Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
11
/
21
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
|
acz
Abarth
|
acz
Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
|
acz
Abarth
|
acz
Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
|
acz
Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
|
acz
Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
|
acz
Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
|
acz
Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
|
acz
Abarth
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil