Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový VW Jetta oficiálně: Premiéra na Times Square v New Yorku

Volkswagen dnes připravil pro novou Jettu premiéru na Times Square v New Yorku. Vyrábět se bude v Mexiku, pro evropské trhy se chystá šest motorů od 77 do 147 kW.
Zpět na článek
15. 6. 2010 14:15
15. 6. 2010 20:02
17. 6. 2010 09:16
15. 6. 2010 14:51
15. 6. 2010 19:31
15. 6. 2010 19:39
15. 6. 2010 20:00
15. 6. 2010 15:05
17. 6. 2010 09:20
17. 6. 2010 23:51
18. 6. 2010 14:36
15. 6. 2010 15:48
15. 6. 2010 17:01
15. 6. 2010 23:46
17. 6. 2010 09:13
15. 6. 2010 14:58
15. 6. 2010 14:58
15. 6. 2010 15:28
15. 6. 2010 15:37
15. 6. 2010 14:32
15. 6. 2010 14:34
15. 6. 2010 15:19
15. 6. 2010 15:20
15. 6. 2010 15:24
15. 6. 2010 15:26
15. 6. 2010 21:10
15. 6. 2010 21:22
15. 6. 2010 21:25
15. 6. 2010 21:51
15. 6. 2010 21:58
15. 6. 2010 15:25
15. 6. 2010 15:49
15. 6. 2010 16:02
15. 6. 2010 16:19
15. 6. 2010 21:01
15. 6. 2010 21:13
15. 6. 2010 21:22
15. 6. 2010 18:14
15. 6. 2010 21:25
15. 6. 2010 19:36
neregistrovaný "Honzamotors"
15. 6. 2010 20:26
neregistrovaný "Honzamotors"
15. 6. 2010 20:44
15. 6. 2010 21:35
26. 6. 2010 21:50
neregistrovaný "Kajfik"
15. 6. 2010 21:58
15. 6. 2010 22:11
15. 6. 2010 22:13
15. 6. 2010 22:15
15. 6. 2010 22:14
16. 6. 2010 07:56
15. 6. 2010 22:18
15. 6. 2010 22:27
15. 6. 2010 22:31
15. 6. 2010 22:37
15. 6. 2010 22:39
15. 6. 2010 22:49
15. 6. 2010 22:54
15. 6. 2010 23:21
16. 6. 2010 07:43
15. 6. 2010 23:24
16. 6. 2010 08:28
16. 6. 2010 09:55
anonym
16. 6. 2010 10:12
16. 6. 2010 10:22
16. 6. 2010 10:43
16. 6. 2010 10:52
16. 6. 2010 10:58
16. 6. 2010 11:53
16. 6. 2010 11:17
16. 6. 2010 11:30
16. 6. 2010 11:56
16. 6. 2010 15:10
17. 6. 2010 08:06
16. 6. 2010 17:14
17. 6. 2010 00:10
16. 6. 2010 11:29
15. 6. 2010 14:15
hm...
...tak jak se mi zacinaly vw v posledni dobe libit (Polo...to je vlastne asi vsechno :), tak toto je NUDA VSECH NUD! Hrozne...bez napadu, zadek radoby audi...uz nevi, jak setrit na sdileni dilu...ach jo, pro me (ac jsem sedanofil) zklamani
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 14:23
Re: hm...
Neblázni, není vedro. Tohle je vyvážený sedan, jak jen sedan může být. ;-)
15. 6. 2010 20:02
Re: hm...
No prave, tak vyvazeny, bez jakehokoliv vyboceni, proste nemecka preciznost, tzn pro me nuda proste. Jsem jediny, co to tak vidi?
Avatar - Barrichello
17. 6. 2010 09:16
Re: hm...
Už to nehul, není to zdravé. Pak jsou po tom halucinace.

At se jde prosím VW někam podívat jak vypadá zajímavý sedan - o tomhle to nejde říct ani po 3 lahvích Olmecy :-)
Tohle je unylá šed, nic průměrnějšího vytvořit nejde.
A ty vychvalované interiéry - hehehe
15. 6. 2010 14:51
Re: hm...
Tak mi řekni, co je na tvojí káře nenudnýho?
15. 6. 2010 19:31
Re: hm...
Tak ja osobne mam ze sveho auta radost a nevsiml jsem si, ze by nekdo Cruze kritizoval za nudu.
A hlavne netvrdim, ze je hnusna, to pozor, ja to typicky vw, coz je v posledni dobe uz ohrany vzhled. Kouknu na jettu a reknu si: "hm...", to je vse. Proste nenadchne, coz pokud ji chteji prodavat v americe, tak by asi mela
15. 6. 2010 19:39
Re: hm...
Já ti radost samozřejmě nechci brát, ale na Cruze je přesně vidět, že ničím nevybočuje z řady. VW taky nemá žádný úchylárny, tak to je ta nuda? To samý si myslim třeba o ceedu a dalších.
15. 6. 2010 20:00
Re: hm...
...no, a ktery sedan v teto kategorii teda podle tebe vybocuje? Ty jsi asi zamereny na trosku jine auta, ne? Pro tebe bude vsechno nudne, to je pak tezke...
Avatar - white label
15. 6. 2010 15:05
Re: hm...
Já jsem spíš opak "sedanofila" (zvlášť v nižších třídách, než je střední), ale řekni mi, které sedany v nížší střední (a níž) vypadají podle představ takového sedanofila, jako jsi třeba ty?

edit - Jen abys ještě nezměnil názor na design svého sedanu,
až vedle něj zaparkuje nová Jetta... :-O :*) >:-[]
Možná docela zajímavý návrh scénaře pro reklamu VW právě na Jettu...,: "majitel vedlejšího kompaktního sedanu si jde raději přeparkovat"... >:D
Avatar - Barrichello
17. 6. 2010 09:20
Re: hm...
Chceš vidět agresivní a zajímavý design sedanu?
Tak se běž podívat do japonska, popř do USA.

A zkus třeba Mitsubishi, Subaru, Cadillac CTS či Dodge Avenger. To jsou zajímavé sedany - tohle je ideální do číny.
Pro zaměstance fabriky, kterou jsou všichni v šedých monterákách, všichni maj +/- stejný xicht a na parkovšiti před bránou jim stojí 2500 stejných, šedých Jett které jsou stejně nevýrazné a šedé jako ten dav.
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 23:51
Re: hm...
Barri no nechci ti brát iluze ale tebou zmíněné sedany zrovna nepatří k designové elitě. snad až na toho Avengera se jedná o šeď šedivější než ty VW-monterky. Takže hochu, uber ze svých emocí a běž se vydýchat... ;-)
Avatar - Barrichello
18. 6. 2010 14:36
Re: hm...
Tak jestli je Mitsubshi Lancer a Subaru Imprezza nudnej nebo Cadillac CTS tak v tom případě je Geo Metro největší supersport na světě a ty čínskej papež :-)
15. 6. 2010 15:48
Re: hm...
Ten zadok je jasne "audiozny", a celkom znesitelny. Ak by som vyberal sedan v nizsej strednej, o Jette by som dost seriozne uvazoval. Tazko v tejto triede vymysliet daky zazrak, nie je na to dost priestoru...
15. 6. 2010 17:01
Re: hm...
Nuda ? Spíš tichý údiv s pootevřenou pusou. Vždyť tohle je jeden z mála případů, kdy se "uklidňující" klasickou siluetu sedanu podařilo přenést o stupeň (popř. 2) níž.
Jestli opakem tebou zmíněné nudy má být "zábava", která vypadá asi tak, že po pohledu na nový výtvor dostanu oční tik, začnu slinit, přijdou křeče (ať už z čehokoliv) a nakonec pláč nebo smích, tak děkujme VW za tu "nudu".
Avatar - Barrichello
17. 6. 2010 09:13
Re: hm...
Jojo, šedá nevýrazná, tupá obluda pro nudné šedé masy. BLEEEEEEEE

Tohle zas bude mít v usa úspěch, to bude takový prodejní šlágr, že to ještě nikdo neviděl.
Nic nudnějšího vymslet nešlo, tohle auto nemá naprosto žádný styl a ducha.
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 14:21
NEJETÁ JETTA
Tak konkurence bude mít o čem přemýšlet. A to i konkurence v rámci koncernu, ano, myslím Octavii. Typické VW, ale v tom nejlepším slova smyslu. Zadek má rysy Audi, což zákazníka VW jistě potěší. Interiér čistý, bez výstřelků. :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 14:29
Re: NEJETÁ JETTA
Souhlas! A ty řeči o nudě apod., sice se nic jiného čekat nedá, ale vždycky si ty lidi představím, jak jásají a nabíjejí se energií z originálních a jedinečných tvarů konkurence, takto např. fiatu linea nebo renaultu fluence. :-) ;-)
15. 6. 2010 14:37
Re: NEJETÁ JETTA
před pár dny jsem viděl Fluence zezadu na křižovatce a skoro si ho spletl s Mondeem, nevypadá blbě
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 14:48
Re: NEJETÁ JETTA
Tak nevím, jestli je to pochvala, vypadat zezadu jako mondeo. :-) ;-)
Avatar - white label
15. 6. 2010 15:00
Re: NEJETÁ JETTA
>:-[] ...kdyby jen zezadu. ;-)
15. 6. 2010 15:07
Re: NEJETÁ JETTA
pro Fluence (a jakýkoliv rendlík) jo :-)
15. 6. 2010 21:21
Re: NEJETÁ JETTA
ty si divný mozog...
15. 6. 2010 14:50
Re: NEJETÁ JETTA
Fiat linea by nedobyl ani tužkovou baterku
15. 6. 2010 14:58
Re: NEJETÁ JETTA
>:D >:D Slogan kvartálu >:-[] :yes:
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 15:01
Re: NEJETÁ JETTA
>:D :yes:
Je fakt, že fluence je lepší, v nějaké reklamě ukazovali, že se mu do kufru pohodlně vejdou dvě sady golfových holí; to bude, myslím, příznačná výbava jeho majitelů. :-) ;-)
Avatar - white label
15. 6. 2010 15:12
Re: NEJETÁ JETTA
Ovšem pouze na "minigolf"... :-O :*) >:D
15. 6. 2010 15:37
Re: NEJETÁ JETTA
:-) Z fluence bych to spíš než na golf viděl na... faulenc... :-)
15. 6. 2010 21:21
Re: NEJETÁ JETTA
Ako sa tu do tej "chudoby" svorne obúvate, akoby vás jedna mater mala... >:D
Pravdou je, že Linea a Fluence ťažko budú liezť do kapusty Volkswagenu Jetta. Linea je technikou o triedu nižšie, Fluence je "východný" sedan pre slabšie finančné vrstvy zákazníkov ako Jetta. Čiže to porovnávanie ani nie je tak zaujímavé - niekto má rád slané, niekto sladké, málokto to mieša...
Najbližšie vidím snáď Corollu, hoci podľa mňa trochu trpí obmedzenou ponukou motorov a výbav, kdežto VW naproti tomu podľa zvyku iste ponúkne množstvo kombinácií pohonných jednotiek a výbac, aj dlhý zoznam príplatkovej výbavy.
15. 6. 2010 16:51
Re: NEJETÁ JETTA
To srovnání s Lineou je trošku nefér. Ta je prvoplánově levný model pro východ, postavený na platformě subkompaktu.
Avatar - Barrichello
17. 6. 2010 09:22
Re: NEJETÁ JETTA
Ted sem málem spadl smíchy pod stůl, tohle mi nedělejte :-)

Ano, je to typické Vw, proto je to tragedie.
15. 6. 2010 14:32
Ujde
docela ujde, nevěřil bych, že to někdy napíšu, ale docela se mi líbí, připadá mi taková "americká", zkrátka na těch dvou fotkách exterieru, vypadá dobře - jediná (a zásadní) brzda je vyhlášená "koncernová kvalita" a "dotaženost" do detailu, takže exterier ok, ale to nestačí ... a těším se na hlubokomyslné úvahy nejmenovaných zdejších vwonanistů o "vizualitě" bla, bla, bla ...
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2010 14:34
Klasika
Na tom autě se zdá není nic špatně. :yes: Pravda, někteří budou protestovat jen proto že na předku je W.Což je defacto jediná chyba.Pro některé....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
15. 6. 2010 15:19
klasika 2
takovej normalni, docela peknej sedanek pro ameriku :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bubucci
15. 6. 2010 15:20
No1
Tak tady není co vytknout, celková vyváženost, elegantní, nenucené linie, pasující zadek. Oproti nové Octavii vypadá Jetta a třídu hodnotnějším autem. Závidět jí může i passat... Pokud bude cena na úrovni vybavenější Octavie, namají příznivci sedanů v nižší /možná i střední/ co řešit.
:yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
15. 6. 2010 15:24
Re: No1
V tom případě by se možná dalo říct, že Octavia má tak trochu štěstí, že Jetta není liftback...
15. 6. 2010 15:26
Re: No1
Souhlas, dějinná prozíravost Škody.
15. 6. 2010 21:10
Re: No1
Ešte keby ju aplikovali aj na Fabiu...nebolo by nutné ju przniť nevhodne malou šírkou a potom to z núdze kryť dizajnovými prvkami faceliftu...
Nesadla by lepšie, keby bola veľkostne o pol kroka pred Polom, rovnako ako Octavia pred Golfom? A o pol kroka za, čo sa týka cien a výbav? ;-)
15. 6. 2010 21:22
Re: No1
O fabii se poměrně masivně diskutuje pod článkem o prodejích subkompaktů.
15. 6. 2010 21:25
Re: No1
Mal som pocit, že v takej mele sa môj nenápadný, kľudný, vyrovnaný hlas stratí... ;-)

Žiadnu masívnu debatu som tam teda nezaregistroval, iba ak na tému Fusion vs. Polo...
15. 6. 2010 21:51
Re: No1
Dole se rozebírá právě ta šíře.
15. 6. 2010 21:58
Re: No1
Akurát je dávam skôr do popredia dĺžku a typ karosérie - proste posunúť Fabku medzi triedy ako je Octavia by prospelo ako Škode, tak aj VW. Nemusel by potom tak vehementne riešiť koncernový kanibalizmus medzi modelmi so zhodnou technikou.
15. 6. 2010 15:25
Re: No1
Mám takovej pocit, že to naživo bude mnohem lepší než na obrázku ;-)
15. 6. 2010 15:24
SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
Můžeš sa vykrúcať ako zdejší povestný hádik, Jettě neutečeš. Dojem z první pohledové vteřiny je ohromující, to auto má absolutní, bezkazové proporce, a to se prosím jedná o třídu Nižší střední... Fakt žasnu.

No, a nyní tedy to nejdůležitější. Bez ohledu na to, kde si budou cenově stát, tohle je tvrdá rána i na solar Octavii. Neboť pokud byly Jetty vždy pevnejma nohama v (super)mainstreamu, pak tohle, to je supermainstream-lux. Dokonalým břitem estetické balance přesně nadávkovaná supermainstreamová prémiová nadstavba, takříkajíc doslovná supermainstreamová prémie. Audinozní záď, přísná příď, harmonicky vyklenutá kabina. Do-ko-na-lé.

Pokud tedy Superb zasáhl Passata dobře mířenou konkurenční ranou, pak, jak je patrno, impeVWium vrací úder, Octavia se zachvěla.

P.S. Když už jsme u té nudy, tak k ní bych měl snad jen jedno doporučení. Nuda je dobrá, pokud tedy myslíš knihu od Alberta Moravii. Vsadím se, žes ji nečetl. Tak pokud ne, přečti si jí, dostane tě do kolen, co do kolen, do slabin...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
15. 6. 2010 15:29
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
Každopádně tahle generace Jetty, designově zřetelně předčila
i hodně povedenou Boru (v Americe Jettu), zatím nejhezčí
"Golf s kufrem"... :yes:
15. 6. 2010 15:33
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
Ano.
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 16:31
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
Je to tak.
15. 6. 2010 15:31
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
"impeVWium vrací úder" >:D >:D >:D
15. 6. 2010 15:50
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
;-)
Avatar - Emel
15. 6. 2010 19:09
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
Nevypadá to špatně, ale o případném zásahu do koláče Octavie rozhodne cena. Současná Jetta také není špatná, ale se základní cenou přes půl mega to bude vždycky okrajová záležitost.
Avatar - Barrichello
17. 6. 2010 09:23
Re: SUPERMAINSTREAMOVÁ PRÉMIE
Je to ohromujícně nudé, nevýrazné a totálně nezajímavé auto.
Ano, o tom enní sporu, tohle každej přejde bez nprostého povšimnutí, za tímhle se otočí jen VW fanatik.
15. 6. 2010 15:49
aka NUDA?
ja teda neviem, ale podla mna ma VW najlepsi najvyzretejsi design.(v ramci triedy) MENEJ JE VIAC! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
15. 6. 2010 16:02
aj tak...
...sa mi Fluence viac páči. Ale obdivujem VW, za to že príde s konzervatívnym pre mňa až nudným dizajnom a aj napriek jeho vyššej cene sa bude dobre predávať. :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
15. 6. 2010 16:14
Re: aj tak...
Na designu Jetty můžeš "těžce" hledat zápory (jako "nudný" apod.), na designu Fluence můžeš naopak "těžce" hledat klady... :-O ;-)
15. 6. 2010 16:19
Re: aj tak...
Velmi výstižné :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 16:57
Re: aj tak...
Záleží co bylo cílem, ona ta pěkně vybavená Jetta bude o "chlup" dražší, než Fluence, ačkoli kvalita Jetty je dána už základním tvarem a detaily co jsou v základu (světla).
Avatar - pumpkin
15. 6. 2010 21:01
Re: aj tak...
Pre mňa je najväčší zápor Jetty jej dizajn, ktorý osloví hlavne starších a konzervatívnejších, čiže nič pre mňa. Ale 100 ľudí-100 chutí. ;-)
15. 6. 2010 21:13
Re: aj tak...
Vec názoru. Zvonka sa mi páči Jetta, po nej snáď Corolla. Konzervatívne a uhladené línie ku klasickému sedanu patria akosi viac. V Jette som nesedel, interiér Fluence ma oslovil viac ako ten v Toyote. Vec priorít a vkusu.
Avatar - pumpkin
15. 6. 2010 21:22
Re: aj tak...
tak tak, len som zvedavý, že čo tu budeme čítať pri Pole sedan...
15. 6. 2010 18:14
Pro sedanofila
....kdysi jsem měl Hondu Civic sedan a zbavil jsem se jí kvůli AR 156 - já *. Později, když okouzlení AR pominulo a já zahlíd Civica někde na ulici, říkal jsem si, že v týhle třídě už tak pěknej sedan nikdo neudělá. Nový Civic sedan se mi už nelíbí vůbec. Ale tohle, alespoň podle fotek je zatraceně pěknej sedan. Takže, nikdy neříkej nikdy. Nakonec, chce-li někdo být světová jednička, musí mít auta kvalitní, promyšlená, uživatelsky příjemná a taky .....pěkná. Těším se někdy naživo.
Rozbalit vlákno
5
15. 6. 2010 19:43
Re: Pro sedanofila
Nejhezčí sedan všech dob je tohle:

[odkaz]

to fakt umí jen honda.
15. 6. 2010 21:25
Re: Pro sedanofila
>:D >:D >:D :yes:
15. 6. 2010 21:59
Re: Pro sedanofila
Neťahaj sem lowendové veterány... >:D
Avatar - Barrichello
17. 6. 2010 09:34
Re: Pro sedanofila
Ted kdyby to byla ještě pravda.

Ted chce skočit do reality a podívat se na poměr reklamací u Touranů, Tuaregů, Passatů atd...

Ze svého okolí vím o Touaregu - 12x na záručních opravách - o 5ti touranech, při čemž u jednoho řekl servis že kdyby to nebylo v záruce, tak už to auto stálo zákazníka během roku a půl 105 tis kč na opravách a o 5ti passatech z toho 2 CC, no škoda mluvit.
Takže kvalita se bohužel jaksi nekoná. Design je unylá nuda (mimo CC a Pola) a zbývá jen propaganda, nektritická média atd.

No naštěstí jaksi už lidi trošku procitili a potkat třeba nový Golf je docela rarita - vidím tak 1 týdně.
Oproti tomu takových nových či zánovcních Ceedů, Focusů, Hyundaů vidím 10-15x denně atd.
Čímpak to jenom je...

Ještě že VW drží ty Passaty, sen českého národa, dodávky typu Crafter a Transporter a pak dodávka tvářící se že je to super luxusní MPV - Multivan, přitom je to prachvobyčenej mikrobusu s oholenou výbavou za nesmysl cenu hrající si ně něco co není.

Sem tam nějakej Touran a pár frájů v v naftovým touaregu, ty jdou většinou potkat na dálnici v levým jedoucí permanentě 200 a v kopcích připomínaj něco mezi MB 300D z roku 1978 a Tatrou 815 co se týče kouřových efektů

:-)

To je realita českého trhu ohledně VW.
Jo pardon, zapoměl sem na hypermoderní Sharan, ovšem ten jaksi už novej potkat nejde - protože už se 100 let žádnej novej neprodal :-)
15. 6. 2010 19:04
zatím spíš zklamání
jako majitel současné jetty to zatím hodnotím dost s rozpaky. Vnější design možná bude dobrý v reálu, zatím to ale na mě trochu působí jako naroubovaný předek z póla na designově nijak invenční design zbytku. Pravda, asi je to celý celkem vyvážené, ale zcela bez invence. Vše už tu bylo, což je trochu škoda. I konzervativní design může být inovativní... Nicméně ještě větší rozpaky mám k interiéru. Tedy vypadá to na šetření a zhoršení současného stavu. Výplně vypadají dost lacině, zmizel difusní větrák na přístrojové desce, ubyla žaluzie zakrývající držák nápojů na střední konzole atd. atd. Zkrátka nějak nevidím posun vpřed oproti současné generaci, i když samozřejmě počkám na předváděcí jízdy... Zatím tedy hodnotím s velkým otazníkem. Nicméně co v této třídě koupit jiného, že? ;-)
Rozbalit vlákno
1
16. 6. 2010 09:16
Re: zatím spíš zklamání
Diky za jediny relevantni nazor v tehle diskuzi plne bliti zabednencu, co maji asi znak VW vysity i na trenyrkach ...
15. 6. 2010 19:15
Dle mého názoru...
zvenku až překvapivě hezké vzhledem k tomu že jde o Volkswagen.Design interiéru je však rána.Palubovka jako z poloviny devadesátých let,němečtí soudruzi nějak zaspali dobu.Dnes je svět úplně někde jinde(Cruze,Civic,Astra atd.)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
15. 6. 2010 20:30
Re: Dle mého názoru...
Uplny souhlas. Exterier za 1 ale ten interier to je teda rana a krok zpět.
neregistrovaný "Honzamotors"
15. 6. 2010 19:36
Pěkná, ale....
Decentní, bez výstřelků, moderní, ale proč proboha zadek Audi??? Chyběl nápad nebo je to záměr??
Rozbalit vlákno
14
15. 6. 2010 20:15
Re: Pěkná, ale....
To je pro kupce, kteří si chtějí něco kompenzovat.. nemají na Audi, tak si koupí alespoň kopii od VW, aby mohli být na úrovni a mohli být styloví.
15. 6. 2010 20:48
Re: Pěkná, ale....
Počítám, že ty máš podle svojí dedukce na Dacii znak Boeingu
15. 6. 2010 21:02
Re: Pěkná, ale....
Těsně vedle ;-) ale si blízko...
15. 6. 2010 22:00
Re: Pěkná, ale....
Čiže na Boeingu znak Dacie... >:-[]
15. 6. 2010 22:04
Re: Pěkná, ale....
A na čele knipl
15. 6. 2010 22:11
Re: Pěkná, ale....
Prípadne na opačnom konci... :-)
15. 6. 2010 22:30
Re: Pěkná, ale....
V trenkách? >:-[]
15. 6. 2010 22:33
Re: Pěkná, ale....
Ty si slušňák... ;-)
16. 6. 2010 01:12
Re: Pěkná, ale....
>:D :yes:
15. 6. 2010 22:02
Re: Pěkná, ale....
To věřím
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 22:54
Re: Pěkná, ale....
Ty seš ale exkluzivní magor... 8-s
16. 6. 2010 09:12
Re: Pěkná, ale....
Bože.. nemůžu za to že nechápete nadsázku. A urážky si nech od cesty, ty exklusivito ;-)

Na blbou otázku, blbá odpověď..
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 19:56
Re: Pěkná, ale....
Nadsázka v čem? Musíš to trochu jinak podat...
15. 6. 2010 19:43
Nudna x bezvadna
To je jen o naturelu lidi, proste nekdo ma rad auta vzhledove zajimave a nekdo vzhledove nemecke, tot vse. Tohle je slatanina toho nejlepsiho volkswagenovskeho, co je pod sluncem, coz je pro oblibence koncernu suprbomba, pro ostatni suprnuda. Vsichni vime, ze tyhle dva tabory (vw X ostatni) tu jsou a je dobre, ze vzdycky budou. VW se dere na pozici jednicky, design se ocividne libi, takze proc nekout zelezo, dokud je zhave. Me osobne se tohle auto nelibi, nazivo treba zmenim nazor, zatim je to: "Hmmm, zas nic no...howg :-)
Rozbalit vlákno
7
15. 6. 2010 19:47
Re: Nudna x bezvadna
Kdyby to napsal Avantime, tak to chápu, ale od tebe mi to s tou nudou přijde, jako zbytečný tlačení gutalaxu.
15. 6. 2010 19:58
Re: Nudna x bezvadna
A to jako proc? To se k designu muze vyjadrovat jen ten, kdo je studovany? Rekni mi, co je na me uvaze divne? Jinak je to zase tvoje klasicke rypani, to resit nehodlam
15. 6. 2010 20:36
Re: Nudna x bezvadna
Co se čílíš? Ptám se tě, co je na cruze zajímavýho oproti VW. Nic víc, nic míň. Co tě na něm zaujalo, kromě ceny?
15. 6. 2010 20:39
Re: Nudna x bezvadna
Me? Precti si moji recenzi, ja tohle auto proste chtel. Je hezke, velke, dobre udelane, jezdi bezvadne a ta cena je tresnicka na dortu. A ver mi, ze se za nim lidi otaceji, dokonce kolegovi s jetou audinou neda spat :-) Ja Jettu nehanim, urcite bude technicky dokonala, jen jestli to na amiky zabere...
15. 6. 2010 20:45
Re: Nudna x bezvadna
Mě se cruze taky líbí, taky se mi líbí ta Jetta. Obojí auta mě připadaj designově podobný, protože ničím nevybočují z "průměru". Ničím nenadchnou a ničím neurazí a proto mě zajímá, co je na tom autě nudnýho. To samý bych mohl napsat u cruze. U cruze vyhrává jednoznačně cena a u VW technika.
15. 6. 2010 21:46
Re: Nudna x bezvadna
Na Cruze je špatně úplně všechno. Design, kokpit, materiály a ergonomie. Cruze také nemá ambice kořit mistry své třídy, je to lowend, takový Chevrofluence, bohužel s elegancí, kterou nemůže střízlivý člověk ocenit ani za bezměsíčné noci.

Je neskutečné, čeho je člověk tvého kalibru schopen, píšeš ve vztahu k Jettě asi tak, jako by se tu objevila nová trojka od BMW a někdo mi chtěl vysvětlovat, že fiat linea je sice o deset cenťáků kratší ale oproti bavorákovi neskutečný dělo.

Probuď se Chrudoši, a uvědom si, že jediná objektivní věta, kterou jsi tu napsal je (možná) ta, že se ti Cruze líbí. I když bych dal jedno zimní obutí, že bejt o pade dražší, šmejdíš kolem fluence...
16. 6. 2010 07:55
Re: Nudna x bezvadna
Opet ukazujes, ze jsi trapny a nic vic, nez trapny:
- nikde nepisu, co ma Cruze za ambice, nicmene staci si projet testy tady na auto.cz a pochopis, ze cruze je od zakladu nove a technologicky dobre auto, nenajdes na nem nic, co by ho v ramci tridy diskvalifikovalo
- zajimal by me dle tebe mistr teto tridy (nizsi stredni sedan) a vycet veci, kterymi Cruze pokulhava
- UKAZ MI JEDINOU VETU, KDE JSEM JETTU POROVNAVAL, MOC BYCH O TO STAL. Jak pisu dole, nekomu se libi nemecky vzhled, nekdo uprednostnuje zajimavy vzhled, tot vse. Pisu pouze o preferencich, ne o srovnani.
- Cruze je v podobne konfiguraci o tech pade drazsi uz dnes a mam ho, i treti tvuj vyblitek si skrtam

Taakze, prosim si o jedu reakci, predem dekuji
15. 6. 2010 19:52
NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Ted se budu opakovat, ale v tomto pripade rad. Opakovani je matka....

Pro ty, kteri v teto priserce vidi auto vhodne pro Ameriku. Zde nekolik z mnoha nazoru techto potencialnich americkych zakazniku.

"Rather uninspired. Best bet? 2012 Hyundai Elantra."
"I thought VWs were supposed to be bold and standout not fade into the background."
"Come on VW! This Jetta looks just like a Honda Accord."
"Congratulations VW, you've built a Camry. Way to go. Thank goodness for Hyundai/Kia who have discovered how to make a really distinctive, good looking sedan at the exact time time that VW has forgotten how." ( ten je nejlepsi)
"current Accord + last gen Civic = next Jetta
VWTF?"

Dva posledni prispevky vypovidaji mnohe.

P.S. jeste jeden si nemuzu dovolit nepridat.
"Just when I thought the current Jetta and Passat couldn't get any cheaper...
Looks like the only people wanting to build boring Toyotas is VW.
Even Toyota doesn't want to build boring Toyotas anymore..."

PPS: Vsimneme si, koho zde tito diskuteri zminuji za lepsi konkurenci...KIA, Hyundai, popr. Toyota a Honda. Postaveni na trhu je dano podvedomim zakaznika. Tady Volkswagen prohrava na plne care.
Rozbalit vlákno
11
15. 6. 2010 20:05
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Presne tak, jak pises a jak pisu ja. Tohle je typicky VW, supr, ale dobry tak do evropy. Pokud chteji prorazit v americe, potrebuji zaujmout, coz tohle neni ta prava cesta. Treba se mylim, ale staci se podivat na americka kary, tohle je proste seda mys. Amici kaslou na techniku, auto je musi zaujmout (viz kia a hyundai)
16. 6. 2010 07:18
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Kašlou na techniku?Podle mého názoru zas tak moc ne.Pouze preferují něco jiného,komfort,spolehlivost.U nás je poslední dobou moc (dle mého)kladen důraz na sportovní podvozek,maximální výkon a pak to tak vypadá na silnicích.Většina závodí kde by neměla.
Směřování na komfortnější jízdu (i na našich rozbitých silnicích by to šlo)skutečnou snahu srazit spotřebu...
Vše záleží na preferencích a uvědomění si k čemu tyto auta v drtivé většině ve skutečnosti slouží.
15. 6. 2010 20:25
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Děláš, jako by se to v diskuzích v americe hemžilo samými odborníky. Leč opak je pravdou, stejně, jako se najde hlupáků tu, tak na tom Amerika nebude rozhodně nijak lépe.
Sečteno-podtrženo, plejáda jedněch z mnohých internetových blafů. Vypovídací hodnota? Nula. :-!
15. 6. 2010 20:29
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Ty jsi opravdu prezident zemekoule :-) To auto je urceno pro ameriku, kometare z ciloveho trhu maji vetsi vypovidaci hodnotu nez ostatni trhy. Nebo myslis, ze VW nazory hlavniho trhu nezajimaji? Tve nazory by se mezi tebou zminenou vypovidaci hodnotu mohly zaradit ihned
15. 6. 2010 20:33
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Nevím, co to má společného s diskuzními příspěvky, ty rozhodně nejsou určující pro úspěšnost modelu. Stejně jako u nás. :-!
16. 6. 2010 00:23
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
...á...jossalito tradičně nepochopil..... >:D ty "odborníku"
16. 6. 2010 09:52
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Ale pochopil. Jen tu jinými slovy píšu, že nejen u nás, ale i v Jůesej se najde spousta diskuzních "odborníků", kteří dokáží zhodnotit kvality nového vozu ze 3 fotek na internetu. :-!
16. 6. 2010 07:08
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Celkem slušná sebekritika :yes: a hodnocení svého příspěvku.Super :yes:
16. 6. 2010 09:52
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Zkus to taky někdy, neuškodí ti to. ;-)
16. 6. 2010 00:20
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Za PPS máš :yes: . V tom je zakopanej pes (rybopes viz. dole). Tímhle VW na americkým trhu bublinou neproskočí.
Avatar - Barrichello
17. 6. 2010 09:41
Re: NUDA ZDE, NUDA TAM, NUDA VSUDE
Tak jasně, v USA je v očích amíků konkurentem VW tak KIA, Hyundai, Suzuki a Dodge.
Takže v reálu si raděj půjdou koupit Toyotu, Acuru, Lexus, Ford či Chevrolet.

O čemž svědčí i prodejní výsledky, ani na tu Sonatu nemaj, těch se tam prodá x víc.
Avatar - Johny.Rico
15. 6. 2010 20:17
Zezadu AUDI, ale jinak moc hezké!
Povedlo se! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honzamotors"
15. 6. 2010 20:26
A bok MITSUBISHI LANCES sedan
zadek AUDI A4, bok MITSUBISHI LANCER SEDAN. Jen ten předek je VW.
Rozbalit vlákno
1
15. 6. 2010 20:31
Re: A bok MITSUBISHI LANCES sedan
Štyry kola, benzínový motor, volant... To bude Daimler, ne?
15. 6. 2010 20:44
Za mě ne e...
Klidně mě ukamenujte, ale mě se to auto nelíbí... Každý máme hold jiný vkus. A ano mám Renaulta. Přiznám to hned, abych nemusel číst potom ty vaše kydy ohledně této značky. Věřte ale, že značka auta je mi úplně u zadní části mého těla. Auto se mi buď líbí, nebo ne, kapišto....
Rozbalit vlákno
3
15. 6. 2010 21:35
Re: Za mě ne e...
Co se ti líbí či nelíbí tu nikoho nezajímá, tahle kategorie patří na pískoviště mateřské školky. Zde jde jen a jen o to, zda je karoserie zdařilá, a pokud ano, pak v čem. V tomto zorném úhlu strčil (tradične) Volkswagen do síťovky komplet svou konkurenci. Není auto, které by mohl člověk se vkusem před horní Jettou upřednostnit, vyjma (ovšem to je liftback) naší Octavie, případně Volva S40. Všechno ostatní je o pět pater designově níže, někteří (chrudoš jistě ví, proto tu tak pláče)níž o pater deset ;-)
16. 6. 2010 08:00
Re: Za mě ne e...
Hele, dnes to vidi kazdy, ty jsi proste omezenec, nic vic. Kdyby tu nikoho nic nezajimalo, tak tu asi nepisem, co?
Ze se nekomu nemecka auta libi, nikomu to neberu, ale pak je i sorta lidi ( a dle prodeju je jich vetsina), co uprednostnuji zajimave auta, ne technicky dokonaly design, ale treba i neotrely vzhled.

No a co si budem nalhavat, opet dokazujes, ze co neni z nemecka a od VW (dnes uz vlastne i Suzuki)obzvlast, je dle tebe hnus a brak. Jsi proste omezenec, dnes uz i trapny omezenec, nic jineho. Je mi te lito
16. 6. 2010 11:43
Re: Za mě ne e...
GTI speciálně kvůli tobě jsem psal, že mám Renaulta >:D Jinak já se vyjadřoval k tomu, že se mi nelíbí karoserie. Koupil by sis auto, které se ti nelíbí??? Já osobně tedy ne, proto i kdybych měl peníze na tuto Jettu, tak bych do ní nešel. A mysli si co chceš... Mě neukecáš, takže za mě pořád a stále :no:
15. 6. 2010 21:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
31
15. 6. 2010 21:37
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Člověče.. prase, pes, ryba... nepoplet jsi to, vždyť to je tvůj dokonalej autoportrét...
15. 6. 2010 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 6. 2010 21:51
Re: presne tohle vystihuje design jetty
O tvůj názor tu nikdo nestojí. :-!
15. 6. 2010 21:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 6. 2010 21:55
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Upaluj do postele, ať si můžeš v šest ráno vorazit píchačku a nechrápeš u pásu. :-!
15. 6. 2010 22:02
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Píš slušne. Podľa tvojho vyjadrovania to máš "zpatlané" v hlave...
15. 6. 2010 21:46
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Jo, tak tady ses dobře odkopal. Takový stránky budou přesně tvoje parketa.
15. 6. 2010 21:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 6. 2010 21:57
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Já už jsem dospělej, abych někde přísahal, že je mi 18.
15. 6. 2010 21:50
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Co čekáš, na takový stránky můžou chodit jen psychicky narušení "lidi". Stačí prečíst hlavní kategorie té stránky.
15. 6. 2010 21:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 6. 2010 21:57
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Zkus ještě něco předvést ze svého slovníku, ať tu ze sebe uděláš ještě většího imbecila. :-! :yes:
15. 6. 2010 22:03
Re: presne tohle vystihuje design jetty
To sa dá...?
15. 6. 2010 22:05
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Snažím se v každém najít tu nejlepší stránku, ovšem tady se kosforsův intelekt limitně blíží k těžké idiocii.
15. 6. 2010 22:11
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Hm...a ja som si fakt myslel, že IQ v záporných číslach nejestvuje...asi som sa mýlil....človek sa stále učí... :-!
15. 6. 2010 21:55
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Cosworth tu má roky status místního prosťáčka. Umí napsat šedesát slov. Z toho čtyřicet je sprostejch. Podle mně, nejnižší intelekt široko daleko. Osobně ho s jeho IQ řadím kousek nad honicí psy.
15. 6. 2010 22:10
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Iste?
15. 6. 2010 22:14
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Natuty, je to neskutečně zanedbaný diskutér. Těch šedesát slov opakuje dokola v holovětých pokřicích. Je to jak píšu, není zde primitivnějšího diskutéra. Dal bych i finanční příspěvek, kdyby se nechal vyšetřit, podle mého má rozhodně vyšší tlak než IQ.
15. 6. 2010 22:14
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Zle som sa vyjadril. Iste nad? ;-)
15. 6. 2010 22:18
Re: presne tohle vystihuje design jetty
>:D Už ho nechte, nebo ho ještě jebne. >:-[]
15. 6. 2010 22:22
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Len nech si to vyžerie. Možno si nabudúce rozmyslí, čo komu napíše. ;-)
15. 6. 2010 22:25
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Optimisto! >:D
15. 6. 2010 22:50
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Troška naivity občas môže prospieť... ;-)
15. 6. 2010 22:18
Re: presne tohle vystihuje design jetty
:-)
16. 6. 2010 00:09
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Tak takovýho "pejska" bych bral. ;-) Odkaz je úplně v pohodě. Bylo to natočený pro zábavu a aspoň já jsem se pobavil.
Jestli na tohle nějakej "opocenec" reaguje pohoršeně, pak to není opravdovej fanda značky, nebo postrádá něco mezi ušima (jasně, že smysl pro humor). Celý vlákno jsem ani nečet.

P.S. Tady jinej link [odkaz]
16. 6. 2010 00:36
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Naprosto ti věřím. Pro vás puberťáky někde kliknout na odkaz, že je mi 18 musí být naprostým vyvrcholením.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 00:53
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Jestli se to bojíš otevřít kvůli dětem, použij link co dal hyrysysy. To že se ještě někde musí potvrdit věk neznamená, že hned potom bude zející díra přes celou obrazovku... A pokud ti to vadí, tak se toho přece nevšímej. Nechápu, proč se opíráš do ostatních za to, že ty nechceš, nemůžeš nebo si neschopen odškrtnout jednu blbou "tabulku".
16. 6. 2010 01:15
Re: presne tohle vystihuje design jetty
Možná kandiduješ po panu Motejlovi, ale i tak si s kuckama klidně tancuj třeba na facebooku. Hlavně mi nedávej odkaz, pokud je to pouze pro plnoletý.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 12:25
Re: presne tohle vystihuje design jetty
No jo no, někdy stáří už začíná překážet...
16. 6. 2010 03:36
Re: presne tohle vystihuje design jetty
No, ty na to hlavně neklikej. To je jen pro dospělý. >:-[]
neregistrovaný "Kajfik"
26. 6. 2010 21:50
Re: presne tohle vystihuje design jetty
:no: :no: vychladni... nechapu proc se tady neomaleně navazis do nejakych odkazu, ktere se te vubec nemusi tykat...
15. 6. 2010 21:32
VW koupil ital desing
ale stále jsou jeho auta odpornější.A za to jsem rád,protože lid může v klidu vybírat baz afektu. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
15. 6. 2010 21:58
Rozvor
Rozvor ca. 265 cm je uz OK, tak snad ho bude mít i Octavia III.
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2010 22:11
HLAS LIDU
Nahoře do dopadá poměrně slušně - Linea a focussedan pro čtyřprocentní, S40 jako designová dvojka a Jettu staví na první místo neuvěřitelných 40%.

Za akcent jistě stojí i ten jeden snímek kabiny Jetty. Opět mistrovství, řidič si smlsne, ostatním doporučuju cirkus Berousek.
Rozbalit vlákno
16
15. 6. 2010 22:13
Re: HLAS LIDU
Chudák Berousek, čeho se to dočkal! >:D
15. 6. 2010 22:14
Re: HLAS LIDU
Som vadný, keď sa mi ten interiér Jetty nepáči...?
15. 6. 2010 22:16
Re: HLAS LIDU
Nejsi, proč bys byl. Mě se zase nepáči tvoje auto a taky si nepřipadám vadný. >:-[]
16. 6. 2010 07:56
Re: HLAS LIDU
Kde si videl moje auto? :-O
15. 6. 2010 22:18
Re: HLAS LIDU
Jaký máš vnitřek ty nehodlám hodnotit, hodnotím vnitřek Jetty a ta ho má udělaný pro řidiče - přehledný, s uklidňujícími vertikálními a horizontálními křivkami a s minimálním počtem ovladačů. Lepší filosofie neexistuje. Tedy, pokud nemáš volňáska do cirkusu...
15. 6. 2010 22:27
Re: HLAS LIDU
Nejdem hodnotiť ergonómiu, inú ako vynikajúcu proste nečakám. Ale som z tých, čo radšej oželejú kúsok technickej dokonalosti v prospech umenia. Tu nemá čo Jetta ponúknuť. Zvonka má jemné a uhladené línie, interiér mi s tým nejak neladí.
15. 6. 2010 22:31
Re: HLAS LIDU
Nelži sám sobě, ty umění! >:D
15. 6. 2010 22:37
Re: HLAS LIDU
Ak klamem, tak jedine tebe. >:D
Interiér Jetty proste na jej exteriér nemá.
15. 6. 2010 22:39
Re: HLAS LIDU
To je mi celkem jedno, ale to oželení techniky, to je lež, jako věž!

To je mi celkom jedno, ale to oželení techniky, to je lož, ako veža!
15. 6. 2010 22:49
Re: HLAS LIDU
Čítaj poriadne! Už zas prekrúcaš a pripisuješ mi niečo, čo som nenapísal.
Kúsok technickej dokonalosti, nie techniky. T.j. vezmem radšej menšie alebo viac tlačidiel, alebo niečo menej logicky umiestnené, či nie dokonale ergonomické výmenou za príjemnejší vzhľad a lepší pocit z pobytu v interiéri auta.
15. 6. 2010 22:54
Re: HLAS LIDU
Nevykrucuj se! Kdyby si bydlel v obytnym Hymeru, tak možná >:D Jednou by si ochutnal 2OOkobyl v automatu i se třema sedačkama a nic by si neoželel ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 23:09
Re: HLAS LIDU
McLaren F1 má jen 200kobyl? >:D
15. 6. 2010 23:21
Re: HLAS LIDU
Dětský sedačky, vole! >:D Ale má možná 200kobyl na kolo
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 23:32
Re: HLAS LIDU
Já nemyslel McLaren F1 co maj na pouti, ale v opravdový velikosti. >:-[]
16. 6. 2010 07:43
Re: HLAS LIDU
"Kdyby, to jsou chyby" - nepoznáš to české úslovie? Momentálne mám preferencie aké mám a Jetta zrovna nie je z tých, čo by chytila za srdce niečím iným natoľko, aby som interiér neriešil. ;-) Hoci je to kus pekného auta.
15. 6. 2010 22:25
hmmm....vyzera to dost dobre
takze po prvych fotkach ma u mna vw :yes: :yes:
Uz len dufat, ze nazivo to bude rovnake, alebo o kusok lepsie :-)
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2010 23:24
Jetta
Predek je absolutni unifikacni nuda, navic konkretne u jetty je jeste nudnejsi, nez u transporteru. Ano, uhlazene linie, co navazuji na sebe atd bla bla bla, ale ten predek proste nema prachzadnou jiskru.Uvidime, jak bude vypadat napr v cervene, cerne ci v bile. Zadek se mi naopak zda zdarilejsi, ten se mi libi. Vnitrek je klasika, neurazi ani nenadchne, halt alfa to neni. Uvital bych i foto v cerne barve interieru, kazdy predstavuje auta jen se svetlym interierem v kombinaci s imitaci dreva a buhvi ceho jeste... Passat bude vypadat urcite lip a cena se moc lisit nebude, tam je treba hledat ;-)
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2010 08:17
Jsem překvapen
VW a inspirace u KIA OPTIMA? (svět se nám naruby otáčí) >:D

Ale ta optima se mi líbí víc než nejnovější das Auto
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2010 08:28
PASSAT
No vzhledem k tomu, že Passat je také postaven na prodloužené podvozkové platformě Golfu (PQ) a přesný údaj o rozvoru nové Jetty uveden není pokusím se zaspekulovat - kvůli maximální úspoře nákladů je docela možné, že Jetta je pouze trochu jinak oblečený stávající Passat, rozměrově by to určitě odpovídalo :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
16. 6. 2010 08:40
Slyšte slovo Tatrovákovo !
Nová Jetta je bezpochyby jeden z nejhezčích sedanů na automobilovém trhu vůbec. Jeho křivky jsou takřka učebnicovové a o nudě nemůže být řeči. Ten kdo toto bude tvrdit se snaží býti pouze zajímavým. Ale protože nic není dokonalé, i zde nacházím onu pověstnou pihu na kráse. Touto pihou jsou zadní světla, které jsou příliš audinozní, a tedy absolutně bez nápadu. Toto mi přijde podivné vezmu-li v úvahu jakou invenci předvedli u "čtyř***ních" světel Passatu CC.
Rozbalit vlákno
86
16. 6. 2010 08:55
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Zajimavy? to prece nee...nebo se to vsem musi libit? Jak pises, auto je to ucebnicove, no na me to prave vsechno dohormady uz nejak nefunguje. A nechapu, ze to tolika lidem zveda mandle (ze by nejaka potrefena husa? :-)
16. 6. 2010 09:19
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Tatrovák je jen částečně potrefený. Ale určitě už zraje, drtí jazyky, maká na sobě a připravuje BUDGET na novou Jettu >:-[]

Jinak nová Jetta na mně působí prostě NEKONFLIKTNĚ (abych se vyhnul slovíčku nudně, které tady kdekoho hóóóódně dráždí >:-[] ) Hezké uhlazené linie, žádné výstřelky, možná až nadčasovost. Zadní světla skutečně mohli být po vzoru CC víc "odvázané", ale jinak OK. Moje volba v této třídě by to určitě nebyla, ale proti gustu...
16. 6. 2010 09:26
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
ano, nekonfliktne je to spravne slovo pro tento server :-) i kdyz to znamena uplne to same, pusobi to vic volkswagenovsky :-) Prave, udelaji Sirocco, Passat CC a pak toto, ja cekal proste vice, je to skoda. Ale pockame na zivy dojem
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 09:41
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Nezlob se na mě, ale to očekávání je v tvém případě zcela jalové, jinými slovy, pokud tě zaujme design cruze, který v kvalitě designu snese srovnání s jettou snad pouze ve vyváženosti základních proporcí, rozdělení hmoty nad koly, převisy, cruze je z hlediska zákl. tvarů povedený, ovšem všecho ostatní je bída, zvláště řešení design detailů (tvarování nárazníků, propracovanost optiky apod.), pak tě logicky nemůže design žádného volkswagenu oslovit, ta auta jsou děláná ve stylu jednoduchých linek s akcentem na detail. Cruze je zosobněním "levného" designu, dobré proporce, ale nedotažené prvky s mírným přestřelem na efekt, líbivost (takové ty o půl čísla větší světla než by bylo nutné, dvoubarevné přístrojovky a podobné designové obezličky). Řekl bych typická u.s.asie, za dva tři roky se na tom autě nemá oko čeho chytit, přestože teď tvý známý prodávají audi a nakupují cruze. :-) ;-)
16. 6. 2010 09:56
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jak pisu dole, vzhled prodava, ne ze ne.
- tvarovani narazniku - co je na nem spatne?
- svetla sviti, corner funkci nemaji, ale kdo to v teto tride ma?
- design VW me oslovuje (napr polo, passat CC jsou povedene auta), takhle jetta proste ne
- vetsi svetla bych hledal kdekoliv jinde (peugeot, renault atd)
- dvoubarevne pristrojovky - jde videt, ze jsi ji nevidel :-)
- nikdo audi neprodava, zase vymysly

Naproti tomu, kazdy se na to auto kouka, kazdemu se libi, kdyz v nem sedi a kazdemu se libi, jak jede. Zdejsi diskuzni narky nejsou relevantni informace, navic pulka lidi by do tohoto auta ze strachu o pohlavni nemoc nesedla, pak jsou jejich hodnoceni mimo misu.

No, suma sumarum, cele je to klasicka diskuze vw versus zbytek sveta, nikdo to nepopre, staci se podivat na nicky.

Chlapi, me je vas boj za jettu docela ukradeny, me se to auto proste nelibi a jinym jo, 100 ldi 100 chuti, jen vas to nejak pali
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 10:08
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ano, je to klasická diskuse, já o designu, ty o tom, co se ti líbí.
16. 6. 2010 10:16
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jak myslis. Muzes designu rozumet sebevic, ale pokud se obycejnym lidem nelibi, nic neprodas
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 10:27
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Proboha! :-|
16. 6. 2010 10:29
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jak jsem pochopil, chces mi rict, ze ja naletim na laciny vzhled a ten spravnmy nadherny design neprokouknu, ze jsem proste v techto vecech jednodussi, ze? Ja chci rict, ze tech dle tebe jednodussich je vetsina, proto se dnes prodava, co se prodava. Jsem tak mimo?
Avatar - white label
16. 6. 2010 09:57
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Přece nemůžeš očekávat od konzervativního typu karoserie (jako je komkpaktní sedan obecně) to, co má kupé...
Pokud bys chtěl za každou cenu Jettu s lookem rocca, bude z toho logicky spíš "nepraktický kýč"...
Sám píšeš, že jsi "sedanofil", ale přitom asi spíš inklinuješ k charakteru designu "kupé"...
16. 6. 2010 10:09
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Nn, jen zminuju schopnost VW udelat zajimavy design a s ohledem na to, ze jettu chteji prodavat hlavne v americe, kde se jak vidno "dokonaly nekonfliktni" design neprosadil, by to chtelo nasadit neco zajimavejsiho.

V ramci evropy bude jetta nejspise uspesna, zde se do oka lidi trefi, ale v americe dle meho ne, tot je prapuvod me myslenky
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 09:29
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Další, co se vzrušuje nad fluenci a lineami, kuko, vážně zkus to popsat, rozepsat, co je třeba na designu cruze, fluence nebo linei více vzrušujícího, které designové prvky je činí nenudnými, fakt by mě to zajímalo. ;-)
16. 6. 2010 11:31
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
možná bys mohl brzdit svoje VW zaslepenost. To co tady předvádíte s GTIim je už docela nechutné. Akorát, že od tebe to člověk nečeká, většinou píšeš k věci a nenecháváš se strhnout emocemi.

Takže:

1. kde píšu o Fluenci, Linei, nebo klidně i Cruze?

2. Kde se nad výše zmiňovanými "vzrušuji"

Napsal jsem, že Jetta vypadá OK, ale že bych si vybral něco jiného.

Zjevně si pochytil nějakou virózu, která každého, kdo nevysmolí okamžitě a zaraz oslavnou bájku na jakýkoliv nový výtvor z Reichu (kromě Oplu samozřejmě), zaškatulkuje jako Veřejného nepřítele, plejstejšnového masturbátora a bazarového superhrdinu. Doufám, že to rychle vyležíš a vrátiš se v dobré formě.

Takže ještě k Jette. Vypadá OK, co mi na ní trošku vadí je A) zadek - hodně podobný Audi, tady by se měl podle mně VW víc odlišit, za B) možná předek, ale to je už problém všech modelových řad, naroubují jim skoro na 100% tu samou masku. Líbilo se mi odlišení GIV/Bora právě v podobě přední masky. Jasná spřízněnost zůstala, přesto to bylo něco jiného :yes:
16. 6. 2010 12:21
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jo kamarade, vidime to stejne, vidi to vsichni, jen oni si to nejak priznat nechteji. Co naplat, nemame to spravne vwoko, jdem si to hodit, co? :-)
16. 6. 2010 14:37
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
já si to už hodil dávno, teď už jen zraju, drtím jazyky, makám na sobě, a čekám, kdy si konečně budu moci koupit nějaký pořádný supermainstream :-! :-)
Avatar - white label
16. 6. 2010 13:20
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ta diferenciace přední partie (Golf IV vs Bora), nejen masky, ale i světel!, byla určitě vhodnější, než unifikace přední partie v páté generaci (Golf V vs Jetta), ale tady (u šesté generace) už nejde o prakticky shodnou přední partii, ani maska, ani světla, přece identická rozhodně nejsou... ;-)
[odkaz]
[odkaz]
16. 6. 2010 14:31
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
no možná to má blíž k POLU než ke GURU, ale v každém případě je ta unifikace hodně silná (podobně jako u Audi).

Bora se právě snažila vymezit jako "samostatná" modelová řada, něco jako dnes Rencek s Fluence.

Jetta aktuální generace, vypadá jako spojení předku GURU a zadku APOŠTOLA. A tento trend zjevně pokračuje. Mně prostě vyhovovala větší pestrost, kterou VW předváděl právě v 90tých letech. (třeba i GURU 4 Variant ve dvou verzích čumáku :yes: )
Avatar - white label
16. 6. 2010 14:45
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ty dvě varianty byly (podle mě) naprosto zbytečné, měla se dělat logicky jen Bora variant, stejně jako dnes se měla raději dělat Jetta variant (než Golf variant). Golf by měl být na trhu "exkluzivně" pouze jako (typicky) krátký HB... ;-)
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 09:26
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Nejde o to, líbit/nelíbit, v těchto kategoriích diskutovat o designu nemá smysl. Celou dobu se z tebe někdo snaží vymámit, co si vlastně představuješ pod pojmy nenudný, zajímavý design (mluvíme-li o konkurencí jetty) a jediné, co z tebe vylezlo je cruze, což celou tu debatu dostává do úsměvné roviny, protože odpověď na otázku, co je na designovém řešení cruze zajímavějšího, nenudnějšího než na designu jetty nejsi schopen dát dohromady. A nejde o to, že bys to neuměl, ono to objektivně nejde, prostě ses zahnal do kouta, a kopání kolem ve smyslu líbí/nelíbí, věty jako, "nekomu se libi nemecky vzhled, nekdo uprednostnuje zajimavy vzhled" a podobné dětské žvatlání je k ničemu, to je tak do diskusí s wolffem. ;-)
16. 6. 2010 09:43
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ale jde o to libit/nelibit, to se snad shodnem vsichni, ze auto se mi bud libi nebo nelibi, je to jeden z rozhodujicich faktoru pro koupi u vsech lidi, netvrd mi opak. Vidime, jak dopada laguna, ssangyong, koleos atd, coz jsou objektivne osklive auta. A muzou mit techniku jakoukoliv. I fabii klesaji prodeje a neni to starym podvozkem, to tu nebude tvrdit ani gti.
Cruze ze me nevylezl, to vylezlo z navtecha, ja Cruze nikde do srovnani nedaval, projed si to jeste jednou. No a na Cruzovi je toho pekneho dost, vetsina lidi si pri pohledu na toto auto nedokaze odparat ten znacek na kapote, to je pak jakakoliv diskuze zde marna.
Me osobne se na Cruzovi libi vse (aby ne :), nicmene Cruze je ve vsech testech v ramci tridy( i zde, kupodivu i ve spatnem testu na prime) hodnocen jako vzhledove vice nez povedene auto, klidne ti tu doplnim linky.
16. 6. 2010 09:59
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Znova se ptám, jaké prodeje klesají Fabii? Fabia II, je už teď úspěšnější než jednička.

Cruze je přesně ten typ auta, který hraje ve velké míře na kýčovitost. Dinár to ostatně psal výše.
16. 6. 2010 10:07
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
To mozna je, ale Skoda zazila od te doby docela velkou expanzi, prodeji fabie tomuto neodpovidaji. A uz jen celkove vetsi prodeje oktavie nez fabie hovori za vse.

Ano, oblibenci VW berou VW jako dokonalost, ostatni kyc, jini to zas vidi jako nudu a zajimavy design, nic vic. Nechapu, proc se tomu tak branite, ja v tom nic spatneho nevidim, nikomu se nesmeju, chapu, ze jsou takove skupiny lidi a nic spatneho mi na tom neprijde. To jen vy potrebujete vsechny presvedcit, ze tomu tak neni a kdo se na auta diva jinak, nez vy, je buran, kycar atd. Uz to pochopte, ze tyhle dve skupiny lidi existuji a je to jen a jen dobre pro nas vsechny, tyto lidi nikdy nastesti nepresvedcite. Nechapu, ze to tolik lidi vzrusuje...
16. 6. 2010 10:18
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ty nechápeš, že se něčemu prý "bráníme", já zase nechápu, proč nejsi schopen vidět nestárnoucí design. Každý máme jiný pohled, já ti tvůj cruze neberu, ale v podstatě ho chápu stejně, jako Dinár.

PS: Škodovka jako automobilka nemří mezi producenty malých levných vozů, ale vypracovává se (viz Superb atd). To, že zde došlo k přesunu prodejů stěžejního modelu z Fabie na větší Octavii, je jen důsledek strategie. Nikoli (dle tebe) neschopnost automobilky vyrábět jen nejúspěšnější malý model.
16. 6. 2010 10:24
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Proc nejsem schopny videt nestarnouci design - to je presne to, o cem mluvim, nedokazes pochopit, ze nekomu se vw proste nelibi :-) Co je na to tak tezkeho k pochopeni? Ty auta jsou porad stejna, nekonfliktni, proste hm, supr, jedem dal. Jako sluzebak vyborne, jako auto pro osobnost, nevim nevim.
Zadny dusledek strategie, viz plan vyrabet levne auto. Skoda bude v koncernu vzdycky jako ten levnejsi, VW to tak zamysli jiz dlouho a nic se na tom nezmeni. Tim padem je pro ni spatna zprava, pokud se jejich stezjeni model neprodava tak, jak by si predstavovali a jeho misto nechtene prebere model jiny
16. 6. 2010 10:37
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ale já to chápu, jsem docela tolerantní člověk. Jen se ti tu snažím vysvětlit, že to správný voko získáš až časem. Až trochu vyzraješ, tedy pokud se tak stane.

Na škodovku se díváš špatně. Vyrábět jedno levné auto, neznamená, že tím automobilka míří na spodní patra mezi tu nejnuznější konkurenci. To opravdu ne.
Kdyby VW chtěl, tak tam tu automobilku sám pošle, což nedělá. Bylo by hloupé degradovat vypracovanou značku. Tady si opravdu mimo, tento problém absolutně nechápeš a zamrzl jsi někdy v době Favoritu/Felicie.
16. 6. 2010 10:50
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ale to je zase ono: az dozrajes, pochopis. Pochop ty, ze lidem se libi ruzne veci a ne jen ty, co jsou podle tebe dokonale, tak to proste je a nic s tim neudelas, nijak to neokecas.
Kiu a hyundai (jakozto obecne nejvice zminovane zhmotneni oskliveho designu) si nekupuji jen nevyzrali jedinci, kupuji si ho i lide, kteri nemaji kam vyse zrat, jen se jim VW proste nelibi.

A VW skodu takto sam smeruje, VW je v ramci koncernu premie, Audi luxus, Seat sport a Skoda je zamerena na pomer cena/vykon - proto velke kufry, roomster, kazdy kombik nejvetsi ve tride atd, tak to je a neni zadny prostor pro zmenu, jinak by se znacky kanibalizovaly. Procpak ten levny model zamysleji zrovna pro skodu teda...
16. 6. 2010 10:55
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Tak jen zkratkovitě:
Nikomu nic neberu, co se komu líbí/nelíbí. Anketa v článku hovoří zcela jasně.
KIA/Hyundai je spíše než o zrání o finančních možnostech.

Škodovka se vyprofilovala na velmi solidní úroveň, což odsouhlasí asi úplně každý. To, že vyrábí třeba i Superba, znamená, že směřuje pomalu a jistě do vyšších sfér, nikoli mezi Dacii, Ladu apod.
Levný model proto, že právě ten nejlépe zapdane do portfólia Škody a ne kvůli tomu, aby záměrně degradoval značku.
16. 6. 2010 11:19
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Tak tedy nevím jestli si tak trochu neodporuješ.Škodovka zraje a míří do vyšších sfér,což tedy dokazuje výroba Superbu.
Hyundai/Kia je o penězích.No tak se podívej na jejich produkty výše nž zmíněný Superb,kolik prodává Hyundai jen Sonát.
Nedívej se na to skz svou garáž.
Ale tak joko jsou kupci Škody,proto že ji chtějí,jou kupci i jiných značek,třeba i Hyundai/Kia,protože je chtějí.
nikdo si nebude kupovat auto,které nechce. ;-)
16. 6. 2010 11:54
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Tady se ale bavíme o strategii škodovky, která má své místo v koncernu a je tedy jasné, co by se mělo srovnávat.

Oproti tomu je zde korejská KIA/Hyundai, který v podstatě nemají vyprofilované značky v koncernu, takže musí svými modely pokrýt prakticky celé portfólio.

Tenhle svůj příspěvěk opravdu nemůžeš myslet nijak vážně, že ne?

PS: Kdž si chceš koupit luxusní auto, v koncernu můžeš sáhnout třeba k Audi, když si chceš koupit lux auto u korejců, sáhneš kam? No asi k Hyundai, víc zanček jaksi nemají.
17. 6. 2010 00:34
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
No,nejde spíše o to,že každý koncern,značka,má svoji strategii?Škoda má tedy svoji roli v koncernu,cítím,že tedy podřadnější,vůči jiným.Ve zmíněném koncernu Hyundai/Kia,mají strategii ovšem jinou a dle rostoucích prodejů,ale i zisků ta jejich strategie není špatná.Oba výrobci pokrývají co nejvíce segmentů,ale každý osloví jiné zakazníky.Takže o nějakém profilování,či neprofilování nemůže být řeč.
Když chceš koupit luxusní auto,tak určitě nevybíráš od jedné značky či koncernu,můžeš chtít třeba od Audi a proč ne BMW?Proč ne Mercedes?Když ti nevadí image,tak proč ne Phaeton,nebo Equus.to je nezávislost na značce,co mi je vlastně po ní.
Mimochodem článek se týká USA a tam mají lidé lepší povědomí o Hyundai než koncernu,proto se tam více daří Genesisu než A6.
17. 6. 2010 10:18
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jen jedna technická. Cena Genesisu je v USA opravdu někde jinde, než cena A6. Ony prakticky všechny evropské auta jsou v USA poměrně drahé a to nemluvím o prémiovkách.
Když vezmu že nový základní mustang se dá koupit za nějakých (nebo aspoň dal, když byl dolar na minimu) 420 tis Kč (v přepočtu), tak máme pěkný obrázek o tamních cenách nových vozů.
17. 6. 2010 11:10
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Cena.Cena je jen a jen problém výrobce.Je Hyundai ziskový?A to dokonce s rostoucími zisky?Je Pravda je taková,že po koncernových vozech v USA nikdo moc neprahne,ale AUDI tam je momentálně na vzestupu,snaží se.
Ale to Hyundai také a vše mu zatím jde o poznání lépe.
To jsme to dopracovali,srovnávat Hyundai s Audi,lepší je ho stále srovnávat s VW. ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2010 12:13
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Proč dopracovalI, s tím nesmyslným srovnáváním Audi s Hyundai si přece přišel ty... a jossalito tě jen nenápadně upozornil, že srovnáš "nesrovnatelné"... ;-)
17. 6. 2010 22:47
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Hyundai/Kia jsem sem nevnesl jako první,navíc tam byla výše řeč o Škodě i VW a o jejich strategiích v rámci koncernu.
A v USA Hyundai konkuruje přímo modelu Audi A6 ať se ti to líbí nebo nelíbí.A to dost úspěšně.Jsou to stejné pokusy jako u VW průniky do prémiového segmentu a v případě Genesisu úspěšné,uvidíme jak si v budoucnu povede Equus (vůči A8 i Phaetonu).
Avatar - white label
17. 6. 2010 23:03
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Hyundai nikde přímo! Audi nekonkuruje, ať se ti to líbí, nebo ne... Audi je (na rozdíl od Hyundai) i na trhu USA prémiová značka za prémiové ceny... :-)
Avatar - Barrichello
18. 6. 2010 14:38
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
To je sice pravda, ale Sonnat se tam prodá víc než Jett, Golfů, Passatů a Touargegů dohromady :o)))

Takže smůla.
Avatar - white label
18. 6. 2010 17:22
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Píšu snad jasně o Audi...
Proč hned smůla, za kolik se tam ty "Sonnaty" prodávají a kolik se jich prodá zase tady v Evropě... ;-)
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 10:16
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Těžko se diskutuje, pokud nejsi schopen rozeznávat patra nebo roviny řešeného (rozebíraného) problému. S větou, "auto se mi buď líbí nebo nelíbí" či další gigantickou myšlenkou "je to jeden z rozdoujících faktorů pro koupi u všech lidí" nikdo polemizovat nebude, ale že je hodnota tohoto "objevu" stejná, jako když prohlásím, když zaprší, tak je mokro, lze také těžko popřít. Jinými slovy líbí/nelíbí plus vliv na rozhodování jedince o koupi daného auta nemá s otázkou (rovinou problému) kvalit designu auta naprosto nic společného. A o tomto jsem se od tebe nedozvěděl nic.
P.S. A cruze si užij si cruze, je jasné, že když ho chválili i na primě, tak to bude super kára. ;-)
16. 6. 2010 10:19
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Pokud si ten test nevidel, nemusis se o tom zminovat, vubec netusis, na co narazim.
Zadnou objevnou myslenku tu rict nechci, ale jak pisu dole, o designu se muzem bavit na foru pro vytvarniky, zde pri predikovani uspechu a neuspechu auta je to zbytecne akademicka diskuze. At mi nikdo netvrdi, ze si koupi osklive auto jen kvuli technickym vychytavkam, to snad nebudes tvrdit ani ty. Nic hlubsiho jsem v teto diskuzi rict nechtel
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 10:31
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jasně, pro tebe je na jedné straně nudný design vw jeho největším problémem, na druhé je pro tebe hlavní, aby se auta prodávala, a jak říkáš, prodávají se proto, že se lidem líbí. Jak ti do těch hodnotných úvah pasuje nudný golf jako nejprodávanější auto Evropy resp. prakticky jakýkoliv model vw okupující přední příčky prodejů? V čem je teda konkrétně ten obecný vw design problém?
16. 6. 2010 10:39
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ale problem to neni, ja to nikde jako problem neoznacil, to pozor. Ale tim, jaky ma VW design je pro me osobne nezajimavym a vzhledem k tomu, ze VW neni jednicka na svete, tak je nudny a nezajimavy pro vetsinu lidi kupujicich auta, na tom se asi shodnem. Protoze kdyz je dle vas presvedci technikou a vzhledem, pak nevidim jediny duvoud, proc lidi kupuji neco jineho.

Golfa jako nejprodavanejsi auto nepopiram, ale to, ze mu sekunduje Fiesta s "silenym" designem a 207 s horzne velkyma svetlama (jaky to dle tebe hnus) zase nemuzete poprit vy. Tim padem design VW muze byt z profesionalniho hlediska treba i nejdokonalejsi ze vsech, obycejne lidi proste oslovuje neco jineho.
Avatar - white label
16. 6. 2010 10:56
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Takže přestože je Golf nejprodávanější auto v Evropě, tak podle tebe lidi (v Evropě) oslovují více jiná auta!?!
Vraťte už konečně "logiku" (jako předmět) do škol... :-)
16. 6. 2010 11:04
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Vratme ji tam, souhlasim. VW neni nejprodavanejsi na svete -> vetsine lidi se nelibi. A to, ze jsme v evrope, to tu nikdo nevytahujte, bavime se o globale, hlavne pro to, ze JETTA JE MIRENA HLAVNE NA AMERICKY TRH, na tohle nezapominejte
Avatar - white label
16. 6. 2010 11:14
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Nedělej, že nevíš, že zrovna VW má k tomu být nejprodávánější na Světě (už delší dobu) zatraceně blízko, což neber jako argument, nýbrž pouze jako protiargument k tomu, že není nejprodávanější...
Když ovšem přistoupím na tvou zkratkovitou logiku, pak se VW líbí v Evropě hned na prvním místě a na Světě na druhém (těsně za Toyotou) místě, takže podle tvé vlastní logiky jsou tvé argumenty s Peugeotem (např. 207) a Fordem (např. Fiestou), které se podle tebe líbí víc, vlastně docela mimo... ;-)
16. 6. 2010 12:20
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ne, mimo nejsou, v ramci trid jsou co do prodeje lepsi auta, at uz jsou lepsi, hezci, pomer cena/vykon, ale jsou proste lepsi, o tom se snad prit nebudem. Prece nebude nejprodavanejsi auto horsi jak to druhe (to jsou vase slova)
Avatar - white label
16. 6. 2010 13:33
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ale pokud tak důsledně trváš na tom (já teda ne), že nejprodávanější = nejlepší, pak by podle tebe měl být např. Golf nejlepší evropské auto, jak ve své třídě, tak i celkově... :-O :*)
16. 6. 2010 15:10
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ja na tom vubec netrvam a klidne at golf nejlepsi auto je. Na golfa jsem pri koupi auta ani chvili nepomyslel, nemam ho vylepeneho nad posteli a ani me nijak nerozpaluje dobela, je mi sumak. Jde mi jen o to, ze nejprodavanejsi=nejlepsi anebo tato rovnice neplati. Narazim tim na GTI a spol, kdy prodeje se prekrucuji. S jossalitem jsem se na tom docela shodl, GTI je proste placal. Jen bych nerad, aby to od nej chytili i jini.

Takze kazdy at si tvrdi, co chce, ale at se toho hlavne drzi
17. 6. 2010 00:38
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
No nějaký ten milion sem,nebo tam,blizko k tomu mají.
16. 6. 2010 11:14
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Člověče, dávat souvislost mezi libí se a nejprodávanější, je od zákaldu špatně.

Většině lidí se taky líbí Ferrari a nejprodávanější taky není. Tedy když sme už u těch na hlavu postavených příměrů.
16. 6. 2010 12:18
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Podivej se, tohle jsou GTIho teze: co je nejprodavanejsi, to je nejlepsi, ostatne jak si jinak vysvetlit vedeni Golfu v Evrope anebo ve vasi zboznovane Italii? Takze nejprodavnejsi neni nejlepsi? Hergot jak to je? Kluci dohodnete se :-)
16. 6. 2010 12:34
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Kdepak, nechápeš GTIho teze. To nejsou žádné axiomy, které by platily.
GTI píše především myšlenky jako vizionář, nikoli jen suchou nalinkovanou pravdu.
Dokud se ho nenaučíš číst, nebudeš ho ani chápat. ;-)
16. 6. 2010 12:44
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
No zrovna v tomto pripade (prodeje v evrope a v italii) se diskutuje o faktech, tam na vize a myslenky moc prostoru neni. Ono vyhodnotit z toho, ze golf je nejpesi (at je nebo ne, to je mi sumak) neni zadna vize, to si dotycny bud mysli a pak se to da aplikovat na kazdeho leadera prodeje, nebo tomu tak neni a neda se to aplikovat na nikoho.
Bud jedno nebo druhe, nic mezi tim
16. 6. 2010 13:10
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Nic není jen černobílé. ;-)
16. 6. 2010 13:14
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ale no tak, tohle je vykrucovani a hlavne ohybani faktu. Kazdopadne diky za toto, kdo si to precte, tomu to staci
16. 6. 2010 13:24
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Pokud chceš slyšet jen to jedno, nedivím se, že si nechceš připustit i to druhé.

Neboli: Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. ;-)
16. 6. 2010 15:11
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Podivej se, odmitas odpovedet na jednoduchou otazku, to mi opet staci. Pisu si to do denicku :-)
16. 6. 2010 23:21
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Otázka sice zní jednoduše, ale je vytržená z kontextu.

Já to tak zase neřeším, je to spíše o tom, že je něco alarmující a tak GTI občas píchne do vosího hnízda. A to je pak tóčo. ;-) On se tím baví, ostatní se můžou přetrhnout.
17. 6. 2010 00:43
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jossalito je otázka,zda se více baví GTI,nebo obyčejní čtenáři,těchto diskuzí.Já si myslím,že Ti druzí,ovšem můžeme se v tom rozcházet. ;-)
17. 6. 2010 10:13
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
To ať si posoudí každý sám. Nikomu nic diktovat nebudu. ;-)
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 11:03
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
A ještě více se než dvěstěsedmičky se prodá koloběžek. Probůh, čím menší třída, levnější auto, tím víc se celkově prodá kusů, že golf čísly poráží i auta o třídu níž je na zlatá písmena do mramoru.
16. 6. 2010 12:17
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Nene, kdyby byl VW tak dokonaly, mel by v kazde tride zastupce na nejvyssim miste, ne? dnes tomu tak neni, vsichni vime proc
16. 6. 2010 12:21
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Všichni to víme?
Já to tedy nevím a přiznám to.

Pokud ty to víš, je to pomalu na nobelovku a upřímně musím napsat, že se tímto můžeš velmi slušně živit. ;-)

PS: VW se snaží, směřuje tam, aby toho zástupce v každé třídě na vrcholu měl. Někde se mu to daří, jinde zatím ne. To je ale asi spíše otázkou času. Němci velmi dobře ví, kam směřují.
16. 6. 2010 12:25
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Tady se musim omluvit, prispevek jsem neodeslal kompletni: nijak nezpochybnuju schopnost VW udelat dobre auto, o Polo jsem se taky zajimal, dari se jim a jednou tou jednickou treba budou, treba ne. Nicmene kdyby se jim darilo tak, jak tu basnite vy, muselo by uz prece davno vest o tri konske delky.

Abych to shrnul, VW dela dobre kvalitni auta, vybral bych si u nich i ja, ale radeji bych ja osobne brousil jinam, tot vse. Kupujte, co chcete, zduvodnete si to jakkoliv, ale hlavne nikomu nepodsouvejte svuj neochvejny nazor o dokonalosti a bezchybnosti toho a toho, to zavani jednoduchosti a omezenosti
16. 6. 2010 12:31
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Já nikomu nic nepodsouvám. Ať si každý vybere co chce, doby komunismu jsou naštěstí dávno pryč a výběr tu je více než slušný. Což je jen dobře.

Ohledně VW, to je spíš o pochopení jejich práce. Jsou tu, makají na sobě, postupně se propracovávají a daří se jim. Nic nejde "přes noc", všechno chce svůj čas. Já jen říkám, že mají velmi slušně našlápnuto a ví kam jdou. ;-)
16. 6. 2010 12:42
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Tak to ti podepisu, tohle je ten dobry postoj. Tak preju komukoliv, at dela svou praci dobre, at je prvni, druhy nebo desaty, kdyz to dela dobre, dostane se mu oceneni. kdyz budou na sobe makat, budou mit v kazde tride nejprodavanejsi model, dnes tomu tak jeste neni a dle me osobne tomu Jetta nepomuze. Necham se rad prekvapit, do roka uvidime
Avatar - T613
16. 6. 2010 09:49
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
potrefená husa rozhodně nejsem ... nová Jetta je opravdu ukázkovým vzorem jak má sedan vypadat. Krom toho disponuje nevtíravou elegancí, která bude perfektně doplňovat svého majitele - muže od třiceti let nahoru, který už sám sobě nemusí nic dokazovat ;-) Na Jettě zatím shledávám odfláknutý pouze zadek. Navíc slušet jí budou prakticky všechny barvy.
Přirovnám-li to třeba k tvému Cruze, tak tam je povedený předek, odfláknutý profil, a podivná záď. Sedí na ní jen tmavší odstíny.
Ke svému sedanu značky Ford bych neměl porovnávat ani Jettu ani tvůj křižník, ale neodpustím si to. Ten můj na Jettu profilem nemá a ten tvůj je vedle toho mého nudná kára. Ale nejsem v tomto objektivní (a navíc tomu mému sedí jen černá barva) ;-)
16. 6. 2010 10:02
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Jen jestli muzu vedet, s cim svym to srovnavas? Nejak jsem to drive nezaregistroval. VW ma logicky dotazenejsi auto, nez je i muj Cruze, to nepopiram, Cruze je typickym zastupcem tridy bez zadnerho presahu do luxusu ani do vyssi tridy (snad vybavou trochu), od toho auta ani nikdo nic neceka, ani ja si nic nenalhavam. Auto teto tridy jsem chtel, nepotrebuju priplacet za image apod, navic tohle auto se mi libi (viz recenze), pro me zadny kompromis.
A covece zkouknete nekdy bocni profil okatvy a cruze, ty auta se moc nelisi, az je zarazejici rozdil kastle (lift vs. sedan). Tim tyto auta nesrovnavam, i kdyz nejsou daleko od sebe, jen je to zajimave
Avatar - T613
16. 6. 2010 10:07
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
mám auto z kterého má Dinar osypky. Focus sedan >:-[]
Mi nejde ani o zpracování, ani o cenovku. Srovnávám pouze linky ;-)
16. 6. 2010 10:12
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
No vidis, vzhledove je pro tebe focus vyse, pro me je cruze na prvnich mistech. Navic dalsim srovnanim bychom asi prisli na to, ze Cruze, ac to moc lidi slyset nechce, ma vse, co je pro tuto tridu zapotrebi, takze zadna technicka zaostalost. To ovsem moc lidi netusi, protoze to auto si neprozkoumaji, mavnou nad nim rukou a jasne vi, ze to auto je dle nich herka
16. 6. 2010 10:21
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
No jak píšu, pro někoho tohle, pro jiného támhle to. V článku je anketa, jaký sedan se komu líbí. Jetta je na prvním místě. Se***vat jí může jen Volvo S40.
16. 6. 2010 10:25
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
No, sympatie jsou rozvrstvene docela rovnomerne, tech 10 procent pro ostatni jen svedci o tom, ze je z ceho vybirat. Vysledek sympaticky
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 10:38
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Podle ankety, jetta se lidem líbí, to je pro tebe hlavní, takže se bude dobře prodávat, ne? >:D
Motáš se v tom, jak nudle v bandě, chrudoši.
16. 6. 2010 10:56
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
To jste uz zabedneni jako GTI? Jak pisu vys, v evrope bude mit treba i uspech, ale dle smerovani Jetty do ameriky se uspech cekat neda, tam se libi line veci.

Ohledne jetty vyjadruju osobni nazor, ne nici jiny, takze mi nevkladejte do ust, ze je Jetta obecne hnusna.

VW neni nejprodavanejsi na svete, tim padem je hodne lidi, kterym se nelibi.
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 11:00
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ty hlavně píšeš o nudě nud a proti tomu stavíš cruze. Dál mluvit netřeba, není o čem.
16. 6. 2010 11:01
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ano, nejprodávanější je Toyota, tam se tedy nachází přímo designové skvosty, co? >:D

Špatný příměr, chrudoši...špatný.
16. 6. 2010 11:08
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Tad prave vubec nejde o tvuj nazor, uz to pochop, tady mluvi celkove prodeje a ty jasne hovori o libivosti (pro dinara: nehovori o kvalite designu) VW jasne - kdyby byl vzhledove tak dokonaly, techiku netreba zlepsovat, je prece nejprodavanejsi, no ne? Co je na me uvaze spatneho?

Toyoty me taky neberou, ale jak vidno, koukame na to oba spatne, vzhled toyoty je nejprodavanejsi na svete, nic s tim nenadelas
16. 6. 2010 11:12
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Když napíšu, že toyotu prodává spíše její cena/kvalita než její vzhled. Budu mít větší pravdu?
16. 6. 2010 12:16
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
okej, nebudu se hadat, za penize utracene za VW dostanu daleko mene, nez u jinych znacek. Kdyz to rikas ty, musi to byt pravda... :-)
16. 6. 2010 12:27
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
No a jsme u toho zase z druhé strany. Ano, ty říkáš, že mimo VW dostaneš za své peníze daleko více. Proč ne, já to chápu a neberu ti to.
Ale jsou tu pak lidé, kteří řeknou přesný opak.

Příklad mimo branži. Chci mobil takový aby fakt fungoval, byl rychlý, jednoduchý a měl širokou podporu příslušenství. Můžu koupit třeba nějakýho samsunga/LG/Mivyy atd atp, který má hromady funkcí a třeba pěkný design a je levný, a nebo můžu koupit dražší Nokii s půlkou funkcí a ne tak pěknou a přesto budu spokojen. Proč?

Není to tak složité na pochopení. Tím neříkám, že neexistují lidé, kterým bude vyhovovat právě ten první příklad.
16. 6. 2010 12:48
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Neni to spatny primer, tady vidime, ze VW ma v Evrope dobre jmeno, muze si dovolit prodavat draz, protoze si jej lide koupi. Ale jsou lide, jak rikas, kteri po nicem drazsim nejdou, protoze vi, ze za ten drazsi peniz nic vic nez znacek nedostanou, ba naopak, zaplati treba za mene auta, coz je ale kazdeho boj.

A pokud to vztahnu k prapuvodu tohoto vlakna, v Evrope si muze VW dovolit prodavat cokoliv, tady ma image, tady nemusi zaujmout, tady to proste proda. V americe, kde zadou inage nema, by mel necim zaujmout, necim navic, treba vzhledem (coz je nejjedodussi), tim padem neni s ohledem na toto Jetta udelana dokonale, mohla byt lepsi, bodu by domu prinesla dle me vice
16. 6. 2010 13:04
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Problém VW v Americe je spíš absolutní impotence v nabídce "amerických modelů".

I japonci tam prodávají modely, které jsou primárně vyvinuté pro americký trh a mají americkou logiku.
Tohle VW zatím nedokáže akceptovat a snaží se nabízet na ameriku poměrně evropské modely.

Jak to bude do budoucna, nevím.
Pro VW je mnohem důležitejší trh Číny a Indie potažmo Asie, což je v podstatě trh 1/3-1/2 obyvatel zeměkoule. Kdo nezaspí na tomto trhu, ovládne jednou svět (ten automobilový ;-) )
16. 6. 2010 13:16
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Cina urcite, kdo bude cinu ignorovat, splace nad vydelkem.

Nicmene opet se k tomu vracim a potvrzujes to i ty. Jetta je zamerena na Ameriku, ale americke preference jsou uplne jine, proto tam dle meho neuspeje
16. 6. 2010 13:22
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Uspěje - neuspěje. Těžko říci. S jedním modelem prodej značky neudělají a i když bude mít dobré prodeje, o nějakém monstrózním úspěchu se stejně nebude dát mluvit. VW v americe prodává málo a nečekám, že by se to mělo teď nějak moc měnit.

V americe jde velmi cítit posun mylšení američanů směrem k méně náročným vozům evropštějšího charakteru. Jak jim to dlouho vydží, toť otázka.

Jde to poznat třeba v každém autobazaru, kde prakticky všechny auta pod 3 litry obsahu jsou nedostatkovým zbožím a americké "osmiválcové obludy" jsou neprodejné.
16. 6. 2010 13:28
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Ohled na mensi spotrebu je jasne vetsi nez drive, asi bylo na case, nicmene prodeje novych aut zas o takove ekologii nevypovidaji. A uspornejsi motory dnes dokaze nabidnout kazda automobilka, takhle VW prodeje taky neziska. No, nechme se prekvapit, co VW na US trh vymysli dalsiho
16. 6. 2010 10:38
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Já myslím, že výsledek je výmluvný.
anonym
16. 6. 2010 09:55
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Princezna touhy se povedla, ten boční profil fakt nemá chybu :yes:. Zadek Audi se mi líbí...na Audi, ale pro majitele VW to jistě bude pozitivem. Interiér klasika, tady nikdo neumí udělat víc dotaženější vnitřek :yes:. Jen u pohledu zepředu se mi zdají ta světla nějak daleko od sebe.
16. 6. 2010 10:12
interier
aneb najdi deset rozdilu:

VW Bora 1998
[odkaz]

pro GTI a spol. : usetrim vam namahu, jasne ten interier je proste dokonaly a neni co zlepsovat, az na male detaily

az bude jednou VW vyrabet raketoplany, tak aspon vime, jak to bude uvnitr vypadat ;-)
Rozbalit vlákno
15
16. 6. 2010 10:22
Re: interier
Jasně, že budeš vědět, jak to tam bude vypadat, nebudeš si totiž muset zvykat ne nelogické a neergonomické umístění mnohých ovladačů. ;-)
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 10:43
Re: interier
Hezký odkaz, velmi povedený interier, řekl bych, na to že je dvanáct let starý, pořád dobrý. Tady máš jeden konkurenční ze stejné doby [odkaz] kdo tady umí je při porovnání celkem zřejmé. ;-)
Avatar - T613
16. 6. 2010 10:52
Re: interier
naštěstí odkaz nefunguje, ale jestli tam měl být FoFo, tak tě nebudu mít rád! >:D
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 10:58
Re: interier
Aha, ale ne má tam být civic sedan z téhož roku, ale je to nakonec jedno, focus je taky hezký příklad. >:D ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2010 11:04
Re: interier
Něco takového?
[odkaz]
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 11:53
Re: interier
Jo, to je přesně ono. Prostě nádhera. :-) ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2010 13:04
Re: interier
Viděno "wolffologikou" měla (nejen) Honda (proti VW) výhodu velkého prostoru, kam se (mohla časem) případně posunout... :-)
16. 6. 2010 11:17
Re: interier
nojo, ale musi to byt fuska, delat designera interieru u VW ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2010 11:25
Re: interier
Co je asi větší "umění", dělat něco dlouhodobě dobře a v podstatě "stejně, nebo se o to stále dokola (marně) znovu a znovu pokoušet?
Na colu jsou taky miliony "nových" receptů a lidi kupují nejvíc stále tu jednu, "starou" recepturu...
Avatar - T613
16. 6. 2010 11:30
Re: interier
jooo.. kofola je kofola :-! :yes:
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 11:56
Re: interier
To zcela určitě, někde designérovi stačí do té plastové bídy nacpat pár displejů, u vw musí designér překonávat dokonalou dotaženost, a to fuška je. ;-)
16. 6. 2010 15:10
Re: interier
Si si istý, že ten chlapec vyššie vôbec chápe význam slova "designér"...?
17. 6. 2010 08:06
Re: interier
jo, neboj, jsem si jisty ... treba i proto, ze se znam s designerem interieru Skoda auto
16. 6. 2010 17:14
Re: interier
VW nikdy raketoplány vyrábět nebude
17. 6. 2010 00:10
Re: interier
Fakt jo? Nebýt tebe, tak by to nikdo nevěděl. >:D
16. 6. 2010 11:29
exterier
u me dobry, ikdyz NCC se mi libilo o malinko vic ...
jen to "hrablo na chodce" (pro laiky - dolni hrana predniho narazniku) nemuzu vydejchat, ale to asi bude stejne i u ostatnich aut, ktera budou chtit hvezdy v NCAPu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - micaello
16. 6. 2010 13:55
Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
...a proto chybi v nabidce Ankety :-)
Rozbalit vlákno
7
16. 6. 2010 14:11
Re: Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
Hergot to uz je jak prepocitavani tabulek! Co se nehodi, to tam nedame :-) Zatim jsi prvni, kdo na to upozornil, trakze asi opravdu nikomu nechybi :-)
Avatar - white label
16. 6. 2010 14:17
Re: Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
Mazda3, jako sedan, mi tam osobně nechybí určitě... ;-)
16. 6. 2010 15:12
Re: Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
A čo tak Lada? Tiež ju nikto neberie v úvahu... :-)
Avatar - micaello
16. 6. 2010 22:38
Re: Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
A Dacia? :-) C4? :-) Corolla? :-) atd.
16. 6. 2010 17:15
Re: Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
a nevadí ti ten pozitivně roztlemený ksicht alá pižmoň ? Mně velmi.
Avatar - micaello
16. 6. 2010 22:33
Re: Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
Po prvnich fotografiich jsem mel takovy pocit, po navsteve autosaoonu a setkani tvari v tvar me ten pocit rychle opustil a cenu za nejhezci auto 2009 si zaslouzi trojka pravem :).
Avatar - white label
16. 6. 2010 22:54
Re: Nejhezči sedan v nižší střední tříde teď je...Mazda3
Podle mě spíš omylem, ale někomu se líbit musí určitě... ;-)

P.S. Já ten její infantilní úsměv viděl i naživo (u hb) a lepší to teda moc nebylo (a nejen to).... ;-\
18. 6. 2010 13:57
spokojenost zakazniku
no, meli by se pochlapit, superhypermainstrem na chvoste:

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0