Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
45
/
50
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.
|
acz
Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců
|
acz
Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany