Jak se jezdí s domíchávačem: S betonem v zádech
1
/
14
Prohlédnout znovu
Jak se jezdí s domíchávačem: S betonem v zádech
Jak se jezdí s domíchávačem: S betonem v zádech
|
acz
Abarth
|
acz
Než vyjede mix pod násypku, je v horkých dnech podroben ochlazení. Směs pak v bubnu tak rychle nezasychá.
|
acz
Nasypání devíti kubíků betonové směsi trvá asi deset minut. Při procesu vychází ze zásobního sila pořádný hukot.
|
acz
Umývat se musí pořád. Tentokrát se wapkou očišťuje násypka. Nezabere to ani pět minut.
|
acz
Nájezd na stavbu musí být opatrný. Stavaři ale pro domíchávače připravili místo, kde mohou zastavovat.
|
acz
Radek Zrník si pak natočí koryto, kterým za pár okamžiků projede několik kubíků betonu. Než se tak ale stane, musí stavař transportní nádobu nastříkat olejem, aby z ní beton lépe klouzal.
|
acz
Na základně čeká mix důkladná očista. Kromě vody je použitý i hrubý štěrk. Ten se v bubnu smíchá s vodou. Pak je obsah vyprázdněn a štěrk se sítem oddělí a vrací zpět do sila. A protože i vypouštění šedivé břečky stroj zašpiní, musí být opět očištěn.
|
acz
Abarth
|
acz
Buben může být ovládán i z pohodlí kabiny
|
acz
Abarth
|
acz
Souboj generací. Tatry jsou výborné, jen uvezou o polovinu méně než současné zahraniční nástavby. Navíc neplní přísné ekologické limity. Stará, ale dobrá „osmsetpatnáctka“ tak pomalu vyklízí pole.
|
acz
Řidič musí s domíchávačem zajet přesně na místo určené stavařem. Na stavbě přitom musí dávat pozor, průjezdy jsou obvykle velmi úzké. K odření stačí i malé zaškobrtnutí.
|
acz
Karambol se může stát snadno. Viníka pak lehce odhalí kamera nainstalovaná na předním skle.
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid