Nový indický majitel se podle všeho rozhodl obnovit zašlou slávu Jaguaru na poli sportovních aut. Kromě vrcholné verze řady XK plánuje dva nové modely. SUV se znak Jaguaru se naopak podle všeho vyrábět nebude.
V to dufa vacsina milovnikov "ozajstnych aut", co sa tyka toho SUV, tak robia to dobre, az kym by s tym vysli, nikdo by uz tie obludy nekupoval. Ak si zoberiem priklad, ze aj ked trosku mensia kategoria, ale nasa Rav4-ka, z roku 2001 este bolo nieco zvlastne, ved aj vetsina luxuxsnych znaciek znacala vychadzat s SUVckami az v tedy okolo roku 1999-2000. Ale teraz, s prepacenim, uz kazdy sedlak chodi, alebo chce mat SUV, hoci vacsinou v nich chodi iba jeden clovek, maximalne dve osoby. podla mna to uz nebude trvat dlho, az nato pridu aj tyto ludia, ze je o mnoho elegantnejsie si kupit neake to coupe, namiesto tychto oblud ( problem je asi v tom, ze v takom coupe uz neni take noblesne mat diesel...). Alebo aj "obycajnu" limuzinu...
OK soudruhu... pokud se budeš se mnou podílet na nákladech v distribuci skotu ze statku na jatka, můžeme to vozit, nebo tahat klidně v Ceedu na kouli. Jdeš do toho?!
Vím že je dneska trend stavět vysoký auta, ale na sporťáky se to moc nehodí - klínovitost se vytrácí, předky jsou vysoký a rovný, ponton a celková výška karoserie jde taky nahoru. Designéři se snaží tyto plochy rozbít různými prolisy, ale stačí potom vidět někde moderní sporťák vedle staršího (třeba Honda CRX, Fiat X1/9) a výška a "nafouknutost" hovoří v neprospěch dnešní produkce. Jaguar celkově ztrácí s novými designy osobitost, měli alespoň nechat 4 kulatý světla vpředu.
Jaguár už neni co bejval. A nikdy už asi nebude... Ale trápí nás to skutečně tak moc? Nás, kteří si Jaguara nekoupí, ať už je jeho image jakákoliv? Toť otázka... Každopádně ztratil svou osobitost a je mi to líto. SUV Jaguar by to ovšem DEFINITIVNĚ pohřbilo. :-)