Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar plánuje luxusní kupé XJ

Přichází renesance velkých luxusních kupé? Na S Coupe od Mercedes-Benzu hodlá zareagovat Jaguar modelem XJ Coupe.
Zpět na článek
24. 3. 2014 17:10
24. 3. 2014 17:51
25. 3. 2014 06:00
25. 3. 2014 07:43
25. 3. 2014 10:49
24. 3. 2014 21:18
24. 3. 2014 17:10
Mhm
Tak to by byla slušná náhrada za XK/XKR. Možná právě proto se ho chystají zrušit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2014 17:36
nie som proti
jaguar by si velke luxusne kupatko rozhodne zasluzil a v portfoliu znacky by sa mi pozdavalo :yes:

mohol by to byt pekny konkurent pre S coupe od mercedesu :yes:

jaguar proste slape .... uz sa tesim na nove XE v Goodwoode, nadisiel cas privitat noveho krala segmentu :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - The Spešl Uan
24. 3. 2014 17:51
woow
No,tak to by bylo fakt bombový...Vypadá a jezdí 100% výborně,ale docela by mě zajímala cena.Můj tip:2 000 000 Kč. :no:
Rozbalit vlákno
3
25. 3. 2014 06:00
Re: woow
Rozumimautum.cz...vypadá a jezdí na 100% výborně? Kde jsi ho viděl a projel?

P.S.: Cenu jsi výrazně podstřelil, podívej se za kolik je F-Type.
25. 3. 2014 07:43
Re: woow
Neviděl a neprojel, ale autům rozumí, takže ví :-)
25. 3. 2014 10:49
Re: woow
Koukám, že tu těch "vševědoucích" podle palců bude víc >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
24. 3. 2014 18:20
Tak je hodná kočička
Tak to vypadá, že Britové zase Němcům zatnou tipec ;-) Protože tohle díky Callumovi bude velká bomba, podobně jako F-Type.
Rozbalit vlákno
48
25. 3. 2014 06:01
Re: Tak je hodná kočička
Zase?
Avatar - Dinar
25. 3. 2014 08:58
Re: Tak je hodná kočička
To je zbytečný, tihle rozumimautum a petrolheadi s nějakým olítaným ctr v garáži mají jasno vždycky, stačí cokoliv neněmeckého a hned mají krále a zatínače tipců. Co z těch jaguarů projel a srovnal s německou konkurencí, se nemá smysl ptát, odpověď je jasná... >:D ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 10:30
Re: Tak je hodná kočička
Proč myslíš, že jsem napsal jméno Callum? Nenarážím náhodou na styling a eleganci, jelito? ;-) Ostatní aspekty můžeme zatím logicky těžko soudit. A stále mi z minula dlužíš tvé automobilové reference ohledně tvých zkušeností >:D Jevíš se jako člověk, který si koupil jedno prémiové auto a od té doby se chová jako děd vševěd, který je oprávněn k všeobecnému napadání a korekci příspěvků.

A možná tě překvapím, ale jedno z mých 2 aut je německé výroby ;-)
25. 3. 2014 10:47
Re: Tak je hodná kočička
Důkaz? Tady jsi milý diskutérský příteli vedle jak ta jedle. Reaguješ na někoho, kdo dokáže držet otěže slušný diskuzní úrovně na ACZ přes spoustu štěkalů a výronářů, co sem chodí taky. Vědomosti, zkušenosti, cit a umění opravdu řídit by mohl Dinar většině lidí tady přednášet.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 10:53
Re: Tak je hodná kočička
A ty jsi bez urážky kdo? Jeho leštič bot? >:D Kde je ten cit, umění, zkušenosti a vědomosti? Zatím tady z něj lítají repetitivní nařknutí o plakátech, atd. Nikdy ten svůj mytický přehled nepředvedl a neobhájil...
25. 3. 2014 11:33
Re: Tak je hodná kočička
Ne nemá smysl se urážet, jakkoliv tvoje reakce pouze prokazuje nakolik jsi tu nováčkem. Nejde o domnělý mýty...projeď si bár blogů, diskuzí ať se trochu dostaneš do obrazu.
Mohl jsem to pojmout stejně jako ty impertinentněji, ale pořád máš šanci ;-)

Pro začátek by stačilo obhájit jak kdo komu ZASE ZATNE TIPEC.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 11:53
Re: Tak je hodná kočička
Na to, za jaké ostřílené diskuzní mazáky se tu s Dinarem považujete, tak nejste ani jeden schopný číst a odvozovat z textu. Už jsem psal nahoře - pokud zmíním Calluma v souvislosti s tím, že zase Němcům ZATNE TIPEC, naznačuju, že jeho další Jaguar po stránce DESIGNU bude opět oproti konkurentům (hlavně z Německa) zářit, viz. F-Type vs SLK, XF vs E klasse atd. Přečtěte si to několikrát, znova to už psát nebudu.
25. 3. 2014 12:01
Re: Tak je hodná kočička
Nepovažuju se za žádnýho mazáka...beru auta jako komplex, nejen pro jejich design. Přestože souhlasím s Ianovou přidanou hodnotou, je to jen část toho, co musí Jag mít, aby obstál proti konkurenci.
Tou třeba u F-T není rozhodně SLK, ale Boxster a částečně 911, to je úplně jiná liga. XF jde jasně a zřetelně proti D3. Zároveň se ale jedná o model, kterej je na konci svojí kariéry. To, že zvenku díky výraznýmu FL nestačil zastarat je jedna věc, druhá je pak specifickej interiér, kterej nemusí každýmu sednout. Výtečnej podvozek zase nemusí stačit, pokud chce někdo víc místa vzadu nebo čtyřkolku v naftě.
Na to jaká jsi tu jiskřička máš zajímavou tendenci vetovat...myslíš, že máš dost pevnou větev? :-)
25. 3. 2014 12:09
Re: Tak je hodná kočička
Sebevědomí ti, chlapče, nechybí, ale tvoje absolutní neschopnost zauvažovat o tom kdo, co a jak ti píše, stejně jako nepochopení faktu, že taháš za kratší konec lana a pouze dvěma prsty, svědčí jasně o tvé nevyzrálosti.
Zkus to tady trochu zpomalit a - jak ti poradil webpaja - nastuduj pár dinárových a webpajových blogů, ať víš, kdo tahá za ten delší konec a pevně ho drží.
25. 3. 2014 12:13
Re: Tak je hodná kočička
Těch blogů, který jsou lepší než redakční články tu je hodně, ale Dinar jim vévodí...proto to doporučení. Když mám první jednání s někým, kde očekávám nějakej vzájemnej respekt, vždy si nastuduju pokud možno nejvíc o tom druhém.
25. 3. 2014 12:36
Re: Tak je hodná kočička
Přesně tak, proto mu to píšu.
Neví, nezná, ale machruje = tipuju, že víc, než dvacet mu nebude :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 12:39
Re: Tak je hodná kočička
A hele, odhady cifer věku už létají >:D Mám zkušenosti, že k tomuhle se uchylují ti, kteří mají jak se říká ''vystříleno'', takže pozor, tohle vypovídá spíš něco o tobě ;-)

Já že machruju? To se mě docela dotklo, odjakživa se ke všemu stavím skromně. Já tu o sobě nevrdím, že jsem všude byl, se vším jel a všechno vím, narozdíl od jiných, kteří tu drze odkazují na své blogísky...
25. 3. 2014 12:42
Re: Tak je hodná kočička
Btw.: Kde tu kdo odkazoval na svůj blog? :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 12:50
Re: Tak je hodná kočička
To už je pouze slovíčkaření. Narážím tím na absurdní myšlenku, co napsal mariachi.

Docela se tomu už musím smát, když si to tady tak zpětně čtu >:D Prý: ''Dinar jim vévodí''... >:D

Dinar a webpaja = společenství dvou věží >:D >:D :yes:

A uprostřed mariachi jakožto opatrovník prstenu, který představuje objektivní rovnováhu moudrosti všech diskuzních fór. Prostě milášek :-)
25. 3. 2014 12:52
Re: Tak je hodná kočička
K autům teda nic, tak v čem se vyznáš? Zkusíme třeba vařit? :-)
25. 3. 2014 13:15
Re: Tak je hodná kočička
Jak to tak čtu - zkus to na něj s Hobitem >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 12:43
Re: Tak je hodná kočička
Tak v tom případě si můžeme všichni zaslat CV a bude to v pohodě :-) Alespoň ve vašich hlavách.
25. 3. 2014 12:44
Re: Tak je hodná kočička
Na to se vybodni, stačí se vyžvejknout k F-T a SLK nebo XF vs E-Klasse ;-)
Avatar - Dinar
25. 3. 2014 12:49
Re: Tak je hodná kočička
SVé CV zasíláš každou větou, kterou napíšeš... :-!
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 12:53
Re: Tak je hodná kočička
Za to ty svojí pasivitou svůj přehled, cit, zkušenosti, vědomosti a umění takovými obraty pouze zdůrazňuješ, viď? ;-)
25. 3. 2014 12:56
Re: Tak je hodná kočička
Nech to bejt :-) . Opravdu mě zajímal tvůj názor, než mi došlo, že se bavíme stylem líbí/nelíbí.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 12:36
Re: Tak je hodná kočička
Uch, ještě že nemám takové zvrácené tendence brát úroveň příspěvků podle toho, kolik jich druhý napsal za svou diskutérskou kariéru ;-) Takže čím více témat proberu, čím více příspěvků napatlám, čím více nazývám ostatní plakáty, tím větším guru jsem? >:D S tímhle škatulkováním jsi vstoupil na tenký led, tyhle úměry a hierarchická rozčlenění v diskuzi, která je převážně inkognito, jsou nekonečně úsměvné :-)

Všímáš si, jak absurdní věc jsi napsal? >:D Takže podle tebe je způsobilý účastník diskuze je pouze ten, který promoval ze sebraných povídek a balad klasických autorů Dinara a webpaji? >:D
25. 3. 2014 12:41
Re: Tak je hodná kočička
Máš zajímavou tendenci vidět slova v textu nepsaná ;-) . Zatím tu jen kopeš do diskutérů, svojí myšlenku jsi si ale obhájit nebyl schopen :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 12:45
Re: Tak je hodná kočička
Takže to s tím Callumem mám opravdu napsat potřetí? ;-)
25. 3. 2014 12:46
Re: Tak je hodná kočička
Takže to mám brát tak, že pro tebe auta začínají a končí designem? Nejsubjektivnějším faktorem, kterej na nich je? :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 12:58
Re: Tak je hodná kočička
webpajo upřímně, hraješ to nebo opravdu nejsi schopen pochopit celou tu dobu tak krátký a nerozvětvený příspěvek? Od začátku jsem se vyjadřoval k designu Jaguarů ve srovnání s konkurencí. Ten kdo sem tahá ostatní věci, jseš ty. Já jsem jasně napsal, že ostatní aspekty zatím nelze soudit. Už opravdu nevím, jak jinak ti to mám napsat...
25. 3. 2014 13:07
Re: Tak je hodná kočička
Právě proto ti píšu, že je to ta nejmíň objektivně měřitelná část aut. SLK vybráno nevhodně. Nemám problém se ztotožnit s tím, že Callum umí, že dokáže vytvořit famozní tvary, ale je to na celej komplex jen díl puzzle, kterj musí sednout.
Na druhou stranu, když ti tu někdo napíše, že právě E-Klasse bere jako nejkrásnější sedan třídy, budeš mu velmi těžko oponovat.
A krátce závěrem...dovolit si predikovat, jak by mohlo (jestli vůbec bude) velký kupé Jagu vypadat jen kvůli Callumovi je celkem odvaha.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 13:21
Re: Tak je hodná kočička
Jasně, že je to měřítko, který je předmětem diskuze. A právě proto jsem se k tomu designu v prvním příspěvku vyjádřil tak, jak to vidím já ;-)

SLKáčko uznávám, tam jsem se netrefil. Pokud se budeme bavit o celistvosti F-Typu, tak jediný smítko na jinak dobrém autě představuje dle mýho hmotnost, pokud bych se jako kupec chtěl pohybovat v podobný cenový hladině, šel bych asi spíš do Exige S nebo do Caymana/Boxsteru (konkurenti pro F-Type V6S, což je verze mému srdci nejbližší). Tam se zas můžem bavit o tom, jestli je Exige S auto na každý den, což by zase při výběru hrálo do karet Jaguaru nebo Porsche.

Co se týče odhadů vzhledu XJ kupé, dovolim si trochu drze tvrdit, že je to v tomhle případě totální sázka na jistotu ;-) Jagy jsou designově velmi, velmi konzistentní.
25. 3. 2014 13:26
Re: Tak je hodná kočička
Co mu díky vyšší hmotnosti chybí na chirurgičnosti, to vynahradí jemnou dávkou pebescentní brutality. Navíc je opravdu použitelnej jako daily car.
Od posledního XK až na ne úplně dotaženej původní XF je design příjemnej.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 13:46
Re: Tak je hodná kočička
Čoveče nemůžu si pomoct, ale brutalita se mi k F-Typu nehodí, zvlášť to, co předvádí V8S, véosmička se mi hodí víc do XKR-S/XFR-S.

Ideál je V6S. Nemáš zkušenosti s Alfou 4C? Pořád jsem se od nikoho nedozvěděl, jak na tom to auto je. Někdo je naprosto nadšenej, někdo tvrdí, že motor a převodovka jsou zklamání.
25. 3. 2014 13:59
Re: Tak je hodná kočička
No vidíš - a jsme u toho.
Kdybys četl ty blogy, jak jsme ti radili, tak bys věděl, že brutalita k F-Typu patří, jak dinar, tak paja to popsali z vlastních zkušeností.
Ale ty nečteš, nevíš, tobě je všechno jasný jak facka, a místo abys odpověděl na jasně položenou otázku, začneš tu tahat 4C = úplně mimo.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 14:24
Re: Tak je hodná kočička
?? Já se tu s webpajou teď normálně bavím, tak běž zas šoupat nohama. Proč bych se v souvislosti s F-Typem nezeptal na 4C? Zajímá mě, jak to vidí on, přijdeš ty a začneš zase útočit jako ten druhý samozvaný guru.
25. 3. 2014 14:59
Re: Tak je hodná kočička
Šoupat nohama si běž sám, ty "petrolheade", jeden ti tu radí a ty jen kopeš, končím s tebou. :no:
Avatar - Dinar
25. 3. 2014 14:25
Re: Tak je hodná kočička
To co předvádí V8ka v f-typu je právě důvod, proč nevzít raději boxstera, s tím motorem je to nařvaný frajírek křížený s okruhovým atletem, kouzelná kombinace. V6S je schopné auto, na okruh naprosto dostatečné, ale není v kombinaci šoukár/cesťák/okruh tak zajímavý jako V8, navíc se u něj hůře "omlouvá" nadsazená cena f-typu.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 14:44
Re: Tak je hodná kočička
Dinare proč jsi mi už dřív nenapsal, že máš blog, který za něco stojí? Sjel jsem tvůj i webpajův a klobouk dolů pánové, musím vzít spoustu věcí co jsem napsal zpátky, moje chyba a moje neinformovanost, za to se omlouvám.
25. 3. 2014 15:33
Re: Tak je hodná kočička
;-)
Avatar - Dinar
25. 3. 2014 12:46
Re: Tak je hodná kočička
Spousta zbytečných cintů kolem, už jsem ti to psal několikrát, z každé věty, kterou jsi tu napsal, trčí naprostá nezkušenost s tím, na co v daný moment vydáváš jasný názor. Je to prostě legrační, o to víc, pokud píšeš pod nickem petrolhead. >:D ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 13:04
Re: Tak je hodná kočička
Jasný názor...napsal jsem, že Jaguar má u všech modelů výraznější designový směr, zejména v porovnání s německou konkurencí...to ty jsi okamžitě přilítl s obvyklými cinty o plakátech a nezkušených nepovolaných petrolheadech >:D Došlo ti, že je to můj subjektivní názor na design? Příště ti tam napíšu ''v mých očích'' nebo něco podobného, aby tě to tolik neprovokovalo ;-)
Avatar - Dinar
25. 3. 2014 13:16
Re: Tak je hodná kočička
Článek je o autě, které ještě neexistuje, nikdo ho neviděl, a ty už víš, že Němcům zase zatne tipec. To je ten 'jasný názor', takovým příspěvkům se dá jen smát. Jak jim (a komu vlastně) ten tipec zatnul f-type? A to se ptám jako velký fanda f-typu.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 13:24
Re: Tak je hodná kočička
F-Type je všeobecně považován jako nejhezčí sporťák široko daleko. Coupé to pozvedlo na ještě vyšší úroveň, dlouho jsem si u auta tak neposlintal. Nebo ty to vidíš jinak?
Avatar - Dinar
25. 3. 2014 13:34
Re: Tak je hodná kočička
Komu zatnul tipec, a co si pod tím zatnutím představuješ?
25. 3. 2014 12:50
Re: Tak je hodná kočička
Ty jsi poněkud mimo.
Psal jsem ti, ať si přečteš o čem a jak dinar píše, aby ti došlo, že zkušenosti s auty má a to i s auty, o kterých se tobě jen zdá. Ale empatie u tebe nefunguje, takže ať napíše kdokoliv cokoliv, ty stejně nepochopíš, to je marné, v tomhle věku, znám to, taky jsem byl mladej.
Klidně si dál mysli, žes to tady "vyhrál", bude se ti líp usínat.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 3. 2014 13:00
Re: Tak je hodná kočička
Já tu nejsem proto, abych sbíral diskuzní vítězství. Jen mi vadí absurdita věcí, které dokáží někteří vymyslet. Až někdo z vás napíše něco co dává smysl, nemám problém souhlasit s tím a uznat to ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2014 09:07
Re: Tak je hodná kočička
briti si s nudnymi nemcami hravo poradia ...... ;-) :yes: ako stale ked ide o dizajn a charizmu a styl :yes:

jaguar :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
25. 3. 2014 10:48
Re: Tak je hodná kočička
To jsou tak planý výkřiky, že se s nimi nemá ani smysl zabývat.
25. 3. 2014 12:05
Re: Tak je hodná kočička
Běž raději pod Sonatu okomentovat úprk Hyundai od fluidního vlnobití směrem k evropské uhlazenosti, ať se někam posunem ;-)
25. 3. 2014 12:09
Re: Tak je hodná kočička
Teď jsem tam hodil voko...vždyť je plná fotogalerie starý Sonaty! Ačkoliv se to sem pod šlechtu nehodí, tak ta nová vypadá, jakoby nad ní měl už ruku Schreyer.
25. 3. 2014 12:41
Re: Tak je hodná kočička
Ano, vypadá, že ji trochu zmírnil.
Avatar - Pekelná Micinka
24. 3. 2014 21:18
XJC
XJ kupé už tu bylo a opravdu se mi líbí. Jsem zvědavý na kolik to bude "XJ", ale tipuji, že se bude odlišovat více, než to původní, které bylo vpodstatě "jen" XJ bez druhého páru dveří.
Rozbalit vlákno
0