Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
12
/
23
Prohlédnout znovu
Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
|
acz
Chybí pruh k odbočování doleva v nepřehledné křižovatce za stromy.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Koleje na silnici od těžké nákladní dopravy (v zatáčce je navíc zúžení) mají pořádnou hloubku.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyjeté koleje vynesly v zimě na ledu auto do příkopu, kde byl uříznutý strom s nízkým pařezem. Silný náraz přinesl vážná zranění.
|
acz
Abarth
|
acz
Značka, z níž zbylo jen torzo, měla upozorňovat na ostrou zatáčku.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Autobusová zastávka bez zálivu by na silnici první třídy vůbec neměla být.
|
acz
Přechod pro chodce v oblouku zatáčky působí velmi nepřehledně.
|
acz
Abarth
|
acz
Samostatný sjezd s červenými směrovými sloupky můžeme pochválit.
|
acz
fekt „nebeské schody“ – auto se schová za horizontem a pak se najednou objeví. V úseku často řidiči předjíždějí, i když je zde plná čára.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava