecně považován jako nejhezčí sporťák široko daleko. Coupé to pozvedlo na ještě vyšší úroveň, dlouho jsem si u auta tak neposlintal. Nebo ty to vidíš jinak?
Ty jsi poněkud mimo.
Psal jsem ti, ať si přečteš o čem a jak dinar píše, aby ti došlo, že zkušenosti s auty má a to i s auty, o kterých se tobě jen zdá. Ale empatie u tebe nefunguje, takže ať napíše kdokoliv cokoliv, ty stejně nepochopíš, to je marné, v tomhle věku, znám to, taky jsem byl mladej.
Klidně si dál mysli, žes to tady "vyhrál", bude se ti líp usínat.
Já tu nejsem proto, abych sbíral diskuzní vítězství. Jen mi vadí absurdita věcí, které dokáží někteří vymyslet. Až někdo z vás napíše něco co dává smysl, nemám problém souhlasit s tím a uznat to ;-)
Teď jsem tam hodil voko...vždyť je plná fotogalerie starý Sonaty! Ačkoliv se to sem pod šlechtu nehodí, tak ta nová vypadá, jakoby nad ní měl už ruku Schreyer.
XJ kupé už tu bylo a opravdu se mi líbí. Jsem zvědavý na kolik to bude "XJ", ale tipuji, že se bude odlišovat více, než to původní, které bylo vpodstatě "jen" XJ bez druhého páru dveří.