Jaguaru osvobození od Fordu jednoznačně prospělo. XF i XJ jsou nejlepší auta, jaký kdy Jaguar vyrobil a proto nezbývá, než se jen těšit, co přijde dál. XFku by kombík určitě slušel a nějaký ten crossover nebo SUV se bude taky dobře prodávat. Jen by mě zajímalo, jestli Jaguar, resp. Tata plánuje i násupce X-Typu(?). Střední třída je téměř pro všechny prémiový značky klíčová a nemít v ní dneska zástupce je podle mě hodně velkej "luxus".
XF, v originále doufejme Shooting Break, ano. Variantu na téma Allroad z kombi XF, ano. Crossover SAV, jedině ve stylu X6, raději spíše ne. Stejně to bude pravděpodobně převlečený Range Rover.
Platformy Range Roveru asi nebudou nejlepší volbou, potřebovaly by totiž váhově ubrat. Na druhou stranu Jaguar začal používat lehký karoserie a XJ je na svou velikost lehký auto, takže by s tím třeba něco provedli.
Elektronika auta je největší problém, když máš vše řízené elektronikou - elektronické uzavírání diferenciálů, vzduchový kompresor, navigace atp. a hlavně, jakmile ti to začne hlásit chybu, můžeš úplně přestat jet.
Budes mit asi pravdu. Ja to napsal spatne. Presto jsme spis myslel na platformu Range Rover Evoque a pote samoseou nove pripravovano platformu u model Range Rover co ma byt do 2-3 let za dverma.
Ano, to by mohla být možnost. Obecně se uvidí, jestli se pověst aut zlepší, hodně lidí to přisuzuje šílenému bývalému servisu tady v ČR.
Nový RR a RR Sport jsou naprosto překrásná auta, uvnitř top materiály i ergonomie, jen ta funkčnost občas pokulhává... ale to bude asi to "samé" jako u frantíků - v rodině máme čtvrtýho vč. dodávky a nic se neděje :-)