Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový VW Jetta oficiálně: Premiéra na Times Square v New Yorku

15. 6. 2010 • 08:19
15
281
Zobrazit náhledy (15)
Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta
Volkswagen dnes připravil pro novou Jettu premiéru na Times Square v New Yorku. Vyrábět se bude v Mexiku, pro evropské trhy se chystá šest motorů od 77 do 147 kW.

Nový Volkswagen Jetta se bude, tak jako dosud, vyrábět v Mexiku a severoamerický trh bude jeho hlavním odbytištěm. Ve srovnání s končící pátou generací ale představuje Jetta 2011 větší odklon od sesterského hatchbacku Golf. Volkswagen chce posunout vnímání tohoto modelu – místo „Golfu sedan“ má být Jetta svébytným modelem, tak jako například Passat CC.

Kromě radikální proměny designu, který je čtyřdveřovou reinkarnací konceptu Volkswagen New Compact Coupe, představeného letos v lednu na autosalonu v New Yorku, prošla Jetta také výrazným mezigeneračním růstem. Novinka je delší o 9 cm (měří 4,64 metru) a současně s tím se rozvor prodloužil o 7 cm. Šířka 1,78 m a výška 1,45 m jsou shodné se současnou Jettou. V evropském kontextu se nová Jetta dotáhne na konkurenční Renault Fluence (4,62 x 1,81 x 1,48 m).

Američané se mohou těšit na čtyři motory. Velký důraz bude Volkswagen klást na common-railový turbodiesel 2,0 TDI Clean Diesel o výkonu 103 kW. Sekundovat mu bude trojice zážehových motorů o výkonu 85 kW, 125 kW (pětiválec 2,5 litru) a 147 kW (2,0 TSI). Pro všechny motory bude standardem manuální převodovka, 2,0 TDI a 2,0 TSI mohou mít za příplatek také šestistupňové DSG.

V Evropě se dočkáme celkem šesti motorů. Zážehové agregáty bude zastupovat 1,2 TSI (77 kW), 1,4 TSI (90 kW), 1,4 TSI (118 kW) a 2,0 TSI (147 kW). Turbodiesely nabídnou výběr mezi 1,6 TDI (77 kW) a 2,0 TDI (103 kW). Nabídka motorů tak bude do značné míry kopírovat technicky spřízněný Golf. Kromě manuálních převodovek bude na výběr také dvouspojkové DSG – šestistupňové u obou turbodieselů a 2,0 TSI nebo sedmistupňové se suchými spojkami u 1,4 TSI. Jediným motorem bez možnosti připlatit si za DSG bude základní 1,2 TSI.

Kromě standardních verzí chystá VW pro evropské trhy také úspornější verze BlueMotion Technology. Zážehové 1,2 TSI BlueMotion Technology vystačí v kombinovaném režimu s 5,3 l/100 km a vznětové 1,6 TDI BlueMotion Technology se 4,1 l/100 km. Obě hodnoty patří k tomu nejlepšímu mezi 4,6 metru dlouhými sedany.

Bližší technické údaje nejsou v současné době k dispozici.

Témata
Avatar - white label
18. 6. 2010 17:22
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
Píšu snad jasně o Audi...
Proč hned smůla, za kolik se tam ty "Sonnaty" prodávají a kolik se jich prodá zase tady v Evropě... ;-)
Avatar - Barrichello
18. 6. 2010 14:38
Re: Slyšte slovo Tatrovákovo !
To je sice pravda, ale Sonnat se tam prodá víc než Jett, Golfů, Passatů a Touargegů dohromady :o)))

Takže smůla.
Avatar - Barrichello
18. 6. 2010 14:36
Re: hm...
Tak jestli je Mitsubshi Lancer a Subaru Imprezza nudnej nebo Cadillac CTS tak v tom případě je Geo Metro největší supersport na světě a ty čínskej papež :-)
18. 6. 2010 13:57
spokojenost zakazniku
no, meli by se pochlapit, superhypermainstrem na chvoste:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 23:51
Re: hm...
Barri no nechci ti brát iluze ale tebou zmíněné sedany zrovna nepatří k designové elitě. snad až na toho Avengera se jedná o šeď šedivější než ty VW-monterky. Takže hochu, uber ze svých emocí a běž se vydýchat... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku