Jízdní dojmy s Jeepem Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik
46
/
59
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Jeepem Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik
Jízdní dojmy s Jeepem Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Útulný, hodnotný a dobře vybavený interiér americky neokoukaného střihu dostal jen drobná vylepšení – svěží materiály nebo praktičtější přihrádku pro mobil na středovém tunelu. Verze s automatem mají poprvé pádla řazení pod volantem.
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Displej multimediálního systému Uconnect dostal vyšší rozlišení. Nově jsou podporovány aplikace Apple CarPlay a Android Auto, stav vozu můžete kontrolovat dálkově přes mobil.
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Důkladně přepracovaný turbodiesel 2.2 Multijet se v silnější variantě 143 kW kombinuje výhradně s devítistupňovým automatem. Nově toto soustrojí pořídíte kromě 4x4 i s předním pohonem. Slabší varianta naladěná na 110 kW a nový dvoulitrový benzin s přímým
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Vpředu odteď září plně diodové světlomety méně kontroverzního tvaru. V sicilské tmě nám jejich výkon přišel spíše průměrný. Móda LED se dostala ke slovu také na zádi.
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Přepracováním stěn se kufr v maximální konfi guraci zvětšil o cenných 70 litrů. Nyní nabízí podle posunutí zadních sedadel 448 až 570 litrů. Víko můžete nově otevřít mávnutím nohy pod nárazníkem.
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
Jeep Cherokee
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil