Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XKR-S: S jako 550 koní

Jaguar do Ženevy přiveze nové XKR-S. S výkonem 550 koní se rozjede až na 300 km/h.
Zpět na článek
23. 2. 2011 16:18
24. 2. 2011 08:21
24. 2. 2011 00:03
27. 2. 2011 22:43
neregistrovaný "Stillborn"
Avatar - CHerokee
23. 2. 2011 09:34
Pořád pěkný
XK je pořád nádherné. V tomto provedení až na tu barvu. Ta se k vozu skutečně nehodí...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
23. 2. 2011 09:44
Re: Pořád pěkný
British racing green by bola jaksi vhodnejšia.
Každopádne nádherné auto, zasahujúce už do sféry Aston Martinov. Je takmer rovnako krásne, len iným spôsobom. Za mňa :yes:
Avatar - Barrichello
23. 2. 2011 10:57
Re: Pořád pěkný
JJ, British racing green je klasika.
Ale auto nádherný a super výkon :yes:
Avatar - CHerokee
23. 2. 2011 11:15
Re: Pořád pěkný
Souhlasím. Na studiích jsem si v Jaguaru přivydělával a tmavě zeledá...dříve tež Emerald fire a Racing green jsou TOP...ke karamelovému vnitřku v kůži.
Avatar - Ricardo
23. 2. 2011 11:58
Re: Pořád pěkný
British Racing Green by byla o ničem, to je ještě míň výrazná barva než černá...
Takto je to pecka, i když limetkově zelený prototyp z Goodwoodu je ještě "šťavnatější"
Avatar - Pekelná Micinka
23. 2. 2011 15:24
Re: Pořád pěkný
Nemysím. Na nové Jaguary se hodí spíše už metalická zelená. Moje volba pro tohle auto by byla Ecurie Ecosse Blue. [odkaz] Jinak doufám, že slaví prací a dále rozvíjí C-X75 k sériové podobě. :-)
24. 2. 2011 08:28
Re: Pořád pěkný
Jo Ian Callum, DB7, Vanquish....
Avatar - Pekelná Micinka
23. 2. 2011 15:22
Heaven is closer
No na můj vkus je to už moc "závodní". Taky doufám, že to "ozvláštnění" předních světel je jen výsadou tohoto modelu, ačkoli vzhledem k letopočtu v kalendáři by se nějaké změny u XK čekat daly. Snad to všechno nesouvisí s naznačenou spoluprací s číňany... Vystačil bych si se obyčejným Rkem, myslím, že 510k do běžného provozu dostačuje bohatě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rojin
24. 2. 2011 20:00
Re: Heaven is closer
:-) do běžného provozu bohatě dostačuje 110 koní :-)
Podle mě co je nad 300 je zbytečný luxus pokud se chceš bavit o běžném provozu a nad 400 už je Hardcore a šup s tím na okruh, užít si to. U 510 koní už si musíš dávat pozor aby ti ranní strava neskončila na čelním skle.... ze vnitř ;-) to je masakr.
Když jsem jel v GTR-ku upraveným na 620 koní, mlátil jsem se do zátylku abych vyklepal oči zpět tam kam patří >:-[]
Avatar - Rojin
23. 2. 2011 16:18
Hardcore
Hou hou houu, tak tohle je parádička. Nádhera, opravdu vypadá špičkově. Jen mám zvláštní dojem z toho křídla, co vy? Není škaredý, to ne, ale ..... nějak to není vizuálně ono, nebo se mi to jen zdá?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Brandon Walsh
23. 2. 2011 23:33
Re: Hardcore
mne tam to kridlo nevadi pri pohlade na zadnu cast mi padnu oci na tie koncovky vyfuku dokonca aj ta modra farba mi k nemu pasuje nieco take mi kludne moze zaparkovat v garazi >:D :yes:
Avatar - CHerokee
24. 2. 2011 08:21
Re: Hardcore
Tak je to pohodlné GT, ne žádné nějaký šílený Japonec a ta barva ani křídlo se k tomu moc nehodí. Jaguar - Brit - aristokrat - Racing green.
24. 2. 2011 00:03
super
Vida..zas je na co setrit :).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stillborn"
27. 2. 2011 22:43
Tak...
...klasické XK (v jakékoliv verzi) není špatné, ani ošklivé auto. Ale tohle vypadá naprosto úžasně a pro takovýhle vozítko bych i vraždil >:D
Rozbalit vlákno
0